|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Jammer van je 1000ste post, maar evengoed van harte! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Immers is beter dan de gemiddelde middenvelder die we nu nog hebben.. Maar begrijp dat hij niet de kwaliteiten heeft die wij willen nastreven |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, er zijn er die hem slechter hebben kunnen maken. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2016 - 17:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Immers is beter dan de gemiddelde middenvelder die we nu nog hebben.. Maar begrijp dat hij niet de kwaliteiten heeft die wij willen nastreven Dus is immers slimmer dan de meeste supporters. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Dus zelfs op zijn top is het een prutser. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Championship, zeg maar Jupiler League in Engeland. Staan 7e tussen behoorlijk gerenommeerde clubs.
Zoveel lager is het niveau ook weer niet t.o.v. de Nederlandse competitie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat heb je al snel ... De helft zingt wie niet springt is een jood terwijl we tegen AZ spelen bv |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2016 - 17:41 schreef FR-Henk het volgende:[..] Championship, zeg maar Jupiler League in Engeland. Staan 7e tussen behoorlijk gerenommeerde clubs. Zoveel lager is het niveau ook weer niet t.o.v. de Nederlandse competitie. Ja weet ik ...Kijk gelijk even waar Grimsbytown staat ..Mijn cluppie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Grimsbytown? Wat heb je daarmee? |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2016 - 17:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat heb je al snel ... De helft zingt wie niet springt is een jood terwijl we tegen AZ spelen bv Worden ook wel kaasjoden genoemd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En Roda Utrecht Ado en de rest waar ze het ook altijd zingen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Daar ben ik geweest en een paar vrienden komen daar vandaan Henk |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Die doen mee, is ook goed . Alles tegen 020. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2016 - 17:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat heb je al snel ... De helft zingt wie niet springt is een jood terwijl we tegen AZ spelen bv Kaasjoden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Iedereen is jood behalve wij.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Echte voetbalsfeertje? |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Dat schijnen er hier een paar niet te snappen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja zeker en voor de mensen zonder geld de 2de helft graties |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik snap het wel ,als je tegen vv Venlo wie niet springt is een jood zingt ben je meer met 020 bezig dan met je eigen club. Koop dan een seizoenkaart bij die Joden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2016 - 18:12 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik snap het wel ,als je tegen vv Venlo wie niet springt is een jood zingt ben je meer met 020 bezig dan met je eigen club. Koop dan een seizoenkaart bij die Joden. VV Venlo, dat zijn zwartgele joden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat zijn reserve Duitsers of Belgen...Weetniet moet ik ff aan ftid vragen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
als lex zo doorgaat brengt hij nog een aardige som euros op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja straks gaat hij in 1 stap Door naar Chelsea |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zou zo maar eens kunnen.. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, one hundred and eighty...... 😂
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Haha schei uit Henk ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Kick and rush. Voetbal voor Lexie. Mooi. Dat ie zijn waarde maar flink opschroeft zo. Maar, ik gun het hem wel. En van harte. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Cardiff City-trainer wil door met 'op en top professional'
Cardiff City-trainer Russell Slade wil ook komend seizoen beschikken over Feyenoord-huurling Lex Immers. De coach is vol lof over de aanvallende middenvelder, die vanaf dag één met de juiste instelling is binnengewandeld.
''Hij vroeg zich niet af wat Cardiff City als club zou kunnen doen voor hem, maar wat hij zou kunnen doen voor de club'', aldus Slade in De Telegraf. En dat is niet het enige compliment dat Immers krijgt. ''Wat ik geweldig aan hem vind, is dat hij, ondanks zijn 29 jaar, hier topfit binnenwandelt en op alle fronten wil leren.''
''Hij wil weten wat het idee achter onze tactiek is, wat de rol van al zijn ploeggenoten is, wat zijn eigen rol moet zijn voor het team. Lex is een op en top professional. Hij is hier niet met het idee, ik strijk even mijn geld op in een huurperiode. Nee, hij heeft alles over voor deze ploeg en dat vind ik zo schitterend aan hem.''
Of Immers ook komend seizoen bij Cardiff speelt is echter afhankelijk van twee factoren. De club heeft nog altijd een transferembargo wegens het overtreden van de Financial Fair Play-regels. Deze moet voor de zomer opgeheven zijn om een transfer mogelijk te maken. En de vraag is wat Feyenoord van plan is met de nummer tien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers: ''Heel leuk om zoveel complimenten te krijgen''
Lex Immers speelt als het aan hemzelf ligt ook volgend seizoen bij Cardiff City. De aanvallende middenvelder van Feyenoord, die voor een half jaar verhuurd wordt aan de Welshe club, wordt als een koning behandeld. ''Het is onvoorstelbaar mooi wat ik hier meemaak'', vertelt Immers in De Telegraf.
Hij voelt zich helemaal thuis. ''Ik denk dat iedere voetballer het leuk vindt om zoveel complimenten te krijgen. Het is even wat anders dan ik gewend ben in Nederland. Het geeft me nog meer vertrouwen en stimuleert me nog meer om in het Engelse voetbal te laten zien wat ik in huis heb. Met mijn goals betaal ik de trainer van Cardiff (Russell Slade, red.), die mij heeft gehaald, ook terug.''
De competitie is op zijn lijf geschreven. ''Helemaal! Dit voetbal past bij me. In de Championship is het iets minder technisch en tactisch dan bij Feyenoord, maar er wordt meer loopwerk van je gevraagd en fysiek moet je aan de bak om veel kopduels te winnen. Door mijn achtergrond bij Feyenoord voel ik dat ik een meerwaarde kan zijn voor de ploeg als het in wedstrijden meer op positiespel of tactiek aankomt.''
''De trainer zat van de week naar mijn statistieken uit de wedstrijden te kijken. Ze zagen dat ik in de laatste duels 13 kilometer per wedstrijd had gelopen, waarvan ook nog 2000 meter high intensity, bijna sprinten. Als je dan weet dat we soms drie duels per week spelen, moet je aardig fit zijn. Maar het gaat me prima afIk sta nog tot 2017 bij Feyenoord onder contract en Cardiff zit ook nog met een verbod op transfers. Maar in zn totaliteit heb ik het hier met mijn gezin fantastisch.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijn dat het je goed gaat maat.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Leuk voor hem inderdaad. Lijkt me voor iedereen ook een mooie oplossing als hij na de zomer daar definitief aan de slag kan gaan. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Het ga jouw goed Immers ik hoop datje daar kan blijven ,Feijenoord is een maatje te hoogvoor jouw. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 - 16:54 schreef Fer 1 het volgende:Het ga jouw goed Immers ik hoop datje daar kan blijven ,Feijenoord is een maatje te hoogvoor jouw. Op dit moment niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En vandaag weer gescoord. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Doet het goed daar... mooi voor onze kassa. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nooit weg moet doen. KUT VAN GEEL.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ach Renaat... Je weet hoe het gaat... Zal overigens niet alleen Van Geel zijn geweest die dat besloten heeft... Van Bronckhorst, Van Gastel en Wouters zullen ook wel een en ander gezegd hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas