BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gratis spelers

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
mithell13
 mithell13 - vrijdag 29 juli 2011 - 15:18   quote  deeplink  
De financiële crisis is eindelijk dan ook in het voetbal ingeslagen als een bom. Waar de clubs de afgelopen seizoenen nog immer spelers bleven binnenhalen als vissers die hun vangst aan boord proberen te slepen, lijken de Eredivisionisten eindelijk pas op de plaats te maken. Verschillende geroutineerde spelers met onmiskenbare kwaliteiten zitten immers nog altijd zonder club. Van sommigen onder hen is dat zeer opvallend te noemen.

Collins John. Een spits met kwaliteit, anders haal je Oranje niet, maar ook een spits met bagage. Zowel fysiek als mentaal. Een verblijf bij NEC was enkele jaren geleden van korte duur, omdat John te zwaar was en geen gewicht verloor. Een disciplineprobleem. Logisch, dat clubs bij John ver uit de buurt blijven. Na een contract bij Fulham en interlands voor Nederland zal hij immers niet zo snel voor een appel en een ei gaan voetballen en dan is het risico op Collins John groot te noemen.

Luigi Bruins. Jaren geleden bij Excelsior nog één van de grootste talenten van Nederland, maar op een half seizoen na slaagde hij er bij Feyenoord niet in om zich verder te ontwikkelen. Sinds zijn contract in De Kuip afliep en hij transfervrij uit Rotterdam-Zuid vertrok, heeft niemand nog iets van hem vernomen. Waarom durft geen Eredivisieclub het aan? Heeft Excelsior geen interesse in de stijlvolle nummer tien?

Mika Väyrynen zag zijn aflopende contract bij SC Heerenveen niet verlengd worden en kon vooralsnog geen nieuwe werkgever vinden. De aanvallend ingestelde middenvelder, die in Friesland zeker in zijn eerste periode kon overtuigen maar bij PSV in de top mislukte, zou een versterking kunnen zijn voor iedere middenmoter in de Eredivisie. Momenteel wacht hij echter in zijn vaderland Finland op een nieuwe club.

Vorig seizoen werd Andreas Lasnik door Willem II aangetrokken om een volledig nieuwe selectie aanvallend sturing te geven. Hoewel hij daar slechts moeizaam in slaagde, wist hij toch te overtuigen in de hoogste Nederlandse voetbalklasse. De nummer tien liet vlagen van kwaliteit zien, die door de beperkte inbreng van zijn ploeggenoten niet altijd naar voren kwam. Bij een middenmoter of subtopper zou Lasnik echter niet misstaan. Sterker nog, ik denk dat Lasnik nummer tien zou kunnen zijn bij bijvoorbeeld FC Twente. Zijn geweldige spelinzicht en fenomenale traptechniek zouden in een topelftal veel beter tot zijn recht komen.

Ook deze Oostenrijker zit echter zonder contract, nadat hij dit liet ontbinden na de degradatie van Willem II. Hij traint dagelijks met onder meer Collins John om zijn conditie op peil te houden. Zelf geeft Lasnik aan alleen voor een club, waarin hij zelf geïnteresseerd is en die een selectie heeft die wat meer op niveau is, te willen tekenen. Zijn goed recht, maar volgende week gaat de competitie waarschijnlijk weer van start zonder de nummer tien in één van de Eredivisieselecties. En dat is jammer, want Lasnik hoort op het hoogste niveau thuis.

Clubs met een beetje geld voor een salaris, sla je slag. Spelers met een beetje kwaliteit zijn voor nop gewoon op te pikken.

welke van deze spelers kunne we nog gebruiken

ik zouw toch lasnik miss een contract aanbieden en Väyrynen is ook niet de slechtste

http://www.soccernews.nl/news/127169/Gratis_af_te_halen:_Andreas_Lasnik
KKL
 KKL - vrijdag 29 juli 2011 - 15:23   quote  deeplink  
Prima spelers Lasnik en Vayrynen.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 29 juli 2011 - 15:25   quote  deeplink  
Luigi Bruins. Jaren geleden bij Excelsior nog één van de grootste talenten van Nederland, maar op een half seizoen na slaagde hij er bij Feyenoord niet in om zich verder te ontwikkelen. Sinds zijn contract in De Kuip afliep en hij transfervrij uit Rotterdam-Zuid vertrok, heeft niemand nog iets van hem vernomen. Waarom durft geen Eredivisieclub het aan? Heeft Excelsior geen interesse in de stijlvolle nummer tien?

