|
|
MMM
|
|
|
quote: Gio heeft 3 jaar kunnen bekijken wat Immers kan. 3 jaar lang niet goed gebleken. Vorige week tegen Vitesse echt hopeloos, zo slecht. Hij voegt gewoon he-le-maal niets toe. Feyenoord is gewoon ziek als ze denken niet zonder Immers te kunnen. Vorige week pakt ie een keer een balletje af met een sliding en een gedeelte van de Kuip zingt hem dan weer toe alsof het een wereldster is, verschrikkelijk.
En dan die gigant Kazim er nog voor. Deze 2 zouden bij clubs als Groningen, Heerenveen en AZ niet eens in de basis staan. Maar hier wel, de één nog langer dan de ander. Dan koop je spelers die beter zijn en dan stel je ze niet op..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 - 10:28 schreef MMM het volgende:[..] Gio heeft 3 jaar kunnen bekijken wat Immers kan. 3 jaar lang niet goed gebleken. Vorige week tegen Vitesse echt hopeloos, zo slecht. Hij voegt gewoon he-le-maal niets toe. Feyenoord is gewoon ziek als ze denken niet zonder Immers te kunnen. Vorige week pakt ie een keer een balletje af met een sliding en een gedeelte van de Kuip zingt hem dan weer toe alsof het een wereldster is, verschrikkelijk. En dan die gigant Kazim er nog voor. Deze 2 zouden bij clubs als Groningen, Heerenveen en AZ niet eens in de basis staan. Maar hier wel, de één nog langer dan de ander. Ja , maar hij werkt zo hard word er dan gezegd. Klopt hij loopt zich de tering om zijn eigen fouten te herstellen. Die fouten ontstaan omdat hij totaal geen balgevoel en inzicht heeft. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 - 10:30 schreef Tjabba het volgende:[..] Ja , maar hij werkt zo hard word er dan gezegd. Klopt hij loopt zich de tering om zijn eigen fouten te herstellen. Die fouten ontstaan omdat hij totaal geen balgevoel en inzicht heeft. Dat vind ik dus ook. Maar dat zien sommige niet.. En stel je voor dat hij dat niet zou doen, dan blijft er helemaal niks over. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 - 10:30 schreef Tjabba het volgende:[..] Ja , maar hij werkt zo hard word er dan gezegd. Klopt hij loopt zich de tering om zijn eigen fouten te herstellen. Die fouten ontstaan omdat hij totaal geen balgevoel en inzicht heeft. Volslagen overdreven. Maar laat maar. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 - 17:32 schreef RenatoBos het volgende:Donder ff lekker op mafkees. Tis te hopen dat ze er beide drie scoren. Wat een nepsupportert ben jij toch ook he.. Een nep supporter ben jij door achter Kazim en Immers te blijven staan terwijl de groei van Feyenoord in de weg staan ... Maar het is je goed recht ! Respect hoor.
Maar ik blijf het 2 waardeloze voetballers vinden , niet om aan te zien. Percentage betreft kansen afmaken ligt onder de 5% , dan hoor je niet in het profvoetbal thuis ! |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Dat is jouw mening , de mijne is duidelijk. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 - 10:56 schreef lijdensweg het volgende:[..] Een nep supporter ben jij door achter Kazim en Immers te blijven staan terwijl de groei van Feyenoord in de weg staan ... Maar het is je goed recht ! Respect hoor. Maar ik blijf het 2 waardeloze voetballers vinden , niet om aan te zien. Percentage betreft kansen afmaken ligt onder de 5% , dan hoor je niet in het profvoetbal thuis ! Een nep supporter is iemand die er niet achter blijft staan wanneer het even of langer slecht gaat, of afgekort: "ajacied". Jij veronderstelt het tegenovergestelde.
