|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2015 - 19:57 schreef van geil het volgende:[..] Die lijkt t te worden, Immers is afgevallen, het bestuur twijfelde sterk aan zijn mentale weerbaarheid. Ze denken dat hij de druk van het amateurvoetbal niet kan dragen. Iemand met papa en mama op de buik als tattoos werd door de technische staf en de clubpsycholoog als risicovol bestempeld. Begrijpelijk. Het is alom bekend dat Lex hen in intelligentie voorbij holt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Arrogant tegen een supporter doen omdat deze afkeurend reageerde op het kopen van een ADO shirt. Die supporter moest van Immers maar voor 020 worden en hij liet even weten dat hij toch mooi veel meer salaris verdiend dan deze supporter..
IMMERS OPTYFEN WAARDELOZE CLOWN |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gasten weigeren ook de hele conversatie t posten. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Aaaah oke dan excuses als het niet waar is.
Maar die laatste regel geldt nog wel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ben ik niet met je eens. t zou best n goede clown kunnen worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, dat talent heeft ie niet. Dat zou 'm onuitstaanbaar maken. Het zijn de clowns die hem clown willen maken. Zelfreflectie? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mooi, weer een raadsel opgelost. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lex mag alles zijn van mij, behalve speler van Feyenoord. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Laat hem maar scoren Des te eerder wordt hij verkocht. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Gezien zijn houterige voorkomen zou hij een hele goeie doelpaal kunnen zijn. Maar eigenlijk is zijn vader de schuld van alles; als die hem in destijds nog vlöoeibare vorm op de kachel had gespoten was het tenminste met een sisser afgelopen en zaten wij nu niet met die aangeklede nageboorte opgescheept. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juli 2015 - 19:08 schreef daan limbos het volgende:Gezien zijn houterige voorkomen zou hij een hele goeie doelpaal kunnen zijn. Maar eigenlijk is zijn vader de schuld van alles; als die hem in destijds nog vlöoeibare vorm op de kachel had gespoten was het tenminste met een sisser afgelopen en zaten wij nu niet met die aangeklede nageboorte opgescheept. hihihihi..maar dit nageboorte verdient meer in een maand dan jij in een jaar..
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juli 2015 - 19:08 schreef daan limbos het volgende:Gezien zijn houterige voorkomen zou hij een hele goeie doelpaal kunnen zijn. Maar eigenlijk is zijn vader de schuld van alles; als die hem in destijds nog vlöoeibare vorm op de kachel had gespoten was het tenminste met een sisser afgelopen en zaten wij nu niet met die aangeklede nageboorte opgescheept. Respectvol, ouwe, respectvol. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het lijkt er nu toch duidelijk op dat er meerdere middenvelders weg moeten. gezien de laatste uitspraken van Gio. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iedereen die potentieel alleen op tien speelt, is in principe boventallig verklaard. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik word met de minuut vrolijker. :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alleen is er geen interesse in Immers volgens Mikos Gouka |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dan maar een jaartje banken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Goed idee gewoon rechts back zetten hoefje niets te kopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is tijd, de hoogste tijd, |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nog even dan hebje een heel elftal middenvelders op de bank whahaha,joul de korte, ray charles, Stevie Wonder,Roy orbison, gebruiken beter hun verstand dan van Geel kan zien hahahaha. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Van de tribune zingen Joooooouuul de Kooooooorte .Blind paard. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nog even en een hele horde mensen geloven elke roddel, elk gerucht omdat dat makkelijker te lezen is. Hahahahaha. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik hoop die kop nooit meer in een Feyenoord shirt te zien in een officiële wedstrijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Reserve aanvoerder, jaja! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Optyfen met deze idioot.
Van Bronckhorst maakt zichzelf belachelijk door hem opnieuw reserve aanvoerder te maken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Is geloof ik wat voorbarig. Clasie en Kuyt hebben nog niet eens gespeeld. En achter die 2 komt Lex sowieso. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dan neem ik een sabbatical. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 - 21:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Is geloof ik wat voorbarig. Clasie en Kuyt hebben nog niet eens gespeeld. En achter die 2 komt Lex sowieso. Dan liever Vermeer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Immers omhoog in de hiërarchie is een slecht signaal. Of het is strategie van in de kijker zetten voor de buitenwacht. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Aanvoerder maken , om je vervolgens over transferwaardes te verbazen. Dit is gewoon niet serieus te nemen. |
|
|
|