Misschien wat voor ons, wij kunnen wel een stylzzvolle nummer 10 gebruiken...
craven
 craven - vrijdag 29 juli 2011 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 15:25 schreef hoogvliet010 het volgende:
Luigi Bruins. Jaren geleden bij Excelsior nog één van de grootste talenten van Nederland, maar op een half seizoen na slaagde hij er bij Feyenoord niet in om zich verder te ontwikkelen. Sinds zijn contract in De Kuip afliep en hij transfervrij uit Rotterdam-Zuid vertrok, heeft niemand nog iets van hem vernomen. Waarom durft geen Eredivisieclub het aan? Heeft Excelsior geen interesse in de stijlvolle nummer tien?

Misschien wat voor ons, wij kunnen wel een stylzzvolle nummer 10 gebruiken...
hahahaha
craven
 craven - vrijdag 29 juli 2011 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 15:23 schreef KKL het volgende:
Prima spelers Lasnik en Vayrynen.
komen ze niet te kort?
mithell13
 mithell13 - vrijdag 29 juli 2011 - 15:29   quote  deeplink  
Lasnik heeft een geweldige trap maar dat weten we al alleen of hij de uithoudingvermogen en wilskracht hebt weet ik niet

Vayrynen precies het zelfde goed inzicht schot maar uithoudingsvermogen en wilskracht??
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 29 juli 2011 - 15:31   quote  deeplink  
Moeten we niet gewoon Nicky Hofs terughalen??
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 juli 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 15:25 schreef hoogvliet010 het volgende:
Luigi Bruins. Jaren geleden bij Excelsior nog één van de grootste talenten van Nederland, maar op een half seizoen na slaagde hij er bij Feyenoord niet in om zich verder te ontwikkelen. Sinds zijn contract in De Kuip afliep en hij transfervrij uit Rotterdam-Zuid vertrok, heeft niemand nog iets van hem vernomen. Waarom durft geen Eredivisieclub het aan? Heeft Excelsior geen interesse in de stijlvolle nummer tien?

Misschien wat voor ons, wij kunnen wel een stylzzvolle nummer 10 gebruiken...
Luigi mag mijn veters strikken
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 29 juli 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 15:23 schreef KKL het volgende:
Prima spelers Lasnik en Vayrynen.
ik zou die Collins John er ook bij nemen ... ervaren spits er bij is nooit weg.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 29 juli 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 15:18 schreef mithell13 het volgende:
De financiële crisis is eindelijk dan ook in het voetbal ingeslagen als een bom. Waar de clubs de afgelopen seizoenen nog immer spelers bleven binnenhalen als vissers die hun vangst aan boord proberen te slepen, lijken de Eredivisionisten eindelijk pas op de plaats te maken. Verschillende geroutineerde spelers met onmiskenbare kwaliteiten zitten immers nog altijd zonder club. Van sommigen onder hen is dat zeer opvallend te noemen.

Collins John. Een spits met kwaliteit, anders haal je Oranje niet, maar ook een spits met bagage. Zowel fysiek als mentaal. Een verblijf bij NEC was enkele jaren geleden van korte duur, omdat John te zwaar was en geen gewicht verloor. Een disciplineprobleem. Logisch, dat clubs bij John ver uit de buurt blijven. Na een contract bij Fulham en interlands voor Nederland zal hij immers niet zo snel voor een appel en een ei gaan voetballen en dan is het risico op Collins John groot te noemen.

Luigi Bruins. Jaren geleden bij Excelsior nog één van de grootste talenten van Nederland, maar op een half seizoen na slaagde hij er bij Feyenoord niet in om zich verder te ontwikkelen. Sinds zijn contract in De Kuip afliep en hij transfervrij uit Rotterdam-Zuid vertrok, heeft niemand nog iets van hem vernomen. Waarom durft geen Eredivisieclub het aan? Heeft Excelsior geen interesse in de stijlvolle nummer tien?

Mika Väyrynen zag zijn aflopende contract bij SC Heerenveen niet verlengd worden en kon vooralsnog geen nieuwe werkgever vinden. De aanvallend ingestelde middenvelder, die in Friesland zeker in zijn eerste periode kon overtuigen maar bij PSV in de top mislukte, zou een versterking kunnen zijn voor iedere middenmoter in de Eredivisie. Momenteel wacht hij echter in zijn vaderland Finland op een nieuwe club.

