|
|
MMM
|
|
|
quote: quote: Zou lachwekkend zijn. Dan kies je dus voor Toornstra - Immers - Toornstra en dan toch maar weer Immers.
Zet dan Tony of, inderdaad, eventueel Gustafson daar neer? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Immers terug en Gio is rijp voor de sloop. Zover is het dan al. Ik hoop op Bilal voor Toornstra. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als hij Immers weer in de basis zet, ben ik wel klaar met 'm eigenlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 september 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met zo'n selectie is Lex geschikt voor een kleine bijrol. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Klopt. Er zijn immers hogere machten die vinden dat Lex altijd moet spelen. Aldus boze tongen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Geloof ik helemaal niks van.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ken je historie op dit Forum. Lex zou altijd móeten spelen van de technische leiding. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het is eerder benoemd hier, maar dat maakt het nog niet waar.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zal de laatste zijn die dat als waar betitelt. Maar er zijn kennelijk mensen die er werkelijk in geloven. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Sommige mensen denken ook dat er geen mensen op de maan zijn geweest.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het kan erger, er zijn mensen die jaren hebben gedacht dat Lex überhaupt n bal kan raken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of het zijn Jehova's. Alles wat groter en hoger is bepaalt alles. Brrrr.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lex Immers wil darter worden
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Blijft zonde dat hij afgelopen zomer niet is verkocht. Zowel voor Feyenoord als voor hem zelf. Er was wel wat interesse, las ik. Hij had nog financieel mooie transfer kunnen maken.
Zal er volgend jaar niet beter op worden, ziet er naar uit dat hij niet heel veel meer zal spelen. Zeker niet als die Zweed het goed gaat doen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Onzinplaatje. Als ie net zo hard gooit als schiet, haalt ie de muur niet eens. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
😲 zou Gio eindelijk eens de goeie kant op gaan? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zelfs Jezus krijgt m nu niet meer verdedigt . |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: En als hij Immers er buiten laat ook zekers? Jij bent klaar met iedereen? Nu jezelf nog? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eindelijk op de tribune deze nietsnut |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Na de wedstrijd krijgen we te horen dat hij is gespaard. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Immers-tijdperk ten einde. |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
quote: Ik zeg doorgaan met Gustafssom |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat zeg je verkeerd dan.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het zegt eigenlijk alles. van de basis naar de tribune. Gio ziet en zag het nooit in hem. En terecht. Alleen jammer dat het schijnbaar toch geprobeerd moest worden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2015 - 05:26 schreef van geil het volgende:Het zegt eigenlijk alles. van de basis naar de tribune. Gio ziet en zag het nooit in hem. En terecht. Alleen jammer dat het schijnbaar toch geprobeerd moest worden. Deze clown heeft veel te lang in de basis gestaan al die jaren. Heel gauw wegwezen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers interessante speler voor ADO: ''Dat is duidelijk''
ADO-trainer Henk Fraser vindt Lex Immers een interessante speler voor zijn club, al benadrukt hij dat er vooralsnog geen sprake is van contact. De nummer tien van Feyenoord is onder Giovanni van Bronckhorst van basisspeler gedegradeerd tot tribuneklant.
''Het is logisch dat hij, zeker nu, een toegevoegde waarde zou zijn voor ons'', vertelt Fraser over de aanvallende middenvelder, die nog tot 2017 vastligt in De Kuip. ''Dat is duidelijk. Goede speler, goede mentaliteit. Ik vind het eigenlijk ook een echt ADO-icoon.''
''Zo ver is het niet en dat is op dit moment niet aan de orde'', vervolgt de coach. ''Ik heb hem nog niet gebeld. Je weet niet wat er in de toekomst kan gebeuren. Het zou mooi zijn. Immers is een speler die in de zestien komt en hij zou goed passen met Havenaar.'' Feyenoord neemt het morgenmiddag (12.30 uur) op tegen ADO in het Kyocera stadion. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
quote: Helemaal mee eens.....zelfs op de trainingen gewoon geen bal er in krijgen....alles ging naast en over. Al die kinderen die dat wijkje naast Varkenoord wonen spelen met trainingsballen van Feyenoord.... Laat Lex terug gaan naar Ado gaan....daar hoort ie thuis....daar is zijn tattootje op afgestemd....weg ermee! |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Lex Immers wil gooi doen met tweede van Feyenoord om het kampioenschap van Nederland met het eerste krijgt hij toch geen kans |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers speelt niet: ''Maar ik ben tevreden bij Feyenoord''
Lex Immers komt bij Feyenoord voorlopig niet aan de bak en toen de Rotterdammers onlangs op bezoek gingen bij ADO Den Haag schreeuwden de thuisfans om de terugkeer van de aanvallende middenvelder. ''Een overgang deze winter is geen issue'', laat Immers echter weten in het Algemeen Dagblad.
"Twee weken geleden, toen we met Feyenoord in Den Haag speelden en de Haagse fans een groot spandoek voor me hadden, dat was gaaf en eervol. Ik zou liegen als ik zeg dat het me niks deed. Ooit keer ik hier terug. Maar ik ben nog steeds tevreden bij Feyenoord, ondanks dat ik niet speel", zegt de Hagenaar.
"Feyenoord heeft een aantal keer op rij gewonnen dus daar kan ik niks van zeggen", vervolgt de nummer tien. "Maar goed, als ze nu ineens drie keer op rij verliezen, moet de trainer weer keuzes gaan maken. Misschien kom ik dan weer aan spelen toe. Ik blijf hard trainen en op mijn kans wachten. De trainers kunnen mij er nooit op pakken dat ik er met mijn pet naar gooi. Ik zal altijd alles geven wat ik in mij heb." |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Er is vast wel een club die hem voor een schappelijk bedrag uit zijn lijden wil verlossen... en ons ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Uit zijn lijden wil verlossen? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
😁 mag wel in leven blijven... graag elders... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 november 2015 - 19:38 schreef Barabas het volgende:Er is vast wel een club die hem voor een schappelijk bedrag uit zijn lijden wil verlossen... en ons ook. Niet generaliseren aub.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Als hij 6 ton inlevert en contributie wil betalen, clubs genoeg. |
|
|
|