|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 22:02 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Tja, Immers. Die hebben we niet nodig lijkt mij, en daarbij is Feyenoord 3 stappen hogerop! Gewoon proberen Bakkal en El Ahmadi te behouden. zeer goed gesproken, dan misschien lieve Toonstra |
|
|
|
|
bode
|
|
|
wie zat vanavond naast van de Gijp ! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
En Lex, blijft btr in Hage pik! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Toornstra????
Ook een vriendje? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar jij kent toch ook heel veel,bekenden.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Opzouten met immers, presteert niks bij ado kende nagaan hoe die t in de CL zal doen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
EdwardVanCuilenborgþ@MegaFeyenoord
Van Geel over 't eerdere gesprek over #Immers met ADO Den Haag: ,,Korter dan toen kan niet, we stonden binnen een paar minuten weer buiten."
EdwardVanCuilenborgþ@MegaFeyenoord
Ado den Haag over een transfer van #Immers: ,,7.5 ton is geen optie, daarvoor gaan we ook niet aan tafel." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Laten we immers nou maar vergeten en Bakkal behouden.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
En meer dan €50 is die zekers nie waard
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 mei 2012 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En het is ook nog niet eens hogerop (?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
we missen nog een type middenvelder........ en dat is................................. ELM |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 19:41 schreef van geil het volgende:we missen nog een type middenvelder........ en dat is................................. ELM Ghehe kafmees.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Lex Immers ?????????????????????
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
FJSR
|
|
|
nee geen immers kuijt en drenthe halen en wat denken jullie van wildschut van vvv is ook een toppertje snel hard schot en harde werker en nog jong dus ik zeg halen !! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 20:41 schreef FJSR het volgende:nee geen immers kuijt en drenthe halen en wat denken jullie van wildschut van vvv is ook een toppertje snel hard schot en harde werker en nog jong dus ik zeg halen !! Wildschut..???
Toettoet abführen.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 19:41 schreef van geil het volgende:we missen nog een type middenvelder........ en dat is................................. ELM dan bezit Feyenoord, het volgende middenveld, als iedereen blijft Bakkal- Vormer- Clasie-El Ahmadi-Elm- Goossens-Vilhena en van Haaren wordt moeilijk dan voor Koeman |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wel ff op blijven letten hè, belangrijke Feyenoord watcher. Van Haaren vertrekt definitief (!) na dit seizoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 20:57 schreef Bosifyable het volgende:Wel ff op blijven letten hè, belangrijke Feyenoord watcher. Van Haaren vertrekt definitief (!) na dit seizoen. Was een testje van hem Bosi..d:-)) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 20:55 schreef bode het volgende:[..] dan bezit Feyenoord, het volgende middenveld, als iedereen blijft Bakkal- Vormer- Clasie-El Ahmadi-Elm- Goossens-Vilhena en van Haaren wordt moeilijk dan voor Koeman goossens....geen middenvelder perse...kan back en vleugel. van haaren valt af... en 6 middenvelders heb je nodig in n seizoen met europees voetbal....... voorin keuze genoeg...alleen nog n spits...... |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: kunt U mij vertellen wie hem is! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 21:08 schreef van geil het volgende:[..] goossens....geen middenvelder perse...kan back en vleugel. van haaren valt af... en 6 middenvelders heb je nodig in n seizoen met europees voetbal....... voorin keuze genoeg...alleen nog n spits...... Feyenoord moet eerst maar zien of ze door alle rondes door komen dat is mijn mening |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: De Ubergod bedoelt hij!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 21:13 schreef bode het volgende:[..] Feyenoord moet eerst maar zien of ze door alle rondes door komen dat is mijn mening Stroom je toch door in de Europa League? Toch weer Europese potjes. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 21:08 schreef van geil het volgende:[..] goossens....geen middenvelder perse...kan back en vleugel. van haaren valt af... en 6 middenvelders heb je nodig in n seizoen met europees voetbal....... voorin keuze genoeg...alleen nog n spits...... Mwaahh, keuze genoeg? Schaken, Cissé, Manu, Goossens, (tot nu) Cabral, en bij gebrek aan een spits Fernandez.
