BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV klopt officieel bij Ajax aan voor El Hamdaoui

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 29 juli 2011 - 23:50   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/173535/PSV_meldt_zich_officieel_voor_El_Hamdaoui.html

Ik zeg hij is niet te koop voor PSV, mits ze 15m willen neerleggen. Voor de rest mag iedereen hem hebben voor 4m
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - zaterdag 30 juli 2011 - 00:05   quote  deeplink  
haha ik zie hamdoufatima al spelen met die smerige blonde natraperigge homo
Oceanu
 Oceanu - zaterdag 30 juli 2011 - 00:47   quote  deeplink  
Gelijk doen. Kan ie daar de sfeer en teamspirit lekker verkloten. Inderdaad een beetje ruzien met die barbiepop, die laat zo nu en dan ook al merken dat ie zichzelf heel erg belangrijk vindt. Prima.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 30 juli 2011 - 00:57   quote  deeplink  
Wat een grootspraak. Hoe kun je een speler met zijn klasse aan een concurrent toewensen? Rutten heeft ervaring met lastige spelers. Zijn karakter hoeft bij PSV dus geen probleem op te leveren. Bovendien heeft hij bij PSV geen serieuze concurrentie voor de spitspositie.
Pim
 Pim - zaterdag 30 juli 2011 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 00:57 schreef PSVMocro het volgende:
Wat een grootspraak. Hoe kun je een speler met zijn klasse aan een concurrent toewensen? Rutten heeft ervaring met lastige spelers. Zijn karakter hoeft bij PSV dus geen probleem op te leveren. Bovendien heeft hij bij PSV geen serieuze concurrentie voor de spitspositie.
Bij Ajax had hij veel concurrentie voor de spits-positie wil je zeggen? Laat me niet lachen, een noodoplossing als Siem de Jong in de spits kon hij nog niet eens mee concurreren.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 30 juli 2011 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 01:02 schreef Pim het volgende:

[..]

Bij Ajax had hij veel concurrentie voor de spits-positie wil je zeggen? Laat me niet lachen, een noodoplossing als Siem de Jong in de spits kon hij nog niet eens mee concurreren.
De Boer zag Suarez en El Hamdaoui als dezelfde type spelers en hij wil sowieso iemand die meer aanspeelpunt is, terwijl El Hamdaoui een type spits is die een vrije rol wil. Op het moment dat Suarez vertrok, was de relatie tussen De Boer en El Hamdaoui verneukt. Toen zag je al dat het niet meer goed zou komen. Hij gaf hem op een gegeven moment nog wel op links een kans, omdat je daar meer aan voetballen komt. De Jong werd aanspeelpunt.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 30 juli 2011 - 02:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 00:05 schreef 1 2 hupsakee het volgende:
haha ik zie hamdoufatima al spelen met die smerige blonde natraperigge homo
lol kijk naar je eigen zielige spelers natrappen en vooral janken
alibabba
 alibabba - zaterdag 30 juli 2011 - 09:00   quote  deeplink  
We moeten niet hopen dat El Hamdaoui naar Psv gaat, want hij kon het daar wel eens verdomde goed doen. Bij Psv word er anders gespeeld dan bij Ajax en dat spelletje van Psv ligt Hammie veel beter. We moeten ook niet vergeten dat El Hamdaoui gewoon een goeie spits is, dat heeft hij bij Ajax het eerste half jaar ook bewezen. Ik ben dus absoluut geen voorstander van een transfer naar Psv!
busvus
 busvus - zaterdag 30 juli 2011 - 09:05   quote  deeplink  
er is hier maar 1 goed woord voor en dat is DOEN!!!! oprotten met die eigewijse rot Marokkaan
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - zaterdag 30 juli 2011 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 02:00 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

lol kijk naar je eigen zielige spelers natrappen en vooral janken
neem jij het als voetbal liefhebber op voor toivonen??
Blaatkoe
 Blaatkoe - zaterdag 30 juli 2011 - 09:30   quote  deeplink  
haha die brands die is gek. Zegt ie dat hij zich afvraagt of je wel een transfersom kan vragen voor iemand die is verbannen naar Jong Ajax.... Lapzwans. gewoon doen wat Twente ook doet.... concurrent dan de prijs enorm verhogen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 30 juli 2011 - 10:25   quote  deeplink  
Ik zal blij zijn als die shoarmavreter is opgerot bij Ajax. Bij het zien van zijn rotkop in een Ajax-shirt krijg ik elke keer agressieve neigingen. Echter vind ik dat Brands zichzelf als TD van PSV wel belachlijk maakt met de volgende uitspraak in het AD: "Maar het is de vraag of je wel een transfersom kunt eisen voor een voetballer die naar de beloften is gestuurd. Bij PSV hadden we zo'n situatie met Jan Kromkamp. Die mocht van ons ook transfervrij vertrekken."

