BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lex Immers topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Wim2
 Wim2 - zaterdag 26 mei 2012 - 22:49   quote  deeplink  
O O den Haag mooie stad achter de Duinen!
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 26 mei 2012 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 22:49 schreef Wim2 het volgende:
Amen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 mei 2012 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 22:49 schreef Wim2 het volgende:
de schilderswijk ,de languh poootuh en t plijn
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 mei 2012 - 00:11   quote  deeplink  
De ooievaart kwààààààmm landen op zììììììjjjjnn nieuwe nessìììeeee, das Lexìììeee, he is the fucking bessììììeeee!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 mei 2012 - 00:13   quote  deeplink  
hahahaha sexie lexie...
ar
 ar - donderdag 31 mei 2012 - 08:31   quote  deeplink  
Het tekent wel het karakter van die gozer, dat hij een miljoenenaanbod van Fulham afslaat.Een teken dat hij ECHT naar ons wilt komen.
Sjappoo! Geen woorden maar daden gelden nu zeker voor Lex.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 mei 2012 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 08:31 schreef ar het volgende:
Het tekent wel het karakter van die gozer, dat hij een miljoenenaanbod van Fulham afslaat.Een teken dat hij ECHT naar ons wilt komen.
Sjappoo! Geen woorden maar daden gelden nu zeker voor Lex.
Das zeker waar ja..

Lex Immers zal aanstaande dinsdag officieel gepresenteerd worden door Feyenoord. De middenvelder van ADO Den Haag sloeg deze week een miljoenenaanbod van Fulham af en heeft besloten om een handtekening te gaan zetten onder een vierjarig contract in Rotterdam. 

Feyenoord en ADO Den Haag hebben inmiddels ook een akkoord bereikt over de transfersom, de nummer twee van de Eredivisie moet een bedrag van 900.000 euro overmaken. Even leek het erop dat Martin Jol met Fulham roet in het eten ging gooien, aangezien de club een bod van 1,3 miljoen euro deed.

Den Haag gaat naar verwachting meteen de selectie versterken. Aanvaller Rydell Poepon zal over komen van het gedegradeerde De Graafschap en middenvelder Danny Holla komt over van FC Groningen.

Bron: Soccernews 
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 mei 2012 - 09:04   quote  deeplink  
'Feyenoord troeft AZ en Fulham af'

Lex Immers maakt de overstap van ADO Den Haag naar Feyenoord en tekent in Rotterdam een contract voor vier seizoenen. Er was echter meer interesse voor de Hagenaar, zo hoopten ook AZ en Fulham op zijn komst.

Feyenoord was al lange tijd geïnteresseerd in Immers, op het allerlaatste moment werd de club van trainer Ronald Koeman verrast door AZ en Fulham. Die clubs, die de prijzen direct opdreven, maakten echter geen kans op de komst van de middenvelder annex aanvaller, meldt het Algemeen Dagblad. Voor Immers was er geen enkele twijfel, hij wilde per se naar Feyenoord.

AZ dacht met Ruud Boymans een goede kans te hebben op de komst van Immers. ADO Den Haag toonde eerder belangstelling voor de spits, volgens de clubleiding wilde AZ echter niet meewerken aan een transfer. Fulham had goede kans op de komst van Immers, die voor 'slechts' 750.000 euro naar een buitenlandse club mocht vertrekken.

Feyenoord maakt naar verluidt een bedrag van meer dan één miljoen euro over naar ADO voor de komst van Immers, die bij terugkomst van vakantie een vierjarig contract tekent. Volgende week wil Feyenoord de opvolger van de transfervrij vertrekkende Otman Bakkal presenteren. Met het geld dat ADO ontvangt voor Immers gaat het op pad om Rydell Poepon over te nemen van De Graafschap, bovendien 'krijgt het' middenvelder Kevin Jansen erbij.

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/239381/Feyenoord_troeft_AZ_en_Fulham_af.html
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 31 mei 2012 - 09:22   quote  deeplink  
Ik geloof dat we hier werkelijk een kerel hebben binnengehaald: Lexie Immers.
En die Ooievaar op z'n rug interesseert me geen ene reet meer.

Lex is een gast met ballen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 mei 2012 - 09:37   quote  deeplink  
Zou kunne Henk ik hoop het, ik hoop het..
ar
 ar - donderdag 31 mei 2012 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 09:22 schreef FR-Henk het volgende:
Ik geloof dat we hier werkelijk een kerel hebben binnengehaald: Lexie Immers.
En die Ooievaar op z'n rug interesseert me geen ene reet meer.

