|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja scherp inderdaad.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Scherp? Nee, Sch020ne! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers niet in beeld als spits
Technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord is onder de indruk van de Spaanse spelmaker Denis Suárez (18) van Manchester City. Hij zal echter pas proberen om de jeugdinternational van de Engelse topclub te huren als hij er niet in slaagt om Otman Bakkal of Lex Immers vast te leggen.
Van Geel zag Suárez laatst aan het werk in een wedstrijd van het tweede van City tegen het tweede van KV Mechelen, waarna hij met directeur Brian Marwood van de Engelsen sprak over de mogelijkheid om de speler van Spanje onder-19 komend seizoen te huren. Maar we leggen liever een nummer tien voor langere tijd vast, stelt Van Geel.
Maandag praat de technisch directeur met Otman Bakkals zaakwaarnemer Rodger Linse, in de hoop dat de afgelopen seizoen van PSV gehuurde aanvallende middenvelder openstaat voor het tekenen van een meerjarig contract bij Feyenoord.
ADO Den Haag Binnenkort praat Van Geel met ADO Den Haag over een transfer van middenvelder Lex Immers, die zelf dolgraag naar Feyenoord wil komen. Als Bakkal blijft, komt Immers niet. Komt Immers, dan blijft Bakkal niet. In het salarisbudget van Feyenoord voor komend seizoen is nog maar ruimte voor twee nieuwe spelers en de club zoekt ook nog een spits. Voor die positie is Immers niet in beeld.
Bron : NU-sport |
|
|
|
|
Bol.Ron
|
|
|
Als Bakkal blijft komt Immers niet, ik denk meer dat van Geel een langer verblijf van Bakkal forceert omdat Bakkal nu weet dat van Geel niet gaat wachten tot het laatste moment. Van Geel is een slimme man, waarom zou Ado met dezelfde instelling en Feyenoord met dezelfde financiën er nu ineens wel uit komen. Otman Bakkal speelt gewoon volgend jaar CL bij ons. Ik hoop dat hij blijft......., en dat Drenthe transfervrij erbij komt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 18:04 schreef Bol.Ron het volgende:Als Bakkal blijft komt Immers niet, ik denk meer dat van Geel een langer verblijf van Bakkal forceert omdat Bakkal nu weet dat van Geel niet gaat wachten tot het laatste moment. Van Geel is een slimme man, waarom zou Ado met dezelfde instelling en Feyenoord met dezelfde financiën er nu ineens wel uit komen. Otman Bakkal speelt gewoon volgend jaar CL bij ons. Ik hoop dat hij blijft......., en dat Drenthe transfervrij erbij komt. Eensert.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 17:28 schreef RenatoBos het volgende:Immers niet in beeld als spits Technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord is onder de indruk van de Spaanse spelmaker Denis Suárez (18) van Manchester City. Hij zal echter pas proberen om de jeugdinternational van de Engelse topclub te huren als hij er niet in slaagt om Otman Bakkal of Lex Immers vast te leggen. Van Geel zag Suárez laatst aan het werk in een wedstrijd van het tweede van City tegen het tweede van KV Mechelen, waarna hij met directeur Brian Marwood van de Engelsen sprak over de mogelijkheid om de speler van Spanje onder-19 komend seizoen te huren. Maar we leggen liever een nummer tien voor langere tijd vast, stelt Van Geel. Maandag praat de technisch directeur met Otman Bakkals zaakwaarnemer Rodger Linse, in de hoop dat de afgelopen seizoen van PSV gehuurde aanvallende middenvelder openstaat voor het tekenen van een meerjarig contract bij Feyenoord. ADO Den Haag Binnenkort praat Van Geel met ADO Den Haag over een transfer van middenvelder Lex Immers, die zelf dolgraag naar Feyenoord wil komen. Als Bakkal blijft, komt Immers niet. Komt Immers, dan blijft Bakkal niet. In het salarisbudget van Feyenoord voor komend seizoen is nog maar ruimte voor twee nieuwe spelers en de club zoekt ook nog een spits. Voor die positie is Immers niet in beeld. Bron : NU-sport zal ik doen waarom heeft feyenoord Immers eigenlijk nodig middenvelders genoeg denk ik toch ik zal er goed over na denken, huur een goeie spits van M C |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: eensert. ga weg met die ruige rukkende reigert |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Immers????
