|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2015 - 16:36 schreef FR-Henk het volgende:Als Immers nog meespeelt zijn we in kwaliteit niet vooruit gegaan. Zie ik ook zo met Kazim. Te Vrede, Manu, Achachbar, Verhoek, Nelom, Vilhena handhaven is ook geen vooruitgang. ben ik het mee eens , probleem is dat die gasten niet te verkopen zijn , nog groter probleem is dat een aantal zelfs contract verlenging en verbetering heeft gekregen , en dan gaan roepen dat feyenoord aan zijn salaris plafond zit , oftewel kort gezegd eerst moet er weer verkocht worden om ruimte te creeren in salaris plafond , enzo heeft onze martin weer een lekker excuus |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hoe het precies zit is voor ons alleen maar gissen.Ze kunnen zoveel zeggen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat gebeurt hier dan ook. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 16:31 schreef van geil het volgende:Toornstra speelt op kracht, en om het bij te benen bij ons op heel veel kracht. en dat is de simpele reden. n betere uitvoering van Immers , maar zeker geen topspeler . al speelt hij nog 10 jaar en wordt de complete selectie van Oranje ziek zwak of misselijk , hij zal nooit opgeroepen worden. gewoon n simpele speler die als hij in goede doen is in de basis kan. en niets meer dan dat. Je weet dat ie 2 interlands achter zijn naam heeft staan he? ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nou ;) dat was de befaamde Indonesie interland. voor deze post en voor Feyenoord. het gaat nimmer in het echt gebeuren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Iedere keer als dit topic een geel lampje heeft hoop je dat hij verkocht is, maar helaas.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 18 juni 2015 - 14:48 schreef van geil het volgende:nou ;) dat was de befaamde Indonesie interland. voor deze post en voor Feyenoord. het gaat nimmer in het echt gebeuren. Ach, als een speler als Bruma een vaste waarde in de selectie kan zijn, dan maakt Toornstra ook wel een kans. ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En hebben ze zijn contract verlengt :) |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Wie gelooft er in Rotterdam nog in de ooievaar? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik doe het liever zelf, leuke hobby. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niemand, en Gio ook niet mag ik hopen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Daar openen we wel een apart topic voor als het zover is MMM :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Volgens Krabbendam zijn ze bij Feyenoord tevreden over Immers.
Haha tsja.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja we zijn te vrede maar niet enthousiast, het is de toon die de muziek maakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tering wat is die Immers slecht. Kan er niets van. Waardeloze aankoop. Hadden we nooit moeten doen. Hopeloos.
Kopen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Cynisme is soms lastig te herkennen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat ie m wel had 😏 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 - 08:29 schreef Stylzz het volgende:Tering wat is die Immers slecht. Kan er niets van. Waardeloze aankoop. Hadden we nooit moeten doen. Hopeloos. Kopen? hehehe... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
We zullen zien. Als hij hier komend seizoen nog speelt, is het triest gesteld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als basisspeler zeker, ja. Als reserve, acceptabel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik denk dat ie naar een engelse laagvlieger vertrekt of zo. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zonder het broodnodige cynisme kan je je koffers hier welpakken X) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Boudewijn is in ieder geval blij met Lex. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Moet ik nu bang zijn voor een banneke. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee, beschermde status van Boudewijn. het forum kan niet zonder Lex. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gouka schat kans op vertrek Immers momenteel in op zo'n 40%. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik vind jou maar een raar mmmenneke.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Treurig. Ik blijf erbij, je kan nog 10 spelers halen maar zolang deze eikel erin blijft staan win je geen prijs. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 21 juni 2015 - 11:47 schreef MMM het volgende:[..] Treurig. Ik blijf erbij, je kan nog 10 spelers halen maar zolang deze eikel erin blijft staan win je geen prijs. Daar heb je helemaal gelijk in ! Een van de weinige forum leden hier met voetbal verstand ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 21 juni 2015 - 12:25 schreef lijdensweg het volgende:[..] Daar heb je helemaal gelijk in ! Een van de weinige forum leden hier met voetbal verstand ! Nou jij nog. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ja koopje niks voor steeds kunnen scoren en steeds in de hadden van de keeper naast over jammer Immers je bent een werkpaard maar scoren kanjer niet.Rechts back positie zou beter voor hem wezen.Ja en als dat ook niet gaat wat ik niet gelooft dan maar weg. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lex. Goeie gozer. Is er al een altenatief binnen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kan prima hamburgers bakken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, hij is een alleskunnert.... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Verhoek deed het (weliswaar voor ADO) wèl tegen 020. Goals van Kah en Biseswar ook lekker trouwens!
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Mooie deal immers, clasie, mulder voor traore en vejnovic. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Waarom wil v.gaal die clasie ook niet geld hebben ze genoeg Waarom wacht r.koeman zo lang voor clasie terwijl men wel min 20 miljoen wil betalen voor alderwereld. |
|
|
|