Op maandag 04 juni 2012 - 12:03 schreef Wim2 het volgende: Ik heb een interview van Immers gelezen in de Vi en volgens mij wou hij er een Euromast van maken.
Plakt dat intervieuw hier eens kan hem niet vinden..
Het was een interview in het weekblad VI, die staat dus niet op de site omdat je anders dat blad niet zo kopen. En ik heb niet echt zin om dat hele intervieuw over te typen .
Het was een interview in het weekblad VI, die staat dus niet op de site omdat je anders dat blad niet zo kopen. En ik heb niet echt zin om dat hele intervieuw over te typen .
Op maandag 04 juni 2012 - 12:03 schreef Wim2 het volgende: Ik heb een interview van Immers gelezen in de Vi en volgens mij wou hij er een Euromast van make
Als hij dit heeft gezegt in een interview, had het wel op soccernews gestaan of een ander internetkrant.
Immers aangekomen bij De Kuip voor contractondertekening
Lex Immers zal in de loop van vandaag een handtekening zetten onder een contract dat hem voor vier jaar aan Feyenoord bindt. De middenvelder, die overkomt van provinciegenoot ADO Den Haag, meldde zich vanmorgen rond half tien bij het stadion van de Rotterdamse club om de medische keuring te ondergaan. Vanmiddag verwacht men het bericht op het digitale thuis van Feyenoord dat de opvolger van huurling Otman Bakkal zijn contract ondertekend heeft. Naar verluidt betaalt Feyenoord zo'n één miljoen euro voor de verdiensten van de 25-jarige voetballer, die vrijdag bovendien zijn verjaardag zal vieren. Tevens maakt Kevin Jansen de overstap van Rotterdam naar Den Haag. Jansen tekent een meerjarig contract bij ADO.
Op dinsdag 05 juni 2012 - 10:25 schreef EdjeNL het volgende: Immers aangekomen bij De Kuip voor contractondertekening
Lex Immers zal in de loop van vandaag een handtekening zetten onder een contract dat hem voor vier jaar aan Feyenoord bindt. De middenvelder, die overkomt van provinciegenoot ADO Den Haag, meldde zich vanmorgen rond half tien bij het stadion van de Rotterdamse club om de medische keuring te ondergaan. Vanmiddag verwacht men het bericht op het digitale thuis van Feyenoord dat de opvolger van huurling Otman Bakkal zijn contract ondertekend heeft. Naar verluidt betaalt Feyenoord zo'n één miljoen euro voor de verdiensten van de 25-jarige voetballer, die vrijdag bovendien zijn verjaardag zal vieren. Tevens maakt Kevin Jansen de overstap van Rotterdam naar Den Haag. Jansen tekent een meerjarig contract bij ADO.
Als het waar is heeft Feyenoord veel geld betaald voor hem, hoop dat hij het waar gaat maken
Op dinsdag 05 juni 2012 - 16:27 schreef Balharius het volgende: Zijn GVD helemaal gestoord geworden om nieuwe spelers in een UITshirt te presenteren !!!