|
|
tomson
|
|
|
Goed zo, eerst die scheitreiger eraf... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik heb een interview van Immers gelezen in de Vi en volgens mij wou hij er een Euromast van maken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 04 juni 2012 - 12:03 schreef Wim2 het volgende:Ik heb een interview van Immers gelezen in de Vi en volgens mij wou hij er een Euromast van maken. Plakt dat intervieuw hier eens kan hem niet vinden.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Het was een interview in het weekblad VI, die staat dus niet op de site omdat je anders dat blad niet zo kopen. En ik heb niet echt zin om dat hele intervieuw over te typen . |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Het was een interview in het weekblad VI, die staat dus niet op de site omdat je anders dat blad niet zo kopen. En ik heb niet echt zin om dat hele intervieuw over te typen . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: De ooievaart kwààààààmm landen op zììììììjjjjnn nieuwe nessìììeeee, das Lexìììeee, he is the fucking bessììììeeee!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De ooievaart kwààààààmm landen op zììììììjjjjnn nieuwe nessìììeeee, das Lexìììeee, he is the fucking bessììììeeee!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Volgens mij wordt Lex Immers vandaag gepresenteerd. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Volgens alle sites en verdere media ook......... |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote:Op maandag 04 juni 2012 - 12:03 schreef Wim2 het volgende:Ik heb een interview van Immers gelezen in de Vi en volgens mij wou hij er een Euromast van make Als hij dit heeft gezegt in een interview, had het wel op soccernews gestaan of een ander internetkrant. |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
vandaag d-day
De ooievaart kwààààààmm landen op zììììììjjjjnn nieuwe nessìììeeee, das Lexìììeee, he is the fucking bessììììeeee!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Woehoeeeee..
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Ah.......die klauwtjes van dat katje over de rug van Lex, wég ooievaart;)!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juni 2012 door Suijltje -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Sorry Bosi, je hebt gelijk, LEXIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Ben blijkbaar nog niet écht wakker....... |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Immers aangekomen bij De Kuip voor contractondertekening
Lex Immers zal in de loop van vandaag een handtekening zetten onder een contract dat hem voor vier jaar aan Feyenoord bindt. De middenvelder, die overkomt van provinciegenoot ADO Den Haag, meldde zich vanmorgen rond half tien bij het stadion van de Rotterdamse club om de medische keuring te ondergaan. Vanmiddag verwacht men het bericht op het digitale thuis van Feyenoord dat de opvolger van huurling Otman Bakkal zijn contract ondertekend heeft. Naar verluidt betaalt Feyenoord zo'n één miljoen euro voor de verdiensten van de 25-jarige voetballer, die vrijdag bovendien zijn verjaardag zal vieren. Tevens maakt Kevin Jansen de overstap van Rotterdam naar Den Haag. Jansen tekent een meerjarig contract bij ADO. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nou Tim krabbelen maar :P |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 10:07 schreef Suijltje het volgende:[..] Ah.......die klauwtjes van dat katje over de rug van Tim, wég ooievaart;)! Nee nee Tim ziet alles door een roze bril;
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Had al sorry gezegd, maar mag me blijkbaar niet vergissen........... Wéér zo'n kutschuldgevoel;) |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 10:43 schreef Suijltje het volgende:[..] Had al sorry gezegd, maar mag me blijkbaar niet vergissen........... Wéér zo'n kutschuldgevoel;) Gaat vanzelf over; paar minuten en dan is het weg. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 10:25 schreef EdjeNL het volgende:Immers aangekomen bij De Kuip voor contractondertekening Lex Immers zal in de loop van vandaag een handtekening zetten onder een contract dat hem voor vier jaar aan Feyenoord bindt. De middenvelder, die overkomt van provinciegenoot ADO Den Haag, meldde zich vanmorgen rond half tien bij het stadion van de Rotterdamse club om de medische keuring te ondergaan. Vanmiddag verwacht men het bericht op het digitale thuis van Feyenoord dat de opvolger van huurling Otman Bakkal zijn contract ondertekend heeft. Naar verluidt betaalt Feyenoord zo'n één miljoen euro voor de verdiensten van de 25-jarige voetballer, die vrijdag bovendien zijn verjaardag zal vieren. Tevens maakt Kevin Jansen de overstap van Rotterdam naar Den Haag. Jansen tekent een meerjarig contract bij ADO. Als het waar is heeft Feyenoord veel geld betaald voor hem, hoop dat hij het waar gaat maken |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Een miljoen is niks tegenwoordig. |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote: zijn toch weken, maanden dat ik ze niet op mijn bankrekening heb staan hoor |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 12:14 schreef De vrouw van het volgende:[..] zijn toch weken, maanden dat ik ze niet op mijn bankrekening heb staan hoor hangt van de currency af. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 10:43 schreef Suijltje het volgende:[..] Had al sorry gezegd, maar mag me blijkbaar niet vergissen........... Wéér zo'n kutschuldgevoel;) De ooievaart kwààààààmm landen op zììììììjjjjnn nieuwe nessìììeeee, das TIMMIEEEEEEE,, he is the fucking bessììììeeee!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Neee joh blijf hem eraan herrineren..d;-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 12:14 schreef De vrouw van het volgende:[..] zijn toch weken, maanden dat ik ze niet op mijn bankrekening heb staan hoor Gaat over het betaalde voetbal |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hmmm waar heb ik dat eerder gelezen d:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Niemand houdt een 100% score vast. Misschien verbaast t. |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
is er nu al iets bekend over Immers? Hij ging om 09.30 de Kuip binnen voor een keuring... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
Officieel Feyenoorder:
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAA welkom lex! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die plastic Feyenoord tas op tafel maakt t helemaal af. |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Deze ook leuk, de kleine Immers:
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Balharius
|
|
|
Zijn GVD helemaal gestoord geworden om nieuwe spelers in een UITshirt te presenteren !!!
Feyenoord is Rood - Wit !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kniesoor d:-) Je weet toch dat rood bij blond haar vloekt.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 16:27 schreef Balharius het volgende:Zijn GVD helemaal gestoord geworden om nieuwe spelers in een UITshirt te presenteren !!! Feyenoord is Rood - Wit !!! Ik zou er een topic voor openen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij zit vol goede ideeën maatje d:-) |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
ik denk ook niet dat het ventje op de foto onze nieuwe aankoop is ;P |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
|
|
|