Lex is een gast met ballen.
Precies! Al weet ik nog niet of het echt een meerwaarde is,
maar ik gun hem het beste!
Hij zal denk ik geen last hebben van kuipvrees.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 mei 2012 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 09:37 schreef ar het volgende:

[..]

Precies! Al weet ik nog niet of het echt een meerwaarde is,
maar ik gun hem het beste!
Hij zal denk ik geen last hebben van kuipvrees.
+1, we gaan het zien ar, hij is nu van Feyenoord dus mijn steun heeft ie..
joboo35
 joboo35 - donderdag 31 mei 2012 - 09:55   quote  deeplink  
De ooievaart kwààààààmm landen op zììììììjjjjnn nieuwe nessìììeeee, das Lexìììeee, he is the fucking bessììììeeee!!
ar
 ar - donderdag 31 mei 2012 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 09:39 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

+1, we gaan het zien ar, hij is nu van Feyenoord dus mijn steun heeft ie..
absoluut! hij heeft in ieder geval alle voordeel van de twijfel.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 mei 2012 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 09:55 schreef ar het volgende:

[..]

absoluut! hij heeft in ieder geval alle voordeel van de twijfel.
Ik had eerst ook veel twijfels, maar hij begint me steeds meer te bevallen. Wil hem wel eerst aan het werk zien..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 mei 2012 - 10:08   quote  deeplink  
Het is gewoon een speler die je onmiddellijk in kan passen.
En heeft nu betere spelers om hem heen dan bij ADO, dus nu moet hij het laten zien.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 31 mei 2012 - 10:18   quote  deeplink  
Immers heeft de potentie een team op sleeptouw te nemen, leiderschap te tonen.
Met het verdwijnen van Guidetti mist het team zo'n type.

Immers is geen top, maar voor het huidige Feyenoord, in deze (financiële) situatie een aanwinst.
ar
 ar - donderdag 31 mei 2012 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 10:08 schreef Stylzz het volgende:
En heeft nu betere spelers om hem heen dan bij ADO, dus nu moet hij het laten zien.
Exact,is idd ook iemand die geen tijd nodig heeft om zich aan te passen,het is gelijk knallen met die handel.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 mei 2012 - 10:27   quote  deeplink  
Mooie lovende woorden over hem in ieder geval..
Suijltje
 Suijltje - donderdag 31 mei 2012 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 10:23 schreef ar het volgende:

[..]

Exact,is idd ook iemand die geen tijd nodig heeft om zich aan te passen,het is gelijk knallen met die handel.
Eensert!!!!
craven
 craven - donderdag 31 mei 2012 - 10:36   quote  deeplink  
Zoals alle nieuwe spelers: welkom! Volop support... maar off the record vindt ik het nie veel
Suijltje
 Suijltje - donderdag 31 mei 2012 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 10:36 schreef craven het volgende:
Zoals alle nieuwe spelers: welkom! Volop support... maar off the record vindt ik het nie veel
Ff afwachten Craven, denk dat het wel goed komt, heeft even tijd nodig......
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 mei 2012 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 10:36 schreef craven het volgende:
Dat gevoel heerst bij mij ook wil het eerst nog zien..
ar
 ar - donderdag 31 mei 2012 - 10:55   quote  deeplink  
Toch...als Jol denkt dat hij bij Fulham mee kan draaien, in een ijzersterke competitie,zegt ook wel wat denk ik.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 31 mei 2012 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 10:55 schreef ar het volgende:
Toch...als Jol denkt dat hij bij Fulham mee kan draaien, in een ijzersterke competitie,zegt ook wel wat denk ik.
Hehehe, Jammer dat Jol te dik is.
craven
 craven - donderdag 31 mei 2012 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
tsjaaa jol...
craven
 craven - donderdag 31 mei 2012 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 10:39 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Ff afwachten Craven, denk dat het wel goed komt, heeft even tijd nodig......
tsjaa Djee ik hoop het ook
tomson
 tomson - donderdag 31 mei 2012 - 11:18   quote  deeplink  
Die enge Jol.. Dan ging ik nog liever naar FC Oss :)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 mei 2012 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Daar heb je een punt, maar ja Jol hè, die neem ik niet echt serieus..
ar
 ar - donderdag 31 mei 2012 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 11:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Daar heb je een punt, maar ja Jol hè, die neem ik niet echt serieus..
Klopt,ik bekijk het maar aan de positieve kant.
JanM
 JanM - donderdag 31 mei 2012 - 12:21   quote  deeplink  
Jol serieus nemen? Wat een lijdensweg!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 mei 2012 - 13:32   quote  deeplink  
Ghehe..
el triste
 el triste - donderdag 31 mei 2012 - 14:46   quote  deeplink  
Welkom Lex! Succes bij de mooiste club van NL
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 mei 2012 - 15:03   quote  deeplink  
michelvakkie v
 michelvakkie v - donderdag 31 mei 2012 - 15:21   quote  deeplink  
slash070

