|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 10:52 schreef MMM het volgende:Al 16 jaar geen kampioenschap, tuurlijk komt er dan ieder jaar weer frustratie en kritiek bij! Als ik spelers als Immers zie spelen, springen de tranen me in de ogen. Een waardeloze nietsnut die voetballend nog niet mee zou kunnen bij clubs als Excelsior en Heracles. En dan dat domme gelul dat hij zo goed bij Feyenoord past vanwege zijn enorme werklust, triest.. Voetballers hebben we nodig, hard werken hoort bij Rotterdam ja, in de haven. Niet op het veld als nummer 10, één van de belangrijkste posities binnen je elftal. En dan ook nog de geruchten dat ze hem niet willen verkopen.. Geloof me, zolang hij hier speelt word Feyenoord geen kampioen. ik geloof je. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
16 jaar geen kampioen en de laatste 3 jaar komt dat door Lexie. Ja tuurlijk :-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als je de jaren onder Koeman een normale keeper en nummer 10 had gehad, was je kampioen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 11:38 schreef MMM het volgende:Als je de jaren onder Koeman een normale keeper en nummer 10 had gehad, was je kampioen.. eens,100 procent |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 11:35 schreef Vincent1970 het volgende:16 jaar geen kampioen en de laatste 3 jaar komt dat door Lexie. Ja tuurlijk :-) Kwam het alleen maar door Lexie! |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 10:52 schreef MMM het volgende:Al 16 jaar geen kampioenschap, tuurlijk komt er dan ieder jaar weer frustratie en kritiek bij! Als ik spelers als Immers zie spelen, springen de tranen me in de ogen. Een waardeloze nietsnut die voetballend nog niet mee zou kunnen bij clubs als Excelsior en Heracles. En dan dat domme gelul dat hij zo goed bij Feyenoord past vanwege zijn enorme werklust, triest.. Voetballers hebben we nodig, hard werken hoort bij Rotterdam ja, in de haven. Niet op het veld als nummer 10, één van de belangrijkste posities binnen je elftal. En dan ook nog de geruchten dat ze hem niet willen verkopen.. Geloof me, zolang hij hier speelt word Feyenoord geen kampioen. Helemaal mee eens lexie is het voorbeeld van een antivoetballer. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 11:38 schreef MMM het volgende:Als je de jaren onder Koeman een normale keeper en nummer 10 had gehad, was je kampioen.. Ook onzin. Puntverlies tegen de kleintjes is niet te wijten aan 1 of 2 spelers, maar aan collectief falen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 - 23:09 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Misschien ervaar ik het Feyenoorderschap anders, maar ik krijg het niet voor elkaar om welke speler dan ook, zo enorm af te zeiken. Ik red het gewoon niet. Scherp aanzetten is trend: óf een speler is een groot talent, en een ander kan totaal niets. Dat middengebied lijkt wel niet van belang. Maar is het wel: Feyenoord heeft het óók te doen met minder goede spelers. Maar nee, dat zijn direct nietsnutten. Moeten weg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als Immers er niet in stond werd er sowieso verloren.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een Kop van Jut is altijd prettig natuurlijk. Immers en Vilhena...Vilhena heeft welbeschouwd veel minder gepresteerd. Maar FUCK, hij is van de eigen opleiding he? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Dan lag het weer aan Rutten of het tactische onbenul Koeman. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lex wás waardevol, maar heeft niet het niveau dat Feyenoord komend seizoen moet nastreven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 12:15 schreef FR-Henk het volgende:Lex wás waardevol, maar heeft niet het niveau dat Feyenoord komend seizoen moet nastreven. Onzin Henk, We spelen toch niet Europees.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: O ja, kunnen we wel weer een tandje minder draaien. Gekke Zeeuw! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tijd voor verfrissing op die positie Bos.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kunnen nee, moeten ! want we hebben het niet..😁 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja begrijp het allemaal maar om lex dan maar RB te zetten zoals een aantal beweren gaat me te ver, ben niet zo van die Ruttenpraktijken |
|
|
|
|
ar
|
|
|
RB gaat natuurlijk nergens over. Dat is net als Vermeer in de spits. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 11:50 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Ook onzin. Puntverlies tegen de kleintjes is niet te wijten aan 1 of 2 spelers, maar aan collectief falen. 2 cruciale posities. Mulder kostte ons punten, Immers voegde toen al niets toe. Check het topic er maar op na, toen hij kwam was ik hem na een paar wedstrijden al zat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 12:04 schreef FR-Henk het volgende:Een Kop van Jut is altijd prettig natuurlijk. Immers en Vilhena...Vilhena heeft welbeschouwd veel minder gepresteerd. Maar FUCK, hij is van de eigen opleiding he? Ach, als de eigen opleiding meer gewaardeerd werd zouden spelers als Vilhena en Boëtius wel meer verdienen dan bijvoorbeeld Immers en Kazim. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 13:10 schreef MMM het volgende:[..] 2 cruciale posities. Mulder kostte ons punten, Immers voegde toen al niets toe. Check het topic er maar op na, toen hij kwam was ik hem na een paar wedstrijden al zat. Zou het dit seizoen niet gewoon liggen aan de aanval, we komen duidelijk doelpunten tekort. Afgelopen seizoenen hadden we die wel met Pelle en Guidetti. Pelle vond overigens Immers de ideale speler om hem heen, maar ja wie is Pelle om dat te zeggen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ook, maar ook aan Immers zonder scorend vermogen. 7 goals waarvan 3 tegen Excelsior..