Dan begint het lachen toch echt de overhand te nemen bij mij. Denkt die stumper nu werkelijk dat wij El Hamdoei gratis laten gaan?? Whahahahaha. Kansloze missie. Ik zou zeggen 5 hele miljoentjes en jullie mogen hem meenemen. Whahaha en dan nog maar zien of je zijn salaris kan gaan betalen. Die ligt namelijk rond de 1.7 miljoen euro. SUCCES!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juli 2011 door amsterdammer113 --
alibabba
 alibabba - zaterdag 30 juli 2011 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 10:25 schreef amsterdammer113 het volgende:
Ik zal blij zijn als die shoarmavreter is opgerot bij Ajax. Bij het zien van zijn rotkop in een Ajax-shirt krijg ik elke keer agressieve neigingen. Echter vind ik dat Brands zichzelf als TD van PSV wel belachlijk maakt met de volgende uitspraak in het AD: "Maar het is de vraag of je wel een transfersom kunt eisen voor een voetballer die naar de beloften is gestuurd. Bij PSV hadden we zo'n situatie met Jan Kromkamp. Die mocht van ons ook transfervrij vertrekken."

Dan begint het lachen toch echt de overhand te nemen bij mij. Denkt die stumper nu werkelijk dat wij El Hamdoei gratis laten gaan?? Whahahahaha. Kansloze missie. Ik zou zeggen 5 hele miljoentjes en jullie mogen hem meenemen. Whahaha en dan nog maar zien of je zijn salaris kan gaan betalen. Die ligt namelijk rond de 1.7 miljoen euro. SUCCES!!!
;) Die Brands lijkt me echt geen goeie voor Psv!
remco k
 remco k - zaterdag 30 juli 2011 - 10:29   quote  deeplink  
Het zou echt belachelijk dom zijn om Mounir aan PSV te verkopen, als Ajax dat doet, maakt het de concurrentie in 1 klap 2 keer sterker. MOunir gaat bij PSV gewoon minimaal 25 keer scoren. Ik durf zelfs wel te zeggen dat PSV dan ook direct titelkandidaat nr 1 is.

Ik snap ook niet dat hier mensen zijn die zijn voetbalkwaliteiten onderschatten, want dat is echt heel dom gezien het feit dat het gewoon een goede voetballer is, Rutten heeft met bijvoorbeeld LAzovic laten zien dat hij goed met "lasposten" overweg kan.

Twente verkoopt in principe niet aan ons voor een normale prijs als de club er iets over te zeggen heeft, laat Ajax nu eindelijk eens zeggen dat ze dit ook niet doen naar deze clubs.
alibabba
 alibabba - zaterdag 30 juli 2011 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 10:29 schreef remco k het volgende:
Het zou echt belachelijk dom zijn om Mounir aan PSV te verkopen, als Ajax dat doet, maakt het de concurrentie in 1 klap 2 keer sterker. MOunir gaat bij PSV gewoon minimaal 25 keer scoren. Ik durf zelfs wel te zeggen dat PSV dan ook direct titelkandidaat nr 1 is.

Ik snap ook niet dat hier mensen zijn die zijn voetbalkwaliteiten onderschatten, want dat is echt heel dom gezien het feit dat het gewoon een goede voetballer is, Rutten heeft met bijvoorbeeld LAzovic laten zien dat hij goed met "lasposten" overweg kan.

Twente verkoopt in principe niet aan ons voor een normale prijs als de club er iets over te zeggen heeft, laat Ajax nu eindelijk eens zeggen dat ze dit ook niet doen naar deze clubs.
+ 1001
Oceanu
 Oceanu - zaterdag 30 juli 2011 - 11:57   quote  deeplink  
quote:

Tuurlijk is El Hamdaoui een enorm goede voetballer, dat is echt wel duidelijk. Alleen op mentaal vlak mankeert er wel het nodige aan helaas. En ook daar hoeft niet aangetwijfeld te worden. Ik denk dat het is zoals het bij AZ ging. Als hij de belangrijkste man is, is er niets aan de hand en gaat het goed. Speelt ie de sterren van de hemel. Wanneer hij het niet is, zoals bij Ajax en ik denk ook bij PSV, speelt ie met name voor zichzelf en daardoor helaas ook tegen zichzelf.
ajacied
 ajacied - zaterdag 30 juli 2011 - 12:43   quote  deeplink  
Nou Nou , van mij mag hij vertrekken !! zlefs nnaar psv. El ham is zeker een goede spits die psv beter zal maken.Toch moet je hem verkopen zo vangen we wat voor el hamdi en zullen wij zien dat ajax er goed aan doet!! met of zonder el hamdi bij psv wij hebben en blijven toch een sterkere selectie hebben.dusss who cares? Grote strik erom als je het mij vraagt
baco74
 baco74 - zaterdag 30 juli 2011 - 13:00   quote  deeplink  
Als je aanklopt met lege handen zal je hoogstens een kopje koffie krijgen.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 30 juli 2011 - 13:10   quote  deeplink  
Haha el lampdoei
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 30 juli 2011 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 13:00 schreef baco74 het volgende:
Als je aanklopt met lege handen zal je hoogstens een kopje koffie krijgen.
Whahaha als ik bij de ArenA aanklop mag ik 2 euro betalen voor een kop koffie. Zwervers worden direct weggetrapt. Net als met Pisvee is gebeurd. Zelfs een kop koffie was ze te duur!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 30 juli 2011 - 13:45   quote  deeplink  
En het leukste aan die Brands is nog wel dat hij de situatie Kromkamp gaat vergelijken met El Hamdoei!!! Whahahahaha echt mijn hele ochtend is weer goed!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juli 2011 door amsterdammer113 --
baco74
 baco74 - zaterdag 30 juli 2011 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 13:45 schreef amsterdammer113 het volgende:
En het leukste aan die Brands is nog wel dat hij de situatie Kromkamp gaat vergelijken met El Hamdoei!!! Whahahahaha echt mijn hele ochtend is weer goed!!!
Een vergelijking die nogal krom(kamp) gaat.
nora
 nora - zaterdag 30 juli 2011 - 14:14   quote  deeplink  
Het is inderdaad zoals Remco zegt,hij kan in dat systeem best wel een versterking zijn dus is het niet verstandig om hem aan psv te verkopen. Maar als je 5 Miljoen vraagt plus zijn dikke salaris dan is PISVE heel snel uitgepraat.
Benno
 Benno - zaterdag 30 juli 2011 - 14:30   quote  deeplink  
Denk zelfs dat psv met hamdaoui er bij misschien wel de favoriet voor de titel wordt!
LAt hem dan maar lekker bij de beloften zitten.
Pietje
 Pietje - zaterdag 30 juli 2011 - 14:45   quote  deeplink  
quote:

Ik ben het vanaf de eerste letter (tot en met de laatste letter) helemaal met je eens Remco! (En alibabba). Waarom zou je één van je grootste concurrenten sterker maken? Mounir El Hamdaoui is een fantastische voetballer, die erg makkelijk scoort. Punt is alleen dat zijn mentaliteit niet deugt. Maar qua voetbal is hij niet te versmaden. Natuurlijk zal PSV hem met open armen ontvangen - het liefst gratis - en natuurlijk zal Mounir minimaal 15 tot 20 doelpunten gaan maken voor PSV. Tijdens twee wedstrijden zal hij zich helemaal gaan bewijzen, namelijk tijdens Ajax-PSV en tijdens PSV-Ajax... De technische staf heeft gezegd, dat El Hamdaoui weg mag (weg moet !) maar als het aan mij ligt in geen geval naar PSV. Dat is vragen om ellende om de titel te prolongeren. Daarom, Remco en alibabba, ik sta volledig achter jullie mening!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juli 2011 door Pietje --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 30 juli 2011 - 14:54   quote  deeplink  
quote:

Hmm.. Had het nog niet echt zo bekeken..
Ik dacht er vooral aan met de gedachte: 'Als hij maar weg is'.
Maar ik denk dat je wel gelijk hebt..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 01 augustus 2011 - 14:50   quote  deeplink  
Ajax zeg NEE tegen PSV, verder is iedereen welkom
joduh
 joduh - maandag 01 augustus 2011 - 16:58   quote  deeplink  
zielig gelul allemaal.....we mogen wel janssen bij twente weghalen maar pisvee mag nie elhamlap bij ons weghalen.............simpel volk zijn jullie..................
Robinho
 Robinho - maandag 01 augustus 2011 - 17:15   quote  deeplink  
laat ze hem maar ophalen. Maar dan wel tegen het bedrag dAT we zelf ook aan Az betaald hebben. Die Brands is geschift als ie over transfervrij begint. 5 miljoen en anders gewoon in Jong Ajax het hele jaar.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 01 augustus 2011 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 16:58 schreef joduh het volgende:
zielig gelul allemaal.....we mogen wel janssen bij twente weghalen maar pisvee mag nie elhamlap bij ons weghalen.............simpel volk zijn jullie..................
Nee dat is onzin, daarbij Munsterman wilde Janssen ook niet verkopen aan ons, maar kon niet anders, omdat zijn contract dit niet kon verhinderen.
Bij Hamlap is dat anders, dus 15m dan mogen ze hem hebben van mij, maar niet voor 4 of 5
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 01 augustus 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 16:58 schreef joduh het volgende:
+1001
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 01 augustus 2011 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 18:13 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

