BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lex Immers topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 augustus 2012 - 19:57   quote  deeplink  
Kssssst, let nou maar op Devil met Lexie komt het echt wel goed..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 18 augustus 2012 - 23:36   quote  deeplink  
Heeft weer grandioos gespeeld
Echt trots op hoe hij kansen weet te verpesten echt knap gewoon
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 18 augustus 2012 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2012 - 23:36 schreef RedDevil1990 het volgende:
Gelukkig heeft hij er met jou in ieder geval 1 grote fan bij!
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 18 augustus 2012 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 19:57 schreef RenatoBos het volgende:
Kssssst, let nou maar op Devil met Lexie komt het echt wel goed..
Gozer.. ik heb het je al eens eerder gezegd.. Immers komt tekort voor het niveau waar Feyenoord naartoe wil..
MMM
 MMM - zaterdag 18 augustus 2012 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2012 - 23:36 schreef RedDevil1990 het volgende:
Voegt echt niks toe.. Voetballend helemaal niks, scoort niet..

Man, ik mis Bakkal al. Daar werd je soms niet vrolijk van maar dit..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 18 augustus 2012 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2012 - 23:41 schreef MMM het volgende:

[..]

Voegt echt niks toe.. Voetballend helemaal niks, scoort niet..

Man, ik mis Bakkal al. Daar werd je soms niet vrolijk van maar dit..
Immers valt ook mij helemaal niet mee. Maar goed, het is naar mijn mening wel veel te vroeg om hem al af te schrijven, maar het moet wel beter. Een behoorlijk stuk beter. Hopelijk kan Immers de komende wedstrijden aantonen waarom hij gehaald is!
MMM
 MMM - zaterdag 18 augustus 2012 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2012 - 23:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Immers valt ook mij helemaal niet mee. Maar goed, het is naar mijn mening wel veel te vroeg om hem al af te schrijven, maar het moet wel beter. Een behoorlijk stuk beter. Hopelijk kan Immers de komende wedstrijden aantonen waarom hij gehaald is!
Tony!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 18 augustus 2012 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2012 - 23:44 schreef MMM het volgende:

[..]

Tony!
Nog niet, maar als Immers niet verbeterd dan inderdaad Tonny! Of Singh.
MMM
 MMM - zaterdag 18 augustus 2012 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2012 - 23:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Nog niet, maar als Immers niet verbeterd dan inderdaad Tonny! Of Singh.
Daarom vond ik het ook raar dat Leerdam op 10 kwam te spelen..
dennie
 dennie - zondag 19 augustus 2012 - 00:11   quote  deeplink  
Omar Cisse Schaken

-----Vormer

Clasie------Singh

zoiets maar probere dan? We missn duidelijk een type El Ahmadi om samen met Clasie het spel te maken, Singh is veel meer vn de combinaties dan Vormer, terwijl Vormer diepgang heeft. Fernandez, weg ermee. Cisse is beter.
MMM
 MMM - zondag 19 augustus 2012 - 00:13   quote  deeplink  
Heb zelfs meer vertrouwen in Schaken als spits dan wat er nu rondloopt..
dennie
 dennie - zondag 19 augustus 2012 - 00:18   quote  deeplink  
En als er echt niets komt is het jaar waarschijnlijk toch verloren, laat dan Achahbar maar ervaring opdoen... Slechter dan wat we hebben kan niet, misschien staat hij er dan volgend seizoen (als ie dan niet verkocht is..)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 augustus 2012 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 00:13 schreef MMM het volgende:
Heb zelfs meer vertrouwen in Schaken als spits dan wat er nu rondloopt..
Mee eens, ik had, toen die dubbele wissels aanstaande was, ook eigenlijk verwacht dat Cabral voor Guyon zou komen en dat Schaken in de spits zou gaan spelen. Leerdam dan voor Nelom.
bode
 bode - zondag 19 augustus 2012 - 00:51   quote  deeplink  
Immers is gewoon een mis koop voor dit grote Feyenoord als naam
gewoon 4-4-2 gaan spelen zolang onze nieuwe spits er nog niet is
van geil
 van geil - zondag 19 augustus 2012 - 01:55   quote  deeplink  
zei vorig jaar al.....

is n uiterst beperkte voetballer...
leuk voor op de bank als stand inn voor tonny
mark010
 mark010 - zondag 19 augustus 2012 - 02:01   quote  deeplink  
ja ik ben het met jullie eens dat immers een hoop kansen verprutst, maar hij is ook geen aanvaller, laat staan een spits, die jongen is een middenvelder met een goed aanvallend karakter maar technisch niet erg begaafd dus we kunnen van hem niet verwachten dat hij feyenoord bij de hand neemt en veel doelpunten maakt, daar zijn spitsen van het kaliber kuyt, makaay en guidetti voor nodig
tomson
 tomson - zondag 19 augustus 2012 - 02:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2012 - 23:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

We zullen wel verder met hem MOETEN want een leeuwedeel uit het transferpotje is toch
naar Lexie gegaan. Hopen dat hij dan gauw wil starten want voorlopig was het pet.
tomson
 tomson - zondag 19 augustus 2012 - 02:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 01:55 schreef van geil het volgende:
zei vorig jaar al.....

is n uiterst beperkte voetballer...
leuk voor op de bank als stand inn voor tonny
Ik snap al totaal niet waarom Tonny totaal geen speelminuutjes krijgt.
Zou de "multifuncionaliteit" van Leerdam de doorslag geven dat hij erin komt?
Leerdam kan natuurlijk overal vuil werk opknappen...
van geil
 van geil - zondag 19 augustus 2012 - 02:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 02:45 schreef tomson het volgende:

[..]

Ik snap al totaal niet waarom Tonny totaal geen speelminuutjes krijgt.
Zou de "multifuncionaliteit" van Leerdam de doorslag geven dat hij erin komt?
Leerdam kan natuurlijk overal vuil werk opknappen...
ik vrees dat van geel n vinger in de pap heeft...
leerdam nog proberen te slijten...en zijn aankopen moeten erin.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 19 augustus 2012 - 03:47   quote  deeplink  
Goede mentaliteit. De rest drama. Danny Buijs 2
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 19 augustus 2012 - 09:21   quote  deeplink  
The new name: Lex Missers ......
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 19 augustus 2012 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 02:48 schreef van geil het volgende:

[..]

ik vrees dat van geel n vinger in de pap heeft...
leerdam nog proberen te slijten...en zijn aankopen moeten erin.
Dat ligt niet aan van Geel lijkt me: Is meer een keuze van Koeman. En dan kan je wel roepen dat van Geel hem wil slijten. Maar ik geloof nooit dat Koeman zich laat piepelen ..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 19 augustus 2012 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 00:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Mee eens, ik had, toen die dubbele wissels aanstaande was, ook eigenlijk verwacht dat Cabral voor Guyon zou komen en dat Schaken in de spits zou gaan spelen. Leerdam dan voor Nelom.
Ik had Leerdam en Cabral NOOIT verwacht: Ik had Anass Acahabar verwacht samen met Tony Trindade de Vilhena als invallers voor Lex Missers en Gyon Weerhelemaalniks ......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 augustus 2012 door lijdensweg --
lion1
 lion1 - zondag 19 augustus 2012 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 02:01 schreef mark010 het volgende:
ja ik ben het met jullie eens dat immers een hoop kansen verprutst, maar hij is ook geen aanvaller, laat staan een spits, die jongen is een middenvelder met een goed aanvallend karakter maar technisch niet erg begaafd dus we kunnen van hem niet verwachten dat hij feyenoord bij de hand neemt en veel doelpunten maakt, daar zijn spitsen van het kaliber kuyt, makaay en guidetti voor nodig
Waar Lex ook loopt .. Hij doet alles fout .
Kan niet normaal kaatsen , is langzaam , loopt er als een dood vogeltje bij en scoort
Niet .
Enige wat hij goed kan is in de weg lopen !!

