|
|
VVout
|
|
|
Weet je in ieder geval dat ie geen prof voetballer wordt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Integendeel, hij heeft nu 4 vriendinnen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Toch nog een Lex die gelukt is dan. ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat jij nog geen ban hebt..😉 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Gelijk op voetbal doen, het is met namen net als met erfelijkheid. Slaat vaak n generatie over. Lex immers is vernoemd naar de voetballer Lex Schoenmaker die het wel kon. Jouw lex dus ook. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Homo's hebben altijd veel vriendinnen....
Is ie wel hetero dan? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Niet dat dat nou zo erg is.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 18:08 schreef van geil het volgende:[..] Gelijk op voetbal doen, het is met namen net als met erfelijkheid. Slaat vaak n generatie over. Lex immers is vernoemd naar de voetballer Lex Schoenmaker die het wel kon. Jouw lex dus ook. (HiJ heet Collin overigens,.)😁 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zou zomaar kunnen, heb eens een playboy onder zijn bed gelegd, maar daar heeft ie volgens mij niet eens in gekeken.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 18:12 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zou zomaar kunnen, heb eens een playboy onder zijn bed gelegd, maar daar heeft ie volgens mij niet eens in gekeken.. Zat waarschijnlijk vastgeplakt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja ach, heb ik een zoon en een dochter tegelijk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Was dat maar waar.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Je weet die namen wel uit te kiezen he.. ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Smeet zojuist zijn melkfles door het raam. Karakter he. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe..ik dacht al waar blijft T.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Beter z'n melkfles uitfluiten he? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zijn melkfles?? Nee , Kazim . Nadat hij zijn bord spruitjes op heeft uiteraard. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: haha, ik ben niet te beroerd om zo'n voorzetje in te koppen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Totaal geen geruchten rondom deze clown, bizar dat we hier straks weer een jaar mee zitten. En dan waarschijnlijk nog een jaar want niemand koopt deze gek.. Contract t/m 2017.
Zal Martin nog wel verlengen in de tussentijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ga hem ff bellen, om jouw sublieme idee op zijn to-do list te zetten.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit schandaal was weer hopeloos slecht. Te triest voor woorden deze achterlijke clown, kan er geen tyfus van.
OPROTTEN |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Weer van je mogen genieten held.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vond hem zelfs goed vandaag... het ziet er gewoon niet uit. 😇 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Echt? Ik weet niet, zat je in t stadion ofzo?
T was echt vreselijk, hij deed vandaag alles fout bijna? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Paar cruciale onderscheppingen en veel inzet. Oké, goed is anders, maar niemand was echt goed vandaag. Lex deed het niet onaardig... wellicht is dat beter verwoordt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Aan de bal was t dramatisch. Elke aanname was matig. Passes laks of onzuiver. 100% kans om zeep geholpen. Spelers in de weggelopen bij doelkansen.
:) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ah... Beetje overdreven he... Ik ben ook geen fan van Lex, maar Kazim was bijvoorbeeld al een stuk minder dan die Hagenaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 21:33 schreef Stylzz het volgende:Echt? Ik weet niet, zat je in t stadion ofzo? T was echt vreselijk, hij deed vandaag alles fout bijna? Hoef je hem niet aan te rekenen, deden er heel veel. Eerste helft echt het overwicht maar zoveel foute beslissingen gezien.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als hij blijft spelen word je gewoon geen kampioen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Hij heeft weer eens bewezen niet in de basis te horen ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dat denk ik ook. Kwaliteit tekort... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Volslagen onzin natuurlijk om alles aan Immers op te hangen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Je moet een basis hebben waarvan alle 11 een bepaald niveau hebben. Immers kan er niks van, Gio valt me hierin vies tegen.
