|
|
van geil
|
|
|
ik was mijn handen in onschuld |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Met Immers word je geen kampioen. 10 positie is cruciaal, en deze waardeloze nietsnut kan er helemaal niets van.
Optyfen en gauw!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 mei 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mocht van Geel een bod afslaan op Immers, kan hij ook wegwezen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit las ik op een ander forum:
quote:Ik ga straks mijn vierde seizoen in om naar Lex Immers te gaan kijken. In de voorgaande 17 seizoenen heb ik een hoop aanvallende middenvelders gezien. Maar zo'n eentje als Lex. nnee . En wat zegt de TD: "we zullen er alles aan doen om Lex te behouden". Er zit geen toekomst meer in. DIT DUS.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 mei 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
IMMERS IS OVER EN VERLEDEN TIJD DAT SNAPT V.GEEL NIET EN OF HET WIL SNAPPEN IS NOG DE VRAAG. EN EEN GOED ANTWOORD NAAR DHR V.SLUIS WEDHOUDER ROTTERDAM VIND DAT FEYENOORD ZO IE ZO NIETS TE ZOEKEN HEEFT IN EUROPA.EN DAAR HEEFT V.GEEL WEL OORTJES NAAR. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hele Belabberde Opleiding. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En dan verder gewoon allemaal boerenlul zijn. Is bij mij genetisch bepaald. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goh hij is jarig vandaag. Gefeliciteerd Lex.
Als cadeau een andere club! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Gefeliciteerd met je verjaardag ik hoop dat je een mooi cadeau krijgt een andere club |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Feli Lex, maak er een lekker feestje van in dat pokke Den Haag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Martin zal deze idioot wel weer willen behouden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat zal Gio bepalen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Volgens sommige forum leden bestaat Feyenoord uir louter idioten, Immers id de top idioot. Maar effe dit echte niet idioten zgn toppers moeten ondersteund worden door idioten. Dus een paar niet idiotene erbij en de isioten hebben een sterke invloed in positieve zin op niet idioten.als ik het forum lees wat ik vaak doe voldoet geen ene speler geen ene trainer de TD is kut de voorzitter een lamlul ( met deze laatste stelling ben ik het wel eens) maar Immers is voor Feyenoord geen topper maar wel een dienende speler. Of in mijn stukje een idioot die niet idioten helpt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ben er ook bang voor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alleen wanneer Gio plannen met m heeft. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En dat zou me dan vies van Gio tegenvallen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 - 11:13 schreef piet de paler het volgende:Volgens sommige forum leden bestaat Feyenoord uir louter idioten, Immers id de top idioot. Maar effe dit echte niet idioten zgn toppers moeten ondersteund worden door idioten. Dus een paar niet idiotene erbij en de isioten hebben een sterke invloed in positieve zin op niet idioten.als ik het forum lees wat ik vaak doe voldoet geen ene speler geen ene trainer de TD is kut de voorzitter een lamlul ( met deze laatste stelling ben ik het wel eens) maar Immers is voor Feyenoord geen topper maar wel een dienende speler. Of in mijn stukje een idioot die niet idioten helpt Met dit soort klunzen word je geen kampioen. Maar blijf jij maar geloven in Immers.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Immers als topper nee, als dienende speler ja, vroeger heel vroeger was er een speler die heet Stanley Brard minder dan Lex meer heeeeeeel belangrijk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goed dat er de nuance is. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Immers op de rechts back plaats komt hij beter tot zijn recht.voor in diend hij alleen als stootblok dan beter op de rechtsback positie. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Daar kan hij wel een topper worden hij inderdaad een dienende speler. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 - 17:51 schreef Fer 1 het volgende:Immers op de rechts back plaats komt hij beter tot zijn recht.voor in diend hij alleen als stootblok dan beter op de rechtsback positie. Zo ver mogelijk van het doel weg, dan kan ie ook niet zo vaak er naast schieten. Zijn andere kwaliteiten komen dan het meest tot zijn recht. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 - 11:13 schreef piet de paler het volgende:Volgens sommige forum leden bestaat Feyenoord uir louter idioten, Immers id de top idioot. Maar effe dit echte niet idioten zgn toppers moeten ondersteund worden door idioten. Dus een paar niet idiotene erbij en de isioten hebben een sterke invloed in positieve zin op niet idioten.als ik het forum lees wat ik vaak doe voldoet geen ene speler geen ene trainer de TD is kut de voorzitter een lamlul ( met deze laatste stelling ben ik het wel eens) maar Immers is voor Feyenoord geen topper maar wel een dienende speler. Of in mijn stukje een idioot die niet idioten helpt Dienende spelers/ waterdragers spelen niet op 10. Veelal zijn ze essentieel op de flanken. Echter wordt je enkel een lopend elftal als deze spelers wel de bal van A naar B krijgen. Bij ons ontbreekt juist deze kwaliteit. En Immers is een prachtig voorbeeld hiervan, hard werken, weinig rendement. Slechte aanname, slome handelingssnelheid. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Brard was één jaar echt van waarde: toen Zijne Heiligheid uit het Betondorp verordonneerde dat één van onze beste spelers, juist, Vermeulen, er ter zijner glorie uit moest en werd vervangen door zijn slaafje Brard |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mijn punt is dat op het forum iedre speler niet goed genoeg is, als wij geen immersjes of noem ze maar op hadden speelden wenu jupiler l en zouden het allemaal toppertjes hebben spelen we op het niveau Barcelona en dat is zo niet ik vind Immers aanvaardbaar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 - 19:17 schreef G-child het volgende:[..] Dienende spelers/ waterdragers spelen niet op 10. Veelal zijn ze essentieel op de flanken. Echter wordt je enkel een lopend elftal als deze spelers wel de bal van A naar B krijgen. Bij ons ontbreekt juist deze kwaliteit. En Immers is een prachtig voorbeeld hiervan, hard werken, weinig rendement. Slechte aanname, slome handelingssnelheid. kan er niets van. als toen gekozen was voor Toornstra die even duur was of zelfs minder is het niet ondenkbaar dat er n schaal meer in de prijzenkast had gestaan. en nu weer n paar jaar verder moet n niveau nog verder omhoog , omdat t kan. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 - 19:54 schreef van geil het volgende:[..] kan er niets van. als toen gekozen was voor Toornstra die even duur was of zelfs minder is het niet ondenkbaar dat er n schaal meer in de prijzenkast had gestaan. en nu weer n paar jaar verder moet n niveau nog verder omhoog , omdat t kan. Als het allemaal zo makkelijk was als jij het doet voorkomen, was jij wel onze TD!
Er moeten geïnteresseerde clubs zijn voor spelers van ons, die spelers moeten daar dan ook heen willen en spelers moeten naar Feyenoord willen komen èn voor een redelijk salaris. Maar zaag lekker door wat mij betreft hoor! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ja hij heb wel gelijk natuurlijk spelers moeten naar Feyenoord willen komen. Kuyt was al teleur gesteld dat is balen zeg zijn woorden als hij dit geweten had was hij echt niet gekomen niet dat ik dat erg vind maar dit is wel een voorbeeld. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Bryan linssen gaat ook naar AZ ik bedoel maar en zo beland je dan in het buiten land waar je drie keer zo veel moet betalen . |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Misschien ervaar ik het Feyenoorderschap anders, maar ik krijg het niet voor elkaar om welke speler dan ook, zo enorm af te zeiken. Ik red het gewoon niet. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 - 23:09 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Misschien ervaar ik het Feyenoorderschap anders, maar ik krijg het niet voor elkaar om welke speler dan ook, zo enorm af te zeiken. Ik red het gewoon niet. +1908! |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Staat afzeiken gelijk aan het constateren dat sommige spelers binnen onze selectie tekort komen? Ik lees het hier vaker dat sommige leden zich katholieker in dat opzicht dan de paus wanen.
Ben graag kritisch op spelers die dikke bedragen verdienen voor een op het oog simpel spelletje. Kan helaas niet op de banken staan als ik zie dat niveau Kazim er aan bijdraagd dat we 34 wedstrijden voor jan lul mee hebben gedaan. Uiteindelijk blijft tolereren, accepteren.