Eerste miskoop van van Geel en Koeman moet niet meet de hand boven zijn hoofd houden
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zondag 19 augustus 2012 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 09:25 schreef FR-Han het volgende:
ik denk inmiddels anders dan toen. immers is een judas 2e klasse!!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 augustus 2012 - 09:45   quote  deeplink  
Opportunisme man.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 19 augustus 2012 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2012 - 23:40 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Gozer.. ik heb het je al eens eerder gezegd.. Immers komt tekort voor het niveau waar Feyenoord naartoe wil..
Hij is nooit de beste bij Ado geweest en kan nu t niveau van Feyenoord al niet aan en zeker niet wat Feyenoord graag wil nastreven idd
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 19 augustus 2012 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2012 - 23:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Gelukkig heeft hij er met jou in ieder geval 1 grote fan bij!
Ik doe me best om een goed promo filmpje van immers te maken zodat we m kunnen aanbieden bij andere clubs. Ik blijf alleen hangen bij 0,01sec meer goede dingen heeft ie niet gedaan
infamous psv
 infamous psv - zondag 19 augustus 2012 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 10:00 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Hij is nooit de beste bij Ado geweest en kan nu t niveau van Feyenoord al niet aan en zeker niet wat Feyenoord graag wil nastreven idd
Immers wil te graag en dat gaat hem opbreken.. goeie om erbij te hebben mr geen topper of drager van het team..
infamous psv
 infamous psv - zondag 19 augustus 2012 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 10:02 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ik doe me best om een goed promo filmpje van immers te maken zodat we m kunnen aanbieden bij andere clubs. Ik blijf alleen hangen bij 0,01sec meer goede dingen heeft ie niet gedaan
je moet hem wel n kans geven want hij is niet alleen verantwoordelijk.. het probleem is simpel: jullie missen n afmaker want die 3 voorin zijn supersnel mr geen toppers zoals Feyenoord die eerder had zoals V Hooijdonck , Tomasson of Makaay..
Met alleen snelheid kom je er niet
FR-Han
 FR-Han - zondag 19 augustus 2012 - 10:12   quote  deeplink  
ik geef hierbij een dikke middelvinger naar alle supporters die nu lopen te zeiken over immers. je kan je eigen spelers ook kapot maken. en daar zijn er een aantal goed mee bezig. iedereen heeft gezien dat ie bij ado goals zat maakte. geef lex de tijd. want dit is een absolute feyenoord waardige speler. mischien moeten er eens een paar op de training gaan kijken. daar vliegen ze er al wel in. en straks vanzelf ook in de duels die er toe doen. Lex!!! Ik support jou wel!!!
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 19 augustus 2012 - 10:18   quote  deeplink  
Volledig met je eens Han...
infamous psv
 infamous psv - zondag 19 augustus 2012 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 10:12 schreef FR-Han het volgende:
ik geef hierbij een dikke middelvinger naar alle supporters die nu lopen te zeiken over immers. je kan je eigen spelers ook kapot maken. en daar zijn er een aantal goed mee bezig. iedereen heeft gezien dat ie bij ado goals zat maakte. geef lex de tijd. want dit is een absolute feyenoord waardige speler. mischien moeten er eens een paar op de training gaan kijken. daar vliegen ze er al wel in. en straks vanzelf ook in de duels die er toe doen. Lex!!! Ik support jou wel!!!
Beste Han
geldt dit ook voor mij aangezien ik geen supporter ben..
En hou je hoofd koel op deze mooie warme dag!
legrande
 legrande - zondag 19 augustus 2012 - 10:27   quote  deeplink  
We moeten immers gewoon wat tijd gunnen. Er zijn zoveel spelers die bij feyenoord eerst geen bal raken en later tot ster uitgroeien. Kijk Guidetti is een ander verhaal. Immers komt er wel. Ook ik heb hem bar slechte wedstrijden zien spelen. Maar hij werkt keihard en ik denk dat wanneer hij eenmaal gaat scoren het wel goed komt. Tot nu verprutste hij de kansen maar hij creeer er wel zelf dieverse en dat kun je van anderen niet zeggen. Ik persoonlijk vind Fernandez totaal ongescjikt. Werkt wel maar niet eredivisie waardig. Vind ook dat we Omar nu na de ramadan een kans moeten geven. Schaken scoorde gisteren wel maar vond hem ook niet sterk. Clasie had een paar goede passes maar ook te weinig. Vormer 20 corners 1 maal gevaarlijke kopbal Mathijssen. Worst lastig volgende week uit Heracles zonder de vrij en Mathijssen. Worst het Kongolo? Ben benieuwd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 augustus 2012 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 05:12 schreef Nummer Zeven het volgende:
Ach hij speelt in een Feyenoord shirt, maar onbegrijpelijk dat je hier meer dan een miljoen voor neerlegt.
Welke middenvelder heeft wel gescoord dan ?
Onzin al verprutst hij wel veel kansen...
Maar om te winnen moet je geen rood pakken enzo ...
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 augustus 2012 - 10:33   quote  deeplink  
Geduld met Lex.Lex is geen spits !
We hebben ook Schaken zo behandeld en negatief neergezet en gisteren toch een goal,en in mijn ogen redelijk gevoetbald.
We riepen ja Cabral dat wordt een topper uuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhh
Moraal van dit verhaal heb geduld ,geduld is IMMERS een schone zaak.
infamous psv
 infamous psv - zondag 19 augustus 2012 - 10:39   quote  deeplink  
Immers: "Op de training vliegt alles er in"

Auteur: Edwin Radstaat Gepubliceerd:Vandaag om 08:42Categorie:Reactie

Lex Immers wist zaterdagavond wederom het net van de tegenstander niet te vinden in het shirt van Feyenoord. De middenvelder maakt zich vooralsnog echter geen zorgen en blijft vertrouwen in een ommekeer omdat hij op de training steeds trefzeker is.

Ik ben er niet zo heel erg mee bezig want op de training vliegt alles er in, maar nu in de wedstrijd niet. Dat moet nog komen. Vandaag denk ik dat ik minder was, die wedstrijden heb je er ook tussen en dan moet je jezelf herpakken. Op naar de volgende wedstrijd en dat is donderdag al weer. Er is geen tijd om mijn kop in het zand te steken. Er zijn genoeg ervaren mensen om mij heen die de goede dingen tegen me zeggen. Als ik er te veel mee bezig ben, gaat het verhaal een eigen leven leiden. Dat moet niet en dat gaat ook niet gebeuren, aldus Immers tegenover de camera van Eredivisie Live.

Immers was niet tevreden over het vertoonde spel van Feyenoord en ook niet over het behaalde resultaat tegen Heerenveen (1-1). Ik denk dat dit een wedstrijd was beneden ons niveau. We kregen kleine kansen en ik een grote kans. Een rode kaart voor Joris Mathijsen en dan denk je dat je daar de wedstrijd verliest, maar een lange bal van Jordy Clasie, die kop ik door naar Ruben Schaken. Hij schiet de 1-1 binnen, waardoor we toch nog één punt hebben gered.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 augustus 2012 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 10:33 schreef piet de paler het volgende:
Geduld met Lex.Lex is geen spits !
We hebben ook Schaken zo behandeld en negatief neergezet en gisteren toch een goal,en in mijn ogen redelijk gevoetbald.
We riepen ja Cabral dat wordt een topper uuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhh
Moraal van dit verhaal heb geduld ,geduld is IMMERS een schone zaak.
Eens.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 augustus 2012 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Eens.
craven
 craven - zondag 19 augustus 2012 - 11:14   quote  deeplink  
Maar we kunnen allemaal wel concluderen dat Immers tot nu toe te weinig brengt??
Geen goede balaannames,vertraagt het spel en niet doelgericht.
Mogen wel kritisch blijven...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 augustus 2012 door craven --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 augustus 2012 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 09:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik had Leerdam en Cabral NOOIT verwacht: Ik had Anass Acahabar verwacht samen met Tony Trindade de Vilhena als invallers voor Lex Missers en Gyon Weerhelemaalniks ......
Ik had die twee ook niet ingebracht, maar dat doet er ook niet toe, maar op het moment dat ze klaar stonden had ik bovenstaande wissel verwacht.

