BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: We wooooooorden KAMPIOEN

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 juli 2011 - 14:10   quote  deeplink  
Oke ik ben er uit ,de zon scheen bij de KUIP..
Er waren lachende gezichten,zelfs lijdensweg moest een traantje wegpikken bij het aanzien van het prachtige stadion
en zijn net zo prachtige legioen via de TV beelden.
Ook hij was eruit,er is niks om bang van te zijn als het eigen is..Het zijn alleen maar mensen met hun hart gevuld met dezelfde liefde als hij.....Het zijn allemaal maar mensen met uiteindelijk dezelfde gedachtes.Hopen op dat enne,dat enne succes,dat enne moment van vreugde.
Te lang is het niet over voetbal gegaan,te lang hebben we elkaar vervloekt en ook gesteunt.En vooral dat laatste is nu alleen nog maar van belang..Want de 12de man mag niet uit vorm zijn ,de 12de man mag niet geblesseerd zijn..Nee juist van de 12de man word verwacht dat hij er als eerste staat vanaf minuut 1......Dus we gaan weer zingen en steunen want het legioen dat zijn wij....
Ik stel voor om in de 12de minuut tegen Malaga de naam Leroy Fer massaal te zingen...
Ik denk dat wij dan juist de goede mentaliteit laten zien....Het is misschien de omgekeerde wereld maar misschien kunnen wij als 12de man ook kansen creëren...
i rest my case!!!!

WE SHALL NOT BE MOVED!!!!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 juli 2011 - 14:17   quote  deeplink  
Helemaal mee eens.
Cheffie
 Cheffie - donderdag 28 juli 2011 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 14:10 schreef Leon FR1908 het volgende:
Oke ik ben er uit ,de zon scheen bij de KUIP..
Er waren lachende gezichten,zelfs lijdensweg moest een traantje wegpikken bij het aanzien van het prachtige stadion
en zijn net zo prachtige legioen via de TV beelden.
Ook hij was eruit,er is niks om bang van te zijn als het eigen is..Het zijn alleen maar mensen met hun hart gevuld met dezelfde liefde als hij.....Het zijn allemaal maar mensen met uiteindelijk dezelfde gedachtes.Hopen op dat enne,dat enne succes,dat enne moment van vreugde.
Te lang is het niet over voetbal gegaan,te lang hebben we elkaar vervloekt en ook gesteunt.En vooral dat laatste is nu alleen nog maar van belang..Want de 12de man mag niet uit vorm zijn ,de 12de man mag niet geblesseerd zijn..Nee juist van de 12de man word verwacht dat hij er als eerste staat vanaf minuut 1......Dus we gaan weer zingen en steunen want het legioen dat zijn wij....
Ik stel voor om in de 12de minuut tegen Malaga de naam Leroy Fer massaal te zingen...
Ik denk dat wij dan juist de goede mentaliteit laten zien....Het is misschien de omgekeerde wereld maar misschien kunnen wij als 12de man ook kansen creëren...
i rest my case!!!!

WE SHALL NOT BE MOVED!!!!!!!
+1
craven
 craven - donderdag 28 juli 2011 - 14:20   quote  deeplink  
en bier rijkte den ganse dag in het vreugdevolle lichaam van den Leon.....

Heerlijk man...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juli 2011 door craven --
Suijltje
 Suijltje - donderdag 28 juli 2011 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 14:10 schreef Leon FR1908 het volgende:
Oke ik ben er uit ,de zon scheen bij de KUIP..
Er waren lachende gezichten,zelfs lijdensweg moest een traantje wegpikken bij het aanzien van het prachtige stadion
en zijn net zo prachtige legioen via de TV beelden.
Ook hij was eruit,er is niks om bang van te zijn als het eigen is..Het zijn alleen maar mensen met hun hart gevuld met dezelfde liefde als hij.....Het zijn allemaal maar mensen met uiteindelijk dezelfde gedachtes.Hopen op dat enne,dat enne succes,dat enne moment van vreugde.
Te lang is het niet over voetbal gegaan,te lang hebben we elkaar vervloekt en ook gesteunt.En vooral dat laatste is nu alleen nog maar van belang..Want de 12de man mag niet uit vorm zijn ,de 12de man mag niet geblesseerd zijn..Nee juist van de 12de man word verwacht dat hij er als eerste staat vanaf minuut 1......Dus we gaan weer zingen en steunen want het legioen dat zijn wij....
Ik stel voor om in de 12de minuut tegen Malaga de naam Leroy Fer massaal te zingen...
Ik denk dat wij dan juist de goede mentaliteit laten zien....Het is misschien de omgekeerde wereld maar misschien kunnen wij als 12de man ook kansen creëren...
i rest my case!!!!

WE SHALL NOT BE MOVED!!!!!!!
Eenst!!!
mars
 mars - donderdag 28 juli 2011 - 14:43   quote  deeplink  
positief! dat is de juiste instelling! eeeeens!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 28 juli 2011 - 14:46   quote  deeplink  
hier drink ik er een op!!! en doe is gek, een 2e ook!!! leon///vaderfiguurt///held///leidert!!!!
El Jardinero
 El Jardinero - donderdag 28 juli 2011 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 14:10 schreef Leon FR1908 het volgende:
Oke ik ben er uit ,de zon scheen bij de KUIP..
Er waren lachende gezichten,zelfs lijdensweg moest een traantje wegpikken bij het aanzien van het prachtige stadion
en zijn net zo prachtige legioen via de TV beelden.
Ook hij was eruit,er is niks om bang van te zijn als het eigen is..Het zijn alleen maar mensen met hun hart gevuld met dezelfde liefde als hij.....Het zijn allemaal maar mensen met uiteindelijk dezelfde gedachtes.Hopen op dat enne,dat enne succes,dat enne moment van vreugde.
Te lang is het niet over voetbal gegaan,te lang hebben we elkaar vervloekt en ook gesteunt.En vooral dat laatste is nu alleen nog maar van belang..Want de 12de man mag niet uit vorm zijn ,de 12de man mag niet geblesseerd zijn..Nee juist van de 12de man word verwacht dat hij er als eerste staat vanaf minuut 1......Dus we gaan weer zingen en steunen want het legioen dat zijn wij....
Ik stel voor om in de 12de minuut tegen Malaga de naam Leroy Fer massaal te zingen...
Ik denk dat wij dan juist de goede mentaliteit laten zien....Het is misschien de omgekeerde wereld maar misschien kunnen wij als 12de man ook kansen creëren...
i rest my case!!!!

WE SHALL NOT BE MOVED!!!!!!!
Leon eindelijk weer eens een goede topic!! ;)
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 28 juli 2011 - 14:53   quote  deeplink  
Goed stukkie Pik! Held!
bollebeer
 bollebeer - donderdag 28 juli 2011 - 15:00   quote  deeplink  
als deze mentaliteit ook bij de spelers heerst worden we kampioen.
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - donderdag 28 juli 2011 - 15:10   quote  deeplink  
Goed plan.
new vak z
 new vak z - donderdag 28 juli 2011 - 15:16   quote  deeplink  
he he eindelijk nu ook maar is meedoen. helemaal eens we gaan er met zijn alle voor
SniRa_FR4Life
 SniRa_FR4Life - donderdag 28 juli 2011 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 14:10 schreef Leon FR1908 het volgende:
Oke ik ben er uit ,de zon scheen bij de KUIP..
Er waren lachende gezichten,zelfs lijdensweg moest een traantje wegpikken bij het aanzien van het prachtige stadion
en zijn net zo prachtige legioen via de TV beelden.
Ook hij was eruit,er is niks om bang van te zijn als het eigen is..Het zijn alleen maar mensen met hun hart gevuld met dezelfde liefde als hij.....Het zijn allemaal maar mensen met uiteindelijk dezelfde gedachtes.Hopen op dat enne,dat enne succes,dat enne moment van vreugde.
Te lang is het niet over voetbal gegaan,te lang hebben we elkaar vervloekt en ook gesteunt.En vooral dat laatste is nu alleen nog maar van belang..Want de 12de man mag niet uit vorm zijn ,de 12de man mag niet geblesseerd zijn..Nee juist van de 12de man word verwacht dat hij er als eerste staat vanaf minuut 1......Dus we gaan weer zingen en steunen want het legioen dat zijn wij....
Ik stel voor om in de 12de minuut tegen Malaga de naam Leroy Fer massaal te zingen...
Ik denk dat wij dan juist de goede mentaliteit laten zien....Het is misschien de omgekeerde wereld maar misschien kunnen wij als 12de man ook kansen creëren...
i rest my case!!!!

WE SHALL NOT BE MOVED!!!!!!!
+1
FR-Han
 FR-Han - donderdag 28 juli 2011 - 15:22   quote  deeplink  
weet je wat? ik trek er alvast een open op het aanstaande kampioenschap. heerlijk
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 28 juli 2011 - 15:24   quote  deeplink  
En ik trek er eentje open voor het seizoen daarop!
SGS
 SGS - donderdag 28 juli 2011 - 15:28   quote  deeplink  
DIKKE PLUS 1

Ook voor het biertje
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 juli 2011 - 15:29   quote  deeplink  
Ha ha ha ha eerst maar eens wat wedstrijdjes gaan winnen en dan kijken we wel weer verder! En ik ben NIET naar de kuip geweest omdat mijn 2 dochters er geen zin meer in hadden na hun ervaring op de eerste training. Daar was ikzelf niet bij maar mijn vrouw wel en die zei dat onze 2 dochters huilend naar huis gingen vanwege bepaalde idioten die hun gal even moesten spuien in de kuip. De beroemde 12de minuut. Maar ik hoop dat iedereen een gezellige dag in de kuip heeft gehad!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 28 juli 2011 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 15:29 schreef lijdensweg het volgende:
Ha ha ha ha eerst maar eens wat wedstrijdjes gaan winnen en dan kijken we wel weer verder! En ik ben NIET naar de kuip geweest omdat mijn 2 dochters er geen zin meer in hadden na hun ervaring op de eerste training. Daar was ikzelf niet bij maar mijn vrouw wel en die zei dat onze 2 dochters huilend naar huis gingen vanwege bepaalde idioten die hun gal even moesten spuien in de kuip. De beroemde 12de minuut. Maar ik hoop dat iedereen een gezellige dag in de kuip heeft gehad!
het eerste dat koeman zei toen hij uit de heli stapte: geen paniek. de ellende is over! geen lijdensweg meer. waarna een daverend applaus van de tribunes af rolde. was een mooie open dag man
SGS
 SGS - donderdag 28 juli 2011 - 15:39   quote  deeplink  
Zei hij niet..........zo eindelijk thuis?
Suijltje
 Suijltje - donderdag 28 juli 2011 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 15:22 schreef obiku010 het volgende:
weet je wat? ik trek er alvast een open op het aanstaande kampioenschap. heerlijk
Ik doe meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 28 juli 2011 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 16:01 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Ik doe meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
proost maat!
Suijltje
 Suijltje - donderdag 28 juli 2011 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 16:01 schreef obiku010 het volgende:

[..]

proost maat!
Zeker! dikke prosit vriend!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 28 juli 2011 - 16:07   quote  deeplink  
heerlijk helder.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 juli 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 15:29 schreef lijdensweg het volgende:
Ha ha ha ha ik zei toch al de hele tijd dat we moesten gaan zingen vanaf minuut 1! En ik ben NIET naar de kuip geweest want ik had even mijn twijfels.Maar na het zien van de televisie beelden moet ik terug komen op die zwarte kijk die ik er op na hield..
Ik geloof er weer in WE WORDEN KAMPIOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit vind ik echt mooi van je man....
Ik heb jou reactie uitgeprint en heb het in een lijstje gedaan..
Het staat nu op de schoorsteen man....!!