+1001
-1002
Ze mogen hem wel weghalen, maar wel voor een goede prijs. 4m vind ik niet genoeg voor zo'n goede speler als een directe concurrent hem wil hebben.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 01 augustus 2011 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 17:58 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Nee dat is onzin, daarbij Munsterman wilde Janssen ook niet verkopen aan ons, maar kon niet anders, omdat zijn contract dit niet kon verhinderen.
Bij Hamlap is dat anders, dus 15m dan mogen ze hem hebben van mij, maar niet voor 4 of 5
Mafkees ben jij man. 15 miljoen? Als PISVEE er morgen 4 biedt is El hammie pleite.Of wil jij graag een speler met het grootste salaris in jong ajax hebben staan? Lekker beleid sta jij dan voor.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 01 augustus 2011 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 18:18 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Mafkees ben jij man. 15 miljoen? Als PISVEE er morgen 4 biedt is El hammie pleite.Of wil jij graag een speler met het grootste salaris in jong ajax hebben staan? Lekker beleid sta jij dan voor.
15m is ook niet haalbaar en al helemaal niet serieus te nemen, je moet ook niet alles te serieus nemen wat ik schrijf, maar waar het mij om gaat is dat je de directe concurrent sterk maakt door hem aan hun te verkopen. Hij past misschien niet bij Ajax en er waren/zijn problemen, maar dat wil niet zeggen dat je hem aan PSV moet verkopen. Er komen hues wel andere ploegen en andere verhuur je hem aan een club in het buitenland. Kan hij zich daar bewijzen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 01 augustus 2011 - 18:40   quote  deeplink  
Gelukkig ben ik niet de enige die zo denkt...

"Er komt vooralsnog weinig schot in de mogelijke transfer van Mounir El Hamdaoui naar psv. De Telegraaf meldt maandag dat de gesprekken tussen de Eindhovenaren en Ajax stilliggen. Fred Rutten ziet in El Hamdaoui de ideale spits voor psv, waarop technisch directeur Marcel Brands zich meldde bij Ajax. Er is nog geen sprake van een officieel bod, maar nu al verlopen de onderhandelingen dusdanig moeizaam dat ze zijn stilgelegd.

Brands liet eerder al weten El Hamdaoui het liefst transfervrij naar Eindhoven te willen halen. "Het is de vraag of je wel een transfersom kunt eisen voor een voetballer die naar de beloften is gestuurd. Bij psv hadden we zo'n situatie met Jan Kromkamp. Die mocht van ons ook transfervrij vertrekken", zei hij in het AD.

Ajax weigert El Hamdaoui echter transfervrij te laten vertrekken en vraagt vier miljoen euro voor de Marokkaans international. Bovendien wil Ajax de spits liever aan een buitenlandse club verkopen dan aan directe concurrent psv."
joduh
 joduh - maandag 01 augustus 2011 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 17:58 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

flikker toch op homo.....gaat toch om principe.......
Heico
 Heico - maandag 01 augustus 2011 - 19:09   quote  deeplink  
Ik heb ook liever niet dat hij naar pisvee gaat, zul je net zien dat hij dan de sterren van de hemel speelt en er meer dan 20 in legt. Ook is dit een mooi lesje nederigheid en wie weet kunnen we hem straks wel eens weer gebruiken..
ajacied
 ajacied - maandag 01 augustus 2011 - 19:13   quote  deeplink  
Pffff Laat die el hamdi lekker gaan !!!! blij zijn als jeje geld terug krijgt ! een goede voetballer die overal mislukt !verkeerde instelling , misschien komt hij ook gewoon simpelweg te kort hij is overal gefaald na mijn weten!!
busje440
 busje440 - maandag 01 augustus 2011 - 19:14   quote  deeplink  
die brands denkt dat Ajax een liefdadige instelling is die man is gek.moet Ajax dat serieus nemen met transfervrij vertrekken die is van lotje getikt. die mafketel
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 01 augustus 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 18:55 schreef joduh het volgende:

[..]

flikker toch op homo.....gaat toch om principe.......
Flikker toch op man met je principe. Ik ben in principe gewoon tegen een verkoop van Hamlap aan PISVEE. Ik ben blij dat Ajax daar ook zo over denkt. Die Munsterman en dat Utrecht dat vraagt de hoofdprijs voor elke speler, omdat zij Ajax als directe concurrenten zien, waarom mogen wij dat dan niet doen?
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 01 augustus 2011 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 19:13 schreef ajacied het volgende:
Pffff Laat die el hamdi lekker gaan !!!! blij zijn als jeje geld terug krijgt ! een goede voetballer die overal mislukt !verkeerde instelling , misschien komt hij ook gewoon simpelweg te kort hij is overal gefaald na mijn weten!!
Bij AZ heeft hij het toch niet slecht gedaan, verder gedraagt hij zich als een echte stereotype Marokaan. Zeer grote tenen, kan niet tegen kritiek en moet als prins behandeld worden.
ajacied
 ajacied - dinsdag 02 augustus 2011 - 06:59   quote  deeplink  
ajax we love you ooke bij az heeft ie het redelijk gedaan. enigste club ook. en heeft best een aantal clubs gehad. en genoeg kansen ook naar mijn mening.
Mikejz93
 Mikejz93 - dinsdag 02 augustus 2011 - 10:59   quote  deeplink  
Wat vinden jullie van het idee, mounir te behouden en hem te gebruiken als linksbuiten in de champions/europa league ipv boerrigter/ebecilio(slechter kan het niet dan ebecilio) en als hij het dan wel goed doet hem daar lekker laten staan.
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 02 augustus 2011 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 10:59 schreef Mikejz93 het volgende:
Wat vinden jullie van het idee, mounir te behouden en hem te gebruiken als linksbuiten in de champions/europa league ipv boerrigter/ebecilio(slechter kan het niet dan ebecilio) en als hij het dan wel goed doet hem daar lekker laten staan.
Antwoord is vrij simpel:

ECHT NIET!

Naast het feit dat het geen linksbuiten is, heeft hij het verbruikt bij F de Boer.
Ajax en El Hamdaoui is een gesloten boek.
nora
 nora - dinsdag 02 augustus 2011 - 12:01   quote  deeplink  
Lees even het intervieuw van de Boer over Hammie dan weet je meteen waarom die halve zool niet meer in Ajax 1 komt,als ik trainer was dan speelde ik nog liever met 10 man inplaats die arrogante no body te laten spelen.Offer het geld op en laat hem lekker nog 3 jaar in jong Ajax spelen dat is ook om een daad te stellen naar sommige spelers die denken dat ze boven de club staan,
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 02 augustus 2011 - 12:03   quote  deeplink  
Verbruid heet dat, licht.

En waarom de Boer pas nu met zijn verklaring komt is mij een raadsel. Dat had hij in een veel vroeger stadium kunnen communiceren naar de buitenwereld.
Rogier
 Rogier - dinsdag 02 augustus 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 12:03 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Verbruid heet dat, licht.

En waarom de Boer pas nu met zijn verklaring komt is mij een raadsel. Dat had hij in een veel vroeger stadium kunnen communiceren naar de buitenwereld.
Vind ik niet...het zijn nog steeds vertrouwelijke gesprekken en die breng je niet naar buiten.
ktotheb
 ktotheb - dinsdag 02 augustus 2011 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 12:01 schreef nora het volgende:
Lees even het intervieuw van de Boer over Hammie dan weet je meteen waarom die halve zool niet meer in Ajax 1 komt,als ik trainer was dan speelde ik nog liever met 10 man inplaats die arrogante no body te laten spelen.Offer het geld op en laat hem lekker nog 3 jaar in jong Ajax spelen dat is ook om een daad te stellen naar sommige spelers die denken dat ze boven de club staan,
+1
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 02 augustus 2011 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 12:10 schreef Rogier het volgende:

[..]

Vind ik niet...het zijn nog steeds vertrouwelijke gesprekken en die breng je niet naar buiten.
Dan had hij dat ook nú niet moeten doen?
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 13:21 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Dan had hij dat ook nú niet moeten doen?
eens.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV klopt officieel bij Ajax aan voor El Hamdaoui

0.0184237