|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2012 - 11:14 schreef craven het volgende:Maar we kunnen allemaal wel concluderen dat Immers tot nu toe te weinig brengt?? Geen goede balaannames,vertraagt het spel en niet doelgericht. Mogen wel kritisch blijven... Geen probleem mee maat.. Ik was telaat terug om nog wat fatsoenlijks te kunnen zien maar zag wel de niet zo scherpe Immers een snotballetje schieten waar ik niet vrolijk van werd...
Ook wel zuur dat je om 8 uur over de van Brienenoord rijd wetende dat je de wedstrijd niet zal zien.De lampen branden en plots zie je een auto totaallos op een vangrail staan..Die knul heeft ook de wedstrijd niet gehaald maar heeft ook gren auto meer.Dus het kan altijd erger maat.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2012 - 11:57 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Geen probleem mee maat.. Ik was telaat terug om nog wat fatsoenlijks te kunnen zien maar zag wel de niet zo scherpe Immers een snotballetje schieten waar ik niet vrolijk van werd... Ook wel zuur dat je om 8 uur over de van Brienenoord rijd wetende dat je de wedstrijd niet zal zien.De lampen branden en plots zie je een auto totaallos op een vangrail staan..Die knul heeft ook de wedstrijd niet gehaald maar heeft ook gren auto meer.Dus het kan altijd erger maat.. Belangrijkste dat je uit kon stappen |
|
|
|
|
robeliens
|
|
|
Ja dat is op basis wat ik zie al 6 wedstrijden helaas ik had het graag ook anders gezien maar het is niet zo |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
jij ziet jij ziet wat ik niet ziet ? |
|
|
|
|
robeliens
|
|
|
Nou lijkt me duidelijk dat als je naar clasie en vormer janmaat kijkt dat daar nog een groot verschil in zit |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2012 - 12:02 schreef robeliens het volgende:Ja dat is op basis wat ik zie al 6 wedstrijden helaas ik had het graag ook anders gezien maar het is niet zo welke wedstrijden heb jij gezien dan? |
|
|
|
|
robeliens
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: O ja hoe is het met je hond,geleid die je nog goed (LoL) |
|
|
|
|
mark010
|
|
|
we kunnen wel klagen dat immers niet scoort maar die krijgt nog kansen en dat kun je van fernandez niet zeggen terwijl hij in de spits speeld |
|
|
|
|
robeliens
|
|
|
Ja hoor piet bijten kan hij ook whahaha |
|
|
|
|
robeliens
|
|
|
Fernandez stoppen ze zowat onder her gras |
|
|
|
|
FJSR
|
|
|
immers gratis optehalen bij de kuip wat een kut voetballer !! ik baalde al toen die naar feyenoord kwam 1e kut aankoop van geel !!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2012 - 12:27 schreef FJSR het volgende:immers gratis optehalen bij de kuip wat een kut voetballer !! ik baalde al toen die naar feyenoord kwam 1e kut aankoop van geel !!! herhaal uw zienswijze over 3 maanden. |
|
|
|
|
robeliens
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2012 - 10:33 schreef piet de paler het volgende:Geduld met Lex.Lex is geen spits ! We hebben ook Schaken zo behandeld en negatief neergezet en gisteren toch een goal,en in mijn ogen redelijk gevoetbald. We riepen ja Cabral dat wordt een topper uuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhh Moraal van dit verhaal heb geduld ,geduld is IMMERS een schone zaak. Immers is geen spits, waarom hebben ze hem dan gehaald. Als je de salarissen van Immers en Mathijsen bij elkaar legt dan had je een spits een goede aanbieding kunnen doen. Zo snap ik dat ophemelen van Guidetti ook niet. Tuurlijk heeft hij veel betekend vorig seizoen, maar het is niet eens zeker dat hij dit seizoen kan spelen, waarom dan huren?? Kost toch weer geld terwijl je niets aan hem hebt. Ik vind dit alles bij elkaar toch zonde van het geld. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Vind je het raar? Hij kan nog niet eens in de topklasse mee , dus laat staan bij feyenoord |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2012 - 10:12 schreef FR-Han het volgende:ik geef hierbij een dikke middelvinger naar alle supporters die nu lopen te zeiken over immers. je kan je eigen spelers ook kapot maken. en daar zijn er een aantal goed mee bezig. iedereen heeft gezien dat ie bij ado goals zat maakte. geef lex de tijd. want dit is een absolute feyenoord waardige speler. mischien moeten er eens een paar op de training gaan kijken. daar vliegen ze er al wel in. en straks vanzelf ook in de duels die er toe doen. Lex!!! Ik support jou wel!!! Kijk dit zijn uitspraken waar ik wat mee kan, zo is het Han en niet anders, ben ook niet blij dat ie ze er niet inschiet want de kansen die hij heeft gehad MOESTEN doelpunten zijn.. Kritiek is okay maar afzeiken ljkt me niet de bedoeling, uitfluiten is jodengedrag.. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2012 - 14:46 schreef RenatoBos het volgende:[..] Kijk dit zijn uitspraken waar ik wat mee kan, zo is het Han en niet anders, ben ook niet blij dat ie ze er niet inschiet want de kansen die hij heeft gehad MOESTEN doelpunten zijn.. Kritiek is okay maar afzeiken ljkt me niet de bedoeling, uitfluiten is jodengedrag.. janmaat is beter! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar hebben we het helemaal niet over, trol.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2012 - 11:57 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Geen probleem mee maat.. Ik was telaat terug om nog wat fatsoenlijks te kunnen zien maar zag wel de niet zo scherpe Immers een snotballetje schieten waar ik niet vrolijk van werd... Ook wel zuur dat je om 8 uur over de van Brienenoord rijd wetende dat je de wedstrijd niet zal zien.De lampen branden en plots zie je een auto totaallos op een vangrail staan..Die knul heeft ook de wedstrijd niet gehaald maar heeft ook gren auto meer.Dus het kan altijd erger maat.. Oke papi ;) Het kan altijd erger... |
|
|
|
|
Heeloudefan
|
|
|
Kan Feyenoord Lex Immers bij ADO niet inruilen voor Jens Toornstra? Als ze een beetje opschieten kan dat nog binnen zijn proeftijd! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2012 - 20:57 schreef Heeloudefan het volgende:Kan Feyenoord Lex Immers bij ADO niet inruilen voor Jens Toornstra? Als ze een beetje opschieten kan dat nog binnen zijn proeftijd! dat is inderdaad wel n goede voetballer! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2012 - 20:57 schreef Heeloudefan het volgende:Kan Feyenoord Lex Immers bij ADO niet inruilen voor Jens Toornstra? Als ze een beetje opschieten kan dat nog binnen zijn proeftijd! Ik heb altijd al gezegd, niet Immers halen maar Toonstra een echter topper |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Is ook beter dan Goossens |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Beste Lex Als je de mening van al deze voetbalkenners leest,bedenk dan het volgende ,bijna alle spelers worden zo ontvangen in de kuip.Ja zelfs de grote voetballers.Koeman en v Hooijdonk waren te oud ,Schaken was een miskoop,en zelfs ja onze Guidetti werd met scepsis ontvangen (ja een speler die het eerste niet haalde kon toch nooit iets zijn) dus Lex trek het je niet aan met de juiste inzet kom je er. Maar 1 verzoek als je de bal in het goal kan schieten dan HEEN ROLLETJE maar loeihard.
