|
|
RenatoBos
|
|
|
Mag toch aannemen dat Dirk aanvoerder word,zeker na het vertrek van Jordy.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja, dat mag ik hopen. Anders is het een schande als deze nietsnut aanvoerder word. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, zou je wel willen hé ... Dan wordt het Lijxit , eerst maar eens een Lexit !!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Heb tie die voetbalschool nog? :') |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Lex een niksnut noemen is belachelijk, ook al ben ik niet zo van hem gecharmeerd. Hij doet wat in zijn vermogen ligt en dat is helaas niet genoeg om Feyenoord in de top mee te laten draaien. Maar ooievaars vliegen altijd weer terug naar hun oude nest, misschien begint de (L)exit vlucht deze Haagse ooievaar dat via een een omweggetje, een beetje lager viegend, via Engeland of Duitsland, dit jaar al. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Immers is in mijn optiek een nietsnut. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 19:31 schreef lijdensweg het volgende:[..] Haha, zou je wel willen hé ... Dan wordt het Lijxit , eerst maar eens een Lexit !!! Nee hoor, blijf gerust... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
The place to be,
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
With Martin, Immers, mmm he is our captain. 25 million . |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Geweldig nieuws immers ook weg nu nog wilkshere en boeitius te vrede kazim mischief als pinch gebruiken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 - 13:35 schreef dr love het volgende:Geweldig nieuws immers ook weg nu nog wilkshere en boeitius te vrede kazim mischief als pinch gebruiken Als Immers weg gaat blijft Clasie heb ik begrepen, anders word het dun op het middenveld volgens Martin.. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
En als achmadi ook weg wilt mijn zege heeft hij alhoewel hij wel redelijk spelers is beter dan clasie in iedergeval |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan blijft Clasie zeker.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, Martin, grijp die kans. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Wat een klagenzang hier...Immers is een voortrekker, gaat voorop in de strijd....jullie doen die jongen veels te kort. Voetballen is een team sport....Immers is de Richie Porte van het voetbal, Wout Poels mag ook. Immers hoef je niet te motiveren dat is hij namelijk altijd.....mouwen opstropen en gaan met die banaan (sorry)...het is geen afmaker maar is dat zijn taak ??
Je hebt werkpaarden en luxepaarden Immers is een echte werkpaard....en heeft zijn waarde bewezen voor Feijenoord.
Is mijn bescheidde mening zonder roze of regenboog brillen.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens Gouka is de interesse serieus.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is mijn interesse naar jou ook..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Het is wel officieel allemaal toch? ,het verguisde werk paard. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij hebt echt iets met paarden he..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Immers wil graag schijnt. Oké dan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan ie samen met Neeman volbloedjes dekken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik sta open voor een vertrek van Immers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Immers mag ook een mooie transfer maken, dat hebben wij verdiend. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Feyenoorder voor alt
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 - 23:03 schreef Nenam_tiL het volgende:Wat een klagenzang hier...Immers is een voortrekker, gaat voorop in de strijd....jullie doen die jongen veels te kort. Voetballen is een team sport....Immers is de Richie Porte van het voetbal, Wout Poels mag ook. Immers hoef je niet te motiveren dat is hij namelijk altijd.....mouwen opstropen en gaan met die banaan (sorry)...het is geen afmaker maar is dat zijn taak ?? Je hebt werkpaarden en luxepaarden Immers is een echte werkpaard....en heeft zijn waarde bewezen voor Feijenoord. Is mijn bescheidde mening zonder roze of regenboog brillen.... Niet de taak van Immers om een afmaker te zijn??? Hij staat op 10, juist een positie waarop een speler staat die veel moet scoren. Immers wordt zwaar overschat. Ga je vanuit Engeland, als het zover komt, nooit meer iets van horen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2015 - 08:32 schreef Feyenoorder voor alt het volgende:[..] Niet de taak van Immers om een afmaker te zijn??? Hij staat op 10, juist een positie waarop een speler staat die veel moet scoren. Immers wordt zwaar overschat. Ga je vanuit Engeland, als het zover komt, nooit meer iets van horen. Nou ja, we gaan nu spelen zonder tien. Wel met het nummer, maar niet met de positie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ach, je hebt 'm door. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ga er maar vanuit dat Immers ook verkocht is/wordt deze week. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Onderweg !! Maar waarheen en waarvoor (€)? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Misschien de lul met een verloren weddenschap, en is bier halen bij de Aldi daar. Maar het rookt best rondom hem en transferroddels. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Als hij achter t stuur zit op de foto, dan zit hij in Eng land. |
|
|
|