BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ontbinding Varkenoordgroep

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Rovert
 Rovert - donderdag 28 juli 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 22:22 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

over de vermeende interesse van Rovert?
Welke sites zijn dat?
Els
 Els - donderdag 28 juli 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 21:54 schreef Rovert het volgende:

[..]

Communicatie is bijna altijd het struikelblok. Zou er tussen de vg-ers geen communicatie-mensen zitten? Zo ja, niets van te merken, zo nee, waarom niet opgezocht?

Ze hadden bijna twee versies uit moeten brengen, de normale versie en de "sbs"-versie voor de mensen die geen zin hebben in lezen
Eens.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 28 juli 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 22:42 schreef Rovert het volgende:

[..]

Welke sites zijn dat?
je wil niet dat ik hierop ga reageren, geloof me! ik laat dat aan Stylzz over hahaha
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 juli 2011 - 07:34   quote  deeplink  
Ik brand hier mijn vingers niet aan.
KKL
 KKL - vrijdag 29 juli 2011 - 08:49   quote  deeplink  
Varkenoord Groep heeft als klokkenluider gefungeerd.
Iedereen is op de hoogte gesteld over het amateurisme binnen de leiding van Feyenoord.

Als het werkelijk verkeerd zal aflopen met Feyenoord is iedereen van te voren op de hoogte gesteld.

De VG heeft de rust bewaard binnen de supporters geledingen.

Als Feyenoord straks sportief (wederom) zal falen dan heeft de VG geen verantwoordelijkheid meer voor hetgeen dan staat te gebeuren onder en door de supporters.

Helaas vergeten een hoop supporters dat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juli 2011 door KKL --
Els
 Els - vrijdag 29 juli 2011 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 08:49 schreef KKL het volgende:
Varkenoord Groep heeft als klokkenluider gefungeerd.
Iedereen is op de hoogte gesteld over het amateurisme binnen de leiding van Feyenoord.

Als het werkelijk verkeerd zal aflopen met Feyenoord is iedereen van te voren op de hoogte gesteld.

De VG heeft de rust bewaard binnen de supporters geledingen.

Als Feyenoord straks sportief (wederom) zal falen dan heeft de VG geen verantwoordelijkheid meer voor hetgeen dan staat te gebeuren onder en door de supporters.

Helaas vergeten een hoop supporters dat.
Ik ben het in grote lijnen met je eens, maar de VG is natuurlijk nooit verantwoordelijk voor wat er gebeurt door supporters. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden.
KKL
 KKL - vrijdag 29 juli 2011 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 09:27 schreef Els het volgende:

[..]

Ik ben het in grote lijnen met je eens, maar de VG is natuurlijk nooit verantwoordelijk voor wat er gebeurt door supporters. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden.
Klopt wat je zegt Els.

Maar nu kan niemand meer (ook het bestuur en Blokland) straks zeggen als er een woedende menigte voor Maasgebouw staat dat de VG de rust onder de supporters moet bewaren!

Niets en niemand staat nu meer tussen aan de ene kant Feyenoord en aan de andere kant de supporters!
Er is geen buffer meer, er is geen vangnet meer voor de directie en de RvC.

Als het straks fout gaat en de supporters komen in opstand zullen zij, in het Maasgebouw, nog eens heel goed nadenken over de afgelopen periode en met weemoed terug denken aan de VG.

Mark my words!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juli 2011 door KKL --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 juli 2011 - 10:35   quote  deeplink  
Bah. Word dus gebruikt als pressie middel
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 juli 2011 - 10:42   quote  deeplink  
ik moet hier even over nadenken!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 29 juli 2011 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 10:16 schreef KKL het volgende:

[..]

Klopt wat je zegt Els.

Maar nu kan niemand meer (ook het bestuur en Blokland) straks zeggen als er een woedende menigte voor Maasgebouw staat dat de VG de rust onder de supporters moet bewaren!

Niets en niemand staat nu meer tussen aan de ene kant Feyenoord en aan de andere kant de supporters!
Er is geen buffer meer, er is geen vangnet meer voor de directie en de RvC.

Als het straks fout gaat en de supporters komen in opstand zullen zij, in het Maasgebouw, nog eens heel goed nadenken over de afgelopen periode en met weemoed terug denken aan de VG.