Niet doen he Feyenoord!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Is toch een ooievaart? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Schijtevaart dan d:-) |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord en ADO ver uit elkaar over Immers Feyenoord nieuws
De overgang van ADO Den Haag-speler Lex Immers naar Feyenoord heeft nogal wat voeten in de aarde. De clubs hebben een eerste oriënterend gesprek achter de rug in Rotterdam. 'Dat ging in goede harmonie. Het was een prettig gesprek, maar vraag en aanbod over de transfersom liggen nog ver uiteen', aldus ADO's Mark van der Kallen. Die samen met medecommissaris Paul Beyersbergen de onderhandelingen voerde met Martin van Geel, de technische man van Feyenoord, en algemeen directeur Eric Gudde. Voor komende week staat een vervolggesprek gepland. Van Geel bevestigt dat er een gesprek is geweest, waar Lex Immers zelf niet bij was. 'Maar de afspraak met ADO Den Haag is dat er inhoudelijk geen enkele mededeling wordt gedaan', benadrukt Van Geel, die gisteren met de zaakwaarnemer van Otman Bakkal om de tafel zat. 'En daar kan ik nog geen ja of nee op zeggen. Er volgt een nieuwe afspraak.' Immers en Bakkal zijn de topkandidaten voor de nummer tien-positie in de Kuip volgend seizoen. Immers heeft nog een tweejarig contract bij ADO, maar zou zelf graag naar Feyenoord gaan. ADO wil het eventuele geld voor Immers besteden aan een nieuwe spits. De club deed Dmitry Bulykin al een aanbieding van een jaar, maar de Rus legde deze naast zich neer. 'Dmitry is zeker een optie voor ons en we hebben hem een superaanbieding gedaan', aldus Van der Kallen in AD Sportwereld. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Immers SchijtreigerT.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
oh oh Den Haag, . . . laten ze daar zelf lekker blijven "genieten" van hem, immers? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 11:13 schreef sevillana het volgende:oh oh Den Haag, . . . laten ze daar zelf lekker blijven "genieten" van hem, immers? yup |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 11:13 schreef sevillana het volgende:oh oh Den Haag, . . . laten ze daar zelf lekker blijven "genieten" van hem, immers? Ghehe..juist ja.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik luisterde vandaag op VI-Radio een verslag van een Ado Clubwatcher.
Ado wil Bulykin graag terug hebben, maar hebben hier niet veel geld voor omdat hij veel moet verdienen (geen EU speler). Daarom zijn ze bijna genoodzaakt om Immers te verkopen. Hij verwachte dat de deal zo rond komen, omdat Ado Immers moet verkopen om een goeie spits te halen.
Voor wie mij niet gelooft kijk op VI.Nl en vind je het vanzelf wel.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 21:28 schreef Wim2 het volgende:Ik luisterde vandaag op VI-Radio een verslag van een Ado Clubwatcher. Ado wil Bulykin graag terug hebben, maar hebben hier niet veel geld voor omdat hij veel moet verdienen (geen EU speler). Daarom zijn ze bijna genoodzaakt om Immers te verkopen. Hij verwachte dat de deal zo rond komen, omdat Ado Immers moet verkopen om een goeie spits te halen. Voor wie mij niet gelooft kijk op VI.Nl en vind je het vanzelf wel.. Moet wel iemand Immers willen kopen, want anders hebben ze immers als nog geen geld voor die rus ... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 21:29 schreef JanM het volgende:[..] Moet wel iemand Immers willen kopen, want anders hebben ze immers als nog geen geld voor die rus ... Of je het nou leuk vindt of niet, Feyenoord wil Immers kopen.. dus ze verwachten dat die deal rond gaat komen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 21:31 schreef Wim2 het volgende:[..] Of je het nou leuk vindt of niet, Feyenoord wil Immers kopen.. dus ze verwachten dat die deal rond gaat komen. Niet als Bakkal een contract tekent en ook niet als Bruins/Drenthe terugkeert! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 21:35 schreef JanM het volgende:[..] Niet als Bakkal een contract tekent en ook niet als Bruins/Drenthe terugkeert! Dat klopt ja. Maar de kans dat Bakkal bijtekent is blijkbaar niet zo groot aangezien van Geel aan meerdere keren in de media heeft aangetoond dat er interesse voor Immers is.