Hij heeft ons als supporters het hele jaar in de maling genomen met zijn sabotage en chagerijnige gezicht op het veld en in de media. Ben blij dat deze rotte appel vertrekt. Ik vind het overigens een prima deal en die ouwe kranten club krijgt hem in elk geval niet voor een appel en een ei. Maar een echte sportman had voor Fulham gekozen en niet voor een club die eens in de 20 jaar bij de eerste 3 eindigt.
Bovendien naait hij zijn "eigen club" ado nog eens een behoorlijke transfersom door de neus. Maar ja, hoe die werkelijk in elkaar zit hebben we helaas het hele jaar kunnen zien. . .

Vandaag, om 14:45 uur

Tedje

Ow en dat ADO Janssen gehaald heeft vind ik onbegrijpelijk, die gozer was voor Excelsior nog niet goed genoeg, waarom zou ie bij ADO dan wel ineens de sterren van de hemel spelen?

Vandaag, om 14:26 uur

Tedje

Hij schijnt op z`n vakantie adres in Turkije een tatoo koning gevonden te hebben die de Ooijevaar op z`n rug kan veranderen in de kuip...

Vandaag, om 14:25 uur

supporter 4-life

behoorlijk feyenoordgeil issie ben blij dattie opzout benieuwd of dit ook wordt verwijderd net als mijn eerdere menig over lex de rotterdammer hopen dat die jansen echt zo n talent is

Vandaag, om 14:05 uur

R.E.

Inderdaad, met die clubliefde van Lex valt het wel mee. Hij boort ADO nu een paar tonnen door de neus. Bovendien heeft Smolarek in een interview laten weten dat sommige spelers afgelopen seizoen zo graag weg wilden dat zij geen zin meer hadden om zich volledig in te zetten voor ADO. Daarmee doelt hij ongetwijfeld (onder anderen) op Immers, want van zijn veelgeprezen mentaliteit en inzet heb ik het afgelopen seizoen eerlijk gezegd niet veel gezien.

Vandaag, om 13:20 uur

dick

Onvoorstelbaar dat Jol zo veel geld weer neertellen voor Lex.
Nu 4 jaar Rotterdam , ik gun het hem van harte , maar ik denk dat hij het niet gaat redden daar

JaapVD

Weer voor 4 ton genaaid door Immers.

Vandaag, om 12:10 uur

Zo, dat was effe een bloemlezing van de reacties van een paar gefrustreerde ADO supporters op de site 'Club achter de Duinen'. Volgens mij zijn ze niet blij met Lexie. LOL.
bode
 bode - donderdag 31 mei 2012 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 08:38 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Das zeker waar ja..

Lex Immers zal aanstaande dinsdag officieel gepresenteerd worden door Feyenoord. De middenvelder van ADO Den Haag sloeg deze week een miljoenenaanbod van Fulham af en heeft besloten om een handtekening te gaan zetten onder een vierjarig contract in Rotterdam. 

Feyenoord en ADO Den Haag hebben inmiddels ook een akkoord bereikt over de transfersom, de nummer twee van de Eredivisie moet een bedrag van 900.000 euro overmaken. Even leek het erop dat Martin Jol met Fulham roet in het eten ging gooien, aangezien de club een bod van 1,3 miljoen euro deed.

Den Haag gaat naar verwachting meteen de selectie versterken. Aanvaller Rydell Poepon zal over komen van het gedegradeerde De Graafschap en middenvelder Danny Holla komt over van FC Groningen.

Bron: Soccernews 
Koopt of gaat Feyenoord dan ook nog een nummer 9 huren is wel nodig
bode
 bode - donderdag 31 mei 2012 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 10:08 schreef Stylzz het volgende:
Voor dat vele geld zeker wel heel veel
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 mei 2012 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 15:50 schreef bode het volgende:

[..]

