|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Van Geel had afgelopen zomer die buitenkans gewoon moeten grijpen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik heb me vandaag slecht drie kwartier zitten verbijten over zijn geklungel. de rest zag ik niet |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen enkele journalist met een kritische vraag aan Rutten over deze gigant, onbegrijpelijk. Ook die Jan Dirk Stouten is nooit eens kritisch, bah.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 april 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Speelt morgenn zijn beste wedstrijd van t seizoen! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hij speelt altijd morgen zijn beste wedstrijd... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
moet hij voor beloond worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1 miljoen in de aanbieding. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
EINDELIJK GEEN IMMERS!!!!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Scheelt een slok op een borrel he.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We hebben je gemist MAAT.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daar zorgde Rutten wel voor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Totaal niet gemist. Met deze eikel was het ook niks geworden. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Juist. En als hij wel had meegedaan, dan was het zijn schuld geweest. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahahaha! Opmerking van de week, Vince!
En wat was die Achachbar goed zeg, en die Manu!!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lex had voor aggressie gezorgt , en dat miste we vandaag je behoeft geen top voetballer te zijn om een team te completeren. Ik zag vandaag alle zogenaamde talenten falen en nog eens falen, onze ster Clasie haalde geen nivo. Dus hard om te zeggen het nivo Immers is feyenoord nivo |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t gaat nergens meer over. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 15:00 schreef FR-Henk het volgende:[..] Hahahahaha! Opmerking van de week, Vince! En wat was die Achachbar goed zeg, en die Manu!!! Vilhena en Boëtius maakten echt pas het verschil. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 15:01 schreef piet de paler het volgende:Lex had voor aggressie gezorgt , en dat miste we vandaag je behoeft geen top voetballer te zijn om een team te completeren. Ik zag vandaag alle zogenaamde talenten falen en nog eens falen, onze ster Clasie haalde geen nivo. Dus hard om te zeggen het nivo Immers is feyenoord nivo Lex had blind in de rondte gedraafd en een blessure gesimuleerd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je kunt ook concluderen dat de stand-ins van Immers het niet beter hebben gedaan. Blijft feit dat Immers ook verkocht moet worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 15:05 schreef FR-Henk het volgende:[..] Je kunt ook concluderen dat de stand-ins van Immers het niet beter hebben gedaan. Blijft feit dat Immers ook verkocht moet worden. Toornstra was helemaal niet onaardig vandaag. Waarom mag hij de 90 minuten niet volmaken terwijl Immers, die WEKELIJKS faalt, dat wel mag? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wanneer wordt jij nu eens wakker dat we geen echte toppers hebben en dat we het moeten hebben van in feyenoord ja hoe erg ook Immers heeft altijd inzet, ik zeg niet dat we gewonnen hadden, maar leg jejezelf erbij neer. Immers is geen hele goede maar zeker geen hela slechte, ga lekker eens schelden op Bilal. Of Toni Vilehna , of vandaag op in de ogen van de meest suppotrters Clasie waar was hij dan ? Je moet voetballen met wat je hebt en niet wat je zou kunnen hebben of kopen. Ik ben ook teleurgesteld maar volgende week tegen Groningen opnieuw beginnen en Vitesse heeft ook nog niet van ADO gewonnen .
Kom op
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 april 2015 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 15:05 schreef FR-Henk het volgende:[..] Je kunt ook concluderen dat de stand-ins van Immers het niet beter hebben gedaan. Blijft feit dat Immers ook verkocht moet worden. Ik vond Toornstra niet zo slecht de eerste helft. Sterker nog, er waren er minstens drie veel slechter. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 15:09 schreef piet de paler het volgende:Wanneer wordt jij nu eens wakker dat we geen echte toppers hebben en dat we het moeten hebben van in feyenoord ja hoe erg ook Immers heeft altijd inzet, ik zeg niet dat we gewonnen hadden, maar leg jejezelf erbij neer. Immers is geen hele goede maar zeker geen hela slechte, ga lekker eens schelden op Bilal. Of Toni Vilehna , of vandaag op in de ogen van de meest suppotrters Clasie waar was hij dan ? Je moet voetballen met wat je hebt en niet wat je zou kunnen hebben of kopen. Ik ben ook teleurgesteld maar volgende week tegen Groningen opnieuw beginnen en Vitesse heeft ook nog niet van ADO gewonnen . Kom op Ik heb gewoon geen energie meer om op jou reacties te reageren.. Doe Lex de groeten vanavond.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 april 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
