|
|
RenatoBos
|
|
|
Waarschijnlijk wel meer, maar goed dit kan best wel eens escaleren en daar hebben ze maar rekening mee te houden. Die komen overal vandaan na zo'n oproep. Ook vanuit het buitenland.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
In het rood en in het wit.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Waar zijn de anekdotes gebleven ? #stopclickbaitnow |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ah, zijn we daar ook klaar mee? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar doelde ik op die geile..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Oud-Feyenoorder Immers verlaat Club Brugge per direct
Lex Immers vertrekt per direct bij Club Brugge. De middenvelder is ‘in goed overleg’ met de club overeengekomen om zijn contract te ontbinden, dat nog één seizoen doorliep. Afgelopen winter kwam de 31-jarige Immers over van Cardiff City.
“Ik heb absoluut geen spijt van mijn avontuur bij Club Brugge”, zegt Immers op de website van de Belgische club. “Ik voelde me vanaf moment één thuis in deze warme Club. Omwille van familiale redenen kies ik er nu voor om dichter bij huis aan de slag te gaan.”
“De komende weken zal ik mijn opties bekijken en een keuze maken. Ik wil iedereen bij Club bedanken voor de voorbije maanden en wens hen alle succes toe voor het komende seizoen.” Eerder speelde Immers voor ADO Den Haag en Feyenoord. Voor de Rotterdamse club, die dit seizoen kampioen werd, speelde hij 125 wedstrijden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Laat Martin dit alsjeblieft niet lezen, haal het weg |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Werk aan de winkel voor Wang. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
VV Oudewater heeft interesse. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wellom terug Lexie. RB is nu al dolgelukkig |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Lees de vorige pagina ff terug Renato. Je was er overheen...... Je hebt een terugval en iedereen moedigt je aan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Of je walgt er van , of je bent verslaafd aan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 - 20:19 schreef Fart het volgende:Lees de vorige pagina ff terug Renato. Je was er overheen...... Je hebt een terugval en iedereen moedigt je aan. Ik weet het ook ff niet meer poepje.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik weet dat het volgende je ff pijn gaat doen, maar het is voor iedereen beter als je Lexie gewoon op geeft. Lees gewoon het volgende citaat terug:
Lex Immers heeft een boekje opengedaan over de manier waarop hij Feyenoord verliet. De middenvelder haalt in een interview uit naar Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst. Lex kon niet begrijpen dat hij plotseling niet meer aan spelen toe kwam.
"Ik zal je vertellen waarom ik (begin 2016, red.) ben weggegaan", sprak de 30-jarige aanvaller in de Belgische krant Het Nieuwsblad. "Ik had in mijn eerste twee seizoenen 24 goals gemaakt en de Europa League en de voorrondes van de Champions League gespeeld. Ik was drie jaar een gewaardeerde speler bij Feyenoord."