Koopt of gaat Feyenoord dan ook nog een nummer 9 huren is wel nodig
Psssst bode....LUC LUC LUC LUC LUC..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 mei 2012 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 15:52 schreef bode het volgende:

[..]

Voor dat vele geld zeker wel heel veel
Veel geld?
Man een speler uit de eerstedivisie kost al 5ton, zeker met een doorlopend contract.
ar
 ar - donderdag 31 mei 2012 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 15:21 schreef michelvakkie v het volgende:
slash070

Hij heeft ons als supporters het hele jaar in de maling genomen met zijn sabotage en chagerijnige gezicht op het veld en in de media. Ben blij dat deze rotte appel vertrekt. Ik vind het overigens een prima deal en die ouwe kranten club krijgt hem in elk geval niet voor een appel en een ei. Maar een echte sportman had voor Fulham gekozen en niet voor een club die eens in de 20 jaar bij de eerste 3 eindigt.
Bovendien naait hij zijn "eigen club" ado nog eens een behoorlijke transfersom door de neus. Maar ja, hoe die werkelijk in elkaar zit hebben we helaas het hele jaar kunnen zien. . .

Tedje

Ow en dat ADO Janssen gehaald heeft vind ik onbegrijpelijk, die gozer was voor Excelsior nog niet goed genoeg, waarom zou ie bij ADO dan wel ineens de sterren van de hemel spelen?

Tedje

Hij schijnt op z`n vakantie adres in Turkije een tatoo koning gevonden te hebben die de Ooijevaar op z`n rug kan veranderen in de kuip...

supporter 4-life

behoorlijk feyenoordgeil issie ben blij dattie opzout benieuwd of dit ook wordt verwijderd net als mijn eerdere menig over lex de rotterdammer hopen dat die jansen echt zo n talent is

R.E.

Inderdaad, met die clubliefde van Lex valt het wel mee. Hij boort ADO nu een paar tonnen door de neus. Bovendien heeft Smolarek in een interview laten weten dat sommige spelers afgelopen seizoen zo graag weg wilden dat zij geen zin meer hadden om zich volledig in te zetten voor ADO. Daarmee doelt hij ongetwijfeld (onder anderen) op Immers, want van zijn veelgeprezen mentaliteit en inzet heb ik het afgelopen seizoen eerlijk gezegd niet veel gezien.

dick

Nu 4 jaar Rotterdam , ik gun het hem van harte , maar ik denk dat hij het niet gaat redden daar