Mark my words!
Het is triest voor woorden als je daar een VG voor nodig heb om een groep debielen in bedwang te houden! Zij moeten eens bij zichzelf ten rade gaan en Feyenoord ten alle tijden steunen, in voor- en tegenspoed! Dan ben je een supporter. Kijk je hoeft het niet overal mee eens te zijn maar om dan gelijk de boel maar weer te gaan vernielen of bedreigingen gaan uiten dat gaat mij weer net een brug te ver. Het is in het verleden helaas te vaak gebleken dat een kleine groep 'supporters' zich altijd moeten misdragen. Toon je nu eens een echte supporter en laat die waan ideeen achterwege om weer op oorlogspad te gaan!
Els
 Els - vrijdag 29 juli 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 10:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het is triest voor woorden als je daar een VG voor nodig heb om een groep debielen in bedwang te houden! Zij moeten eens bij zichzelf ten rade gaan en Feyenoord ten alle tijden steunen, in voor- en tegenspoed! Dan ben je een supporter. Kijk je hoeft het niet overal mee eens te zijn maar om dan gelijk de boel maar weer te gaan vernielen of bedreigingen gaan uiten dat gaat mij weer net een brug te ver. Het is in het verleden helaas te vaak gebleken dat een kleine groep 'supporters' zich altijd moeten misdragen. Toon je nu eens een echte supporter en laat die waan ideeen achterwege om weer op oorlogspad te gaan!
Het is natuurlijk waar, maar als je die lijn doortrekt, is het ook te triest voor woorden dat er politie en rechtbanken nodig zijn. Of NAVO en leger. Fact of life, de menselijke aard is niet louter vredelievend.
Als de VG de orde heeft bewaard, dan is dat in ze te prijzen. Dat ze die taak nu minder op zich nemen, is begrijpelijk, het is zoals je al aangeeft, te belachelijk voor woorden dat dat nodig is. Ik neem aan dat de directie dit allemaal in hun overwegingen hebben meegenomen, toen ze de gesprekken met de VG anders gingen uitleggen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 juli 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 10:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het is triest voor woorden als je daar een VG voor nodig heb om een groep debielen in bedwang te houden! Zij moeten eens bij zichzelf ten rade gaan en Feyenoord ten alle tijden steunen, in voor- en tegenspoed! Dan ben je een supporter. Kijk je hoeft het niet overal mee eens te zijn maar om dan gelijk de boel maar weer te gaan vernielen of bedreigingen gaan uiten dat gaat mij weer net een brug te ver. Het is in het verleden helaas te vaak gebleken dat een kleine groep 'supporters' zich altijd moeten misdragen. Toon je nu eens een echte supporter en laat die waan ideeen achterwege om weer op oorlogspad te gaan!
Persbericht:

Onder grote druk van de groep Lijdensweg heeft het VG doen besluiten om alle taken
stil te leggen,en de totale groep te ontbinden.De verantwoordelijke gevolgen die kunnen
ontstaan na het opheffen van deze groep,kunnen en moeten verhaald worden bij de groep
Lijdensweg.Indien er een stormloop van doorgedraaide supporters richting het maasgebouw ontstaat ,dan is Lijdenweg verplicht om daar tussen te gaan staan met zijn volgelingen.

De VG wenst de groep Lijdenweg alle geluk en wijsheid in deze nieuwe door lijdenweg
ontstanden situatie..

einde bericht:

Bron: puddingbuks.nl
groep
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 juli 2011 - 11:00   quote  deeplink  
Fsv prAat met Feyenoord.
Vg ontbindt zich.
Toeval?
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 29 juli 2011 - 11:00   quote  deeplink  
zou der publieke opinie van de fans meegewerkt hebben
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 juli 2011 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 11:00 schreef piet de paler het volgende:
zou der publieke opinie van de fans meegewerkt hebben
Van de.fan//Lijdensweg??Ja die heeft bepaalde invloeden idd :O
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 29 juli 2011 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 10:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Persbericht:

Onder grote druk van de groep Lijdensweg heeft het VG doen besluiten om alle taken
stil te leggen,en de totale groep te ontbinden.De verantwoordelijke gevolgen die kunnen
ontstaan na het opheffen van deze groep,kunnen en moeten verhaald worden bij de groep
Lijdensweg.Indien er een stormloop van doorgedraaide supporters richting het maasgebouw ontstaat ,dan is Lijdenweg verplicht om daar tussen te gaan staan met zijn volgelingen.

De VG wenst de groep Lijdenweg alle geluk en wijsheid in deze nieuwe door lijdenweg
ontstanden situatie..

einde bericht:

Bron: puddingbuks.nl
groep
En dit is nog triester dan de VG, dat zegt dan wel genoeg over JOU!
Els
 Els - vrijdag 29 juli 2011 - 13:20   quote  deeplink  
Wie kaatst, kan de bal verwachten.....
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 29 juli 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 10:58 schreef Els het volgende:

[..]

Het is natuurlijk waar, maar als je die lijn doortrekt, is het ook te triest voor woorden dat er politie en rechtbanken nodig zijn. Of NAVO en leger. Fact of life, de menselijke aard is niet louter vredelievend.
Als de VG de orde heeft bewaard, dan is dat in ze te prijzen. Dat ze die taak nu minder op zich nemen, is begrijpelijk, het is zoals je al aangeeft, te belachelijk voor woorden dat dat nodig is. Ik neem aan dat de directie dit allemaal in hun overwegingen hebben meegenomen, toen ze de gesprekken met de VG anders gingen uitleggen.
Dan moeten die debielen die nu de kans willen gaan grijpen om toe te slaan omdat de VG is opgezegd eens bij zichzelf ten rade gaan! En dat de directie dit allemaal in hun overwegingen moeten meenemen is al helemaal van den zotte. En ik zal mij van elke vorm van inmenging, geweld of wat dan ook afkeuren. Ook namens volgens Leon FR1908 de lijdensweg groep! Personen die dit wensen te doen kunnen zich geen Feyenoord supporters noemen! Maar het is al vaker bewezen een kleine groep 'debielen' die zich supporters noemen zullen het altijd verpesten voor de grote meerderheid en Feyenoord zodat men WEER negatief in het nieuws komt! Maar uit de bewoording van Leon1908 kan ik alleen maar begrijpen dat er binnen afzienbare tijd weer tot ongeregeldheden komt. Nou beste Leon1908 als je een echte supporter ben gaat je dit even melden op het politiebureau met de namen. Maar ik neem aan dat deze onruststokers al bij de politie bekend zijn. Ik mag ook hopen namens voetbalclub Feyenoord en de overgrote meerderheid van de supporters dat men ook de komende tijd de rust zullen bewaren en geen gekke dingen gaan doen. Nu zal blijken wat de invloed van de FSV binnen de 'harde kern' van Feyenoord is!!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 29 juli 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 13:20 schreef Els het volgende:
Wie kaatst, kan de bal verwachten.....
Het is en blijft triest , beste Els! En ik hoef niks .......
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 29 juli 2011 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 13:20 schreef Els het volgende:
Wie kaatst, kan de bal verwachten.....
Nog effe balletje gehakt met mosterd,biertje
Alle lucht geklaard (even) en dan steun aan onze jonge spelers wie weet.
Ook proberen Fer te steunen (erg moeilijk)
En geen georganiseerde praat groepen maar lekker oude betten op het vak.
Over van alles maar vooral over falende scheidsrechters rare tegenstanders.
Kortom onder uitzitten en afwachten.
Els
 Els - vrijdag 29 juli 2011 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 13:24 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan moeten die debielen die nu de kans willen gaan grijpen om toe te slaan omdat de VG is opgezegd eens bij zichzelf ten rade gaan! En dat de directie dit allemaal in hun overwegingen moeten meenemen is al helemaal van den zotte. En ik zal mij van elke vorm van inmenging, geweld of wat dan ook afkeuren. Ook namens volgens Leon FR1908 de lijdensweg groep! Personen die dit wensen te doen kunnen zich geen Feyenoord supporters noemen! Maar het is al vaker bewezen een kleine groep 'debielen' die zich supporters noemen zullen het altijd verpesten voor de grote meerderheid en Feyenoord zodat men WEER negatief in het nieuws komt! Maar uit de bewoording van Leon1908 kan ik alleen maar begrijpen dat er binnen afzienbare tijd weer tot ongeregeldheden komt. Nou beste Leon1908 als je een echte supporter ben gaat je dit even melden op het politiebureau met de namen. Maar ik neem aan dat deze onruststokers al bij de politie bekend zijn. Ik mag ook hopen namens voetbalclub Feyenoord en de overgrote meerderheid van de supporters dat men ook de komende tijd de rust zullen bewaren en geen gekke dingen gaan doen. Nu zal blijken wat de invloed van de FSV binnen de 'harde kern' van Feyenoord is!!
Ik zal maar van het idee afstappen dat jij ooit dat aanmatigende toontje zal veranderen. Om een of andere duistere reden denk je dat je hiermee succesvol bent...
De directie zal alle kanten van een beslissing overwegen, dat maakt ze een goede directie. Doen ze dat niet, dan zijn ze geen knip voor de neus waard. Ik ga er van uit dat een ondernemer met een bedrijf van 657 mensen begrijpt dat de werkelijkheid weerbarstig is, en dat met alles, ook emoties, rekening moet worden gehouden.
Volgens jou blijkt uit de tekst van Leon dat er binnekort ongeregeldheden komen, ik haal dat er niet uit. Dus oproepen om naar de politie te gaan, is weer eens een beetje voorbarig. Of is dit weer een staaltje stemmingmakerij, net als de angst van je dochters voor het weglopen van mensen van een tribune?
De FSV heeft geen invloed op de harde kern, de harde kern supporters zijn zelden lid van de FSV. Een beetje Feyenoordsupporter moet dit eigenlijk wel weten.
De directie van Feyenoord zou zich eens wat nadrukkelijker met de uitingen van de supporters moeten gaan bemoeien. Over enkele jaren grijpt de UEFA in als er racistische of antisemtistische leuzen vanaf de tribune hoorbaar zijn. De licentie kan dan op het spel komen te staan. Ik hoef je niet uit te leggen dat Feyenoord in dit geval bijzonder 'at risk' is. En de beveiliging heeft de instructie om zich nergens mee te bemoeien.
Els
 Els - vrijdag 29 juli 2011 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 13:37 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Nog effe balletje gehakt met mosterd,biertje
Alle lucht geklaard (even) en dan steun aan onze jonge spelers wie weet.
Ook proberen Fer te steunen (erg moeilijk)
En geen georganiseerde praat groepen maar lekker oude betten op het vak.
Over van alles maar vooral over falende scheidsrechters rare tegenstanders.
Kortom onder uitzitten en afwachten.
En een frikandel met curry en uitjes?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 juli 2011 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 13:10 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En dit is nog triester dan de VG, dat zegt dan wel genoeg over JOU!
hahahahahahahaha waar = jullie gebleven???

Je ziet spoken ,je kijkt teveel K3 met je gezin drama queen
KKL
 KKL - vrijdag 29 juli 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 10:35 schreef Stylzz het volgende:
Bah. Word dus gebruikt als pressie middel
nee hoor.

als er nu de pleuris uitbreekt dan hoeft de VG zich niet meer te verantwoorden tegenover de directie, media en 95% pro directie en RvC supporters.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 juli 2011 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 13:24 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan moeten die debielen die nu de kans willen gaan grijpen om toe te slaan omdat de VG is opgezegd eens bij zichzelf ten rade gaan! En dat de directie dit allemaal in hun overwegingen moeten meenemen is al helemaal van den zotte. En ik zal mij van elke vorm van inmenging, geweld of wat dan ook afkeuren. Ook namens volgens Leon FR1908 de lijdensweg groep! Personen die dit wensen te doen kunnen zich geen Feyenoord supporters noemen! Maar het is al vaker bewezen een kleine groep 'debielen' die zich supporters noemen zullen het altijd verpesten voor de grote meerderheid en Feyenoord zodat men WEER negatief in het nieuws komt! Maar uit de bewoording van Leon1908 kan ik alleen maar begrijpen dat er binnen afzienbare tijd weer tot ongeregeldheden komt. Nou beste Leon1908 als je een echte supporter ben gaat je dit even melden op het politiebureau met de namen. Maar ik neem aan dat deze onruststokers al bij de politie bekend zijn. Ik mag ook hopen namens voetbalclub Feyenoord en de overgrote meerderheid van de supporters dat men ook de komende tijd de rust zullen bewaren en geen gekke dingen gaan doen. Nu zal blijken wat de invloed van de FSV binnen de 'harde kern' van Feyenoord is!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 juli 2011 - 14:27   quote  deeplink  
ik zie die blonde wel zitten btw
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 29 juli 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 13:47 schreef Els het volgende:

[..]