"Tijdens het trainingskamp in de zomer was ik zelfs aanvoerder, maar plotseling zette trainer Giovanni van Bronckhorst mij voor de bekerwedstrijd tegen PEC Zwolle op de tribune. 'Ik moet keuzes maken', was zijn enige uitleg. Dat was voor mij een steek. Het sudderde acht weken, waarna ik zei: 'luister, dit slaat nergens op. Ik wil weg' |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gio , Held . De prijzen stromen sindsdien binnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 - 21:45 schreef Fart het volgende:Ik weet dat het volgende je ff pijn gaat doen, maar het is voor iedereen beter als je Lexie gewoon op geeft. Lees gewoon het volgende citaat terug: Lex Immers heeft een boekje opengedaan over de manier waarop hij Feyenoord verliet. De middenvelder haalt in een interview uit naar Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst. Lex kon niet begrijpen dat hij plotseling niet meer aan spelen toe kwam. "Ik zal je vertellen waarom ik (begin 2016, red.) ben weggegaan", sprak de 30-jarige aanvaller in de Belgische krant Het Nieuwsblad. "Ik had in mijn eerste twee seizoenen 24 goals gemaakt en de Europa League en de voorrondes van de Champions League gespeeld. Ik was drie jaar een gewaardeerde speler bij Feyenoord." "Tijdens het trainingskamp in de zomer was ik zelfs aanvoerder, maar plotseling zette trainer Giovanni van Bronckhorst mij voor de bekerwedstrijd tegen PEC Zwolle op de tribune. 'Ik moet keuzes maken', was zijn enige uitleg. Dat was voor mij een steek. Het sudderde acht weken, waarna ik zei: 'luister, dit slaat nergens op. Ik wil weg' Wat een klootzak die kut ooievaart.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Das al beter, nu een slot dr op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En nooit meer die naam noemen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Precies. zwarte bladzijde |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 - 21:45 schreef Fart het volgende:Ik weet dat het volgende je ff pijn gaat doen, maar het is voor iedereen beter als je Lexie gewoon op geeft. Lees gewoon het volgende citaat terug: Lex Immers heeft een boekje opengedaan over de manier waarop hij Feyenoord verliet. De middenvelder haalt in een interview uit naar Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst. Lex kon niet begrijpen dat hij plotseling niet meer aan spelen toe kwam. "Ik zal je vertellen waarom ik (begin 2016, red.) ben weggegaan", sprak de 30-jarige aanvaller in de Belgische krant Het Nieuwsblad. "Ik had in mijn eerste twee seizoenen 24 goals gemaakt en de Europa League en de voorrondes van de Champions League gespeeld. Ik was drie jaar een gewaardeerde speler bij Feyenoord." "Tijdens het trainingskamp in de zomer was ik zelfs aanvoerder, maar plotseling zette trainer Giovanni van Bronckhorst mij voor de bekerwedstrijd tegen PEC Zwolle op de tribune. 'Ik moet keuzes maken', was zijn enige uitleg. Dat was voor mij een steek. Het sudderde acht weken, waarna ik zei: 'luister, dit slaat nergens op. Ik wil weg' Allemaal leugens. Dat doet Lex niet. Gio wel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Onze td zit weer te slapen, geniste kans :P |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of Gio slaapt, want legt zijn wensen bij Van Geel neer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik hoop dat de persoonlijke reden meevalt, heb er nog niets over gelezen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Immers kiest dus duidelijk voor het familiegevoel in Den Haag. "Ik zat zes dagen in de week in Brugge en was soms één dag in de week thuis. Of helemaal niet. Daar hadden we wel moeite mee. Daardoor wilde ik graag terug. Ik wilde dichter bij huis zijn." |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juli 2017 - 03:16 schreef RenatoBos het volgende:[..] Immers kiest dus duidelijk voor het familiegevoel in Den Haag. "Ik zat zes dagen in de week in Brugge en was soms één dag in de week thuis. Of helemaal niet. Daar hadden we wel moeite mee. Daardoor wilde ik graag terug. Ik wilde dichter bij huis zijn." Heel verstandig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Weer een op jacht, zal wel niks worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Met zo'n kudtkeeper word het nooit iets nee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
1 ding is zeker ,Tapia wint de beker. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ha, zou wat zijn, echt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik begrijp alleen hoe ik dit bericht in t Lex topic heb gekregen VV? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Verdomd, haha. Misschien omdat Tapia op die positie meer op zijn plaats was geweest ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 16:02 schreef VVout het volgende:Informatie Voetbalschool Lex Immers is voor alles te boeken, dus ook voor losse trainingen aan kinderen of volwassenen. Of wil je iets laten openen door Lex Immers ook dat is mogelijk. Je kan het zo gek niet verzinnen en hij is te boeken. Voor informatie neem dan even contact op met de voetbalschool via de mail of telefoon. De page, met meer info`sDie gozerT zal zijn tijd in Feyenoord moeten steken, of het allemaal zo lekker gaat gvd. De eerste pareltjes maar eens op gaan pikken. |
|
|
|