|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Immers ziet zichzelf niet als de nieuwe John Guidetti
quote: Feyenoord lijkt de leegte die John Guidetti bij zijn vertrek achterliet intern op te gaan lossen. Guyon Fernandez is een belangrijke kandidaat om de spitspositie in te vullen, maar ook aankoop Lex Immers wordt genoemd. De Hagenaar vertelt in de nieuwe editie van ELF Voetbal Magazine dat hij liever als middenvelder ingezet wil worden.
Immers speelde vorig seizoen bij ADO geregeld in de spits. Toch ziet de aanwinst van Feyenoord zichzelf niet als de vervanger van Guidetti. "Ik ben gehaald voor het middenveld. Feyenoord heeft in principe aanvallers genoeg", zegt de voormalig captain van ADO in ELF Voetbal Magazine. "Het zou niet goed zijn als ik structureel in de aanval moet opereren. Maar het kan altijd een keer noodzakelijk zijn en dan speel ik waar de trainer me neerzet."
"Bij ADO scoorden we te weinig, maar hadden we doelpunten nodig. De trainer wilde een meer ervaren kracht in de spits. Daarop werd John Verhoek geslachtofferd. Hij had weinig achter de hand. Ik pak regelmatig mijn goaltje mee, vandaar dat Steijn bij mij uitkwam", aldus Immers.
De 26-jarige middenvelder kijkt uit naar de Champions League. "Dat is het allerhoogste wat je als clubvoetballer kunt bereiken. Daar doe ik het voor. Daar heb ik het met mijn vrienden over. In mijn jeugd speelde ik met een vriend vaak FIFA en Pro Evolution Soccer. En dan altijd de Champions League. Die hymne vind ik prachtig."
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers krijgt oorverdovend applaus: "Logisch dat er veel wordt verwacht"
Het hoogtepunt van de Open Dag van Feyenoord zit erop. De nieuwe aanwinsten werden traditioneel ingevlogen met een helikopter, waarna de zeven spelers onder luid gejuich werden begroet door de supporters van hun nieuwe club. Lex Immers (foto) kon rekenen op het grootste applaus van Het Legioen heeft daar begrip voor.
"Het kippenvel stond er rijen dik op toen we De Kuip invlogen. Ik was wel wat bang toen dat ding opsteeg en de piloot wat 'moves' maakte", geeft Immers, die overkwam van ADO Den Haag. toe aan RTV Rijnmond. "Fantastisch dat hier zoveel mensen op afkomen. Zo zie je maar weer hoe deze club leeft. Het is logisch dat er veel wordt verwacht. We zullen met zijn allen keihard vechten bij Feyenoord."
Ook de zes andere nieuwelingen genoten bij aankomst in het stadion. "Dit was heel mooi", zo stelt Daryl Janmaat, een transfervrije aanwinst van de Rotterdammers, kort nadat hij de helikopter uitstapte. "Je hebt er bepaalde verwachtingen bij, maar die zijn zelfs overtroffen. Ik had ook nog nooit in een helikopter gezeten. Dit is een fantastische club, het was alleen maar mooi." Bron:soccernews.nl |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers neemt nieuw Feyenoord-album in ontvangst
Lex Immers heeft zondagochtend na afloop van de eerste kidspersconferentie het nieuwe Feyenoord-album De Grootste Legioen Hits in ontvangst genomen. Het album, dat bestaat uit twee cds, bevat de grootste Feyenoord-hits en de nieuwste Feyenoord-single Give it up for Feyenoord van The Champ ft. MC F. De laatste overhandigde zelf het eerste exemplaar van het nieuwe album aan Immers, waarna ook de aanwezige kinderen als verrassing een album cadeau kregen.
