|
|
VVout
|
|
|
quote: Muur is weer fris, je zou ook gewoon met goede moed naar voren kunnen kijken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een keer neuken kan ook hier verfrissend werken. Als er nu een zichzelf al bij voorbaat had neergelegd bij een nietszeggend seizoen , was ik het wel . Voor de echte azijnpissers moet er toch echt eens wat vaker in de wedstrijdtopics gelezen worden. Dat houdt de boel een beetje transparant.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 juni 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kale koppen , niet te stoppen ! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 10 juni 2019 - 15:24 schreef van geil het volgende:Een keer neuken kan ook hier verfrissend werken. Als er nu een zichzelf al bij voorbaat had neergelegd bij een nietszeggend seizoen , was ik het wel . Voor de echte azijnpissers moet er toch echt eens wat vaker in de wedstrijdtopics gelezen worden. Dat houdt de boel een beetje transparant. Trencin zag je aankomen, vervolg helaas meer dan logisch. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Nou, sorry VV. Trencin zag ik echt niet aankomen. Dat was in 1 woord schandalig. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2018 - 23:16 schreef VVout het volgende:Hoop dat je gelijk hebt volgende week na de return, maar er wordt gemakkelijk over gedacht. Ik zelf heb 2 Slowaken in dienst en die zijn vol vuur, enthousiasme en moed. Een afspiegeling van wat ik verwacht te zien van Trecin, dus zou ik als Feyenoord dit maar bedachtzaam aangaan en je niet hierdoor laten verrassen. Totaal onderschat en niet klaar voor geweest dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 juni 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Veel plezier in Spanje Lex, hoop dat je het er naar je zin krijgt met je familie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Over 2 jaar dus volgens T
;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij is net gestopt bij Scheveningen en geemigreerd naar Spanje. Misschien Barça die zoeken nog een trainer haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson