|
|
van geil
|
|
|
Zijn hoogtepunt dit seizoen,
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij schiet ook maar wat he.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Veters verkeerd geknoopt. Anders was ie ook nog te hoog geweest. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Contract voor t leven geven en daarna toevoegen aan de technische staf |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ja... bij Adeau... liefst vanaf morgen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hah...hier loop ik ook maar te dollen maar wat Vermeer betreft kun je beter eens een weekje rust nemen in de Delta of zo want je loopt een beetje te trippen geloof ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 januari 2016 - 20:17 schreef tomson het volgende:Hah...hier loop ik ook maar te dollen maar wat Vermeer betreft kun je beter eens een weekje rust nemen in de Delta of zo want je loopt een beetje te trippen geloof ik. Wie heeft er lachgas in mijn proefballon gedaan 😵 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Echt helemaal met zijn hoofd bij Feyenoord die Lex. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moge alle mensen die de voetbalkwaliteiten van Immers niet zien trossen aambeien kweken in 2016.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 januari 2016 - 23:44 schreef RenatoBos het volgende:Moge alle mensen die de voetbalkwaliteiten van Immers niet zien trossen aambeien kweken in 2016.. En ook de beste wensen maat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ga lekker darten en zeg je contract bij Feyenoord op, waardeloze nietsnut |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 januari 2016 - 23:44 schreef RenatoBos het volgende:Moge alle mensen die de voetbalkwaliteiten van Immers niet zien trossen aambeien kweken in 2016.. Sperti zal veel winst maken dit jaar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Held!!! Achahbar schiet dit soort ballen er gewoon 2x in tegen PSV nog wel,maarja |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En waarom betrok je deze speler niet bij je betoog Stylzz, valt me tegen hoor.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik vind dat Lex wel een paar willige meiden verdient. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ach ja die kun je er niet in betrekken natuurlijk.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hier is ook echt helemaal geen interesse voor hé?
Zie het straks al weer helemaal gebeuren dat Gio hem weer terugbrengt in de basiself, nou dan ben je weer terug bij af. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Inderdaad, dat zou dan ook alles zeggen over de andere middenvelders. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Meer over het door selecteren van onze TD. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vejinovic was een goede aankoop, maar valt tot op heden tegen. Gustafson, goede aankoop. Toornstra, in beginsel goede aankoop, uitgewoond door Rutten. Immers was toen een logische aankoop.
Vind dat doorselecteren wel meevallen. Zo mis zit van Geel op dat vlak niet. Ik vind het aan vorm én aan de opstelling van de trainer liggen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien zijn onze talenten wel niet zo talentvol |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dan ligt daar een zorgpunt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Hij had beter een medespeler in zn kruis kunnen trappen? Dan had je het een opstootje genoemd. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Enneh. Je begint een beetje door te slaan met je Immers-haat ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat stadium waren we allang gepasseerd :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 januari 2016 - 09:39 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Hij had beter een medespeler in zn kruis kunnen trappen? Dan had je het een opstootje genoemd. Lexje is wel vakker gefrustreerd tegenwoordig. Kan zichzelf en Feyenoord beter een plezier doen door weg te gaan. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Lex I gewoon verkopen, goeie tijd gehad bij Feyenoord |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 januari 2016 - 10:08 schreef MMM het volgende:[..] Lexje is wel vakker gefrustreerd tegenwoordig. Kan zichzelf en Feyenoord beter een plezier doen door weg te gaan. Je maakt er weer je eigen verhaaltje van. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat doen de meeste toch, maar je kan niet ontkennen dat hij hard bezig is met alternatieven te bedenken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij heeft tenminste visie MMM |
|
|
|