Op het album staan drie tracks van het duo The Champ ft MC F, die bekend werden met hun hitsingle Super Feyenoord. MC F, zelf fanatiek Feyenoord-supporter, reageerde verheugd op het album. Ik ben heel trots dat er een aantal tracks van ons zijn meegenomen op het album zei hij. Ik had nooit verwacht dat de single Super Feyenoord zon succes zou worden en ik vind het iedere keer weer bijzonder als het nummer in het stadion wordt gedraaid. We hebben ooit al eens opgetreden in De Kuip en het blijft een droom om dat nog eens te mogen doen.
Het album is vanaf vandaag verkrijgbaar in de Feyenoord Fanshop en via deze link ook te downloaden via iTunes. Bron: Feyenoord.nl |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers: 'Ik wil de groep op sleeptouw nemen'
Lex Immers is klaar voor zijn eerste jaar in De Kuip. De middenvelder hoopt dit seizoen niet alleen op het veld, maar ook erbuiten een voortrekkersrol te vervullen bij Feyenoord. Ik wil de groep op sleeptouw nemen, vertelt hij deze maand in Feyenoord Magazine. Ik ben nu 26 en een van de ouderen in de groep bij Feyenoord. Samen met bijvoorbeeld Ruben Schaken moet ik het goede voorbeeld gaan geven. Bij ADO Den Haag had Immers de laatste jaren al een leidende rol. Hij was lange tijd aanvoerder en regelde buiten het veld van alles binnen de selectie. Als er iemand klaagde, ging hij langs om te vragen wat eraan scheelde en ging met de problemen aan de slag. Ik ben een heel zorgzaam mens, zegt Immers. Ik wil iedereen helpen, zo zit ik in elkaar. Zijn gevoel voor verantwoordelijkheid maakte een forse groei door, na de geboorte van zijn kinderen. Immers voelt zich verantwoordelijk voor hen. Dat heeft volgens hem ook met volwassenheid te maken. Qua leeftijd zich Immers inmiddels dichterbij de dertig dan bij de twintig. Volwassen worden gebeurt dan automatisch, zegt Immers. Ik heb geleerd van de fouten die ik heb gemaakt. Bron:FR12.nl |
|
|
|
|
craven
|
|
|
niet lullen maar voetballen |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Heheh en in het goeie doel scoren. Al kon die dr weinig aan doen =) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Gun jullie het beste met hem mr ik denk dat de weg waar Feyenoord naartoe wil voor sommige waaronder Immers te hoog gegrepen is.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat kan ik niet geloven D.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: dat ik jullie het beste gun of dat Immers het niveau niet gaat bereiken waar je cluppie naar toe wilt.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Denk dat hij handelingssnelheid tekort komt voor de absolute Hollandse top.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voor de Europese niet okay maar voor Nederlandse begrippen is hij okay..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 augustus 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Mr hard werken doet hij in ieder geval wel Bos.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat moet ik hem ook zeker nageven aan zijn inzet ligt het niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor de positie van het huidige Feyenoord is t een versterking. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens een prima stand in voor Bakkal..! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers: "Leek alsof er muur in de goal stond"
We are so lucky. Lex Immers hoorde het een speler van Dinamo Kiev zeggen, dinsdag tijdens de wedstrijd in de Kuip. De ploeg uit Oekraïne begon als grote favoriet aan de tweestrijd met Feyenoord in de voorronde van de Champions League, maar had alle geluk van de wereld dat het niet uitgeschakeld werd. Feyenoord was in de Rotterdamse Kuip veel beter en had moeten winnen, maar liet na om te scoren.
Na de 2-1 nederlaag in Oekraïne van vorige week had Feyenoord in de Kuip aan een kleine zege genoeg om door te gaan. Kansen daarop kreeg het genoeg, maar de bal wilde er niet in. Ook niet na rust, toen Lex Immers van heel dichtbij het Oekraïense doel onder vuur nam. Tot zijn eigen ontzetting stuiterde de bal via de borst van de keeper terug het veld in. Ik had echt het gevoel dat die bal er in zou gaan, zegt hij tegen FCUpdate.nl. Ik wilde al bijna juichend weglopen, maar ineens zag ik die bal terug het veld in gaan. Ik dacht: heuh? Het leek wel alsof er een muur in hun goal stond.
