|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 13:33 schreef Stylzz het volgende:Bruikbaar. Kan op meerdere plaatsen voorin en op het middenveld. Als Bakkal weg gaat is het een goeie keuze voor de 10. Ik geloof allezins dat hijngraag naar feyenoord wilt en dat ie bij feyenoord past qua mentaliteit, maar ik vind het overbodig, zou Bakkal dan toch echt voor het buitenland gaan kiezen..?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja die ja, das verdomme een beauty.. |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
'Bakkal vertrekt bij Feyenoord, transfer Immers rond' Geschreven op 2012-05-22 om 12:48:47 | Bekeken: 7105 | Reacties: 155 | Foto: VI-Images | @MKrabby
Otman Bakkal zal Feyenoord na één seizoen alweer verlaten. Dat meldt Voetbal International verslaggever en Feyenoord-watchter Martijn Krabbendam op twitter. De middenvelder prefereert een buitenlands avontuur boven een langer verblijf in De Kuip.
Krabbendam meldt tevens dat Lex Immers zal worden vastgelegd als zijn vervanger. De verwachting is dat het snel rond komt tussen Feyenoord en de speler van ADO Den Haag. |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
bossie als ik jou toch nie had he |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hing er stevig in ja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 13:37 schreef Zw' 28 het volgende:'Bakkal vertrekt bij Feyenoord, transfer Immers rond' Geschreven op 2012-05-22 om 12:48:47 | Bekeken: 7105 | Reacties: 155 | Foto: VI-Images | @MKrabby Otman Bakkal zal Feyenoord na één seizoen alweer verlaten. Dat meldt Voetbal International verslaggever en Feyenoord-watchter Martijn Krabbendam op twitter. De middenvelder prefereert een buitenlands avontuur boven een langer verblijf in De Kuip. Krabbendam meldt tevens dat Lex Immers zal worden vastgelegd als zijn vervanger. De verwachting is dat het snel rond komt tussen Feyenoord en de speler van ADO Den Haag. Nou simpel dan, bedankt Otje en welkom ReigerT.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 13:36 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik geloof allezins dat hijngraag naar feyenoord wilt en dat ie bij feyenoord past qua mentaliteit, maar ik vind het overbodig, zou Bakkal dan toch echt voor het buitenland gaan kiezen..?? ja, komt morgen in VI. 27 jaar, wil nu naar het buitenland etc. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat is inherent aan het huren ook. Spelers zijn gewoon na een seizoen weer vertrokken. Hij heeft zich de laatste fase van de competitie ook best leuk in de etalage gezet met zijn spel denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wel het verschil gemaakt tegen b.v. AZ. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nee de goal gemaakt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Okay, maar weet je ook al waar naar toe, Engeland of zoiets?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar zijn doelpuntjes waren nuttig.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat klopt, maar ja, dat hoort ook bij zijn positie... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De doelpuntjes bepalen toch of er interesse komt. Een spaanse middenmoter misschien? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Daar heb je een punt Styllz, qua ervaring zullen we niet teveel in moeten leveren, Lex speelt inmiddels ook al een tijdje mee, persoonlijk geef ik toch liever de voorkeur aan nog een jaar Bakkal, maar goed het zei zo.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 13:51 schreef tomson het volgende:De doelpuntjes bepalen toch of er interesse komt. Een spaanse middenmoter misschien? Of een club in Engeland verwacht uk eigenlijk.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 13:33 schreef Stylzz het volgende:Bruikbaar. Kan op meerdere plaatsen voorin en op het middenveld. Als Bakkal weg gaat is het een goeie keuze voor de 10. Mee eens, ben wel benieuwd wat het Feyenoord nou uiteindelijk gaat kosten. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 13:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jammer dat je niet het doelpunt van het jaar van vorige seizoen laat zien ... DAn kan het alleen maar meevallen. ;)
Staat me ook een pegel tegen Heracles bij. Gozer heeft een vernietigend schot |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
NU GRAAG EEN SPITS MARTIN.!!!!! |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
welkom tim!! ik bedoel lex!! ooievaart bedekken en vlammen!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die moet ie maar weg laten halen ghehe..laat maar zien dat je een Feyenoorder bent.. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 13:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jammer dat je niet het doelpunt van het jaar van vorige seizoen laat zien ...
