|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 10:58 schreef obiku010 het volgende:hij komt gewoon. ado weet heus wel dat met een niet gemotiveerde speler niet te werken is. hij wil en komt!!! Als hij weg mag is dat alleen maar omdat ADO hem dat dan gunt, want ze hoeven hem niet voor een 'fooi' te laten gaan. Hij heeft immers nog een langlopend contract! |
|
|
|
|
Meangreen
|
|
|
toch zie ik graag spelers bij Feyenoord spelen die dat graag willen en er trots op zijn! In die catagorie zal Immers wel zitten zoals hij nu al laat blijken..... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 11:10 schreef Meangreen het volgende:toch zie ik graag spelers bij Feyenoord spelen die dat graag willen en er trots op zijn! In die catagorie zal Immers wel zitten zoals hij nu al laat blijken..... toen bosveld kwam wisten we ook niet dat hij zou uitgroeien tot absolute held. ik geloof echt in lex man. ben als Feyenoorder gewoon een beetje pro immers |
|
|
|
|
realfeyenoord
|
|
|
heel simpel : voor 1.300.000 naar real en we kopen m voor 1.350.000 van real ? iedereen blij |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: Wow.. heb jij voor mij ook zo'n slimmigheidssnoepje?.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laat me wesley verhoek ook maar meenemen,die zegt gewoon het miljoenairschap af bij nothingham Op het allerlaatste moment omdat hij denk haag zou gaan missen!absoluut een held! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Liever Immers dan Schone. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Alles kan nog veranderen de komende 3 weken.
We kunnen zomaar een aantal spelers kwijt raken op het laatste moment |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 11:31 schreef KKL het volgende:Alles kan nog veranderen de komende 3 weken. We kunnen zomaar een aantal spelers kwijt raken op het laatste moment Zou mooi zijn als we dan en immers verhoek en toonstra ervoor terug krijgen. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: Interessant, 1 van de weinige die dat zegt.. toelichting? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Schone is niet het type dat Feyenoord nodig heeft. Het is even afwachten waar Immers gaat spelen als hij komt, maar ik verwacht 'gewoon' op 10. En hij kan eventueel in de spits, dus meer mogelijkheden. Schone is geen aanjager, geen goede aanvulling op het stelletje mooi weer voetballers dat er nu staat. Verder is Schone blessuregevoelig.
Zo'n speler als Immers is hard nodig, een echte 'klootzak'. Verder vind ik dat Feyenoord een lopende 10 nodig heeft die als halve spits speelt. Het loopvermogen en diepgang zijn de kwaliteiten van Immers. Die kan Feyenoord erg goed gebruiken. Het middenveld heeft amper diepgang. Daar liggen de kwaliteiten van Schone niet, die van Immers wel.
En Immers is fysiek sterker, ook niet onbelangrijk vergeleken met de rest.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Mag ik gokken? Omdat Immers het meest op Babovic lijkt? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Simpel,hij past immers beter bij de club |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zou zijn vader dan ook zijn salaris willen betalen? Zo ging het immers ook bij Babovic. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 11:44 schreef MMM het volgende:[..] Schone is niet het type dat Feyenoord nodig heeft. Het is even afwachten waar Immers gaat spelen als hij komt, maar ik verwacht 'gewoon' op 10. En hij kan eventueel in de spits, dus meer mogelijkheden. Schone is geen aanjager, geen goede aanvulling op het stelletje mooi weer voetballers dat er nu staat. Verder is Schone blessuregevoelig. Zo'n speler als Immers is hard nodig, een echte 'klootzak'. Verder vind ik dat Feyenoord een lopende 10 nodig heeft die als halve spits speelt. Het loopvermogen en diepgang zijn de kwaliteiten van Immers. Die kan Feyenoord erg goed gebruiken. Het middenveld heeft amper diepgang. Daar liggen de kwaliteiten van Schone niet, die van Immers wel. En Immers is fysiek sterker, ook niet onbelangrijk vergeleken met de rest. mmm///immers///baab///biek///helden!! hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ha de held is terug met zijn normale avatar! hahaha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 11:25 schreef Leon FR1908 het volgende:Laat me wesley verhoek ook maar meenemen,die zegt gewoon het miljoenairschap af bij nothingham Op het allerlaatste moment omdat hij denk haag zou gaan missen!absoluut een held! Loser die Verhoek. Zou ie wel buiten Den-haag kunnen aarden denk je? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: waarom loser? heimwee kan een echt probleem zijn, andere zaken die bij jou misschien herkenbaar zijn zoals niet inhoudelijk reageren, agressief reageren op mede forum leden of met verschillende accounts reageren daar kun je wel wat aan doen. Doe je dat dan niet dan ben je inderdaad een loser....
