|
|
12
|
|
|
Had ergens gelezen dat hij dat wel had wanneer er een club kwam waar hij sportieve vooruitgang kon boeken. Maar ADO vondt Feyenoord geen sportieve vooruitgang voor hem. Kutvogel, grillen zal ik je!!!! |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 22:59 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Standaard verhaal. Niet van wakker liggen. We zien het wel als de heli landt. zal wel een boeing 747 zijn dit jaar :) |
|
|
|
|
12
|
|
|
Lex is waarschijnlijk een afleidingsmanouvre! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 12:12 schreef salemi het volgende:Ik begrijp niet dat Immers geen gelimiteerde transfersom in zijn contract heeft op laten nemen. Hij wist dat Feyenoord belangstelling had, maar op dat moment had Feyenoord het geld niet. En dan heeft hij ook nog eens voor twee jaar getekend. Daar zou nu een jaar van om zijn, vermoed ik. Niet zo handig om dan voor twee jaar te tekenen. Hij had ADO op dat moment in de tang, want als Immers ook nog eens weggelopen was.....hij kon doen en laten wat hij wilde. Misschien moet Feyenoord nog een seizoen wachten en hem dan transfervrij ophalen. Er is niets op tegen om dat nu al contractueel al vast te leggen. Immers is wel een doelpuntenmaker, maar nog geen diepe spits. Dus de roep om een spits zal blijven. Maar ik weet zeker dat Martin van Geel met een oplossing zal komen. MARTIN: HELD!!! Laat die gozer nou in Hage! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Ik hoop het! En dan horen we maandag van Martin dat Bakkal tekent, Elahmadi bijtekent. En dat Kuyt komt & Drenthe. Zou wat wezen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
RT @FR1908Nieuws: #Feyenoord wil eerst verder kijken voor alternatieven voor het een hoger bod doed bij ADO Den Haag voor Lex Immers. |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Dat bedoel ik. Iedereeen ziet toch dat Lex technisch weinig meerwaarde heeft. Maar goed wie ben ik. de kunst van het vak TD is wel een topper te herkennen in spelers die matig presteren. Mijn lekenverstand herkent geen topper maar misschien dat Bode zijn verfijnde inzicht hierover wil delen?
Bedoel ipv matig presteren "niet uit de verf komen"
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 mei 2012 door 12 -- |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 12:29 schreef Bosifyable het volgende:RT @FR1908Nieuws: #Feyenoord wil eerst verder kijken voor alternatieven voor het een hoger bod doed bij ADO Den Haag voor Lex Immers. Mooizo...! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 12:29 schreef 12 het volgende:[..] Dat bedoel ik. Iedereeen ziet toch dat Lex technisch weinig meerwaarde heeft. Maar goed wie ben ik. de kunst van het vak TD is wel een topper te herkennen in spelers die matig presteren. Mijn lekenverstand herkent geen topper maar misschien dat Bode zijn verfijnde inzicht hierover wil delen? Ik snap ook totaal niet wat ze in die pannekoek zien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 12:12 schreef salemi het volgende:Ik begrijp niet dat Immers geen gelimiteerde transfersom in zijn contract heeft op laten nemen. Hij wist dat Feyenoord belangstelling had, maar op dat moment had Feyenoord het geld niet. En dan heeft hij ook nog eens voor twee jaar getekend. Daar zou nu een jaar van om zijn, vermoed ik. Niet zo handig om dan voor twee jaar te tekenen. Hij had ADO op dat moment in de tang, want als Immers ook nog eens weggelopen was.....hij kon doen en laten wat hij wilde. Misschien moet Feyenoord nog een seizoen wachten en hem dan transfervrij ophalen. Er is niets op tegen om dat nu al contractueel al vast te leggen. Immers is wel een doelpuntenmaker, maar nog geen diepe spits. Dus de roep om een spits zal blijven. Maar ik weet zeker dat Martin van Geel met een oplossing zal komen. MARTIN: HELD!!! Heeft ie wel, bij een grote stap omhoog. ADEAU zag Feyenoord niet als een dusdanige verbetering dat die gelimiteerde som gold. Daar is t de vorige keer op stuk gelopen. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Dan wel landen in de aRENa alsjeblieft |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 13:36 schreef Stylzz het volgende:[..] Heeft ie wel, bij een grote stap omhoog. ADEAU zag Feyenoord niet als een dusdanige verbetering dat die gelimiteerde som gold. Daar is t de vorige keer op stuk gelopen. En nu zien ze het nog steeds niet als een stap omhoeaug ??? lekker geloofwaardig! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: In Den Haag heb je heeeeeeel veel mensen die hun geloofwaardigheid te grabbel gooien. |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 14:00 schreef rich Arnhem het volgende:[..] In Den Haag heb je heeeeeeel veel mensen die hun geloofwaardigheid te grabbel gooien.