Vorig seizoen werd Andreas Lasnik door Willem II aangetrokken om een volledig nieuwe selectie aanvallend sturing te geven. Hoewel hij daar slechts moeizaam in slaagde, wist hij toch te overtuigen in de hoogste Nederlandse voetbalklasse. De nummer tien liet vlagen van kwaliteit zien, die door de beperkte inbreng van zijn ploeggenoten niet altijd naar voren kwam. Bij een middenmoter of subtopper zou Lasnik echter niet misstaan. Sterker nog, ik denk dat Lasnik nummer tien zou kunnen zijn bij bijvoorbeeld FC Twente. Zijn geweldige spelinzicht en fenomenale traptechniek zouden in een topelftal veel beter tot zijn recht komen.

Ook deze Oostenrijker zit echter zonder contract, nadat hij dit liet ontbinden na de degradatie van Willem II. Hij traint dagelijks met onder meer Collins John om zijn conditie op peil te houden. Zelf geeft Lasnik aan alleen voor een club, waarin hij zelf geïnteresseerd is en die een selectie heeft die wat meer op niveau is, te willen tekenen. Zijn goed recht, maar volgende week gaat de competitie waarschijnlijk weer van start zonder de nummer tien in één van de Eredivisieselecties. En dat is jammer, want Lasnik hoort op het hoogste niveau thuis.

Clubs met een beetje geld voor een salaris, sla je slag. Spelers met een beetje kwaliteit zijn voor nop gewoon op te pikken.

welke van deze spelers kunne we nog gebruiken

ik zouw toch lasnik miss een contract aanbieden en Väyrynen is ook niet de slechtste

http://www.soccernews.nl/news/127169/Gratis_af_te_halen:_Andreas_Lasnik
Allemaal contracteren op amateur basis kijken we in de winterstop wel weer.
sevillana
 sevillana - vrijdag 29 juli 2011 - 17:58   quote  deeplink  
voor een paar consumptiebonnen misschien?
Flowie
 Flowie - vrijdag 29 juli 2011 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 16:55 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

ik zou die Collins John er ook bij nemen ... ervaren spits er bij is nooit weg.
Ik heb het al vaker gezegd, maar ik snap mensen er sceptisch over zijn. Wellicht ben ik ook wat bevooroordeeld gezien ik een aantal jaar met hem in het team heb gespeeld. Vooral zijn mentale bagage is het probleem. Hij heeft in tegenstelling tot zijn broertjes de burgeroorlog in Liberia heel bewust meegemaakt (waaronder de moord op zijn vader), toen het hem hier ineens voor de wind ging kon hij niet om gaan met dat contrast. Op zijn tiende liep hij in kleding van de zeeman (niet dat daar wat mis mee is), op zijn twintigste reed hij in een Bentley. Ik bedoel maar.

Ik denk dat hij inmiddels zijn les wel heeft geleerd (al blijft het een beetje de aard van het beestje natuurlijk) en het bij hem kriebelt nu hij zijn broertje Ola wel de goede keuze's ziet maken.

Na een puike wedstrijd in de A1 van Twente werd hem overigens de vraag gesteld door een lokale journalist welke club hij van droomde om ooit voor uit te komen. Zijn antwoord: "Feyenoord"

Potentie heeft ie zeker, ben ik van overtuigd, ervaring ook. De vraag ik of hij zijn lesje heeft geleerd en of Koeman & Co hem bij de les kan houden.
craven
 craven - vrijdag 29 juli 2011 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 18:10 schreef Flowie het volgende:

[..]

Ik heb het al vaker gezegd, maar ik snap mensen er sceptisch over zijn. Wellicht ben ik ook wat bevooroordeeld gezien ik een aantal jaar met hem in het team heb gespeeld. Vooral zijn mentale bagage is het probleem. Hij heeft in tegenstelling tot zijn broertjes de burgeroorlog in Liberia heel bewust meegemaakt (waaronder de moord op zijn vader), toen het hem hier ineens voor de wind ging kon hij niet om gaan met dat contrast. Op zijn tiende liep hij in kleding van de zeeman (niet dat daar wat mis mee is), op zijn twintigste reed hij in een Bentley. Ik bedoel maar.

Ik denk dat hij inmiddels zijn les wel heeft geleerd (al blijft het een beetje de aard van het beestje natuurlijk) en het bij hem kriebelt nu hij zijn broertje Ola wel de goede keuze's ziet maken.

