|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Held in Cardiff ,komt nooit meer terug |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Die minkukel van een GIO ziet het niet in hem zitten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat heeft hij het weekend met zn club gedaan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee je voet..
2-1 verloren tegen Fullham.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Cardiff City wil Immers definitief overnemen'
Cardiff City wil ook volgend seizoen kunnen beschikken over Feyenoord-huurling Lex Immers. De club is overtuigd van zijn kwaliteiten en wil de middenvelder definitief overnemen van de Rotterdammers. De komende periode gaat Cardiff volgens BBC de mogelijkheden onderzoeken.
Cardiff heeft echter één belangrijke horde te nemen. De club moet af zien te komen van het transferembargo dat nog van kracht is. Daardoor kunnen er alleen spelers gehuurd worden. De clubleiding heeft volgens de BBC goede hoop dat dat deze komende zomer wordt opgeheven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Toch goed terecht gekomen die Lex |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijn dat ie het zo goed naar zijn zin heeft.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja bij Feyenoord was hij uitgekeken hij had zijn goeie jaren gehad |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vooralsnog mogen ze helaas niets daar. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
12 miljoen , je hebt nu zelf gezien en ervaren hoe goed hij is. Zo moet v Geel de telefoon opnemen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Maar dan in het Engels... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee ik ga een petitie starten dat Lex moet blijven. Willen jullie mij een pb sturen waarin jullie dit ook beamen..
Bij voorbaat dank.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Je bent een fijne vent, maar ik pas in dezen.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waar blijven die pbs nou..😡 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wordt het niet Cardiff, dan wel elders. Lex staat er goed op. En bij deze trainer kom je zeker niet aan bod. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T speelt weer op... Er zijn medicijnen voor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als we hier naar terug verlangen zijn we wel heel diep gezonken.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lexie neuzejagert.. contract voor t leven voordat ADO toeslaat ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij is op z,n plek en is daar een held. Dit is ook echt een competitie voor hem,hard werken en batsen. Uitstekende prof..het is goed zo. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lex moet echt voor vast in Feyenoord 1. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Zullen we een raadplegend referendum starten? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is goed. Ik vind dat Lex verkocht moet worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Goeie zet die onverwachte inkomsten die we met hem nog bij elkaar gaan schrapen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 13 april 2016 - 16:33 schreef RenatoBos het volgende:Nee ik ga een petitie starten dat Lex moet blijven. Willen jullie mij een pb sturen waarin jullie dit ook beamen.. Bij voorbaat dank.. straks als jeugdtrainer en dan kan hij s' avonds lekker darten met RvB in Den Haag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Van Geel onderhandelt in Londen over transfer Immers'
De transfer van Lex Immers naar Cardiff City komt steeds dichterbij. Woensdag werd bekend dat de club uit Engeland de middenvelder graag definitief wilde aantrekken, maar de eerste onderhandelingen zouden al gevoerd zijn.
Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, voerde donderdag de eerste gesprekken met Cardiff. Dit meldt The Daily Mail. In het Londense Berjaya Eden Park hotel zou de td gesproken hebben met de club. Een toekomstige transfer van Immers naar The Bluebirds kan alleen plaatsvinden als het transferembargo van de club deze zomer word opgeheven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Waarom gaat Van Geel daar naar toe? Kost ons weer geld. Die gladzak vindt het maar wat sjiek om de hele wereld over te vliegen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vluchtje Engeland...€90,- Dat hakt erin... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wat zal/moet Immers opbrengen? Ik hoop een 3M...zeker als Cardiff gaat promoveren... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eerst dat transferembargo er maar af.. |
|
|
|