Ik zal maar van het idee afstappen dat jij ooit dat aanmatigende toontje zal veranderen. Om een of andere duistere reden denk je dat je hiermee succesvol bent...
De directie zal alle kanten van een beslissing overwegen, dat maakt ze een goede directie. Doen ze dat niet, dan zijn ze geen knip voor de neus waard. Ik ga er van uit dat een ondernemer met een bedrijf van 657 mensen begrijpt dat de werkelijkheid weerbarstig is, en dat met alles, ook emoties, rekening moet worden gehouden.
Volgens jou blijkt uit de tekst van Leon dat er binnekort ongeregeldheden komen, ik haal dat er niet uit. Dus oproepen om naar de politie te gaan, is weer eens een beetje voorbarig. Of is dit weer een staaltje stemmingmakerij, net als de angst van je dochters voor het weglopen van mensen van een tribune?
De FSV heeft geen invloed op de harde kern, de harde kern supporters zijn zelden lid van de FSV. Een beetje Feyenoordsupporter moet dit eigenlijk wel weten.
De directie van Feyenoord zou zich eens wat nadrukkelijker met de uitingen van de supporters moeten gaan bemoeien. Over enkele jaren grijpt de UEFA in als er racistische of antisemtistische leuzen vanaf de tribune hoorbaar zijn. De licentie kan dan op het spel komen te staan. Ik hoef je niet uit te leggen dat Feyenoord in dit geval bijzonder 'at risk' is. En de beveiliging heeft de instructie om zich nergens mee te bemoeien.
Blijkbaar interpreteer jij alles anders dan ik! Dat moet jij weten. En dat jij mijn dochters erbij moet halen , dat had ik van jou niet verwacht! Ik had jou wel iets hoger ingeschat. En dan zal je wel weer komen met: wie de bal kaats.... Maar blijkbaar maakt het jou niet uit hoe oud mijn dochters zijn! En wat ik hier vertel heeft helemaal niks met het beleid van mijn bedrijf te maken. Maar blijkbaar is dat voor jou wel zo.Ik kan mij zakelijk en prive heel goed scheiden. En dat volgens jou de FSV geen invloed heeft op de supporters dat begrijp ik ook wel. Daarom moeten die paar debielen die zich Feyenoord supporter noemen eens bij zichzelf ten rade gaan! Daar was ik toch duidelijk genoeg over. En wat Leon FR1908 schreef is voor mij wel een suggestie dat de supporters zich binnenkort weer zullen gaan melden voor ongeregeldheden, anders schrijft ie dat hier niet! Maar jou suggestie dat de directie zich meer moet gaan bemoeien met uitingen zijn blijkbaar gehoord, want er mogen geen negatieve uitingen en spandoeken meer in de kuip! DUS PROFICIAT BESTE ELS
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 juli 2011 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 16:00 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Blijkbaar interpreteer jij alles anders dan ik! Dat moet jij weten. En dat jij mijn dochters erbij moet halen , dat had ik van jou niet verwacht! Ik had jou wel iets hoger ingeschat. En dan zal je wel weer komen met: wie de bal kaats.... Maar blijkbaar maakt het jou niet uit hoe oud mijn dochters zijn! En wat ik hier vertel heeft helemaal niks met het beleid van mijn bedrijf te maken. Maar blijkbaar is dat voor jou wel zo.Ik kan mij zakelijk en prive heel goed scheiden. En dat volgens jou de FSV geen invloed heeft op de supporters dat begrijp ik ook wel. Daarom moeten die paar debielen die zich Feyenoord supporter noemen eens bij zichzelf ten rade gaan! Daar was ik toch duidelijk genoeg over. En wat Leon FR1908 schreef is voor mij wel een suggestie dat de supporters zich binnenkort weer zullen gaan melden voor ongeregeldheden, anders schrijft ie dat hier niet! Maar jou suggestie dat de directie zich meer moet gaan bemoeien met uitingen zijn blijkbaar gehoord, want er mogen geen negatieve uitingen en spandoeken meer in de kuip! DUS PROFICIAT BESTE ELS
hahahaha wat een kwal ben je toch met je hyperdepieperdepiep jank mentaliteit.
volgens mij ben jij het grootste kind thuis jankjaap..
niet meer reageren op jou lijkt mij de beste optie maar het is moeilijk
om je in te houden tegen dat jankerige gedram en beschuldigingen..
je spoort gewoon niet.Ik heb medelijden met je vrouw en kinderen maar dat
heeft meer met jou te maken dan met Feyenoord ..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 juli 2011 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 14:16 schreef KKL het volgende:

[..]

nee hoor.

