|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2015 - 17:23 schreef piet de paler het volgende:Ik steun elke speler die voor Feyenoord uitkomt en het meent, maar geen blaag met een op geld beluste vader Is allemaal gebaseerd op perceptie. De waarheid zal waarschijnlijk veel anders zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das bij mij m'n geslachtsdeel.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En wat er uit voort gekomen is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En dat wat er nog steeds uitkomt..!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb een dochter en een zoon, vind het wel ff welletjes zo. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik een zaadvragende vrouw.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2015 - 17:16 schreef piet de paler het volgende:Is Feyenoord dan Europese top, kunnen we dan heeeeleee goede spelers kopen. Wakker worden dit is het Nederlandse niveau. Immers is degradatie niveau in Nederland. Of net iets erboven. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kom op MMM. Immers bracht tegen Willem II al meer dan een aantal andere basisspelers. Of is Feyenoord dan ook een degradant.
En nogmaals: Immers zou intussen niet meer goed genoeg moeten zijn voor Feyenoord. Maar kennelijk is dit Feyenoord nog steeds niet te goed voor Immers. Daar zit 'm de kneep. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 10:16 schreef FR-Henk het volgende:Kom op MMM. Immers bracht tegen Willem II al meer dan een aantal andere basisspelers. Of is Feyenoord dan ook een degradant. En nogmaals: Immers zou intussen niet meer goed genoeg moeten zijn voor Feyenoord. Maar kennelijk is dit Feyenoord nog steeds niet te goed voor Immers. Daar zit 'm de kneep. Qua spel wat Feyenoord laat zien is het in ieder geval geen topclub nee, het was opnieuw een wanprestatie.
Weet je wat ik gewoon zo leuk vind aan een groot deel hier en ook van het Legioen in de Kuip donderdag. Heel snel tevreden met middelmaat. Altijd zeiken op de clubleiding en technische staff, maar zelf op de banken staan voor echt, schandalige middelmatige spelers als Immers.
Immers kan leuk schijnwerken en dan zijn veel mensen al weer tevreden. Geef mij maar een voetballende nummer 10. Techniek raakt nooit op, werklust wél. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk dat je moetbeseffen dat dit het NL niveau is. Valt zwaar maar is niet anders. Ik zie het verschil als ik nar OL Marseille ga kijken. Maar Feyenoord is mijn club en beoordeel ik op ander normen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 11:05 schreef piet de paler het volgende:Ik denk dat je moetbeseffen dat dit het NL niveau is. Valt zwaar maar is niet anders. Ik zie het verschil als ik nar OL Marseille ga kijken. Maar Feyenoord is mijn club en beoordeel ik op ander normen Ik kan in de Eredivisie betere nummers 10 opnoemen dan Immers. Dus daar ligt het ook niet aan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dan moet je gaan voor Zyech maar agscheid nemen van beide |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die had hier al kunnen zijn. Maar toen hadden we die achterlijke Rutten nog en Martin Middelmaat, die vonden dat Ziyech moest uitwijken naar linkshalf of linksbuiten omdat we deze ooievaar al hadden op 10. 1 van de pijnlijkste beslissingen ooit gemaakt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 december 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Schuld van Ziyech zelf als je het mij vraagt. Meneertje bezit geen topsportmentaliteit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik zou ook niet komen als ik zijn positie stond, als neutraal persoon. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij wilde garanties, die krijg je bij de Blokker. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ach, maar goed ook van 'm. Immers was vorig seizoen weer heilig. Al had Ziyech er 30 gemaakt.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat denk ik echt niet. Maar over achteraf hebben de boeren een leuk spreekwoord.
Voor de rest moeten we t doen met wat we nu hebben en heb je veel betere keuzes, al kon t inzetten van Immers donderdag begrijpen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het moet niet structureel worden, dan ben je als club weer terug bij af. Begin van Ronald Koeman. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oh, 100% eens. Je moet de mentaliteit van Immers met t voetbalvermogen van Ziyech vinden, dan ben je spekkoper :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Intussen is de hele Immers-bashing hier op zichzelf al clownesk geworden. Wel leuk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hoezo bashing, Henk? Het belang van Feyenoord staat op plek nummer 1. En je kan niet ontkennen dat Immers eerder een achter- dan vooruitgang is. Dan ben je in 4 jaar NIETS opgeschoten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Klopt niet. We waren bijna failliet. Wat wil je dan? Topspelers halen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 11:02 schreef MMM het volgende:[..] Qua spel wat Feyenoord laat zien is het in ieder geval geen topclub nee, het was opnieuw een wanprestatie. Weet je wat ik gewoon zo leuk vind aan een groot deel hier en ook van het Legioen in de Kuip donderdag. Heel snel tevreden met middelmaat. Altijd zeiken op de clubleiding en technische staff, maar zelf op de banken staan voor echt, schandalige middelmatige spelers als Immers. Immers kan leuk schijnwerken en dan zijn veel mensen al weer tevreden. Geef mij maar een voetballende nummer 10. Techniek raakt nooit op, werklust wél. Eens. En n technische staf die structureel terug valt op "strijd en arbeid" Terwijl de basis van n club als Feyenoord VOETBALLEND vermogen moet zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 13:10 schreef van geil het volgende:[..] Eens. En n technische staf die structureel terug valt op "strijd en arbeid" Terwijl de basis van n club als Feyenoord VOETBALLEND vermogen moet zijn. Eens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En dat komt mede door een groot deel van het legioen, dat juist op dat soort types schreeuwt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als spelers verzaken krijgen ze dat te horen..logisch toch. Heeft niet direkt met voetballend vemogen te maken. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2015 - 17:23 schreef piet de paler het volgende:Ik steun elke speler die voor Feyenoord uitkomt en het meent, maar geen blaag met een op geld beluste vader eensch. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 11:02 schreef MMM het volgende:[..] Qua spel wat Feyenoord laat zien is het in ieder geval geen topclub nee, het was opnieuw een wanprestatie. Weet je wat ik gewoon zo leuk vind aan een groot deel hier en ook van het Legioen in de Kuip donderdag. Heel snel tevreden met middelmaat. Altijd zeiken op de clubleiding en technische staff, maar zelf op de banken staan voor echt, schandalige middelmatige spelers als Immers. Immers kan leuk schijnwerken en dan zijn veel mensen al weer tevreden. Geef mij maar een voetballende nummer 10. Techniek raakt nooit op, werklust wél. Heeft geen bal met tevredenheid middelmaat te maken. Ik streef het hoogste na, maar als dat niet anders dan in stappen kan omdat de middelen niet voldoende voorradig zijn, is middelmaat een 2e tussenstap. Feyenoord zit tussen stap 2 en 3. Spelers als Immers etc lozen voor betere kwaliteit is stap 3 behaald.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 december 2015 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 13:20 schreef FR-Henk het volgende:[..] Heeft geen bal met tevredenheid middelmaat te maken. Ik streef het hoogste na, maar als dat niet anders dan in stappen kan omdat de middelen niet voldoende voorradig zijn, is middelmaat een 2e tussenstap. Feyenoord zit tussen stap 2 en 3. Spelers als Immers etc lozen voor betere kwaliteit is stap 3 behaald. Immers is niet beter dan wat er nu staat. Immers is een gepasseerd station, jarenlang de kans gehad en niet gegrepen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Geen ruzie maken jongens. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hhahahaaaa..MMM is er snel bij..goh..:)) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tijd voor een strandbal? Lekker een jaartje of twee spelen in de zandbak als optie voor Lex? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
ONE HUNDRED ANDDD EIGHHHHTTIIEEEE..!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Live op RTL 7 als analist. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Hij gaf ook heel deskundig commentaar. |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
met een gemiddelde van 70 ... volgend jaar meedoen op het wk darts dan maar lex. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Lekker blijven doen. Spullen inpakken en wegwezen bij Feyenoord. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 13:10 schreef van geil het volgende:[..] Eens. En n technische staf die structureel terug valt op "strijd en arbeid" Terwijl de basis van n club als Feyenoord VOETBALLEND vermogen moet zijn. Gio vertelde bij zijn aanstelling zo te willen gaan spelen, helaas is de lange bal nog steeds ons meest gehanteerde wapen. M.i. hebben we de spelers in de selectie die dit kunnen, nu ze nog opstellen op de juiste positie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 december 2015 - 14:48 schreef G-child het volgende:[..] Gio vertelde bij zijn aanstelling zo te willen gaan spelen, helaas is de lange bal nog steeds ons meest gehanteerde wapen. M.i. hebben we de spelers in de selectie die dit kunnen, nu ze nog opstellen op de juiste positie. Misschien is dat de NL manier van spelen.Qua veldspel zijn er betere ploegen maar het gaat om puntjes halen. Ik vond Willem II en Vitesse een goed veldapel hebben maar qua puntjes tja het is een keuze |
|
|
|