|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 14:30 schreef Ronaldihno het volgende:Wat een onzin forum wordt dit! Hetzelfde niveau als het spel van Feyenoord 1 wordt gehanteerd! Wordt eens volwassen mensen en misschien dat het met Feyenoord ook nog eend goed komt dan!!! volwassen, en je nickname naar een speeltuin voetballer vernoemen... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Exit Lex! Streepje er doorheen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ben nu toch benieuwd of van geel het nu toch beter gaat doen dan de door jou Zo belubelde beenhakker.van geel heeft wel munten tot zijn beschikking maar lijkt Zelfs met geld niks te kunnen halen?hij heeft nog een paar weken de tijd om leo te overtreffen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Bom in eend. Zoek dekking |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Wat...........? momentje, ik verbind u door.......... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 15:42 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik ben nu toch benieuwd of van geel het nu toch beter gaat doen dan de door jou Zo belubelde beenhakker.van geel heeft wel munten tot zijn beschikking maar lijkt Zelfs met geld niks te kunnen halen?hij heeft nog een paar weken de tijd om leo te overtreffen! Beenhakker had van mij inderdaad niet weg gehoeven. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet blij met van Geel ben! Dat heb je mij nooit horen zeggen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 16:48 schreef lijdensweg het volgende:[..] Beenhakker had van mij inderdaad niet weg gehoeven. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet blij met van Geel ben! Dat heb je mij nooit horen zeggen. Nee dat is waar idd,zaterdag winnen van roda zou mooi voor mijn gemoedstoestand zijn. Kunnen straks niet eens immers halen en dan gaat fer nog op het laatste weg. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 16:52 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee dat is waar idd,zaterdag winnen van roda zou mooi voor mijn gemoedstoestand zijn. Kunnen straks niet eens immers halen en dan gaat fer nog op het laatste weg. ben persoonlijk ook niet zo kapot van die Immers, vind Toornstra een aanzienlijk betere voetballer |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 16:52 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee dat is waar idd,zaterdag winnen van roda zou mooi voor mijn gemoedstoestand zijn. Kunnen straks niet eens immers halen en dan gaat fer nog op het laatste weg. Paar biertjes op Z4 is ook goed voor je gemoedstoestand Leon ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 17:04 schreef sevillana het volgende:[..] ben persoonlijk ook niet zo kapot van die Immers, vind Toornstra een aanzienlijk betere voetballer Dat vind ik ook maar we hebben ook bijters nodig. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: en als je moet kiezen tussen een spits en een bijtende middenvelder? :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Klopt wat je zegt maar de centen voor een spits is erop dit moment niet.als er volgende seizoen er wel ruimte is voor eems spits laat je bijters immers terug zakken naar het middenveld,zie hem als een goedkoop tussendoortje |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 17:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Klopt wat je zegt maar de centen voor een spits is erop dit moment niet.als er volgende seizoen er wel ruimte is voor eems spits laat je bijters immers terug zakken naar het middenveld,zie hem als een goedkoop tussendoortje goedkoop? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 16:48 schreef lijdensweg het volgende:[..] Beenhakker had van mij inderdaad niet weg gehoeven. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet blij met van Geel ben! Dat heb je mij nooit horen zeggen. Niet blij met Beenhakker, niet blij met van Geel.. jeetje, jij bent ook niet blij te krijgen.. ! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: doet z'n naam iig eer aan . . . |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En jij ben blijkbaar de kleuterklas nooit uitgekomen? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: jezus man. je bent weer aardig bezig he pipo? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: And you the other pipo? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: Mm.. wat moet ik hiermee? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hetzelfde als wij doen hahahaha |
|
|
|
|
joop hiele
|
|
|