Ik kan het me niet voorstellen, kampioen met Immers. Zijn zwakke punten gaan opbreken, zeker als 10, want daar speelt hij onderhand gewoon weer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen scorend vermogen, niet de klasse voor assists. Passing zwak, aannames zwak. Je kan nog 5 spelers halen maar zolang dit soort niveauloze 'harde' werkers spelen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik hoop dat hij belangrijk word maar na 3 jaar heb ik die hoop opgegeven. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 23:21 schreef MMM het volgende:[..] Je moet een basis hebben waarvan alle 11 een bepaald niveau hebben. Immers kan er niks van, Gio valt me hierin vies tegen. Ik kan het me niet voorstellen, kampioen met Immers. Zijn zwakke punten gaan opbreken, zeker als 10, want daar speelt hij onderhand gewoon weer. Immers zou niet geschikt meer moeten zijn voor die plek, simpelweg omdat de selectie meer mogelijkheden heeft. Tóch zijn er meerdere spelers die vandaag geen thuis gaven. Kuijt bijvoorbeeld, Bilal, en tsja...Kazim. El Ahmadi was ook weer zo anoniem. Niet alles is aan Lex op te hangen, je moet ook je spelers rondom mee hebben.
Kampioenskansen? Met Gio moet ik het nog zien. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Het schijnt dat iedereen weet wie lex is op het veld,en zelfs daar buiten .Als hij zo slecht is ,hoe komt het dan dat hij steeds opgesteld word? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Stel nu dat ook Gio weet dat het niet best is wat lex laat zien ,maar hij steld hem toch op waar zou dat dan aan liggen,wat is hier dan de oorzaak of reden van? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En met de weet hij heeft nog een contrakt tot 2017. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Met Kaziem het zelfde geval zo niet nog vervelender. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Tonny, simon, jens, schuurman en hamer zijn allemaal beter op die plek. lex heel snel wegdoen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Zijn er inderdaad meer.... maar is het Lex-topic |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De ooooooievaart kwam landen op z'n nèèèèèèéssssie... LEXIE LEXIE LEXIE he's de modderfokking bèèèèèssssie !!!
Wen d'r maar an mensen Lexie gaat nooit meer weg bij ons. Die gaat bij ons z'n pensioen halen.. dus deal er maar mee hahaha Zoals die voetbalt zo zien veel suporters hem ook : een zuigert die maar niet meer op wil rotten. Probeer anders FormuleW
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 23:29 schreef FR-Henk het volgende:[..] Immers zou niet geschikt meer moeten zijn voor die plek, simpelweg omdat de selectie meer mogelijkheden heeft. Tóch zijn er meerdere spelers die vandaag geen thuis gaven. Kuijt bijvoorbeeld, Bilal, en tsja...Kazim. El Ahmadi was ook weer zo anoniem. Niet alles is aan Lex op te hangen, je moet ook je spelers rondom mee hebben. Kampioenskansen? Met Gio moet ik het nog zien. Kuyt op links is geen meerwaarde, rechts ook niet. Achter Kramer? Bilal inderdaad niet best maar nog jong, die nog wat tijd geven. Kazim, eens.
Immers heeft 3 jaar de tijd gehad en het 3 jaar niet laten zien. Tijd om weg te gaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schattig hoor, dat steunen van de underdog, de noeste harde werker. Maar ik heb me gisteren kapot aan m geërgerd. Niet 1x. Maar heel vaak. Hij veroorzaakte 2x bijna de 0-1 door dom balverlies op t middenveld. Zijn passing is laks en slap. Zijn aannames zijn ver onder de maat en samen met zijn gebrekkige inzicht debet aan het verstoren van iets wat ook maar een vloeiende aanval lijkt te zijn.
Kijk Immers in t elftal, kan, geen voorstander maar het kan, Kuyt erbij, heb je al twee werkers, KAzim erbij dan wordt het wel heel weinig dynamisch en soepel en dan loopt el Ahmadi er ook nog bij. Kortom. te veel van dit soort spelers kost je de kop. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Klopt als een bus. Immers en Kazim exit! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het grootste schandaal, al jaren. Kan er helemaal niks van.
Werd bij VI uitgelachen en terecht. |
|
|
|