Moet je minuut 2.52 bekijken ;) Dan vergeten we die statistieken in het begin maar even
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 mei 2012 door kuipje -- |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 14:05 schreef RenatoBos het volgende:[..] Die moet ie maar weg laten halen ghehe..laat maar zien dat je een Feyenoorder bent.. Ach, ik vind juist dat die gozer zijn roots niet moet verloochenen, mooi toch om te zien als die gozer trouw is aan een club? Mag van mij een Feyenoord logo op de nek van de ooievaar :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 mei 2012 door kuipje -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das een hele mooie ook, doet me een beetje aan PI-AIR denken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 14:19 schreef kuipje het volgende:[..] Ach, ik vind juist dat die gozer zijn roots niet moet verloochenen, mooi toch om te zien als die gozer trouw is aan een club? Mag van mij een Feyenoord logo op de nek van de ooievaar :) Ghehe..je hebt wel gelijk verloochen je voorkeur niet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou hij naar Drenthe hebben geluisterd..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 14:05 schreef RenatoBos het volgende:[..] Die moet ie maar weg laten halen ghehe..laat maar zien dat je een Feyenoorder bent.. die ooievaart is acceptabel. beter als 3 xen onder elkaar. dat is pas goor |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 14:25 schreef FR-Han het volgende:[..] die ooievaart is acceptabel. beter als 3 xen onder elkaar. dat is pas goor Dat zou onacceptabel zijn ja.. |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
dat noemen ze een kruisbesmetting |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
de ooievaart kwam landen op zijn nieuwe nest. lexie is zijn naam, he is the fuckin best!! dat word hem jongens |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Op de melodie van......? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: de ooievaart kwam landen van ramses shaffy |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: en lees het tot comma, en lees verder. dan voel je toch hoe die moet. fingerspitzen gefuhl is jou nicht bekannt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 14:43 schreef FR-Han het volgende:[..] en lees het tot comma, en lees verder. dan voel je toch hoe die moet. fingerspitzen gefuhl is jou nicht bekannt Es tut mir Leit, das habe ich noch nicht gehört..jetzt gehe ich üben.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die ja maatje,als iemand uit snavelcity zo scoort moet je dat 20 jaar aanhoren hoe geniaal het doelpunt was... Alleen als het van een andere club is dan word er gesproken over een toevalstreffert of ik twijfel of het wel de bedoeling was..ik denk dat het geluk was...of het was 100% een mislukte voorzet... Tja als een van Hooijdonk het 20x achter elkaar doet kunnen ze er niet meer onderuit...
Maar wat een mooie volley van Lexie was dat !!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
neeeeeeeeeee, geeeeeeeeeeeen immers............ |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Mooi als is komt! Hebben we weer een 'bikkelaar' binnen onze selectie .... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Er word een speler in de deal betrokken volgens het AD. Ik denk Mokotjo..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 mei 2012 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niet zo heel erg. Die jongen heeft het nivo niet kunnen aantikken. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Mokotjo of anders Cabral.
Edit: of Van Haaren natuurlijk, enigszins dezelfde positie. Zie hem wel naar ADO verkassen eigenlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 mei 2012 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 09:05 schreef Bosifyable het volgende:Mokotjo of anders Cabral. Edit: of Van Haaren natuurlijk, enigszins dezelfde positie. Zie hem wel naar ADO verkassen eigenlijk. van Haaren kan gaan waar hij wil? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: jup, dus die wordt niet in die constructie betrokken. Zou best, zoals gezegd, Mokotjo of Cabral kunnen zijn. Of wellicht wordt Ramsteijn een jaartje aan ADO verhuurt op weer op niveau te komen. Of een ander talent die de goed is om in de Jupiler League bij Excelsior te spelen. |
|
|
|