Edit: vergeet ik toch nog een belangrijke voor jou: het provocatief reageren....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2011 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: wat een loser reactie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik snapt jou weer niet!wat jij een loser vind,vind ik held. Ik hou van feyenoord en jij ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gelukkig wel maat,maar toch zit er nog een nep leonfr1908 tussen. Nu makkelijker te herkenen,zo en nu naar de markt:) |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
gelukkig dat je er weer bent echte Leon, want nep Leon is maar een sukkel ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1.3 vind ik eigenlijk al te veel voor iemand die 1 seizoen aardig gedraaid heeft. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik weet niet of je het weet! Maar Verhoek heeft al gauw heimwee buiten Den-haag!!!! Vandaar dat ik het een loser vind , en zo speciaal vind ik hem nu ook weer niet. Dan zie ik nog 'liever' Lex Immers komen, al heb ik nog mijn twijfels |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kan jij niet beter ADO Den-haag gaan supporteren? |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
quote: Ben jij met azijn verwekt ? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
kan dit topic niet dicht? Het is immers al verkeken dat hij komt. Kan daarbij een eind komen aan de lijdensweg van lijdensweg? Een nekschot is immers snel en doeltreffend. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
wel bijzonder trouwens dat een leidinggevende van 650 mensen de tijd vindt om hier overdag te reageren. (helaas weer niet op alle posts...) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 13:13 schreef Pietje1 het volgende:kan dit topic niet dicht? Het is immers al verkeken dat hij komt. Kan daarbij een eind komen aan de lijdensweg van lijdensweg? Een nekschot is immers snel en doeltreffend. topic is nog geen 6 maanden oud piet ;-) |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
oh ja dat is zo. Maar zolang hoeven we toch niet te wachten op het nekschot van Lijdensweg? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: quote: LEON///OBIKU///HELDEN!!! |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
quote: je mag alvast beginnen met scalperen :-) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: tuurlijk niet!! dat kon gisteren! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Ik weet niet of hij wel haar op zijn hoofd heeft? |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Las dat Immers voor 1,3 miljoen weg hoopt te gaan, hmmmm wel veel voor zo'n speler. Vormer heeft nog 1 jaar contract en Schone schijnt ook in de spits te kunnen spelen. Lijkt mij geen slechte combinatie en zullen wellicht samen voor 2 miljoen naar de kuip kunnen ????? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 14:15 schreef Ronneke het volgende:Las dat Immers voor 1,3 miljoen weg hoopt te gaan, hmmmm wel veel voor zo'n speler. Vormer heeft nog 1 jaar contract en Schone schijnt ook in de spits te kunnen spelen. Lijkt mij geen slechte combinatie en zullen wellicht samen voor 2 miljoen naar de kuip kunnen ????? Schone kan echt niet in de spits spelen.. Al probeert Pastoor dat wel op één of andere manier. |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
quote: dan begin je op z'n oogbal |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 13:13 schreef FR-Douwe het volgende:wel bijzonder trouwens dat een leidinggevende van 650 mensen de tijd vindt om hier overdag te reageren. (helaas weer niet op alle posts...) Niks bijzonder hoor, zolang ik vakantie heb |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: en zodra je vakantie over is ga je wel op alles reageren wat op jou is gericht? |
|
|
|
|
Meowsie McDermott
|
|
|
Die blonde strijkplank zit prima op zijn niveau zo. Die gaat echt niets toevoegen aan Feyenoord 1. Geef je spaarzame geld liever ergens anders aan uit. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan zal je me sporadisch een keer mee maken op deze forums |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: is dat een belofte? |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Laat Schone en Immers maar eens samen spelen, waarschijnlijk te betalen en veel daadkracht op het middenveld. We hebben met Mokotjo en Leerdam en El Ahmadi goede controlerende middenvelders erachter waarvan El Ahmadi ook nog eens beter zal gaan spelen als hij te maken krijgt met twee echte aanvallende middenvelders. Drie vliegen in een klap.. |
|
|
|
|
Meowsie McDermott
|
|
|
En Clasie? Ik zou hoogstens op dit moment (een type) Schone erbij halen. Een echte aanvallende middenvelder dus. Fer op zijn vroegst in de winterstop verkopen. Dan heeft Roorda ook nog een half jaar contract en is hij weer fit. Nu is hij er nog 2/3 maanden uit. Roorda is in mijn ogen de meest logische opvolger van Fer. |
|
|
|