|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 17:56 schreef MMM het volgende:Wat is het anders dan? Door zijn kwaliteiten? Lachwekkend. In 3 seizoenen geen enkele goal tegen een topclub, dus die hoef je zondag weer niet op te stellen. kort maar krachtig! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 17:56 schreef MMM het volgende:Wat is het anders dan? Door zijn kwaliteiten? Lachwekkend. In 3 seizoenen geen enkele goal tegen een topclub, dus die hoef je zondag weer niet op te stellen. Dan is ook Gio een fraudeur. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan beter een rustaaaag pakken tegen PSV. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Je kan Gio moeilijk serieus nemen als hij Kazim en Immers opstelt. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als we de kenners hier moeten geloven wel hè ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Want die stelt bewust niet de in zijn ogen beste spelers op? Sure! |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Als Kazim niet speelt heb je Immers nodig om de tegenstanders onder druk te blijven zetten. Immers verovert minstens 10x per wedstrijd indirect de bal door tegenstanders onder druk te zetten, trekt gaten en komt zo nu en dan gevaarlijk voor de goal en pikt hier voor een middenvelder genoeg doelpunten mee :)
Topspelert. Jammer dat ie deze zomer verkocht wordt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Blijkbaar.. Of wil jij zeggen dat Immers en Kazim de beste keuzes zijn op die posities? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 19:00 schreef BertusBadeend het volgende:Als Kazim niet speelt heb je Immers nodig om de tegenstanders onder druk te blijven zetten. Immers verovert minstens 10x per wedstrijd indirect de bal door tegenstanders onder druk te zetten, trekt gaten en komt zo nu en dan gevaarlijk voor de goal en pikt hier voor een middenvelder genoeg doelpunten mee :) Topspelert. Jammer dat ie deze zomer verkocht wordt Daar zit je niet geheel mis mee. Lex komt op andere gebieden helaas tekort. Van meer waarde geweest dan enige anderen hem toekennen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: In jouw opinie is ook Gio een fraudeur. Hij stelt ze op, en niet vanwege kwaliteit. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik vertrouw het Gio en zijn staf toe altijd het beste team op te stellen ja! Zie die gasten niet dagelijks aan het werk en het is mijn vak ook niet. Rutten maakte in mijn ogen vreemde keuzes, Gio nog niet echt. Immers is op dit moment niet slechter dan Toornstra en brengt meer power. Of Schuurman en Gustafson er al klaar voor zijn weet ik niet en Vilhena moet concurreren met El Ahmadi. Kazim staat er volgens mij alleen nog maar in omdat Kramer nog niet 100% is en/of geacht wordt. Elia willen ze voorzichtig brengen maar hopelijk begint die zondag! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 12:03 schreef nr 10 het volgende:[..] Bij VI lachten ze elke Feyenoorder uit als ze maar een schim van een kans hebben. Met die gestoorde gijp voorop. +1.. bah |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Tjah....ongeloofLIJK he ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nounounou... jong ? Weet je dat wel zeker ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zullen we eerst zijn contract nog even openbreken ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 18:04 schreef MMM het volgende:Waar blijft dat gerucht dat Watford interesse heeft? Volgens mij gewoon bullshit. Geen enkele club wil deze waardeloze nietsnut hebben, we komen hier gewoon voorlopig niet van af. Onzin. We hebben wel eens slechtere voetballers dan Lexie voor miljoenen verkocht.. hahaha |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Het blijft toch heel bijzonder. Onder elke trainer een basisplaats. Iedereen ziet dat ie absoluut niet kan voetballen, maar wat maakt hem dan zo bijzonder. Ik snap er helemaal niets van. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kan het me niet herinneren, spelers die nog beperkter waren qua voetballend vermogen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Ik kan me die spelers wel herinneren, maar niet dat ze verkocht werden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zijn die er dan ??? Nog minder dan Lexit ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 09:04 schreef nr 10 het volgende:Het blijft toch heel bijzonder. Onder elke trainer een basisplaats. Iedereen ziet dat ie absoluut niet kan voetballen, maar wat maakt hem dan zo bijzonder. Ik snap er helemaal niets van. Nou, onverklaarbaar. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik snap het al jaren niet.... Niet bepaald onder de indruk. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Kazim vind ik wel weer minder dan Immers , Nelom weer van niet. Maar alle drie niks voor Feyenoord ... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Lex is als een grote schilder, hij zal pas de waardering krijgen die hij verdient, als hij ooit weg is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer ergeren aan deze clown zondag, zal er natuurlijk wel weer in staan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 11:29 schreef netsurfer het volgende:Lex is als een grote schilder, hij zal pas de waardering krijgen die hij verdient, als hij ooit weg is. Nou, dan wil m wel snel gaan waarderen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 11:29 schreef netsurfer het volgende:Lex is als een grote schilder, hij zal pas de waardering krijgen die hij verdient, als hij ooit weg is. Als een boer met kiespijn zal ik hem missen ... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 11:29 schreef netsurfer het volgende:Lex is als een grote schilder, hij zal pas de waardering krijgen die hij verdient, als hij ooit weg is. Tering, hoe verzin je het. De stier van Lexie. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Feyenoord heeft dispensatie voor lexie aangevraagd , hij mag de bal nou ook met de handen aanraken. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ondanks alle kritiek zou ik er geeneens van opkijken als Kazim en Lex ineens scoren tegen pisvee. Ze hoeven tenslotte maar 1 keer de bal goed te raken, en dat kunnen ze wel. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dit is een beetje de melk horen klotsen maar niet weten waar de tepel hangt:
Uitdrukkingen en gezegden
Lachen als een boer die kiespijn heeft. Niet graag lachen.
Iemand of iets kunnen missen als kiespijn. Niet gesteld zijn op iemand of iets. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 15:31 schreef Gerard_FR het volgende:Ondanks alle kritiek zou ik er geeneens van opkijken als Kazim en Lex ineens scoren tegen pisvee. Ze hoeven tenslotte maar 1 keer de bal goed te raken, en dat kunnen ze wel. Immers heeft nog nooit gescoord tegen een topclub. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Maar pisvee is geen topclub. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Komt zondag verandering in..!!😃 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Eerst maar eens zien, dan geloof ik het pas! Al heb ik er weinig vertrouwen in dat Immers zou scoren indien hij mee speel ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 16:12 schreef JanM het volgende:[..] Dit is een beetje de melk horen klotsen maar niet weten waar de tepel hangt: Uitdrukkingen en gezegden Lachen als een boer die kiespijn heeft. Niet graag lachen. Iemand of iets kunnen missen als kiespijn. Niet gesteld zijn op iemand of iets. Leuke uitdrukking JanM !!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Misschien niet qua voetbalintelligentie. Maar hoe kan het toch dat we Drenthe aan Madrid verpatsten en hij daarna nergens nog een rol van betekenis heeft kunnen spelen ? Lex is niet van het wedstrijdformulier te branden terwijl Royston nog niet eens een plekje in de juupleague heeft ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Drenthe was destijds bij Feyenoord gewoon een prima speler. Enige lichtpuntje in 2006-2007
Dat hij nu meer aan de bak komt, komt meer door de slechte naam die hij heeft. Zou hem nu ook niet bij Feyenoord willen zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nog nooit gepresteerd in een grote wedstrijd maar mag natuurlijk weer spelen zondag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Lullig misschien, maar dan maar zwaar onderuit gaan in Eindhoven ??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Donder ff lekker op mafkees. Tis te hopen dat ze er beide drie scoren. Wat een nepsupportert ben jij toch ook he.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is dat een vraag aan jezelf? Te stom om aan anderen te stellen namelijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee, zelfs dan zal deze houten klaas nog spelen.. Gio is het nu al helemaal kwijt. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Aanstellende clown. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Gio is het helemaal kwijt? Man, doe niet zo dramatisch. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio verandert stapsgewijs en houdt oog voor variatie. Is een aannemelijker uitleg. |
|
|
|