Na een puike wedstrijd in de A1 van Twente werd hem overigens de vraag gesteld door een lokale journalist welke club hij van droomde om ooit voor uit te komen. Zijn antwoord: "Feyenoord"

Potentie heeft ie zeker, ben ik van overtuigd, ervaring ook. De vraag ik of hij zijn lesje heeft geleerd en of Koeman & Co hem bij de les kan houden.
vondt t vroeger wel een redelijke speler, maar ja...op proef??
MMM
 MMM - vrijdag 29 juli 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 15:23 schreef KKL het volgende:
Prima spelers Lasnik en Vayrynen.
Voor Almere City, eens.
MMM
 MMM - vrijdag 29 juli 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 16:34 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Luigi mag mijn veters strikken
Mijne niet eens.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 29 juli 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 15:31 schreef hoogvliet010 het volgende:
Moeten we niet gewoon Nicky Hofs terughalen??
eens
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 juli 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 20:33 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

eens
jij bent dronken
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 29 juli 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 20:48 schreef Rovert het volgende:

[..]

jij bent dronken
klopt
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 juli 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 20:49 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

klopt
en je vrouw gaat zo heel boos worden als ze daar achter komt
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 29 juli 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 20:49 schreef Rovert het volgende:

[..]

en je vrouw gaat zo heel boos worden als ze daar achter komt
die gaat zo met een vriendin naar de kroeg, heeft het niet in de gaten hahahaha
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 juli 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 20:53 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

die gaat zo met een vriendin naar de kroeg, heeft het niet in de gaten hahahaha
die gaat dus met haar nuchtere minnaar naar een van der Valk hotel-kamer met bad
craven
 craven - vrijdag 29 juli 2011 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 20:54 schreef Rovert het volgende:

[..]

die gaat dus met haar nuchtere minnaar naar een van der Valk hotel-kamer met bad
Douwe ineens ook nuchter
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 juli 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 21:00 schreef craven het volgende:

[..]

Douwe ineens ook nuchter
Of hij zit alle motels in de buurt te bellen of ze daar ingecheckt is
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 29 juli 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 18:10 schreef Flowie het volgende:

[..]

Ik heb het al vaker gezegd, maar ik snap mensen er sceptisch over zijn. Wellicht ben ik ook wat bevooroordeeld gezien ik een aantal jaar met hem in het team heb gespeeld. Vooral zijn mentale bagage is het probleem. Hij heeft in tegenstelling tot zijn broertjes de burgeroorlog in Liberia heel bewust meegemaakt (waaronder de moord op zijn vader), toen het hem hier ineens voor de wind ging kon hij niet om gaan met dat contrast. Op zijn tiende liep hij in kleding van de zeeman (niet dat daar wat mis mee is), op zijn twintigste reed hij in een Bentley. Ik bedoel maar.

Ik denk dat hij inmiddels zijn les wel heeft geleerd (al blijft het een beetje de aard van het beestje natuurlijk) en het bij hem kriebelt nu hij zijn broertje Ola wel de goede keuze's ziet maken.

Na een puike wedstrijd in de A1 van Twente werd hem overigens de vraag gesteld door een lokale journalist welke club hij van droomde om ooit voor uit te komen. Zijn antwoord: "Feyenoord"

Potentie heeft ie zeker, ben ik van overtuigd, ervaring ook. De vraag ik of hij zijn lesje heeft geleerd en of Koeman & Co hem bij de les kan houden.
vind het een beetje zoals Mols, niemand zach het in hem na ADO, maar heeft bij Feyenoord toch een leuke rol gehad, waarom die Collins niet ...
D-010
 D-010 - vrijdag 29 juli 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 16:34 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Luigi mag mijn veters strikken
Hij mag niet eens mijn veters aanraken !!
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 29 juli 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 20:54 schreef Rovert het volgende:

[..]

die gaat dus met haar nuchtere minnaar naar een van der Valk hotel-kamer met bad
is een kroeg op 300 meter afstand. bel a 5 minuten daarheen en dan moet ze bewijzen daar te zijn, werkt altijd.
Ik weet alleen niet wat die grote neger bij haar doet maar goed. Kan ik hier lekker zijn en bier drinken.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 29 juli 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 21:00 schreef craven het volgende:

[..]

Douwe ineens ook nuchter
daar is veel meer voor nodig hahaha
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 juli 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 21:11 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

is een kroeg op 300 meter afstand. bel a 5 minuten daarheen en dan moet ze bewijzen daar te zijn, werkt altijd.
Ik weet alleen niet wat die grote neger bij haar doet maar goed. Kan ik hier lekker zijn en bier drinken.
Ach weet je, misschien leert hij haar op het toilet wel lekkere dingen die ze dan vervolgens thuis ook een keer ten uitvoer kan brengen
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 29 juli 2011 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 21:16 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ach weet je, misschien leert hij haar op het toilet wel lekkere dingen die ze dan vervolgens thuis ook een keer ten uitvoer kan brengen
is thuis al uitgeleerd. Misschien dat het andersom kan.
craven
 craven - vrijdag 29 juli 2011 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 21:11 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

is een kroeg op 300 meter afstand. bel a 5 minuten daarheen en dan moet ze bewijzen daar te zijn, werkt altijd.
Ik weet alleen niet wat die grote neger bij haar doet maar goed. Kan ik hier lekker zijn en bier drinken.
van Gobbel zoekt uitbreidng voor zijn wagenpark
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 juli 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 21:18 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

is thuis al uitgeleerd. Misschien dat het andersom kan.
bedoel je nou dat jij van die neger op het toilet allemaal dingen wil leren???
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 29 juli 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 21:20 schreef Rovert het volgende:

