|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Whahahaha duidelijk ja rich is zo'n zwartgele homo.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Jij leest echt nooit he??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En toch blijf je zo'n homo....gnagna |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, duideLIJK! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, het zegt veel dat je het niet eens ontkend! Ouwe Fiestassenaar! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Alles beter dan een meeuw |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Mag jij zeggen hoor bosje |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 20:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahaha, het zegt veel dat je het niet eens ontkend! Ouwe Fiestassenaar! Ik heb het al zo vaak uitgelegd dat ik het nu maar niet ga uitleggen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: haha, rustig maar Rich! Je bent toch niet op je pik getrapt he? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik zei het toch, tssss de homo.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
Jansen inzet bij deal rond Immers "Feyenoord wil talent Kevin Jansen (20) inzetten om de transfer van Lex Immers tot stand te brengen, zo meldt AD Sportwereld. De Haagse middenvelder is kandidaat om komend seizoen de aanvallende middenvelder bij Feyenoord te worden. Jansen die ook in de belangstelling staat van NEC, heeft wel oren naar een overgang naar ADO Den Haag."
Ik zou het niet doen. Kevin Jansen heeft op mij een zeer goede indruk gemaakt bij Excelsior. Deze jongen is over een paar jaar veel meer waard dan die paar ton die hij nu waard is. |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
ik denk dat het om een verhuur gaat en niet een verkoop
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 mei 2012 door joboo35 -- |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
In dat geval wel doen. Echter denk ik dat het toch gaat om een verkoop. Anders heeft ADO er niet zoveel aan. |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
ze hadden hem toch pas een contract gegeven?? d8 ik. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
vorig seizoen inderdaad. Vervolgens verhuurd aan Excelsior. |
|
|
|
|
XtremeViolence
|
|
|
Ik vrees ook dat het gaat om verkoop, omdat ado er anders niks aan heeft. Al zou een huur natuurlijk veel beter zijn |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Hoop dat Immers komt en dan nog een Luc en de selectie is klaar! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Juist de clubs met een wat minder budget doen hun aankopen pas tegen het einde van de transferperiode. Ik denk dat we nog heel wat geduld moeten hebben. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Logisch een kneus zonder potentie kopen en een talent weggeven |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: Beetje vertrouwen in v geel en Koeman |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Jaaa ik snap er ook de balle niet van:S |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Als we dan toch van hem af moeten he. Tis maar een bedenking, maar Leerdam proberen te ruilen met Buddner van Vitesse of hoe ik die naam ook typ. ook een goeie back. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 - 08:34 schreef Roy15 het volgende:Jansen inzet bij deal rond Immers"Feyenoord wil talent Kevin Jansen (20) inzetten om de transfer van Lex Immers tot stand te brengen, zo meldt AD Sportwereld. De Haagse middenvelder is kandidaat om komend seizoen de aanvallende middenvelder bij Feyenoord te worden. Jansen die ook in de belangstelling staat van NEC, heeft wel oren naar een overgang naar ADO Den Haag." Ik zou het niet doen. Kevin Jansen heeft op mij een zeer goede indruk gemaakt bij Excelsior. Deze jongen is over een paar jaar veel meer waard dan die paar ton die hij nu waard is. word ook verhuur dan he, kan me niet voorstellen dat ze een talent van de hand doen.
verder:
Geld van Leerdam gaat dus anders ingezet worden, welkom Lex Immers. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 - 13:28 schreef Stylzz het volgende:[..] word ook verhuur dan he, kan me niet voorstellen dat ze een talent van de hand doen. verder: Geld van Leerdam gaat dus anders ingezet worden, welkom Lex Immers. Prima zaak.. |
|
|
|
|
XtremeViolence
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 - 13:28 schreef Stylzz het volgende:[..] word ook verhuur dan he, kan me niet voorstellen dat ze een talent van de hand doen. verder: Geld van Leerdam gaat dus anders ingezet worden, welkom Lex Immers. Eens, prima zaak, als er nog geld komt voor die leerdam! Ik kan me ook niet voorstellen dat ze een talent van de hand doen, maar je weet niet hoe wanhopig ze zijn om een vervanger voor bakkal te halen. Verder vind ik Immers niet zo slecht als iedereen beweert. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers moet het eerst maar laten zien of hij ons shirt waard is, vooralsnog krijgt hij can mij de voordeel van de twijfel omdat ik in onze TD geloof, nu is het aan Lex om zich te bewijzen.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 - 16:13 schreef RenatoBos het volgende:Immers moet het eerst maar laten zien of hij ons shirt waard is, vooralsnog krijgt hij can mij de voordeel van de twijfel omdat ik in onze TD geloof, nu is het aan Lex om zich te bewijzen.. grote voetbalkenner is het dan al rond dat hij zich moet bewijzen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Daar ga ik wel vanuit bode.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Bode loopt een beetje achter volgens mij. Jammer, had het meer van verwacht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 - 16:53 schreef Bosifyable het volgende:Bode loopt een beetje achter volgens mij. Jammer, had het meer van verwacht. bode zit vandaag aan de drugs volgens mij, in het cafe kwam die ook al dom lullen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De ooievaart kwààààààmm landen op zììììììjjjjnn nieuwe nessìììeeee, das Lexìììeee, he is the fucking bessììììeeee!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Komt ie!
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 - 16:55 schreef RenatoBos het volgende:[..] bode zit vandaag aan de drugs volgens mij, in het cafe kwam die ook al dom lullen.. nette voetbalkenner zit niet aan de drugs, en komt alleen in nette hotels of bestuurkamers stop dat maar in je hoofd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 - 17:14 schreef bode het volgende:[..] nette voetbalkenner zit niet aan de drugs, en komt alleen in nette hotels of bestuurkamers stop dat maar in je hoofd Dat gaat niet passen, dan neem ik die dugs wel, past beter.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 - 17:01 schreef RenatoBos het volgende:De ooievaart kwààààààmm landen op zììììììjjjjnn nieuwe nessìììeeee, das Lexìììeee, he is the fucking bessììììeeee!! hehehehe
alvast nieuw deuntje!P: |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 - 17:01 schreef RenatoBos het volgende:De ooievaart kwààààààmm landen op zììììììjjjjnn nieuwe nessìììeeee, das Lexìììeee, he is the fucking bessììììeeee!! Goede post! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Absoluut niet met deze keuze |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 mei 2012 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
XtremeViolence
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Immers...Daar gaan we lol aan beleven. Die loopt zich de nieren uit het lijf voor Feyenoord. Gaat voorop in de strijd. Kan vuurtjes opstoken. Zeer bruikbaar. |
|
|
|
|
XtremeViolence
|
|
|
Ik heb ook vertrouwen, maar om nou zo'n talent weg te gooien |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kennelijk toch minder waardevol dan Immers nu is. Soms moet je stappen maken en daarvoor iets inleveren. TD en staf zullen echt wel weten waarom ze dat doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wilden contract sowieso niet verlengen. |
|
|
|
|
XtremeViolence
|
|
|
Okee, dan is het logisch ;) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kunnen we wel gebruiken deze pitbull, een type Bosvelt! Is niet verkeerd lijkt me .... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De ooievaart kwààààààmm landen op zììììììjjjjnn nieuwe nessìììeeee, das Lexìììeee, he is the fucking bessììììeeee!! |
|
|
|