Lijdensweg///HELD!!!!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 28 juli 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 16:08 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dit vind ik echt mooi van je man....
Ik heb jou reactie uitgeprint en heb het in een lijstje gedaan..
Het staat nu op de schoorsteen man....!!

Lijdensweg///HELD!!!!
eens!!! lijdensweg///absolute held!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 28 juli 2011 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 16:08 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dit vind ik echt mooi van je man....
Ik heb jou reactie uitgeprint en heb het in een lijstje gedaan..
Het staat nu op de schoorsteen man....!!

Lijdensweg///HELD!!!!
hahahahahahaha..............altijd lache met die leon.

Was het nog een beetje druk eigenlijk?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 28 juli 2011 - 16:20   quote  deeplink  
Wat kennen tijden toch snel veranderen, gelukkig maar!!!
Kampioenen!!!!!!
Rovert
 Rovert - donderdag 28 juli 2011 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 16:19 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

hahahahahahaha..............altijd lache met die leon.

Was het nog een beetje druk eigenlijk?
Drukker dan vorig jaar
Viel niet tegen en de vg bedankt voor het zwijgen vandaag
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 28 juli 2011 - 16:24   quote  deeplink  
dat houd in 30.000 of zo?
Rovert
 Rovert - donderdag 28 juli 2011 - 16:47   quote  deeplink  
Zou zomaar kunnen, noordzijde zat vol, lange zijde redelijk gevuld, overkant weinig volk
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 28 juli 2011 - 17:23   quote  deeplink  
KAMPIOENEN!!!!
Els
 Els - donderdag 28 juli 2011 - 17:30   quote  deeplink  
Net terug uit de Kuip. Niet zo druk, maar drukker dan vorig jaar. 25.000 man gok ik. Veel geleerd over Vak S. Bij het optreden van Adlicious zongen ze: Daar moet een piemel in. Adlicious bestaat uit 2 dames en één heer. 1/3 van Vak S is dus homo.
De zon scheen, de helikopter helde naar rechts, maar heeft de landing veilig kunnen maken. Lee Towers kan nog steeds zingen, Ronald Koeman doet het leuk en Leroy Fer is uitgefloten.
Rest mij nog om te zeggen dat bij mij de woede en de traantjes nogal aan de oppervlakte zitten, had na enkele minuten al ruzie met een paar dagjesmensen en hield het maar net droog bij 'Mijn Feyenoord'