als er nu de pleuris uitbreekt dan hoeft de VG zich niet meer te verantwoorden tegenover de directie, media en 95% pro directie en RvC supporters.
Ze hoefden zich sowieso toch niet te verantwoorden voor acties van anderen?
Alleen als ze zichzelf er mee associeerden
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 29 juli 2011 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 16:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahaha wat een kwal ben je toch met je hyperdepieperdepiep jank mentaliteit.
volgens mij ben jij het grootste kind thuis jankjaap..
niet meer reageren op jou lijkt mij de beste optie maar het is moeilijk
om je in te houden tegen dat jankerige gedram en beschuldigingen..
je spoort gewoon niet.Ik heb medelijden met je vrouw en kinderen maar dat
heeft meer met jou te maken dan met Feyenoord ..
Wat moet jij toch vol met haat zitten.......... Jij begin steeds meer op Els te lijken om mijn vrouw en dochters erbij te halen! Hebben jullie niks anders meer te verzinnen? Het gaat je goed ! En op naar een gezellige zondag tegen Malaga
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 29 juli 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 14:16 schreef KKL het volgende:

[..]

nee hoor.

als er nu de pleuris uitbreekt dan hoeft de VG zich niet meer te verantwoorden tegenover de directie, media en 95% pro directie en RvC supporters.
95% PRO DIRECTIE zeg je ... dat houdt dus in dat het inderdaad maar 5% tegen de directie was, en nu zijn volgens jou die 95% verantwoordelijk als een aantal man zich niet kunnen beheersen en rotzooi gaan trappen? Omgekeerde wereld.

Als die 5% nu eens normaal gaat denken dan hoef je geen rotzooi te trappen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 juli 2011 - 16:53   quote  deeplink  
Spandoeken e.d. tegen het bestuur moet mogelijk blijven, is immers verworven recht.
Het neerhalen van personen, daar heb ik moeite mee, ook verbaal.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 29 juli 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 16:51 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

95% PRO DIRECTIE zeg je ... dat houdt dus in dat het inderdaad maar 5% tegen de directie was, en nu zijn volgens jou die 95% verantwoordelijk als een aantal man zich niet kunnen beheersen en rotzooi gaan trappen? Omgekeerde wereld.

Als die 5% nu eens normaal gaat denken dan hoef je geen rotzooi te trappen.
Die 5% komt van Gudde. Die wezenloze die denkt dat hij kan verbieden dat er spreekkoren tegen hem komen.
Ik zou zeggen probeer het eens uit.
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 juli 2011 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 16:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ze hoefden zich sowieso toch niet te verantwoorden voor acties van anderen?
Alleen als ze zichzelf er mee associeerden
Als ik al dat gezever van lijdensweg wegfilter, denk ik dat dit de opmerking is waar het om draait in dit topic.
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 29 juli 2011 - 16:58   quote  deeplink  
Dan nog kan de "pro directie" groep nooit verantwoordelijk worden gehouden over wat de "anti directie" groep van plan is.
Laten we gewoon nu eens een jaar POSITIEF in het nieuws blijven komen, ik zeg haal die gratis spelers op (ander topic) en laat die 1,9 miljoen Feyenoord aanhangers een leuk jaar tegemoet zien. Alleen maar positief nieuws heb je ook zelf in de hand :)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 juli 2011 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 16:56 schreef Rovert het volgende:

[..]

Als ik al dat gezever van lijdensweg wegfilter, denk ik dat dit de opmerking is waar het om draait in dit topic.
Misschien. Plus dat censuur niet de oplossing is en meestens negatief werkt
craven
 craven - vrijdag 29 juli 2011 - 17:13   quote  deeplink  
hmmm op het topic overzicht staat lijdensweg als starter van dit topic, echter is het eerste bericht van Meowsie McDermott
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 juli 2011 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 17:13 schreef craven het volgende:
hmmm op het topic overzicht staat lijdensweg als starter van dit topic, echter is het eerste bericht van Meowsie McDermott
Haha