En middelmaat past niet bij de gewenste doelstellingen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juni 2015 door G-child -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Yup. Je zou bijna weer naar Baab gaan verlangen. Die werd tenminste door zijn ouweheer betaald. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bijna tom,niet helemaal... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 09:24 schreef G-child het volgende:Staat afzeiken gelijk aan het constateren dat sommige spelers binnen onze selectie tekort komen? Ik lees het hier vaker dat sommige leden zich katholieker in dat opzicht dan de paus wanen. Ben graag kritisch op spelers die dikke bedragen verdienen voor een op het oog simpel spelletje. Kan helaas niet op de banken staan als ik zie dat niveau Kazim er aan bijdraagd dat we 34 wedstrijden voor jan lul mee hebben gedaan. Uiteindelijk blijft tolereren, accepteren. En middelmaat past niet bij de gewenste doelstellingen. Heb het vermoeden dat je het verschil wel weet tussen kritiek hebben, zien dat sommige spelers tekort komen en afzeiken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
2 t/m 4 ligt nog ver boven 9 van de 18 ploegen, dan doe je het niet slecht met spelers van middelmatig niveau. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 - 20:10 schreef JanM het volgende:[..] Als het allemaal zo makkelijk was als jij het doet voorkomen, was jij wel onze TD! Er moeten geïnteresseerde clubs zijn voor spelers van ons, die spelers moeten daar dan ook heen willen en spelers moeten naar Feyenoord willen komen èn voor een redelijk salaris. Maar zaag lekker door wat mij betreft hoor! Iedereen had TD kunnen zijn van Feyenoord samen met Jan Mastenbroek (Guidetti), de zoon van Koeman (Pellè) of al die andere spelers die gehaald zijn uit de Eredivisie.
Iedereen hier heeft net zo'n geweldig netwerk als van Geel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juni 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 - 23:09 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Misschien ervaar ik het Feyenoorderschap anders, maar ik krijg het niet voor elkaar om welke speler dan ook, zo enorm af te zeiken. Ik red het gewoon niet. Wat een onzin.. Dan moet je niet op een forum gaan zitten. Een forum is een plek om je mening te verkondigen. Als je alleen maar positieve verhalen de wereld in wilt brengen kan je beter bij Feyenoord gaan werken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 - 19:45 schreef piet de paler het volgende:Mijn punt is dat op het forum iedre speler niet goed genoeg is, als wij geen immersjes of noem ze maar op hadden speelden wenu jupiler l en zouden het allemaal toppertjes hebben spelen we op het niveau Barcelona en dat is zo niet ik vind Immers aanvaardbaar Immers is de allerslechtste nummer 10 van de Eredivisie. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 10:37 schreef MMM het volgende:[..] Wat een onzin.. Dan moet je niet op een forum gaan zitten. Een forum is een plek om je mening te verkondigen. Als je alleen maar positieve verhalen de wereld in wilt brengen kan je beter bij Feyenoord gaan werken. Moet kunnen, en ik vind jouw repeterende geblaat weer onzin. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat heeft een forum dan voor nut als je, volgens jou, geen kritiek mag hebben?
Ja-knikkers zijn er al genoeg op de wereld en ook bij Feyenoord. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Al 16 jaar geen kampioenschap, tuurlijk komt er dan ieder jaar weer frustratie en kritiek bij!
Als ik spelers als Immers zie spelen, springen de tranen me in de ogen. Een waardeloze nietsnut die voetballend nog niet mee zou kunnen bij clubs als Excelsior en Heracles. En dan dat domme gelul dat hij zo goed bij Feyenoord past vanwege zijn enorme werklust, triest.. Voetballers hebben we nodig, hard werken hoort bij Rotterdam ja, in de haven. Niet op het veld als nummer 10, één van de belangrijkste posities binnen je elftal.
En dan ook nog de geruchten dat ze hem niet willen verkopen.. Geloof me, zolang hij hier speelt word Feyenoord geen kampioen. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 10:46 schreef MMM het volgende:[..] Wat heeft een forum dan voor nut als je, volgens jou, geen kritiek mag hebben? Ja-knikkers zijn er al genoeg op de wereld en ook bij Feyenoord. Kritiek hebben is prima. Afzeiken gaat me te ver. |
|
|
|