Yup, keuze genoeg. Excuus :P |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 21:14 schreef Bosifyable het volgende:[..] Mwaahh, keuze genoeg? Schaken, Cissé, Manu, Goossens, (tot nu) Cabral, en bij gebrek aan een spits Fernandez. Yup, keuze genoeg. Excuus :P achhabar,,,en die spits van excelsior(ben even de naam kwijt) |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ah, niet aan gedacht inderdaad. Te Vrede heet die gozer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: te vrede ja!!! ben benieuwd.... volgens mij heb ik m nooit zien spelen.... ik kan er geen oordeel aan geven,,maar heb vertrouwen in de technische leiding. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: ja dan moet je de derde ronde door komen, dan de vierde ronde, en als je die door komt dat zit je in de poule's van de Europa Leaque volgens mij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 21:27 schreef bode het volgende:[..] ja dan moet je de derde ronde door komen, dan de vierde ronde, en als je die door komt dat zit je in de poule's van de Europa Leaque volgens mij huh?????????????????????????????????????????????????????????????????????? nee,,,,dan speel je CL |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 21:26 schreef van geil het volgende:[..] te vrede ja!!! ben benieuwd.... volgens mij heb ik m nooit zien spelen.... ik kan er geen oordeel aan geven,,maar heb vertrouwen in de technische leiding. Ik ook niet, staat sowieso reserve bij Excelsior..? Maar scoort bij de beloftes aardig wat doelpuntjes las ik, dus ik zie het wel! Zoals je zegt, vertrouwen in de technische staf. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 21:27 schreef bode het volgende:[..] ja dan moet je de derde ronde door komen, dan de vierde ronde, en als je die door komt dat zit je in de poule's van de Europa Leaque volgens mij Zodra we in de 3e voorronde van de CL uitgeschakeld zouden worden, stroom je toch in de poulefase in van de EL? Of dan ook weer in de 4e voorronde EL?
Help me bode, je hebt nota bene een eigen topic..? |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Als we gelijk uitgeschakeld worden komen we in de play offs voor de el. Als we in de 2e ronde uitgeschakeld worden gaan we naar de pol fase |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Lex Immers? O god, dit is toch geen speler voor het niveau waar we weer naar terug gaan.
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Een van de beteren onder ons bode.. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
ik snap er ook geen reet van.. wat een verschikkelijke onzin als ze immers gaan kopen.. dan blokkeer ik mijn incasso op mijn seizoens kaart.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 22:05 schreef kuipje het volgende:ik snap er ook geen reet van.. wat een verschikkelijke onzin als ze immers gaan kopen.. dan blokkeer ik mijn incasso op mijn seizoens kaart.. Das ook verschrikkelijke onzin om je incasso te blokkeren natuurlijk maar inderdaad immers is gewoon niet nodig.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Immers is een mogelijk risico, kan hij het nivo aan? Maar hij is wel zo'n type die we graag in de Kuip zien: Strijden, sleuren, tanden erin. Goed voor het moreel. Niet verkeerd in fases dat je nieuwe energie nodig hebt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 22:23 schreef FR-Henk het volgende:Immers is een mogelijk risico, kan hij het nivo aan? Maar hij is wel zo'n type die we graag in de Kuip zien: Strijden, sleuren, tanden erin. Goed voor het moreel. Niet verkeerd in fases dat je nieuwe energie nodig hebt. Verdomme ik word nu zachtjes aan gek van al die speculaties, die komt en die en die en die niet te vergeten, weg gaat er niets.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
immers naar feyenoord???? n lachertje......die tijd is wel voorbij....zeer beperkte speler... |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 22:33 schreef van geil het volgende:immers naar feyenoord???? n lachertje......die tijd is wel voorbij....zeer beperkte speler... Voor de breedte kan hij op een schaduwlijstje maar eerst even de officiële lijst doorlopen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 22:36 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Voor de breedte kan hij op een schaduwlijstje maar eerst even de officiële lijst doorlopen. Kuyt dus.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
dennie