|
|
MMM
|
|
|
quote: Tijd dat Gio dat ook eens in ziet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Deel 2, 3, en 4 komen er ook aan binnenkort.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nog steeds aan t afkicken Henk ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahaha. Beetje uitdagen. Fun. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die hebben ze daar gehouden, zijn gedrag was te voorspelbaar voor de skotoe man. Opgepakt voor kikkerrimmerij. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Is 4 delen wel genoeg dan ??? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Zijn de betere hobby's.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zullen er nog vele volgen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Te schandalig voor woorden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als hij zondag weer speelt kunnen we beter gewoon meteen stoppen met dit seizoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Och gosh 4 handen op 1 buik zijn weer herenigd..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Yep. En dan mis ik mijn zoon nog :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vele opties voor de twee aanvallende middenvelders. Vejinovic, Schuurman , Kuyt , Gustafson , Vilhena , Toornstra en wie ik nog vergeet? En dan twee spelers er neer zetten die t woord creativiteit niet eens begrijpen. Lex en El. In de spits idem dito.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 09 september 2015 - 22:15 schreef van geil het volgende:Vele opties voor de twee aanvallende middenvelders. Vejinovic, Schuurman , Kuyt , Gustafson , Vilhena , Toornstra en wie ik nog vergeet? En dan twee spelers er neer zetten die t woord creativiteit niet eens begrijpen. Lex en El. In de spits idem dito. El staat niet aanvallend op het middenveld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Precies. maar volgens Gio is dat wel zijn taak. We spelen met 1 controleur en geen 10. Maar ik zie er niets van omdat de twee voorste er werkelijks niets van kunnen. En de achterste eigenlijk naar voren dient te spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 09 september 2015 - 22:28 schreef van geil het volgende:Precies. maar volgens Gio is dat wel zijn taak. We spelen met 1 controleur en geen 10. Maar ik zie er niets van omdat de twee voorste er werkelijks niets van kunnen. En de achterste eigenlijk naar voren dient te spelen. Dat werd gezegd ja, maar ik zie Feyenoord tegen PSV 'gewoon' met een 10 spelen. En die andere twee naast elkaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Precies omdat immers t andere ook niet kan |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zitten we t/m 2017 aan vast. Kom je niet van af.
Of Martin moet nog gaan verlengen, dan duurt het langer. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Op de bank of tribune heb ik geen last van lex. Dan mag hij blijven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zitten alle transfer markten dicht nu? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Op de Zuidpool mogen ze nog.... maar ooievaars schijnen daar stukken minder te gedijen dan pinguïns. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lex, zo'n bal schuif je in t netje.
Maar Pelle ik weet niet hoe,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 september 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahahaha
Zal wel weer ergeren worden van het weekend.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het grootste schandaal in de selectie.
#LEXIT
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 september 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wordt weer in de basis genoemd ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja het is onbegrijpelijk. Hoe achterlijk moet je dan zijn om hem weer op te stellen. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jammer dat ie niet het maximale uit zijn voetbalcarrière wilt halen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ging hij dat maar per direct doen. Waardeloze clown |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ging niet zo best tegen die kale... heeft duidelijk meer tijd nodig om te oefenen.
Misschien een idee om je contract in te leveren? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Graag. Liever vandaag dan morgen.
Die plaats op de bank is al teveel voor hem. Tribune materiaal. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Haha, ik had deze nog niet eerder gezien (jaja, ik kom nog maar net onder een of ander kei vandaan), maar hij's fijn, om Gerard Cox maar even te citeren uit zijn Duyvis-reclames van weleer... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Winterstop komt er aan, dan weg er mee
We hebben TONNY nog
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wat? Gerard Cox?
Hoe is het eigenlijk met hem? Ik heb altijd genoten van zijn colums in de Feyenoordkrant. Ook van Koos Postma. Mis ik, die artikeltjes met opruiend karakter, mooi man! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat waren soms leuke artikelen inderdaad😃 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Moeder ik verzuip, de cup staat in de Kuip. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hilversum 3 bestond nog niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als deze clown er maar niet in staat morgen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jawel! Voor Kuyt. Of voor Vejinovic. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ook dat zou zomaar kunnen, maar geef dan is een van die nieuwe jongens een kans. Gustafson??? |
|
|
|