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juli 2011 door Els --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 28 juli 2011 - 17:37   quote  deeplink  
Klinkt als het zware leven van een echte Els!!!
Els
 Els - donderdag 28 juli 2011 - 17:40   quote  deeplink  
Ja. En ik had er vanochtend al geen zin in. Maar Monique belde, en ik heb heb zeer slap karakter, dus was zo weer omgeluld......
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 28 juli 2011 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 17:30 schreef Els het volgende:
Net terug uit de Kuip. Niet zo druk, maar drukker dan vorig jaar. 25.000 man gok ik. Veel geleerd over Vak S. Bij het optreden van Adlicious zongen ze: Daar moet een piemel in. Adlicious bestaat uit 2 dames en één heer. 1/3 van Vak S is dus homo.
De zon scheen, de helikopter helde naar rechts, maar heeft de landing veilig kunnen kaken. Lee Towers kan nog steeds zingen, Ronald Koeman doet het leuk en Leroy Fer is uitgefloten.
Rest mij nog om te zeggen dat bij mij de woede en de traantjes nogal aan de oppervlakte zitten, had na enkele minuten al ruzie met een paar dagjesmensen en hield het maar net droog bij 'Mijn Feyenoord'
mooie samenvatting;)
Rovert
 Rovert - donderdag 28 juli 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 17:30 schreef Els het volgende:
De zon scheen, de helikopter helde naar rechts, maar heeft de landing veilig kunnen maken. Lee Towers kan nog steeds zingen, Ronald Koeman doet het leuk en Leroy Fer is uitgefloten.
zeg els, ik weet niet hoe jij het ervaren heb, maar ik vond het fluiten nogal meevallen door de dagjesmensen. Wel opvallend dat hij aan de lange zijde bleef reutelen met dat ballen schieten
Felbm
 Felbm - donderdag 28 juli 2011 - 18:42   quote  deeplink  
Dit is nou de feyenoord passie die ik ervaarde toen ik de eerste keer de kuip betrad. Dat onoverwinnelijke gevoel! Ontdanks dat de praktijk het tegendeel heeft bewezen bleef dat gevoel er toch! Wij zijn FEYENOORD! tegenstander, EAT YOUR HART OUT! Ons feyenoord gaat voor alles en iedereen! of het nu goed gaat of niet, wij zijn er! Er is geen club in nederland met zulke bezoekers aantallen tijdens zo een slechte periode! dat is feyenoord! Ik hoop ookecht dat komend seizoen dat gevoel er "weer" is. de negatieve tendens van de afgelopen maanden doet pijn. Nu op naar een frisse start met een schone lei. En of iedereen achter alle keuzes staat of niet helemaal..... als wij er weer achter staan, zoals nederland ons kent, geloof ik in mooie komende jaren!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 28 juli 2011 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 18:42 schreef Felbm het volgende:
Dit is nou de feyenoord passie die ik ervaarde toen ik de eerste keer de kuip betrad. Dat onoverwinnelijke gevoel! Ontdanks dat de praktijk het tegendeel heeft bewezen bleef dat gevoel er toch! Wij zijn FEYENOORD! tegenstander, EAT YOUR HART OUT! Ons feyenoord gaat voor alles en iedereen! of het nu goed gaat of niet, wij zijn er! Er is geen club in nederland met zulke bezoekers aantallen tijdens zo een slechte periode! dat is feyenoord! Ik hoop ookecht dat komend seizoen dat gevoel er "weer" is. de negatieve tendens van de afgelopen maanden doet pijn. Nu op naar een frisse start met een schone lei. En of iedereen achter alle keuzes staat of niet helemaal..... als wij er weer achter staan, zoals nederland ons kent, geloof ik in mooie komende jaren!
op jou wil ik stemmen als je ooit voor het presidentsschap gaat!!
Felbm
 Felbm - donderdag 28 juli 2011 - 18:51   quote  deeplink  
Haha, ben bang dat dat toch een zootje zou worden...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 juli 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 18:51 schreef Felbm het volgende:
Haha, ben bang dat dat toch een zootje zou worden...
ik weet het nog niet met wat je nu zegt dus mijn stem heb je ook!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juli 2011 door Leon FR1908 --
FR-Han
 FR-Han - donderdag 28 juli 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 18:51 schreef Felbm het volgende:
Haha, ben bang dat dat toch een zootje zou worden...
maakt allemaal niet uit. erger als afgelopen jaar kan niet. let the force be with you felbm!!! hahahaha
Felbm
 Felbm - donderdag 28 juli 2011 - 19:03   quote  deeplink  
Hahahahaha, nou dan zal ik maar eens een aanmeldingsformulier aan gaan vragen voor presidentskandidaten. Maar dat is in ieder geval wel mijn gevoel bij onze club!
Els
 Els - donderdag 28 juli 2011 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 18:25 schreef Rovert het volgende:

[..]