Lijdensweg wordt automatisch weg gefilterd
Els
 Els - vrijdag 29 juli 2011 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 16:00 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Blijkbaar interpreteer jij alles anders dan ik! Dat moet jij weten. En dat jij mijn dochters erbij moet halen , dat had ik van jou niet verwacht! Ik had jou wel iets hoger ingeschat. En dan zal je wel weer komen met: wie de bal kaats.... Maar blijkbaar maakt het jou niet uit hoe oud mijn dochters zijn! En wat ik hier vertel heeft helemaal niks met het beleid van mijn bedrijf te maken. Maar blijkbaar is dat voor jou wel zo.Ik kan mij zakelijk en prive heel goed scheiden. En dat volgens jou de FSV geen invloed heeft op de supporters dat begrijp ik ook wel. Daarom moeten die paar debielen die zich Feyenoord supporter noemen eens bij zichzelf ten rade gaan! Daar was ik toch duidelijk genoeg over. En wat Leon FR1908 schreef is voor mij wel een suggestie dat de supporters zich binnenkort weer zullen gaan melden voor ongeregeldheden, anders schrijft ie dat hier niet! Maar jou suggestie dat de directie zich meer moet gaan bemoeien met uitingen zijn blijkbaar gehoord, want er mogen geen negatieve uitingen en spandoeken meer in de kuip! DUS PROFICIAT BESTE ELS
Als jij je vrouw en je dochters niet in de discussie had ingebracht, had ik niet eens geweten of je een kerel of een vrouw was, laat staan getrouwd met koters. Dus inderdaad, wie kaatst....
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 29 juli 2011 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 18:33 schreef Els het volgende:

[..]

Als jij je vrouw en je dochters niet in de discussie had ingebracht, had ik niet eens geweten of je een kerel of een vrouw was, laat staan getrouwd met koters. Dus inderdaad, wie kaatst....
Het zij zo, maar het is en blijft een zielige vertoning als je mijn dochters erbij moet nemen
om tot een reactie te komen.
Els
 Els - vrijdag 29 juli 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 18:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het zij zo, maar het is en blijft een zielige vertoning als je mijn dochters erbij moet nemen
om tot een reactie te komen.
Lees even door wat je nu net gepost hebt, en bedenk dan weer dat jij als eerste over je vrouw en kinderen bent begonnen. Dus als je eerlijk bent, vind je je eigen post, om supporters af te zeiken over een vreedzame actie, nogal zielig. Het zij zo!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 29 juli 2011 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 17:48 schreef Rovert het volgende:

[..]

Haha

Lijdensweg wordt automatisch weg gefilterd
hahahahaha......standaard
Els
 Els - vrijdag 29 juli 2011 - 18:47   quote  deeplink  
Dan werkt dat filter niet overal even goed...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 29 juli 2011 - 18:50   quote  deeplink  
heb je een puntje
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 29 juli 2011 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 18:46 schreef Els het volgende:

[..]

Lees even door wat je nu net gepost hebt, en bedenk dan weer dat jij als eerste over je vrouw en kinderen bent begonnen. Dus als je eerlijk bent, vind je je eigen post, om supporters af te zeiken over een vreedzame actie, nogal zielig. Het zij zo!
collega forum leden dat klopt ja en die randdebielen die zich supporters noemen. Maar ik heb hier niemand zijn familieleden persoonlijk onder de korrel genomen! Lijkt me toch een wezenlijk verschil. Maar wie ben ik ? Ik zal wel te aardig zijn om Feyenoord supporter te zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 juli 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 18:50 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

collega forum leden dat klopt ja en die randdebielen die zich supporters noemen. Maar ik heb hier niemand zijn familieleden persoonlijk onder de korrel genomen! Lijkt me toch een wezenlijk verschil. Maar wie ben ik ? Ik zal wel te aardig zijn om Feyenoord supporter te zijn.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 29 juli 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 18:50 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

collega forum leden dat klopt ja en die randdebielen die zich supporters noemen. Maar ik heb hier niemand zijn familieleden persoonlijk onder de korrel genomen! Lijkt me toch een wezenlijk verschil. Maar wie ben ik ? Ik zal wel te aardig zijn om Feyenoord supporter te zijn.
Pleur naar je jodenforum!!
Het beste van jou vaders zaad is in je moeders bilnaad gelopen!!
Kan ook nog zijn dat ze het kind hebben weggegooid en het nageboorte gehouden hebben!!!
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 juli 2011 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 19:38 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]
Het beste van jou vaders zaad is in je moeders bilnaad gelopen!!

kappuh man, ik visualiseer altijd alles....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 29 juli 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 19:39 schreef Rovert het volgende:

[..]

kappuh man, ik visualiseer altijd alles....
Ouwe viespeuk!! Hehehehhehehehe!
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 juli 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 19:41 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ouwe viespeuk!! Hehehehhehehehe!
verdomd, ik zie het nu de hele tijd voor me

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ontbinding Varkenoordgroep









0.0072970