Pellè had het ook met een Ziyech of nu Toornstra kunnen vinden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat zijn aannames he..Toornstra is ook niet in goede doen.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Toornstra is gewoon op en deed het aanvankelijk zeer goed. Wanneer ga je nou eens inzien dat Lex zo ver mogelijk van de tegenstander zijn doel moet spelen. Daarmee komen zijn inzet en vechtlust, het afpakken van ballen en de achterhoede scherp houden goed van pas. Dat rechts back verhaal blijf ik interessant vinden voor hem, zonder gelijk me zelf gelijk met Fredsje te identificeren. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 11:38 schreef MMM het volgende:Als je de jaren onder Koeman een normale keeper en nummer 10 had gehad, was je kampioen.. Dat weet ik wel 100% zeker maat !!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Was op, niet gewend zoveel wedstrijden. Komt wel weer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vind ik ook, Rutten heeft hem veel te breed ingezet. Valse rechtsbuiten enzo. Toornstra bleek snel een aanwinst, afgelopen najaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een speler die op talent voetbalt gaat niet stuk. en zeker niet zo snel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: De vakantie zal hem goed doen, vind hem een geweldenaart mits in vorm.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Robben. Volledig talentloos. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
blessures is heel wat anders als fysiek te kort komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toornstra speelt op kracht, en om het bij te benen bij ons op heel veel kracht. en dat is de simpele reden. n betere uitvoering van Immers , maar zeker geen topspeler . al speelt hij nog 10 jaar en wordt de complete selectie van Oranje ziek zwak of misselijk , hij zal nooit opgeroepen worden. gewoon n simpele speler die als hij in goede doen is in de basis kan. en niets meer dan dat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: spelers van Barcalona spelen moeiteloos 50 wedstrijden omdat ze getalenteerd zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 16:31 schreef van geil het volgende:Toornstra speelt op kracht, en om het bij te benen bij ons op heel veel kracht. en dat is de simpele reden. n betere uitvoering van Immers , maar zeker geen topspeler . al speelt hij nog 10 jaar en wordt de complete selectie van Oranje ziek zwak of misselijk , hij zal nooit opgeroepen worden. gewoon n simpele speler die als hij in goede doen is in de basis kan. en niets meer dan dat. Nope, Toornstra heeft een te ruime rol van Rutten gekregen. En is zichzelf daarin gaan overlopen. Dát is de simpele reden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 16:38 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nope, Toornstra heeft een te ruime rol van Rutten gekregen. En is zichzelf daarin gaan overlopen. Dát is de simpele reden. als je je eigen quote goed leest. dan schrijf je dus eigenlijk zelf dat hij tekort komt. hij heeft dus namelijk niet t inzicht om te doseren en te temporiseren. en heeft t hogere niveau kunnen bereiken door zichzelf over de kop te lopen. en n 10 moet nog veel meer aankunnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juni 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 16:47 schreef van geil het volgende:[..] als je je eigen quote goed leest. dan schrijf je dus eigenlijk zelf dat hij tekort komt. hij heeft dus namelijk niet t inzicht om te doseren en te temporiseren. en heeft t hogere niveau kunnen bereiken door zichzelf over de kop te lopen. en n 10 moet nog veel meer aankunnen. Betere focus is trainbaar. Heldere opdracht geven. Jij hebt ook gezien dat Rutten Toornstra met een rare tweeslachtige taak opzadelde: vanachter de voorhoede een rechtsbuitenplaats invullen. Tegen Sevilla thuis bv. zag ik Toornstra het hele veld omzwerven. Te graag, teveel. Maar wel voetballend talent om openingen te creëren, kan met een bal omgaan. Ik vind hem geschikt voor rechts in het midden. Let wel he: als we het over talent gaan hebben dan hebben we het hier over wat dít Feyenoord nodig heeft. En niet wat te talentrijk voor deze club is, niet haalbaar is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik ben t met je eens dat hij geschikt is voor de plek rechts midden. overigens vind ik t een buitengewoon aardig ventje. komt goed over , werkt hard. dus ik hoop dat hij t red. pluspunten (al ligt dat ook aan t niveau van de rest) heeft n aardig schot en scoort regelmatig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 17:04 schreef van geil het volgende:ik ben t met je eens dat hij geschikt is voor de plek rechts midden. overigens vind ik t een buitengewoon aardig ventje. komt goed over , werkt hard. dus ik hoop dat hij t red. pluspunten (al ligt dat ook aan t niveau van de rest) heeft n aardig schot en scoort regelmatig. Ook hier: we zijn het eens. Voor van Bronckhorst taak om ook hem met een hem passende rol het veld in te sturen. Met bv. een Ziyech naast hem gaat Jens m.i. nog veel meer renderen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dat laatste denk ik ook. maar dat geldt voor meerdere spelers. die zullen sneller directer en vooral beter in(aan)gespeeld worden |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus 1 speler heeft er voor gezorgd dat we geen 3e geworden zijn?of 2. Of 3 maar het lijkt wel dat het alleen aan Immers heeft gelegen. Heeft Clasie dan alle wedstrijden top gespeeld, of Karmm, of vul maar in? Onzin Immers niveau middenmoter of 4 e plaats en dat zijn we ook geworden dus? Komt er zoveel kwaliteit bij meneer v Geel? Immers je blijft in mijn fryenoord welkom |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nou dan kan Lex toch nog goed slapen vannacht. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Immers moet volgend seizoen niet meer nodig zijn. Daar gaat het om. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Daar ben ik mee eens, maar ik denk niet dat we zo goed en veel inkopen.dus vingerheffers we eraan of koop een seizoenkaart van Barcelona |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als Immers nog meespeelt zijn we in kwaliteit niet vooruit gegaan. Zie ik ook zo met Kazim. Te Vrede, Manu, Achachbar, Verhoek, Nelom, Vilhena handhaven is ook geen vooruitgang. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nog niet eens een verrijking voor de bank te noemen.. |
|
|
|