lees dit even
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 augustus 2012 door piet de paler -- |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2012 - 20:57 schreef Heeloudefan het volgende:Kan Feyenoord Lex Immers bij ADO niet inruilen voor Jens Toornstra? Als ze een beetje opschieten kan dat nog binnen zijn proeftijd! lex speelt compact prima |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: ja toen hij nog bij Den Haag speelde! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2012 - 21:07 schreef piet de paler het volgende:Beste Lex Als je de mening van al deze voetbalkenners leest,bedenk dan het volgende ,bijna alle spelers worden zo ontvangen in de kuip.Ja zelfs de grote voetballers.Koeman en v Hooijdonk waren te oud ,Schaken was een miskoop,en zelfs ja onze Guidetti werd met scepsis ontvangen (ja een speler die het eerste niet haalde kon toch nooit iets zijn) dus Lex trek het je niet aan met de juiste inzet kom je er. Maar 1 verzoek als je de bal in het goal kan schieten dan HEEN ROLLETJE maar loeihard. lees dit even lezen mannen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:
Dit noem ik geen Feyenoorder |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Anders kunnen we ook spelers halen met dit
Zal ook vele hier geen probleem mee hebben |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2012 - 21:07 schreef piet de paler het volgende:Beste Lex Als je de mening van al deze voetbalkenners leest,bedenk dan het volgende ,bijna alle spelers worden zo ontvangen in de kuip.Ja zelfs de grote voetballers.Koeman en v Hooijdonk waren te oud ,Schaken was een miskoop,en zelfs ja onze Guidetti werd met scepsis ontvangen (ja een speler die het eerste niet haalde kon toch nooit iets zijn) dus Lex trek het je niet aan met de juiste inzet kom je er. Maar 1 verzoek als je de bal in het goal kan schieten dan HEEN ROLLETJE maar loeihard. lees dit even gelezen....................... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Beetje jammer dit.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
"Je kan denken: Immers zit niet lekker in de wedstrijd, laat ik het zelf doen"
De Kuip schreeuwde tijdens het duel met sc Heerenveen (1-1) om de terugkeer van John Guidetti. De Zweedse doelpuntenmaker moet het gebrek aan scorend vermogen oplossen bij Feyenoord. Guyon Fernandez, momenteel spits bij de Rotterdammers, houdt zich niet zo bezig met de roep om Guidetti.
"Ik kan er niet zoveel mee, dus waarom zou ik daarover nadenken?", vraagt hij zich af in gesprek met Metro. "Je moet vrij zijn in je hoofd en zo min mogelijk nadenken over dingen waarop je toch geen invloed hebt. Als team maken we het niet af en dat moet veranderen. Maar persoonlijk trek ik het me niet aan, omdat ik die kansen niet heb gemist."
Vlak voor rust kreeg Lex Immers de kans om de score te openen voor de Stadionclub. De Hagenaar had het vizier echter wederom niet op scherp staan en gaf al aan dat 'het nog moet komen'. "Die kans van Lex heb ik ook voorbereid. Je kan dan denken: hij zit niet lekker in de wedstrijd, laat ik het zelf doen, maar daar moet je voor waken", weet Fernandez.
"Lex doet zijn uiterste best en is hier naartoe gekomen met de verwachting dat hij belangrijk kan zijn voor de ploeg", aldus de 26-jarige speler. "Je kan wel zeggen dat kritiek je niets doet, maar als iedereen tegen je zegt dat het tijd wordt om te scoren, neem je dat toch mee. Het nestelt zich dan in je hoofd en dat kun je niet gebruiken. Spelers moeten vrij zijn in hun hoofd, vooral spitsen. Lex heeft tijd nodig en moet doen wat hij bij ADO ook heeft gedaan. Dan weet ik zeker dat we veel plezier aan hem gaan beleven." Bron:Soccernews.nl |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: la dat beetje mr weg... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Aankoop immers is idd jammer. Van de zotte dat ze voor zoon lamlul geld uitgeven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Goeie aankoop,heeft tijd nodig en bij sommige is het zelfs t seizoen pas goed..Kijk maar naar de historie van de club... Aankoop Mathijsen ook al was die transfervrij heb ik niet begrepen. |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Kut aankoop al zou ik m nooit uitfluiten, want hij speelt wel in ons shirt. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
