|
|
RenatoBos
|
|
|
Poeh nou, gek werd ik ff.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Ontbrekende schakel gisteren. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vandaag ook de reserves konden ook niet winnen van de saints. Is eigenlijk niet aan led toe te rekenen want die behoort niet bij de reserves..! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vandaag ook de reserves konden ook niet winnen van de saints. Is eigenlijk niet aan led toe te rekenen want die behoort niet bij de reserves..! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lexie flexieeeeee, the fucking bestieeeeee.. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tuurlijk niet je kan een ziek persoon toch niet verkopen, die moet je in de watten leggen.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Hoeveel hebben de reserves + Lexie verloren? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Laat maar, 1-2. Dat is dus al beter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Immers gaat weer in de basis komen. De reden van zijn absentie was n fysiek probleem. Het gaat maar door. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
hahahha..ik kan er niet meer tegen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 - 23:48 schreef van geil het volgende:Immers gaat weer in de basis komen. De reden van zijn absentie was n fysiek probleem. Het gaat maar door. Inderdaad zeer teleurstellend , het niveau gaat steeds verder naar beneden!!!
En hier blijven ze die miskleunen maar steunen ... wat dat betreft ben ik vooral teleurgesteld in Martin van Geel die die spelers een contract heeft aangeboden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 - 23:48 schreef van geil het volgende:Immers gaat weer in de basis komen. De reden van zijn absentie was n fysiek probleem. Het gaat maar door. Dan is Gio net zo'n slappe trainer als Rutten. En dan ook nog Kazim als linksbuiten, geniaal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Allemaal aannames. Maar eerlijk gezegd denk ik dat El Ahmadi of Immers op deze positie weinig verschil maakt. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 - 08:09 schreef Stylzz het volgende:Allemaal aannames. Maar eerlijk gezegd denk ik dat El Ahmadi of Immers op deze positie weinig verschil maakt. Immers heeft meer scorend vermogen en dat zal voor Gio wel eens de doorslag kunnen geven.
Toornstra zal met namen de strijd met Gustafson aan moeten gaan. Toornstra zal nu nog de voorkeur krijgen, maar zal snel moeten laten zien dat die voorkeur terecht is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lex Immers startte donderdagavond niet in de basis bij Feyenoord tegen Southampton. De 29-jarige middenvelder moest op de bank plaatsnemen en bleef daar vervolgens ook negentig minuten zitten en volgens Giovanni van Bronckhorst kwam dat door buikklachten bij de geboren Hagenaar. Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam stelt in FC Rijnmond echter dat Immers tegen Southampton niet ontbrak wegens ziekte. "Met Immers heeft hij een duidelijke keuze gemaakt, dat vond ik wel opvallend."
Van Bronckhorst zei na afloop tegen FOX Sports het volgende over de blonde middenvelder. "Hij gaf 's middags al aan dat hij last van zijn buik had. Naarmate de eerste helft vorderde, werd dat steeds erger. Daardoor heeft hij ook niet kunnen spelen", aldus Gio. Krabbendam gelooft die uitleg niet. "Ziek? Nee, hij was donderdag niet ziek joh."
"Het is gewoon heel simpel", vervolgt de Feyenoord-watcher van Voetbal International. "Immers merkte tijdens het trainingskamp in Oostenrijk al dat hij een beetje bij de B-ploeg terecht kwam. Daar zijn we allemaal bij geweest. Hij maakt ook een rustigere indruk dan dat hij normaal deed. Nu blijkt ook gewoon dat Van Bronckhorst het dus niet in hem ziet zitten. Dat is wel raar."
"Gio heeft naast Koeman en naast Rutten op de bank gezeten, daar was Immers onomstreden. Ik weet dat Rutten het in het begin van vorig seizoen absoluut niet zag zitten in Immers, maar daar is hij na een aantal weken gewoon op teruggekomen. Sterker nog, het was een speler die hij uiteindelijk als eerste op de lijst zette. Dat is wel opvallend. Dus Van Bronckhorst heeft het dus blijkbaar al die tijd niet in hem zien zitten", aldus Krabbendam. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dus nou gaat die kutkrabby ook nog eens onze Gio voor leugenaart uitmaken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Café Verschoor hangt Krab de laatste tijd toch uit..(?) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Van clubwatchers van VI mag je verwachten dat ze - meer - inside information / feitenkennis hebben dan de "gewone" media of supporter. Bij de clubwatcher voor Feyenoord merk ik daar echter weinig van. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Moet ie niet doen, rare gewoontes.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het AD komt nu ook al met het gelul van krabbekut naar buiten..😡 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Els in actie komen, anti campagne AD moet weer in gang gezet worden. De Telgraf zal zich zo dan ook nog wel melden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 - 11:05 schreef sportverteller het volgende:Van clubwatchers van VI mag je verwachten dat ze - meer - inside information / feitenkennis hebben dan de "gewone" media of supporter. Bij de clubwatcher voor Feyenoord merk ik daar echter weinig van. Vind jij die keuzes van Gio dan normaal? Daar hoef je geen insider voor te zijn ... Al hoop ik wel dat het verhaal over Immers klopt, dat ie geen basis plaats meer heeft. Doet Gio tenminste 1 ding nog goed. Nu de rest nog: Exit van Dammers, Nelom,El Ahmadi, Toornstra en Kazim. Die waren van een bedroevend niveau afgelopen donderdag . |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Omdat het je maatje 'Immers' betreft? Is het gelul ... wat een redenering! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Krabbekop kan alleen maar onrust stoken en open deuren intrappen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: t betreft gelul wanneer de bron wat anders zegt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee L omdat Gio dat heeft gezegd en Krab dat ontkracht en eigenlijk zegt dat Gio liegt.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 - 14:01 schreef VVout het volgende:Els in actie komen, anti campagne AD moet weer in gang gezet worden. De Telgraf zal zich zo dan ook nog wel melden. Els in actie komen..nou verberg je dan maar..😁 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 - 14:06 schreef lijdensweg het volgende:[..] Vind jij die keuzes van Gio dan normaal? Daar hoef je geen insider voor te zijn ... Al hoop ik wel dat het verhaal over Immers klopt, dat ie geen basis plaats meer heeft. Doet Gio tenminste 1 ding nog goed. Nu de rest nog: Exit van Dammers, Nelom,El Ahmadi, Toornstra en Kazim. Die waren van een bedroevend niveau afgelopen donderdag . Lorre lorre.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Krabbenkob is gewoon een lul, verdient een stadionverbod en omgangsverbod met alles wat met Feyenoord te maken heeft, je moet als insider van een club wel respectvol blijven en anders oprotten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 - 14:33 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nee L omdat Gio dat heeft gezegd en Krab dat ontkracht en eigenlijk zegt dat Gio liegt.. Dat zou goed kunnen dat Gio liegt! Ik heb hem al op een leugen betrapt, dus waarom niet? Gio wil attractief voetbal spelen met buitenspelers! En dan stel je Nelom en Kazim op ... dan ben je een grote leugenaar. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En die zegt wel de waarheid? ja, an men hoela ... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Is t dus dubbel gelul |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je kan als trainer je geloofwaardigheid toch niet verliezen ten overstaande van het legioen door te zeggen dat een speler buikpijn heeft, terwijl je het niet ziet zitten in hem. Dat kan ik echt niet geloven en al helemaal niet van Gio..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 - 15:36 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat zou goed kunnen dat Gio liegt! Ik heb hem al op een leugen betrapt, dus waarom niet? Gio wil attractief voetbal spelen met buitenspelers! En dan stel je Nelom en Kazim op ... dan ben je een grote leugenaar. nee want dan snap jij het dus niet.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Grappig dat negatieve berichten gelijk voor waarheid worden aangemerkt door sommigen. Stelletje rioolratten.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vind het maar triest dat je journalisten gelooft boven je eigen trainer, maar tja het is L, die vind alles klote aan Feyenoord en is dus niet serieus te nemen. Overigens zelf ook een groot leugenaar.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekker verkopen. Bijna in de 30, tijd voor een transfer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Al gehoord over Kuijt die een shirt weggaf? Heeft werkstraf en zware boete van de club gekrgen. Voorbeeldfunctie nl. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, komt die zeeuw weer eens met zijn 'eigen' visie ... gewoon alles accepteren en nemen . Plekken 5 t/m 8 is goed genoeg . |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 - 16:30 schreef RenatoBos het volgende:Je kan als trainer je geloofwaardigheid toch niet verliezen ten overstaande van het legioen door te zeggen dat een speler buikpijn heeft, terwijl je het niet ziet zitten in hem. Dat kan ik echt niet geloven en al helemaal niet van Gio.. We zullen wat de waarheid is |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 - 16:46 schreef RenatoBos het volgende:Vind het maar triest dat je journalisten gelooft boven je eigen trainer, maar tja het is L, die vind alles klote aan Feyenoord en is dus niet serieus te nemen. Overigens zelf ook een groot leugenaar.. Whahahahahahat the fuck ??? |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Eens alleen niet om de reden dat ie bijna 30 is , maar gewoon omdat het een enorme prutser is. |
|
|
|