Immers kan voor Feyenoord een waardevolle speler zijn/worden. Alleen snap ik wederom het beleid van Feyenoord niet. Men moet hard op zoek naar een centrum spits die garant staat voor zo'n 20 goals (Bas Dost acht ik daartoe in staat). Mocht Feyenoord besluiten om Immers toch te gaan halen, probeer dan tevens Wesley Verhoek in de koop te betrekken. Gevolg is dan wel dat het spelsysteem aangepast dient te gaan worden naar een 4-4-2 systeem. Beste optie blijft een centrumspits en een echte "pitt bull" voor op het middenveld (bv. Gregoor van Dijk die nu bij AEK Larnaca speelt op Cyprus en voor een schijntje over te nemen is) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 20:26 schreef joop hiele het volgende:Immers kan voor Feyenoord een waardevolle speler zijn/worden. Alleen snap ik wederom het beleid van Feyenoord niet. Men moet hard op zoek naar een centrum spits die garant staat voor zo'n 20 goals (Bas Dost acht ik daartoe in staat). Mocht Feyenoord besluiten om Immers toch te gaan halen, probeer dan tevens Wesley Verhoek in de koop te betrekken. Gevolg is dan wel dat het spelsysteem aangepast dient te gaan worden naar een 4-4-2 systeem. Beste optie blijft een centrumspits en een echte "pitt bull" voor op het middenveld (bv. Gregoor van Dijk die nu bij AEK Larnaca speelt op Cyprus en voor een schijntje over te nemen is) Ik ben het ermee eens als je ze beide kan oppikken. Kan je gelijk bouwen aan de toekomst.jammer dat toonstra nog een 3 jarig contract heeft. Gregoriaans van dijk had allang in de kuip moeten lopen. Is nu wat laat maar is nog bruikbaar. |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Van Dijk is wel een redelijke Pit-Bull, maar geen nummer 10 die de steekballen/passes kan geven. Maar wellicht kan Clasie dat een beetje op zich nemen, al heb ik m dat tegen Excelsior niet zien doen. Van Dijk is wel een beetje type Meeuwis. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 20:26 schreef joop hiele het volgende:Immers kan voor Feyenoord een waardevolle speler zijn/worden. Alleen snap ik wederom het beleid van Feyenoord niet. Men moet hard op zoek naar een centrum spits die garant staat voor zo'n 20 goals (Bas Dost acht ik daartoe in staat). Mocht Feyenoord besluiten om Immers toch te gaan halen, probeer dan tevens Wesley Verhoek in de koop te betrekken. Gevolg is dan wel dat het spelsysteem aangepast dient te gaan worden naar een 4-4-2 systeem. Beste optie blijft een centrumspits en een echte "pitt bull" voor op het middenveld (bv. Gregoor van Dijk die nu bij AEK Larnaca speelt op Cyprus en voor een schijntje over te nemen is) tsja, . . .
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
STS
|
|
|
You win some, you lose some... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niet te snel want van geel gaat het onmogelijke mogelijk maken? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Meangreen
|
|
|
Het kan ook allemaal een onderdeel van het spel zijn hé! De laatste dagen (of uren) voor de transfermarkt op slot gaat kan er nog héél veel gebeuren....
Laten we maar vertrouwen in Van Geel hebben of hij de juiste spelers weet te strikken en zo niet, dan doen we het gewoon met de huidige spelers.
Wat ik sterk vind is dat er niet, nu er schijnbaar wat geld is, een speler gehaald wordt om het halen......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2011 door Meangreen -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
STS
|
|
|
Heeft van Geel een suikeroom? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hey jumper,wat moeten wij nou met een zaalvoetballer? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Suikerfeest bij zn turkse buren wel denk? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hij houdt wel zo maar 3 van die 020ers bezig hè, . . dus dat schept ruimte voor de rest van het team |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dat is ook weer zo,laat van geel zn best maar doen dan:) |
|
|
|
|
Ikbenkees
|
|
|
waarom zijn mensen altijd zo kinderachtig met dei opmerkingen van komt messie en dat xavi en weet ik veel komen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zoals ik al eerder ergens aangaf:
"Communicatietip 28: Leer sarcasme te herkennen." |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 22:55 schreef Ikbenkees het volgende:waarom zijn mensen altijd zo kinderachtig met dei opmerkingen van komt messie en dat xavi en weet ik veel komen haha grappig hoor je sarcasme... |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Dubbel topic! Kan makkelijk onder de topic transfergeruchten. |
|
|
|