JaapVD

Zo, dat was effe een bloemlezing van de reacties van een paar gefrustreerde ADO supporters op de site 'Club achter de Duinen'. Volgens mij zijn ze niet blij met Lexie. LOL.
Een echte sportman kiest nu eenmaal voor de mooiste en grootste club van Nederland!
Nick4F
 Nick4F - donderdag 31 mei 2012 - 16:19   quote  deeplink  
Hoewel ik geloof dat Luigi Bruins een veel goedkoper alternatief zou kunnen zijn, vind ik de aankoop van Lex Immers ook een heel erg goede. Iedereen heeft het over z´n inzet, z´n werklust en z´n goede mentaliteit, maar voor mij is hij in de eerste plaats vooral een heel goede voetballer, met veel inzicht, en een prachtige traptechniek. Ik durf het wel aan: Immers kan een sensatie worden volgend seizoen in de Kuip. Puur als voetballer is hij completer dan Bakal, en hun doelpuntenmoyenne liggen ook redelijk dicht bij elkaar (Bakal 37 goals in 199 eredivisiewedstrijden. Immers 19 goals in 114 eredivisiewedstrijden), met dus een licht voordeel voor Bakal, maar die heeft zijn doelpunten altijd in veel betere ploegen gemaakt dan in ADO. Het enige waarom ik de voorkeur had voor Bakal is dat hij bewezen heeft met de druk van de Kuip om te gaan. Dat is dus een zekerheid. Met Lex Immers moeten we het nog even afwachten. Dat is zijn enige bedreiging: Kuipvrees. Als hij daar geen last van heeft, dan gaan we heel veel plezier beleven aan die jongen. Ik ben het dus eens met Van Geel en Koeman.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 mei 2012 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 16:19 schreef Nick4F het volgende:
Hoewel ik geloof dat Luigi Bruins een veel goedkoper alternatief zou kunnen zijn, vind ik de aankoop van Lex Immers ook een heel erg goede. Iedereen heeft het over z´n inzet, z´n werklust en z´n goede mentaliteit, maar voor mij is hij in de eerste plaats vooral een heel goede voetballer, met veel inzicht, en een prachtige traptechniek. Ik durf het wel aan: Immers kan een sensatie worden volgend seizoen in de Kuip. Puur als voetballer is hij completer dan Bakal, en hun doelpuntenmoyenne liggen ook redelijk dicht bij elkaar (Bakal 37 goals in 199 eredivisiewedstrijden. Immers 19 goals in 114 eredivisiewedstrijden), met dus een licht voordeel voor Bakal, maar die heeft zijn doelpunten altijd in veel betere ploegen gemaakt dan in ADO. Het enige waarom ik de voorkeur had voor Bakal is dat hij bewezen heeft met de druk van de Kuip om te gaan. Dat is dus een zekerheid. Met Lex Immers moeten we het nog even afwachten. Dat is zijn enige bedreiging: Kuipvrees. Als hij daar geen last van heeft, dan gaan we heel veel plezier beleven aan die jongen. Ik ben het dus eens met Van Geel en Koeman.
Als jij het zo stelt Nick dan gaan we heel veel plezier beleven want ik schat in dat Immers welzeker met die druk om kan gaan..
ar
 ar - donderdag 31 mei 2012 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 16:19 schreef Nick4F het volgende:
Ik denk haast wel zeker dat die gozer daar geen last van heeft,die vind het juist heerlijk.Hij weet ook donders goed dat als je altijd 100% geeft, dat je snel het vertrouwen van het publiek krijgt.Maar Bruins een goedkoper alternatief?...
alsjeblieft zeg, die niksnut voegt he-le-maal niets toe.
Nick4F
 Nick4F - donderdag 31 mei 2012 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 16:39 schreef ar het volgende:

[..]

Maar Bruins een goedkoper alternatief?...
alsjeblieft zeg, die niksnut voegt he-le-maal niets toe.
En toch heeft hij op mij veel indruk gemaakt bij Excelsior. Met afstand de beste speler. En ik weet wel dat hij het eerder niet echt heeft gered bij onze club, - maar als het hem zou lukken aan te haken bij El Ahmadi en Jordi Clasie, dan zou hij je nog wel eens heel erg kunnen verrassen. Maar goed: Ieder z´n mening. Ik ben dus wel heel blij met Lex Immers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 mei 2012 door Nick4F --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 31 mei 2012 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 15:21 schreef michelvakkie v het volgende:
slash070

Ze hebben wat mij betreft helemaal gelijk die Ado supporters...

Welkom Lexie!
Tedje

Tedje

supporter 4-life

R.E.

dick

JaapVD

Ze hebben wat mij betreft gelijk die Ado supporters!!

Welkom Lexie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 mei 2012 door Leon FR1908 --
ar
 ar - donderdag 31 mei 2012 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 16:48 schreef Nick4F het volgende:

[..]

En toch heeft hij op mij veel indruk gemaakt bij Excelsior. Met afstand de beste speler. En ik weet wel dat hij het eerder niet echt heeft gered bij onze club, - maar als het hem zou lukken aan te haken bij El Ahmadi en Jordi Clasie, dan zou hij je nog wel eens heel erg kunnen verrassen. Maar goed: Ieder z´n mening. Ik ben dus wel heel blij met Lex Immers.
Bruins is vrij technisch en heeft overzicht..okee.
Maar hij zal nergens slagen omdat hij simpelweg geen doorzettingsvermogen heeft.
Ik ben wel erg benieuwd hoe Lex het gaat doen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 01 juni 2012 - 00:31   quote  deeplink  
De ooooiievaaaaart kwam làààààààààànnnden op zijn nieeeeeeeeuwwwe nesssiieee!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 juni 2012 - 06:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 00:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
De ooooiievaaaaart kwam làààààààààànnnden op zijn nieeeeeeeeuwwwe nesssiieee!!!!
das Lexìììeee, he is the fucking bessììììeeee!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 01 juni 2012 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 06:21 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jij weet het! En Lexie ook!
craven
 craven - vrijdag 01 juni 2012 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 06:21 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

alcohol...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lex Immers topic

0.0200040