als immers er NIET bij is,is feyenoord gewoon matig,hij maakt feyenoord gewoon veel kompleter |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 15:07 schreef MMM het volgende:[..] Toornstra was helemaal niet onaardig vandaag. Waarom mag hij de 90 minuten niet volmaken terwijl Immers, die WEKELIJKS faalt, dat wel mag? Heb je een punt. Maar Toornstra is niet het betere alternatief. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 15:16 schreef donskie kanonskie het volgende:als immers er NIET bij is,is feyenoord gewoon matig,hij maakt feyenoord gewoon veel kompleter nee joh, dat is armoede. Hij werkt lekker hard en weet wanneer druk te zetten ja, klopt hoor, maar op alle andere facetten is hij de zwakste schakel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 15:16 schreef Stylzz het volgende:[..] nee joh, dat is armoede. Hij werkt lekker hard en weet wanneer druk te zetten ja, klopt hoor, maar op alle andere facetten is hij de zwakste schakel. Uiteindelijk vind ik Rutten de zwakste schakel. Had weg moeten gaan. Zit geen enkele beleving meer in dat team. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 15:19 schreef FR-Henk het volgende:[..] Uiteindelijk vind ik Rutten de zwakste schakel. Had weg moeten gaan. Zit geen enkele beleving meer in dat team. Is vaak zo als een trainer weggaat. Moet eigenlijk meteen weg. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik begrijp daar ook niets van. Het is een open invitatie voor wangedrag. Het hoeft niet mis te gaan, maar beter wordt het zeker niet. Oprutten met die gast! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 15:14 schreef MMM het volgende:[..] Ik heb gewoon geen energie meer om op jou reacties te reageren.. Doe Lex de groeten vanavond. Tja kom dan eens met feiten , of heb je de wedstrijd niet gezien vandaag, en ach met jou dominantie achter het toetsenbord wordt ik ook wel moe. Ga in een dictatuur wonen met veel geld kun je een club kopen met veel geld en mag jij alles zeggen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 15:07 schreef MMM het volgende:[..] Toornstra was helemaal niet onaardig vandaag. Waarom mag hij de 90 minuten niet volmaken terwijl Immers, die WEKELIJKS faalt, dat wel mag? Toornstra was ook drama. Geen goeie voorzet of vrije trap gezien. Zelfs Clasie nam op een gegeven moment de corners maar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 15:42 schreef RenatoBos het volgende:[..] Toornstra was ook drama. Geen goeie voorzet of vrije trap gezien. Zelfs Clasie nam op een gegeven moment de corners maar. Eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 15:42 schreef RenatoBos het volgende:[..] Toornstra was ook drama. Geen goeie voorzet of vrije trap gezien. Zelfs Clasie nam op een gegeven moment de corners maar. Maar toch beter dan Immers :) En zeker beter dan Vilhena, die volgens mij gewoon totaal geen zin had. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja er zijn twee kampen voor en tegen Lex. Maar vandaag kon je wel wat aggressie gebruiken en ja Lexdoet dit wel. Dat het een mindere speler is dat weet ik ook wel. Maar de Nederlandse competitie is niet meer wat het geweest is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het is voetballend zo armoedig. Dat maakt het jammer. Toornstra is ook in een paar maanden zo ver teruggevallen. Maar ja. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die terugval dit voorjaar. Dat was onder Koeman anders. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 15:42 schreef piet de paler het volgende:[..] Tja kom dan eens met feiten , of heb je de wedstrijd niet gezien vandaag, en ach met jou dominantie achter het toetsenbord wordt ik ook wel moe. Ga in een dictatuur wonen met veel geld kun je een club kopen met veel geld en mag jij alles zeggen Toornstra niet goed volgens jou, dus net als iedere keer dat hij in de basis mag beginnen maar wisselen na 45 minuten. Immers mag wekelijks falen en blijft altijd staan. Goh. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is inderdaad een groot raadsel |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Je haalt me de woorden uit de mond. Zijn inbreng voor dit Feyenoord wordt vaak zwaar onderschat.
Met Kuyt een tweede die dat kan brengen. Met inderdaad als voordeel dat hij meer voetballend vermogen heeft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 april 2015 door PieterBos -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als je met zowel Kuyt als Immers gaat spelen weet je 1 ding zeker. Geen voetballend vermogen, geen kampioen. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 18:13 schreef piet de paler het volgende:Ja er zijn twee kampen voor en tegen Lex. Maar vandaag kon je wel wat aggressie gebruiken en ja Lexdoet dit wel. Dat het een mindere speler is dat weet ik ook wel. Maar de Nederlandse competitie is niet meer wat het geweest is. Agressie is leuk maar totaal overbodig als je gewoon vanuit een organisatie speelt. Het was vandaag ren je rot en loop elkaar in de weg, Rutten hiervoor verantwoordelijk. Het constant roepen dat de Nederlandse competitie weinig meer voorsteld is gewoon een zwakte bod. Je kan wel 90 min 020 wegspelen maar tegen Go ahead lukt dat niet. In mijn veronderstelling kan je als team dus wel degelijk goed voetbal spelen echter zonder organisatie werkt weinig tot niks in deze wereld. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 23:05 schreef MMM het volgende:Als je met zowel Kuyt als Immers gaat spelen weet je 1 ding zeker. Geen voetballend vermogen, geen kampioen. Immers, Nelom, Kazim, Manu, Mathijsen, Boulahrouz, Mulder, te Vrede, Wilkshire, Achabar zijn allemaal spelers waar Feyenoord niet verder mee komt! Boëtius en Vilhena geef ik nog het voordeel van de twijfel omdat die spelers verkeerd worden gebruikt door Rutten en Koeman. Achabar en Manu zou je nog als wissels kunnen gebruiken maar de rest ... pffffffff Daar wordt ik niet vrolijk van !!! |
|
|
|