En Bruins zie ik het liefst nooit meer in het Feyenoord shirt. En Drenthe eigenlijk ook niet. Hij zorgt voor een negatieve sfeer in de groep met z'n gedrag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 21:28 schreef Wim2 het volgende:Ik luisterde vandaag op VI-Radio een verslag van een Ado Clubwatcher. Ado wil Bulykin graag terug hebben, maar hebben hier niet veel geld voor omdat hij veel moet verdienen (geen EU speler). Daarom zijn ze bijna genoodzaakt om Immers te verkopen. Hij verwachte dat de deal zo rond komen, omdat Ado Immers moet verkopen om een goeie spits te halen. Voor wie mij niet gelooft kijk op VI.Nl en vind je het vanzelf wel.. Ik hoorde dat VI.NL uit de lucht was, te veel bezoekers op 1 avond, hoe zou dat noe komen..?? |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
HUH, WTF Immers wilt zich bewijzen dat hij een stap VERDERgaat.
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hoop dat het stil BLIJFT rondom Immers! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
IMMMERS HELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hé Lex, er zit wat op je rug! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Komt er dan eens van af Jan..d:-) |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
EdwardVanCuilenborg @MegaFeyenoord Van #Geel zegt een creatieve manier te hebben om de (eventuele) komst van #Immers te regelen. Hij doelt niet op de Vrienden van #Feyenoord.
hmmm |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 11:54 schreef kuipje het volgende:EdwardVanCuilenborg þ@MegaFeyenoord Van #Geel zegt een creatieve manier te hebben om de (eventuele) komst van #Immers te regelen. Hij doelt niet op de Vrienden van #Feyenoord. hmmm verhuur/koop blabla etc. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 11:54 schreef kuipje het volgende:EdwardVanCuilenborg þ@MegaFeyenoord Van #Geel zegt een creatieve manier te hebben om de (eventuele) komst van #Immers te regelen. Hij doelt niet op de Vrienden van #Feyenoord. hmmm Is van Van Geel alleen maar een pressiemiddel waarmee hij Bruins hoopt over te halen tot het snel ondertekenen van het hem voorgelegde contract ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
hijs onderweg hooor nogsteeds onder weg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 mei 2012 door 010NAKKIE010 -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hier worden we niet sterker van ... En dan te bedenken dat je ook Drenthe zou kunnen hebben. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
ik vind nogmaals dat Feyenoord hem niet nodig heeft kijk eens wat Feyenoord nog op het middenveld heeft ik zou het geld gebruiken voor een spits |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Has the schijtreigerT allready landed..?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja inderdaad halen die schijtevaart.. |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
img]http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcReWETajoiwvK7PpdIcY-mkHjziBFZsmIJOb_gcaNyy1keMyyYC[/img] hijs onderweg hooor nogsteeds onder weg |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jammer dat je niet het doelpunt van het jaar van vorige seizoen laat zien ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bruikbaar. Kan op meerdere plaatsen voorin en op het middenveld. Als Bakkal weg gaat is het een goeie keuze voor de 10. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 13:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jammer dat je niet het doelpunt van het jaar van vorige seizoen laat zien ... Die pegel van hem..?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 13:27 schreef 010NAKKIE010 het volgende:[iimg]http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcReWETajoiwvK7PpdIcY-mkHjziBFZsmIJOb_gcaNyy1keMyyYC[/img] hijs onderweg hooor nogsteeds onder weg hijs onderweg hooor nogsteeds onder weg. |
|
|
|