Singh of Vilhena had denk ik een meer voor de hand liggende wissel geweest dan Leerdam, omdat we wat creativiteit misten. Snap wel dat Koeman Cabral inbracht, dat had een speler kunnen zijn die met een actie nog voor gevaar zou kunnen zorgen. Het leek alleen helemaal nergens op bij Jerson.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 augustus 2012 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 11:14 schreef craven het volgende:
Maar we kunnen allemaal wel concluderen dat Immers tot nu toe te weinig brengt??
Geen goede balaannames,vertraagt het spel en niet doelgericht.
Mogen wel kritisch blijven...
Klopt, kritisch zijn op een speler kan prima los bestaan naast het gegeven dat je Feyenoordspelers (onvoorwaardelijk) steunt.

Ik heb ook Lex nog zeker niet opgegeven, maar we moeten wel concluderen dat het zeker de tweede helft bij Lex 3x niets was.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 augustus 2012 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Geheel mee eens.
Jaar geleden riepen er zoveel dat Lex naar Feyenoord moest komen.
robeliens
 robeliens - zondag 19 augustus 2012 - 11:47   quote  deeplink  
Missers eruit VILHENA erin die jonge is veel beter en krijgt nu gewoon 0 speelmin triest triest triest
craven
 craven - zondag 19 augustus 2012 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 11:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Geheel mee eens.
Jaar geleden riepen er zoveel dat Lex naar Feyenoord moest komen.
not me...maar steun natuurlijk elke feyenoorder...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 augustus 2012 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 11:47 schreef robeliens het volgende:
Missers eruit VILHENA erin die jonge is veel beter en krijgt nu gewoon 0 speelmin triest triest triest
Die jongen is niet 'veel' beter. Wel een groot talent. Vilhena komt er wel.
twitch
 twitch - zondag 19 augustus 2012 - 11:49   quote  deeplink  
het enige jammere is dat ik juist niet snap waarom hij zoveel kansen krijgt , er staat toch nog een complete voorhoede voor hem

lijkt mij dat die juist die kansen hadden moeten krijgen
Lex is in mijn ogen bij ons gekomen om zijn werklust en zijn leuke passes
en zijn gemiddelde van 8 tot 10 goals per seizoen
dat hij er nu al 5 in had en eigenlijk wel moest hebben liggen is eigenlijk bijzaak

ik zie Lex bikkelhard werken maar nog niet beloond wordt ervoor en dat vind ik jammer
ik zie het wel goed komen met hem , maak me meer zorgen om de spitsen dat die niet op de plekken staan waar de kansen komen
al zat die van Schaken er wel heel lekker in gister , maar met 10 man en 15 min kunnen ze wel scoren ??
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 augustus 2012 - 11:53   quote  deeplink  
De enige kritiek die ik op Lex heb is :Lex potverdomme geen rolletjes maar snoeihard in het goal schieten
robeliens
 robeliens - zondag 19 augustus 2012 - 11:54   quote  deeplink  
Clasie en vormer werken harder immers is te traag altijd te laat verliest de bal continue gaat de duels niet volledig in
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 augustus 2012 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 11:54 schreef robeliens het volgende:
Clasie en vormer werken harder immers is te traag altijd te laat verliest de bal continue gaat de duels niet volledig in
Misschien is dit zo,maar herhaal je reactie over 3 maanden .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lex Immers topic

0.0429198