Anyway, Immers en Kazim zijn overduidelijk geen Pelle en Guidetti maar hen tot de grond toe afbranden heeft ook helemaal geen zin. Dit zijn spelers die gehaald zijn tijdens het noodzakelijke hand op de knip beleid om de club van de ondergang te redden, zij kunnen er ook niks aan doen dat we niets beters konden halen. Een beetje respect voor onze eigen spelers en minimaal onze volwaardige steun is wel op zijn plaats. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wanneer Immers niet verkocht wordt voor 01-09 is dat een enorme domper. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Er moet een wonder gebeuren willen ze hem nog verkopen, het is al meer dan een maand stil rondom Immers, denk dat je hem trouwens nog prima kan gebruiken in wedstrijden waarbij het vooral bikkelen en poetsen is. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Ik denk ook dat onze aankomende tegenstanders zullen balen dat hij nog niet verkocht is. Lex gaat ons weer positief verrassen dit seizoen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 - 19:28 schreef sportverteller het volgende:[..] Ik denk ook dat onze aankomende tegenstanders zullen balen dat hij nog niet verkocht is. Lex gaat ons weer positief verrassen dit seizoen. Weer? Wanneer heeft ie dat OOIT gedaan dan ??? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 - 19:18 schreef moa het volgende:[..] Een nep supporter is iemand die er niet achter blijft staan wanneer het even of langer slecht gaat, of afgekort: "ajacied". Jij veronderstelt het tegenovergestelde. Anyway, Immers en Kazim zijn overduidelijk geen Pelle en Guidetti maar hen tot de grond toe afbranden heeft ook helemaal geen zin. Dit zijn spelers die gehaald zijn tijdens het noodzakelijke hand op de knip beleid om de club van de ondergang te redden, zij kunnen er ook niks aan doen dat we niets beters konden halen. Een beetje respect voor onze eigen spelers en minimaal onze volwaardige steun is wel op zijn plaats. Meningsverschil .. Dat kan ! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Kan er bij mij niet in dat we 4 a 5 nummers 10 in de selectie hebben en dat anti-voetballer @ImmersLex daar de beste van is. ... |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 - 20:00 schreef Alexmem het volgende:Kan er bij mij niet in dat we 4 a 5 nummers 10 in de selectie hebben en dat anti-voetballer @ImmersLex daar de beste van is. ... Immers heeft in potentie gewoon meer scorende vermogen. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Ik wist wel dat ik met deze woorden een aantal criticasters stil kon krijgen, maar zo stil had ik niet gedacht. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 - 19:25 schreef moa het volgende:[..] Er moet een wonder gebeuren willen ze hem nog verkopen, het is al meer dan een maand stil rondom Immers, denk dat je hem trouwens nog prima kan gebruiken in wedstrijden waarbij het vooral bikkelen en poetsen is. En zo moet je de rol van Lex maximaal zien. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: In 'potentie' gecombineerd met 'vermogen'. Dat is twee keer vaag en niet te meten. Wat verwacht je dan voor reacties? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: In de Jupiler League heb je gelijk. Daar was hij op een haar na topscoorder. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 - 21:04 schreef Alexmem het volgende:[..] In 'potentie' gecombineerd met 'vermogen'. Dat is twee keer vaag en niet te meten. Wat verwacht je dan voor reacties? Hoezo vaag en niet te meten?
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 - 19:28 schreef sportverteller het volgende:[..] Ik denk ook dat onze aankomende tegenstanders zullen balen dat hij nog niet verkocht is. Lex gaat ons weer positief verrassen dit seizoen. WEER?? In negatieve zin zeker. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Cijfers kloppen niet als het over de Eredivisie gaat. Of is dit inclusief beker en Europees? Dan zegt het nog niks, want speelde de rest Europees of deden ze mee in de beker?
Zet dan ook het aantal duels er eens bij |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daar gaat het mij niet eens om! Zijn scoren is wel goed, het gaat om zijn spel in het elftal ! Dat is gewoon dramatisch en af en toe rampzalig en tel daar nog bij dat ie geen 10 % van zijn kansen op doelpunten benut ... |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 09:38 schreef lijdensweg het volgende:[..] Daar gaat het mij niet eens om! Zijn scoren is wel goed, het gaat om zijn spel in het elftal ! Dat is gewoon dramatisch en af en toe rampzalig en tel daar nog bij dat ie geen 10 % van zijn kansen op doelpunten benut ... Misschien is dit voor jou niet belangrijk, maar van een trainer wel. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 09:37 schreef MMM het volgende:[..] Cijfers kloppen niet als het over de Eredivisie gaat. Of is dit inclusief beker en Europees? Dan zegt het nog niks, want speelde de rest Europees of deden ze mee in de beker? Zet dan ook het aantal duels er eens bij Het ging hier om het scorend vermogen van de middenvelders te vergelijken. Dan zeggen de cijfers niet alles, maar wel veel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ben jij ook zo iemand die in de Kuip zit die zijn handen stuk klapt nadat Immers de bal veroverd heeft nadat hij hem zelf na een domme aanname/pass verloren heeft? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 09:46 schreef sportverteller het volgende:[..] Het ging hier om het scorend vermogen van de middenvelders te vergelijken. Dan zeggen de cijfers niet alles, maar wel veel. Weinig. En zet het eens weg tegenover het aantal kansen. En dan vooral de jaren onder Koeman, elke sul had er wel 10 gemaakt. Onder Rutten 7 goals waarvan 3 tegen Excelsior.
EN hij scoort NOOIT tegen topclubs |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geweldig toch velen anderen zullen die fout door zijn collega laten opknappen, nee hoor maar Lex niet, die maakt zijn fout zelf wel goed..wat een instelling he.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja maar wat blijft er over als hij dat niet doet? Voetballend voegt hij niets toe, hard werken (lees: je eigen fouten goed maken) mag dan wel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 09:47 schreef MMM het volgende:Ben jij ook zo iemand die in de Kuip zit die zijn handen stuk klapt nadat Immers de bal veroverd heeft nadat hij hem zelf na een domme aanname/pass verloren heeft? Ik ben iemand die blij is als Feyenoord een wedstrijd wint. En om een wedstrijd te winnen moet je doelpunten maken, in ieder geval één meer dan de tegenpartij. Als er meerdere spelers in een elftal een doelpunt kunnen maken is het lastig voor een tegenstander.