[..]

bedoel je nou dat jij van die neger op het toilet allemaal dingen wil leren???
nee
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 juli 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 21:20 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

nee
o dan snap ik hem

dat die neger wat van haar kan leren van de dingen die jij haar thuis heb geleerd

nee dat ik het goed snap he
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 29 juli 2011 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 21:21 schreef Rovert het volgende:

[..]

o dan snap ik hem

dat die neger wat van haar kan leren van de dingen die jij haar thuis heb geleerd

nee dat ik het goed snap he
uiteindelijk ben je toch niet zo dom he? kan ik wel waarderen dat lerend vermogen.
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 juli 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 21:22 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

uiteindelijk ben je toch niet zo dom he? kan ik wel waarderen dat lerend vermogen.
die neger ligt nu voorover op de wc terwijl je vrouw met de wc borstel.....
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 29 juli 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 21:23 schreef Rovert het volgende:

[..]

die neger ligt nu voorover op de wc terwijl je vrouw met de wc borstel.....
je eigen referentie kader begrijp ik?
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 juli 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 21:26 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

je eigen referentie kader begrijp ik?
fuck
betrapt
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 29 juli 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 21:29 schreef Rovert het volgende:

[..]

fuck
betrapt
hahahaha, harde of zachte borstel?
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 juli 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 21:29 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hahahaha, harde of zachte borstel?
Uhmm

maarruh gratis spelers, boeiend onderwerp!!!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 29 juli 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 21:30 schreef Rovert het volgende:

[..]

Uhmm

maarruh gratis spelers, boeiend onderwerp!!!!
hahaha, oh hadden we het daarover...
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 juli 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 21:37 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hahaha, oh hadden we het daarover...
is die Michael Mols niets voor ons?
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 29 juli 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 21:42 schreef Rovert het volgende:

[..]

is die Michael Mols niets voor ons?
geweldige speler met een goede mentaliteit. ik ben voor. Vind Bart Goor ook wel wat voor Feyenoord.
Rovert
 Rovert - vrijdag 29 juli 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 21:44 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

geweldige speler met een goede mentaliteit. ik ben voor. Vind Bart Goor ook wel wat voor Feyenoord.
Dat was hij zeker
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 juli 2011 - 01:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 21:02 schreef Rovert het volgende:

[..]

Of hij zit alle motels in de buurt te bellen of ze daar ingecheckt is
Hier in Roermond zit ze niet
Rovert
 Rovert - zaterdag 30 juli 2011 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 01:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hier in Roermond zit ze niet
Vraagje, wat doet een goede burger zoals jij in Roermond?
flipje tiel
 flipje tiel - zaterdag 30 juli 2011 - 08:15   quote  deeplink  
aub s geen collins john heb je weer zo,n apart geval die niet of nauwelijks in toom is te houden.
Lasnik is wel een goeie maar niet voor ons te traag ken je net zo goed die bruins houden.
Beter niks halen tenzij het een hele versterking zou zijn.
By the way als die 2 zo goed zouden zijn waren ze toch al door diverse clubs benaderd.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 30 juli 2011 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 07:25 schreef Rovert het volgende:

[..]

Vraagje, wat doet een goede burger zoals jij in Roermond?
vroeg ik me nu ook al af...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 juli 2011 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 07:25 schreef Rovert het volgende:

[..]

Vraagje, wat doet een goede burger zoals jij in Roermond?
Weekend weg met de vrouw.
Nu t nog kán
sevillana
 sevillana - zaterdag 30 juli 2011 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 17:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Weekend weg met de vrouw.
Nu t nog kán
nog negers daar gesignaleerd?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 juli 2011 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 19:31 schreef sevillana het volgende:

[..]

nog negers daar gesignaleerd?
in Roermond? Nou verdomd weinig.
Waren vanmiddag ff in Eindhoven. Daar zag ik wel daqt de fanshop 50% uitverkoop had. Alles moest weg. Zeker geld tekort.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gratis spelers









0.0073158