Of ik slecht zal slapen van die gemiste kans? Nou, meestal slaap ik sowieso niet zo veel na een wedstrijd. Alles schiet dan nog wel een keer voorbij, dus die kans ook. Maar zelf had ik niet veel anders kunnen doen, denk ik. Het was pure pech dat die bal er niet in ging. Net zoals het pech was dat één van de kansen in de eerste helft er niet in ging. We hebben vandaag gewoon een lesje in effectiviteit gekregen, verzucht Immers.
In de put zal Feyenoord na de zure nederlaag niet gaan zitten. Daarvoor was het spel simpelweg te hoopgevend, vindt Immers. Dinamo Kiev heeft vandaag gewoon geluk gehad, dat zeiden de spelers in het veld zelf ook. Bij ons overheerst nu de teleurstelling, we hadden heel wat monden kunnen snoeren als we Dinamo Kiev hier uitgeschakeld hadden. We hadden verdiend om door te gaan en daar zullen we moed uit putten. Deze wedstrijd geeft enorm veel vertrouwen, zeker ook naar het competitieduel van zondag tegen FC Utrecht toe. Als we dan weer zo spelen, is er niets aan de hand", stelt hij. Bron:FCUpdate.nl |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 08 augustus 2012 - 01:54 schreef RenatoBos het volgende:Immers: "Leek alsof er muur in de goal stond" We are so lucky. Lex Immers hoorde het een speler van Dinamo Kiev zeggen, dinsdag tijdens de wedstrijd in de Kuip. De ploeg uit Oekraïne begon als grote favoriet aan de tweestrijd met Feyenoord in de voorronde van de Champions League, maar had alle geluk van de wereld dat het niet uitgeschakeld werd. Feyenoord was in de Rotterdamse Kuip veel beter en had moeten winnen, maar liet na om te scoren. Na de 2-1 nederlaag in Oekraïne van vorige week had Feyenoord in de Kuip aan een kleine zege genoeg om door te gaan. Kansen daarop kreeg het genoeg, maar de bal wilde er niet in. Ook niet na rust, toen Lex Immers van heel dichtbij het Oekraïense doel onder vuur nam. Tot zijn eigen ontzetting stuiterde de bal via de borst van de keeper terug het veld in. Ik had echt het gevoel dat die bal er in zou gaan, zegt hij tegen FCUpdate.nl. Ik wilde al bijna juichend weglopen, maar ineens zag ik die bal terug het veld in gaan. Ik dacht: heuh? Het leek wel alsof er een muur in hun goal stond. Of ik slecht zal slapen van die gemiste kans? Nou, meestal slaap ik sowieso niet zo veel na een wedstrijd. Alles schiet dan nog wel een keer voorbij, dus die kans ook. Maar zelf had ik niet veel anders kunnen doen, denk ik. Het was pure pech dat die bal er niet in ging. Net zoals het pech was dat één van de kansen in de eerste helft er niet in ging. We hebben vandaag gewoon een lesje in effectiviteit gekregen, verzucht Immers. In de put zal Feyenoord na de zure nederlaag niet gaan zitten. Daarvoor was het spel simpelweg te hoopgevend, vindt Immers. Dinamo Kiev heeft vandaag gewoon geluk gehad, dat zeiden de spelers in het veld zelf ook. Bij ons overheerst nu de teleurstelling, we hadden heel wat monden kunnen snoeren als we Dinamo Kiev hier uitgeschakeld hadden. We hadden verdiend om door te gaan en daar zullen we moed uit putten. Deze wedstrijd geeft enorm veel vertrouwen, zeker ook naar het competitieduel van zondag tegen FC Utrecht toe. Als we dan weer zo spelen, is er niets aan de hand", stelt hij. Bron:FCUpdate.nl Tja kunnen ze dat opbrengen tegen een FC Utrecht, daar ben ik nu weer benieuwd naar .... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik wel dat Bakkal hem wel had gescoord! Daar zit nog een wereld van verschil in, tussen een Immers en een Bakkal. Hij krijgt zijn tijd nog , maar het moet niet te lang gaan duren |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Inderdaad L die ballen van Lexie moeten er nu wel ingaan, de voorbereiding is voorbij! |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