Ik snap dat een trainer voor hem kiest als hij weet dat Tonny Vilhena niet veel scoort en Jens Toornstra al wedstrijden lang onzichtbaar is. Dus steun en juich ik voor Lex als hij in de basis staat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2015 door sportverteller -- |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 09:52 schreef MMM het volgende:Ja maar wat blijft er over als hij dat niet doet? Voetballend voegt hij niets toe, hard werken (lees: je eigen fouten goed maken) mag dan wel De trainer zal zich steeds de vraag stellen of hij denkt dat Immers nog scorend vermogen heeft. Zodra hij dat vertrouwen niet meer heeft, zit Lex zelfs niet meer op de bank maar de tribune. Want dan zijn veel spelers beter dan hem. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 09:52 schreef MMM het volgende:Ja maar wat blijft er over als hij dat niet doet? Voetballend voegt hij niets toe, hard werken (lees: je eigen fouten goed maken) mag dan wel Dus jij denkt dat ie niet van waarde is en toch al jaren word opgesteld en gesteund door de meesten in de Kuip. Gaat er bij mij niet in, Lex is van waarde zoals Lex is en zo gebruikt dient te worden en daar voldoet hij dus in omdat ie er iedere week weer staat. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Immers werkt hard en dat is blijkbaar bijzonder. Dat lijkt me eigenlijk wel het grootste probleem. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Goal Lexie zou heerlijk zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies kunnen de mensen ook niet meer roepen dat ie niet in topwedstrijden scoort.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 09:53 schreef sportverteller het volgende:[..] Ik ben iemand die blij is als Feyenoord een wedstrijd wint. En om een wedstrijd te winnen moet je doelpunten maken, in ieder geval één meer dan de tegenpartij. Als er meerdere spelers in een elftal een doelpunt kunnen maken is het lastig voor een tegenstander. Ik snap dat een trainer voor hem kiest als hij weet dat Tonny Vilhena niet veel scoort en Jens Toornstra al wedstrijden lang onzichtbaar is. Dus steun en juich ik voor Lex als hij in de basis staat. We moeten nu niet doen alsof Immers een speler is met scorend vermogen. Of vind jij dat Manu dat ook is? Zelfde verhaal, 10 kansen 1 goal. Daar kun je niet van op aan. Vorig seizoen 7 goals waarvan 3 tegen Excelsior zegt alles, dat is zijn niveau.
Nog nooit gescoord in een topwedstrijd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 10:03 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dus jij denkt dat ie niet van waarde is en toch al jaren word opgesteld en gesteund door de meesten in de Kuip. Gaat er bij mij niet in, Lex is van waarde zoals Lex is en zo gebruikt dient te worden en daar voldoet hij dus in omdat ie er iedere week weer staat. Ik zie niet waarom hij er in staat. Toornstra werkt net zo hard. Maar als Toornstra verkeerd speelt word hij afgezeken (bijv. door Rutten vorig seizoen) terwijl hij zelfs dan nog beter is dan Immers. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hij was ooit dichtbij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Deze past toch wel in de top 10 van hilarische missers. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Inderdaad. Penalty was niet best in geschoten maar oké dat overkomt iedereen weleens, maar die rebound. Zelden vertoond.. |
|
|
|
|
sambo
|
|
|
Immers kan beter bij atletiek gaan kan ie rennen, want voetballen kan die niet nu niet dan niet en nooit niet. Tis gewoon een drama . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 11:24 schreef sambo het volgende:Immers kan beter bij atletiek gaan kan ie rennen, want voetballen kan die niet nu niet dan niet en nooit niet. Tis gewoon een drama . Heb ik ff twee simpele vragen aan je..
* hebben Koeman, Rutten en Gio het dan helemaal verkeerd..
* is dat wat achter lex staat nog slechter.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 11:35 schreef RenatoBos het volgende:[..] Heb ik ff twee simpele vragen aan je.. * hebben Koeman, Rutten en Gio het dan helemaal verkeerd.. * is dat wat achter lex staat nog slechter.. 1. nee, nee en ja 2. nee
Maar Gio denkt zijn arbeid nodig te hebben. Wij zijn van mening dat je met meer voetbal, minder arbeid nodig hebt. Plus er staat zat arbeid op andere plaatsen in t veld nu.
Kuyt. Botteghin. Van Beek. Kongolo. El Ahmadi. Kazim cq Kramer.
De andere trainers hadden hun beschikking over een stuk minder arbeiders.
Dat is al 55% van je elftal. Anders wordt het aantal voetballers wel heel klein. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Botteghin en kramer werkers..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Overigens vind ik van Beek en Kongolo ook heen echte werkers..dan kun je net zo goed iedereen opnoemen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zeker, of zou je dat technici noemen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 11:45 schreef RenatoBos het volgende:Overigens vind ik van Beek en Kongolo ook heen echte werkers..dan kun je net zo goed iedereen opnoemen.. Het zijn ook niet de mensen van de technische oplossingen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eerder technici dan werkers, ze doen gewoon hun taak maar zwoegen geen 1 van allen achter de bal aan hooguit hun man.. |
|
|
|