zeg els, ik weet niet hoe jij het ervaren heb, maar ik vond het fluiten nogal meevallen door de dagjesmensen. Wel opvallend dat hij aan de lange zijde bleef reutelen met dat ballen schieten
Ik vond het fluiten meevallen. Heb me wel vreselijk gestoord aan het 'Hamas, Hamas', en 'Aboutaleb' vanuit vak S. Heb er met de dagjesmensen die achter me zaten, en meezongen, een behoorlijke aanvaring over gehad. Het stikt van de kleine kinderen en er is geen enkele Ajaxied in velden of wegen te bekennen.
Ik vind het moedig van Fer dat hij zich niet verstopt, maar gewoon duidelijk aanwezig is. Hij is aan onze zijde niet echt zichtbaar geweest, maar ook daar kan ik begrip voor opbrengen. Verstandig dat hij de confrontatie niet is aangegaan.
Rovert
 Rovert - donderdag 28 juli 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 20:28 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vond het fluiten meevallen. Heb me wel vreselijk gestoord aan het 'Hamas, Hamas', en 'Aboutaleb' vanuit vak S. Heb er met de dagjesmensen die achter me zaten, en meezongen, een behoorlijke aanvaring over gehad. Het stikt van de kleine kinderen en er is geen enkele Ajaxied in velden of wegen te bekennen.

Ik heb ook met enige verwondering om me heen staan kijken naar de meezingers van dit repertoire.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 juli 2011 - 21:30   quote  deeplink  
Doodziek word je van gehamas als de neuzen nergens te bekennen zijn...
Rovert
 Rovert - donderdag 28 juli 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 21:30 schreef Leon FR1908 het volgende:
Doodziek word je van gehamas als de neuzen nergens te bekennen zijn...
absoluut
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 juli 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 21:30 schreef Leon FR1908 het volgende:
Doodziek word je van gehamas als de neuzen nergens te bekennen zijn...
Ook als ze er wél zijn.
Is eigenlijk niet meer van deze tijd.
Els
 Els - donderdag 28 juli 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 21:27 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik heb ook met enige verwondering om me heen staan kijken naar de meezingers van dit repertoire.
Het was echt stuitend. Heb ze er op aangesproken, in niet mis te verstane bewoordingen. Hij is darna een tijdje stil geweest. Volgende vriendje kwam erbij en ook zingen, ook op aangesproken, en de security. Iedereen boos, maar stil. Van één het verhelderende standpunt aangehoord, dat dit nu eenmaal gebeurt, en dat je er als eenling niets aan kunt doen. Weet niet waarover ik bozer ben, maar beide situaties hebben me zeer gestoord. Monique kwam daarna, en heeft er ook nog wat van gezegd, toen een ander weer ging brullen.
Ben je met je zoontje geweest?
Rovert
 Rovert - donderdag 28 juli 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 21:32 schreef Els het volgende:

[..]

Het was echt stuitend. Heb ze er op aangesproken, in niet mis te verstane bewoordingen. Hij is darna een tijdje stil geweest. Volgende vriendje kwam erbij en ook zingen, ook op aangesproken, en de security. Iedereen boos, maar stil. Van één het verhelderende standpunt aangehoord, dat dit nu eenmaal gebeurt, en dat je er als eenling niets aan kunt doen. Weet niet waarover ik bozer ben, maar beide situaties hebben me zeer gestoord. Monique kwam daarna, en heeft er ook nog wat van gezegd, toen een ander weer ging brullen.
Ben je met je zoontje geweest?
Het is een groter probleem dan 1 persoon erop aan spreken denk ik, maar goed dat je het wel doet, we moeten ergens beginnen.

Ik vermoed dat de meeste aboutaleb-zingers mij niet kunnen vertellen wat de man precies doet in het dagelijks leven en waarom hij toegezongen moet worden.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 juli 2011 - 21:36   quote  deeplink  
Is toch de imam van Rotterdam?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5994
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: We wooooooorden KAMPIOEN









0.0062870