Onder andere!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 mei 2012 door 12 -- |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Ja en dan gewoon zeggen dat je het spelletje meespeelde. |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: dan ben je niet alleen ongeloofwaardig maar ook nog eens geen echte vent. Typisch een profiel van een politicus! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 12:22 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Ik hoop het! En dan horen we maandag van Martin dat Bakkal tekent, Elahmadi bijtekent. En dat Kuyt komt & Drenthe. Zou wat wezen. Maandag zei je hè.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Euh ja we zijn er....................
|
|
|
|
|
12
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Dan wil ik er hier graag uit. Shit dit is de verkeerde flat. Ik weet het zeker hier staan namelijk werkschoenen!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 18:38 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Dan wil ik er hier graag uit. Shit dit is de verkeerde flat. Ik weet het zeker hier staan namelijk werkschoenen!!!! Ghehe wat een bullshit alsof dat de mensen in de Bijlmer werken.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: precies. We zitten hiet fout hoor!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers is een ooievaarT, ooievaarT, ooievaarT.. Immers is een ooievaarT En hoort op de openhaard... |
|
|
|
|
Bol.Ron
|
|
|
Ze zouden beter het geld wat ze voor Immers moeten betalen in salaris van gratis op te halen Drenthe steken, Vind Immers een houten klaas en zeker geen topper,dat is Royston wel............ |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 19:28 schreef Bol.Ron het volgende:Ze zouden beter het geld wat ze voor Immers moeten betalen in salaris van gratis op te halen Drenthe steken, Vind Immers een houten klaas en zeker geen topper,dat is Royston wel............ Kan helaas niet in een salaris gestoken worden omdat er gewerkt wordt met een salaris plafond. Anders had het een goede optie geweest. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Lex past wel bij Feyenoord :-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe slimmerik tuurlijk hoort JIJ bij Feyenoord..d:-)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 19:28 schreef Bol.Ron het volgende:Ze zouden beter het geld wat ze voor Immers moeten betalen in salaris van gratis op te halen Drenthe steken, Vind Immers een houten klaas en zeker geen topper,dat is Royston wel............ +10 Ron.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geachte Forum vrinden,vinden jullie ook niet dat we dezelfde soort spelers binnen gaan halen Goossens ,Janmaat,en ook Immers ik vind ze allemaal zo kleurloos (niet de huidskleur) ze zullen wel hard wertken maar geef ons een topper of een komende topper. of zie ik dit nu verkeerd,ik hoop het maar tja |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 20:38 schreef piet de paler het volgende:Geachte Forum vrinden,vinden jullie ook niet dat we dezelfde soort spelers binnen gaan halen Goossens ,Janmaat,en ook Immers ik vind ze allemaal zo kleurloos (niet de huidskleur) ze zullen wel hard wertken maar geef ons een topper of een komende topper. of zie ik dit nu verkeerd,ik hoop het maar tja Immers zie ik niet komen. De andere drie (Goossens, Janmaat en Vormer) waren al gecontracteerd voordat Feyenoord weer op de transfermarkt mocht gaan bewegen ivm categorie verbetering. de technische staf zal er echt meer verstand van hebben dan wij dus geef ze het voordeel van de twijfel en dan komen de aanstormende toppers vanzelf. |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 20:38 schreef piet de paler het volgende:Geachte Forum vrinden,vinden jullie ook niet dat we dezelfde soort spelers binnen gaan halen Goossens ,Janmaat,en ook Immers ik vind ze allemaal zo kleurloos (niet de huidskleur) ze zullen wel hard wertken maar geef ons een topper of een komende topper. of zie ik dit nu verkeerd,ik hoop het maar tja heb alle vertrouwen in van geel! het zijn allemaal nog maar geruchten..... janmaat en vormer prima versterkingen denk ik |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Hebben we geld, geven we het uit aan Immers....... Bokila! of desnoods Leon |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 20:38 schreef piet de paler het volgende:Geachte Forum vrinden,vinden jullie ook niet dat we dezelfde soort spelers binnen gaan halen Goossens ,Janmaat,en ook Immers ik vind ze allemaal zo kleurloos (niet de huidskleur) ze zullen wel hard wertken maar geef ons een topper of een komende topper. of zie ik dit nu verkeerd,ik hoop het maar tja Kleurrijk en topper? Geen Gerard Joling dan he? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 19:15 schreef RenatoBos het volgende:Immers is een ooievaarT, ooievaarT, ooievaarT.. Immers is een ooievaarT En hoort op de openhaard... zo behandel je geen spelers |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Geen type speler voor dit Feyenoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prioriteiten lijstje van Geel voor de "10".
1. Bakkal. 2. Immers. 3. Suarez 4. t.b.d. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 08:41 schreef Stylzz het volgende:Prioriteiten lijstje van Geel voor de "10". 1. Bakkal. 2. Immers. 3. Suarez 4. t.b.d. pffff |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hopen dat Van Geel er gewoon met Bakkal, El Ahmadi en Kuijt uitkomt en dan eventueel Drenthe er nog als extra verrassing bij.
KAMPIOENEN! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 11:34 schreef JanM het volgende:Hopen dat Van Geel er gewoon met Bakkal, El Ahmadi en Kuijt uitkomt en dan eventueel Drenthe er nog als extra verrassing bij. KAMPIOENEN! Ik reserveer alvast een plek op de Coolsingel Jan.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik versta er geen reet van d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Van Geel zal voor het geval hij er met Bakkal niet uitkomt in ieder geval willen weten tegen welke prijs Immers te halen ZOU zijn, om vervolgens de afweging te maken hem te halen of met MC gesprekken te voeren over het huren van een #10 (+ spits?) ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 16:02 schreef JanM het volgende:[..] Van Geel zal voor het geval hij er met Bakkal niet uitkomt in ieder geval willen weten tegen welke prijs Immers te halen ZOU zijn, om vervolgens de afweging te maken hem te halen of met MC gesprekken te voeren over het huren van een #10 (+ spits?) ... En wie zou die andere Eredivisieclub moeten zijn dan..? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Moet haast NEC zijn, nu die Schöne kwijtraken! |
|
|
|