|
|
Barabas
|
|
|
Tsja.... VI als wetgevende macht... Is al helemaal dubieus. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Bij VI lachten ze elke Feyenoorder uit als ze maar een schim van een kans hebben. Met die gestoorde gijp voorop. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Scoorde volgens mij 2 seizoenen achter elkaar 12 goals |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar hij kan er niks van..
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die had jij zelfs gemaakt. Afgelopen seizoen 7 goals waarvan 3 tegen Excelsior. Knap. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 12:03 schreef nr 10 het volgende:[..] Bij VI lachten ze elke Feyenoorder uit als ze maar een schim van een kans hebben. Met die gestoorde gijp voorop. Die gestoorde Gijp heeft wel kijk op het spelletje ... Hij mag wat gek zijn maar ik vind vaak dat ie gelijk heeft! Over Kazim en Immers dan hé ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar hij kan er niks van..
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
het nadeel van lex is, is dat hij slungelig overkomt. veel kansen creëert, maar er te weinig uit haalt. er zitten kansen tussen die onze moeders zouden maken. Alleen wie doet het beter op die plek? Met alle respect. toornstra? El ahmadi? Veijnovic? Kuyt? ik weet het niet? ik vreet me wekelijks op aan die gast echt waar. maar ik zou niet weten wie het wel moet doen op die positie? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 13:39 schreef Milo het volgende:het nadeel van lex is, is dat hij slungelig overkomt. veel kansen creëert, maar er te weinig uit haalt. er zitten kansen tussen die onze moeders zouden maken. Alleen wie doet het beter op die plek? Met alle respect. toornstra? El ahmadi? Veijnovic? Kuyt? ik weet het niet? ik vreet me wekelijks op aan die gast echt waar. maar ik zou niet weten wie het wel moet doen op die positie? El Ahmadi kan daar niet spelen. Die andere 3 + Vilhena wel en zijn beter dan Immers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 13:39 schreef Milo het volgende:het nadeel van lex is, is dat hij slungelig overkomt. veel kansen creëert, maar er te weinig uit haalt. er zitten kansen tussen die onze moeders zouden maken. Alleen wie doet het beter op die plek? Met alle respect. toornstra? El ahmadi? Veijnovic? Kuyt? ik weet het niet? ik vreet me wekelijks op aan die gast echt waar. maar ik zou niet weten wie het wel moet doen op die positie? Opvreten..(?) Mijn doucheputje is wekelijks blij als ik er immers in spuit..😉 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ga je tanden poetsen plofkop.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Immers is onnodig met van Beek, Kuyt, Kramer of Kazim en El Ahmadi in de basis. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Vanavond weer oké.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik heb me zondag ook een paar keer aan hem gestoord als de bal weer eens te ver van zijn voet afsprong en na het zoveelste risicoloze tikje terug of breed. Voetbaltechnisch kan dit eigenlijk niet meer op dit niveau.
Maar wij, als leken, zullen het toch wel niet helemaal goed zien. Anders zou hij niet door de derde trainer op rij een basisplaats hebben gekregen. Zijn vele kilometers en dreiging in de zestien zullen toch wel erg belangrijk zijn voor het team.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2015 door netsurfer -- |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 13:39 schreef Milo het volgende:het nadeel van lex is, is dat hij slungelig overkomt. veel kansen creëert, maar er te weinig uit haalt. er zitten kansen tussen die onze moeders zouden maken. Alleen wie doet het beter op die plek? Met alle respect. toornstra? El ahmadi? Veijnovic? Kuyt? ik weet het niet? ik vreet me wekelijks op aan die gast echt waar. maar ik zou niet weten wie het wel moet doen op die positie? Waarschijnlijk doen de door jou genoemde spelers het allemaal beter. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 14:20 schreef netsurfer het volgende:Ik heb me zondag ook een paar keer aan hem gestoord als de bal weer eens te ver van zijn voet afsprong en na het zoveelste risicoloze tikje terug of breed. Voetbaltechnisch kan dit eigenlijk niet meer op dit niveau. Maar wij, als leken, zullen het toch wel niet helemaal goed zien. Anders zou hij niet door de derde trainer op rij een basisplaats hebben gekregen. Zijn vele kilometers en dreiging in de zestien zullen toch wel erg belangrijk zijn voor het team. Dreiging in de 16? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als de VI er al bij gehaald wordt, men is hier lekker afgegleden zenne. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Als iedereen nou eens even hard ging werking als Immers, dan was er minder tijd om hier constant op hem aftegeven. OK geen goede voetballer, maar werkt als een beest. Feijenoord was altijd een club voor bikkels, misschien is er wel gebrek aan?! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Loon naar werken, maar hij vergeet zich vaak te belonen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Dreiging naar de tweede ring bedoelt hij. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, heeft zeker waarde gehad, in de Pelle-tijd, op het toenmalige niveau. In een betere selectie moet Lex overbodig zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het probleem is wel dat Toornstra nogal is tegengevallen. Gustafson heeft nog tijd nodig blijkbaar. En Vilhena moet eigenlijk eerst maar eens bedenken wat ie wil. Maar is een optie. Dus je zit in zekere zin met 4 gemankeerde spelers voor die positie. En zelfs Kuyt wordt voor die plek genoemd. Wat ik eigenlijk niet ziet zitten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Kan Immers niet mee met van Marwijk naar die zandbak ???? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 18:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Het probleem is wel dat Toornstra nogal is tegengevallen. Gustafson heeft nog tijd nodig blijkbaar. En Vilhena moet eigenlijk eerst maar eens bedenken wat ie wil. Maar is een optie. Dus je zit in zekere zin met 4 gemankeerde spelers voor die positie. En zelfs Kuyt wordt voor die plek genoemd. Wat ik eigenlijk niet ziet zitten. Kuyt en Toornstra zijn wat vaster aan de bal en kunnen door hun lengte sneller draaien, Immers heeft zwabberpoten goed om te rennen en blokken, om gericht te schieten zijn ze minder geschikt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die mag na Vilhena helemaal niet meer vertrekken.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wel, Immers de reserve dan maar. En ontregelaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geweldig nieuws LEX///HELD.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Regelneef Immers??? Voor en na de wedstrijd! Heb ik geen moeite mee ... |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Hij was afgelopen weekend wel een van de beteren. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Schei toch uit man! Neem nog een pilletje ... |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Hij zette goed druk, veroverde vaak indirect de bal, stoorde veel, zorge paar keer voor gevaar. Jammer dat ie die eerste er niet inknikte anders was ie 100% zeker de man of the match geweest |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 03:05 schreef BertusBadeend het volgende:[..] Hij zette goed druk, veroverde vaak indirect de bal, stoorde veel, zorge paar keer voor gevaar. Jammer dat ie die eerste er niet inknikte anders was ie 100% zeker de man of the match geweest Leed vaak balverlies waardoor Vitesse goeie kansen kreeg. Gelukkig niet goed uitgespeeld door Vitesse |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 03:05 schreef BertusBadeend het volgende:[..] Hij zette goed druk, veroverde vaak indirect de bal, stoorde veel, zorge paar keer voor gevaar. Jammer dat ie die eerste er niet inknikte anders was ie 100% zeker de man of the match geweest En voetballend?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 augustus 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
quote: zegt ook niet alles, als iemand veel ballen naar voren speelt / spits zoekt komt een pass minder vaak aan dan een tikkie-breed, daarom had Clasie ook altijd zo'n hoog %. Vejinovic is niks minder in passen maar 'scoort' in % veel lager, omdat hij er meer risico in legt. Bilal en Toornsta scoren op passing % ook niet best.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 10:49 schreef Vlampiep het volgende:[..] zegt ook niet alles, als iemand veel ballen naar voren speelt / spits zoekt komt een pass minder vaak aan dan een tikkie-breed, daarom had Clasie ook altijd zo'n hoog %. Vejinovic is niks minder in passen maar 'scoort' in % veel lager, omdat hij er meer risico in legt. Bilal en Toornsta scoren op passing % ook niet best.... Immers heeft voetballend gezien het niveau van een amateur. Heb jij bijvoorbeeld vorige week die ballen gezien van Vejinovic waardoor hij Kazim alleen voor de keeper zette? Dat kon Clasie ook. Immers heeft dat vermogen niet om zo'n bal te spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Immers is een parodie op voetbal. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Hij overtreft zijn eigen karikatuur. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar waarom toch staat die Immers weer in de basis? Vanwege z'n hoge salaris zeker? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Contractueel vastgelegd? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: O ja. Ook zo eentje. Tis allemaal fraude, corruptie, vriendjespolitiek.
Zoiets? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat is het anders dan? Door zijn kwaliteiten? Lachwekkend.
In 3 seizoenen geen enkele goal tegen een topclub, dus die hoef je zondag weer niet op te stellen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waar blijft dat gerucht dat Watford interesse heeft? Volgens mij gewoon bullshit. Geen enkele club wil deze waardeloze nietsnut hebben, we komen hier gewoon voorlopig niet van af. |
|
|
|