|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij hebt vreemde gedachten.. |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
gelijk verkopen die immers levert geld op denk ik... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das ook geen goed plannetje.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Is de baas weer eens een dagje opgerot Renato? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Juist ja.. WOEHOE.. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Jajajajaja........nou weten we het wel;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Welkom Lexie. Verras het Legioen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We gaan op jeaudenjacht, we gaan op jeaudenjacht.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Lex heeft de prima mentaliteit. En is gewoon een goede voetvaller. Nu alleen nog maar een goeie spits en de selectie is rond. Cabral en Leerdam niet meer opstellen en hopla daar gaan we. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'hopla'?? Dolletjes Wim..!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Tja, ik wou eerst hoppa schrijven, maar die stomme i pod maakt er dan weer hopla van. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 19:32 schreef Wim2 het volgende:Tja, ik wou eerst hoppa schrijven, maar die stomme kapod maakt er dan weer hopla van. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 19:32 schreef Wim2 het volgende:Tja, ik wou eerst hoppa schrijven, maar die stomme i pod maakt er dan weer hopla van. Dus jij forumt op je Ipod? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lexie!
De ooievaart kwààààààmm landen op zììììììjjjjnn nieuwe nessìììeeee, das Lexìììeee, he is the fucking bessììììeeee!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is Wim weg? Kan ik weer normaal doen. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 21:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Lexie! De ooievaart kwààààààmm landen op zììììììjjjjnn nieuwe nessìììeeee, das Lexìììeee, he is the fucking bessììììeeee!! P: |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ja, af en toe? Wat is daar mis mee Tommie? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: K'ben erg nog ouwe rakkert. d:] |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: K'ben erg nog ouwe rakkert. d:] |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 21:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Lexie! De ooievaart kwààààààmm landen op zììììììjjjjnn nieuwe nessìììeeee, das Lexìììeee, he is the fucking bessììììeeee!! Stop nou eens met die bloedirritante zin. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
...........................kut........................
Hoi Wim! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: iPod Touch wss, is gewoon hetzelfde als een iPhone, alleen past er geen SIM kaart in ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Yeah, maar het stoort me wel dat m'n vingers te dik zijn om die letters aan te tikken. :P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tsja, weet jij alles van gozer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Touché..d:-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juni 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Jammer dat het maar zo'n klein beeldschermpje is... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lex Immers stapt in huwelijksbootje
Lex Immers is zaterdag in het huwelijksbootje gestapt. De nieuwe speler van Feyenoord, die deze zomer overkomt van ADO Den Haag, heeft het ja-woord gegeven aan zijn vriendin Kelly. Vorige week legde de Rotterdamse club Immers vast. De geboren Hagenees tekent in De Kuip een contract dat hem voor vier seizoen verbindt aan Feyenoord. Wij van wensen Lex en Kelly veel geluk toe! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
leuk hoor lex! gefeliciteerd ook. onthoud een ding: je trouwde eesrt met feyenoord. laat dat het beste huwelijk zijn. de rest kan en gaat toch kapot.
groeten van een ervaren kennert! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 - 18:57 schreef RenatoBos het volgende:Lex Immers stapt in huwelijksbootje Lex Immers is zaterdag in het huwelijksbootje gestapt. De nieuwe speler van Feyenoord, die deze zomer overkomt van ADO Den Haag, heeft het ja-woord gegeven aan zijn vriendin Kelly. Vorige week legde de Rotterdamse club Immers vast. De geboren Hagenees tekent in De Kuip een contract dat hem voor vier seizoen verbindt aan Feyenoord. Wij van wensen Lex en Kelly veel geluk toe! Heet z'n vriendin Kelly? O jee, zal toch niet... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Sjeeeeee....Die Lex...........Ooohhh.....Eh, leuk voor Lex. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik persoonlijk ben erg blij met Lex. sommige oordelen al voordat ie een bal geraakt heeft. dat zijn van die zaanzeikers. lekker laten lulle lex. jij weet beter hoe het gezegde geen woorden maar daden werkt dan zo'n zuurpruim. zet hem op lex! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2012 - 16:28 schreef FR-Han het volgende:ik persoonlijk ben erg blij met Lex. sommige oordelen al voordat ie een bal geraakt heeft. dat zijn van die zaanzeikers. lekker laten lulle lex. jij weet beter hoe het gezegde geen woorden maar daden werkt dan zo'n zuurpruim. zet hem op lex! Precies !!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Snoer ze allemaal de mond Lex! Dat is immers DE manier om het ongelijk van al die critici te bewijzen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
de ooievaart vloogt overt en vond een nieuw nest, zijn naam dat is lexie en hij is de best!!! go lexie go lexie en scoor toch een goal, want al die negatievelingen die zijn mongool!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juni 2012 door FR-Han -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
op de stoomboot melodie van dj sinterclasie! |
|
|
|