quote:Op woensdag 08 augustus 2012 - 01:54 schreef RenatoBos het volgende:Immers: "Leek alsof er muur in de goal stond" We are so lucky. Lex Immers hoorde het een speler van Dinamo Kiev zeggen, dinsdag tijdens de wedstrijd in de Kuip. De ploeg uit Oekraïne begon als grote favoriet aan de tweestrijd met Feyenoord in de voorronde van de Champions League, maar had alle geluk van de wereld dat het niet uitgeschakeld werd. Feyenoord was in de Rotterdamse Kuip veel beter en had moeten winnen, maar liet na om te scoren. Na de 2-1 nederlaag in Oekraïne van vorige week had Feyenoord in de Kuip aan een kleine zege genoeg om door te gaan. Kansen daarop kreeg het genoeg, maar de bal wilde er niet in. Ook niet na rust, toen Lex Immers van heel dichtbij het Oekraïense doel onder vuur nam. Tot zijn eigen ontzetting stuiterde de bal via de borst van de keeper terug het veld in. Ik had echt het gevoel dat die bal er in zou gaan, zegt hij tegen FCUpdate.nl. Ik wilde al bijna juichend weglopen, maar ineens zag ik die bal terug het veld in gaan. Ik dacht: heuh? Het leek wel alsof er een muur in hun goal stond. Of ik slecht zal slapen van die gemiste kans? Nou, meestal slaap ik sowieso niet zo veel na een wedstrijd. Alles schiet dan nog wel een keer voorbij, dus die kans ook. Maar zelf had ik niet veel anders kunnen doen, denk ik. Het was pure pech dat die bal er niet in ging. Net zoals het pech was dat één van de kansen in de eerste helft er niet in ging. We hebben vandaag gewoon een lesje in effectiviteit gekregen, verzucht Immers. In de put zal Feyenoord na de zure nederlaag niet gaan zitten. Daarvoor was het spel simpelweg te hoopgevend, vindt Immers. Dinamo Kiev heeft vandaag gewoon geluk gehad, dat zeiden de spelers in het veld zelf ook. Bij ons overheerst nu de teleurstelling, we hadden heel wat monden kunnen snoeren als we Dinamo Kiev hier uitgeschakeld hadden. We hadden verdiend om door te gaan en daar zullen we moed uit putten. Deze wedstrijd geeft enorm veel vertrouwen, zeker ook naar het competitieduel van zondag tegen FC Utrecht toe. Als we dan weer zo spelen, is er niets aan de hand", stelt hij. Bron:FCUpdate.nl Dat betekent dus dat hij er zondag minimaal 2 gaat inknallen. En niet in eigen doel anders kunnen ze direct zijn contract ontbinden. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 08 augustus 2012 - 06:12 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik wel dat Bakkal hem wel had gescoord! Daar zit nog een wereld van verschil in, tussen een Immers en een Bakkal. Hij krijgt zijn tijd nog , maar het moet niet te lang gaan duren Bakkal maakte dergelijke kansen idd vrijwel altijd. Immers krijgt het vertrouwen van Koeman, werkt hard en gaat ongetwijfeld binnenkort ook scoren! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zoals L zegt het word tijd dat Lex gaat uitbetalen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Keeper heeft de bal nooit gezien. Stond per ongeluk in de weg. Lex was ok gisteren. Moet wel beter. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lex was ok gisteren maar ik vind het steeds net niet, gaat nog wel komen denk ik.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jouw gun ik vandaag zeker een doelpunt Lexie.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Het is en blijft een Clown |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: gaat m nie worden Bos.. kan t niveau niet aan helaas... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Een psv'er met inzicht |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Tis te hopen voor je dat ie TD van jullie ook is inzicht krijg en da gerem bij jullie is beter aanpak, Strootman is een flapdrol, v Bommel is ver over de top en holt niks meer aan het zelfde geld voor bouma. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 09:24 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Tis te hopen voor je dat ie TD van jullie ook is inzicht krijg en da gerem bij jullie is beter aanpak, Strootman is een flapdrol, v Bommel is ver over de top en holt niks meer aan het zelfde geld voor bouma. het doet me zeer om je gelijk te geven.. dus doe ik dat ook mr niet.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: geef niet, ik weet dat ik t het, Wel zonde op papier heeft psv beste voorhoede van NL vind ik persoonlijk |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 09:34 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] geef niet, ik weet dat ik t het, Wel zonde op papier heeft psv beste voorhoede van NL vind ik persoonlijk dan motte we voortaan mr op papier voetballen.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ook op papier hebie nog te maken met een waardeloze achterhoede Enige met wie t wel goedkomt daar is Willems daar heb ik nog wel vertrouwen in |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 09:43 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Ook op papier hebie nog te maken met een waardeloze achterhoede Enige met wie t wel goedkomt daar is Willems daar heb ik nog wel vertrouwen in dat ben ik met je eens gozer.. en misschiem mot Dickie mr eens gaan spelen met het CV-duo Zanka-Pieters.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 09:43 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Ook op papier hebie nog te maken met een waardeloze achterhoede Enige met wie t wel goedkomt daar is Willems daar heb ik nog wel vertrouwen in En laat dat nou een geboren Rotterdammer zijn!!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 09:43 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Ook op papier hebie nog te maken met een waardeloze achterhoede Enige met wie t wel goedkomt daar is Willems daar heb ik nog wel vertrouwen in Dat je Willems zo goed vind? Wordt veel te veel opgehemeld........ |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: en jij zeikt Mulder te veel af.. Who cares!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 09:34 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] geef niet, ik weet dat ik t het, Wel zonde op papier heeft psv beste voorhoede van NL vind ik persoonlijk zelfs als je het mij vaker zou zeggen Reddevil kom je niet geloofwaardig over.. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Schop er vandaag maar 1 in het netje! Ik gun het je Lexie |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 09:45 schreef infamous psv het volgende:[..] dat ben ik met je eens gozer.. en misschiem mot Dickie mr eens gaan spelen met het CV-duo Zanka-Pieters.. Wat ik gister gezien heb, was er weinig verandert ten opzichte van vorig seizoen. Kan niet jo! Bouma? Kan niet afgeschreven. Niet eredivisie waardig Gewoon de hele verdediging niet. Johan Derksen & Renetje hebben gelijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 09:45 schreef infamous psv het volgende:[..] dat ben ik met je eens gozer.. en misschiem mot Dickie mr eens gaan spelen met het CV-duo Zanka-Pieters.. Dickie is een grotere pedo dan Fons Spooren, spelen met twee tegelijk.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 11:44 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Wat ik gister gezien heb, was er weinig verandert ten opzichte van vorig seizoen. Kan niet jo! Bouma? Kan niet afgeschreven. Niet eredivisie waardig Gewoon de hele verdediging niet. Johan Derksen & Renetje hebben gelijk. idd mr denk dat Dokter Dick wel ff losgaat.. Mr Bouma brengt veel te weinig en Marcelo is te wankel.. hoe is t ook mogelijk , 40 miljoen Brazilianen die goed kunnen voetballen en wij treffen een ping-pong speler.. |
|
|
|