twitch
|
|
|
quote: ga maar in de hoek staan en je schamen !! |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: jammer, tuurlijk lex speelt niet zoals janmaat (messi) en janmaat knuffelde toch ook bij heereveen? |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2012 - 22:41 schreef Leon FR1908 het volgende:Goeie aankoop,heeft tijd nodig en bij sommige is het zelfs t seizoen pas goed..Kijk maar naar de historie van de club... Aankoop Mathijsen ook al was die transfervrij heb ik niet begrepen. zeker 10+ goals |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ik heb niet zoveel geld betaald voor dat wandelende stuk stront Van Haaren heeft nog meer kwaliteit dan die idioot met ze ooievaar |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: was de zon te heet voor je maat? godver man. er zijn 2 competitie wedstrijden gespeeld. waarvan 30 minuten in de spits. beetje meer geduld met hem en het komt goed. ik maakte me al sterk voor immmers toen hij niet eens weg mocht bij den haag. ik heb hier oog voor. als lex straks ineens een bal op zijn slof neemt zoals vorig jaar, en die lederen knikker zowat door de touwen jaagt sta jij te janken van geluk, met een nat plakkerig vlekje in je boxert, intens genietend met een semi stijve piel. en kom dan ook niet bij me aan. want dan heb ik ook geen begrip voor jou vochtige slip!! ;-) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 07:44 schreef FR-Han het volgende:[..] was de zon te heet voor je maat? godver man. er zijn 2 competitie wedstrijden gespeeld. waarvan 30 minuten in de spits. beetje meer geduld met hem en het komt goed. ik maakte me al sterk voor immmers toen hij niet eens weg mocht bij den haag. ik heb hier oog voor. als lex straks ineens een bal op zijn slof neemt zoals vorig jaar, en die lederen knikker zowat door de touwen jaagt sta jij te janken van geluk, met een nat plakkerig vlekje in je boxert, intens genietend met een semi stijve piel. en kom dan ook niet bij me aan. want dan heb ik ook geen begrip voor jou vochtige slip!! ;-) Ik vond immers toen ook een drama bij Ado en vind nu nog En maak je geen zorgen al scoort ie er 50 ik blijf t een lamlul met een ooievaar vinden. Al had ie een tattoo van Ajax op ze rug staan had je dan ook nog blij met m geweest |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 07:52 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Ik vond immers toen ook een drama bij Ado en vind nu nog En maak je geen zorgen al scoort ie er 50 ik blijf t een lamlul met een ooievaar vinden. Al had ie een tattoo van Ajax op ze rug staan had je dan ook nog blij met m geweest Den Haag is een club die van mij dik respect heeft. ajax is toch een beetje een ander verhaal. maar goed. ieder zijn idee. waarom wel een bakkal van psv en geen lex van ado? en dan effe niet over een tattoo beginnen. want daar gaat het toch niet om? waarom wel rob witsche als oud held, simon tahamata vroeger, Theo lucius. en geen lex die dolgraag naar feyenoord wilde. als iemand zo graag voor ons wil spelen. terwijl zijn hart ligt in den haag. dan is dat toch alleen maar mooi? maar ik hoop voor jou en ook voor mij, dat lex straks los komt, en dat je door zijn voetbal gedwongen word je mening bij te stellen. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 08:02 schreef FR-Han het volgende:[..] Den Haag is een club die van mij dik respect heeft. ajax is toch een beetje een ander verhaal. maar goed. ieder zijn idee. waarom wel een bakkal van psv en geen lex van ado? en dan effe niet over een tattoo beginnen. want daar gaat het toch niet om? waarom wel rob witsche als oud held, simon tahamata vroeger, Theo lucius. en geen lex die dolgraag naar feyenoord wilde. als iemand zo graag voor ons wil spelen. terwijl zijn hart ligt in den haag. dan is dat toch alleen maar mooi? maar ik hoop voor jou en ook voor mij, dat lex straks los komt, en dat je door zijn voetbal gedwongen word je mening bij te stellen. Omdat bakkal gewoon goede speler is. Ik vind immers gewoon slecht en ik blijf die tattoo gewoon belachelijk vinden En ja tuurlijk wil die graag naar Feyenoord meer geld he |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En Devil als Lexie straks scoort, ga je dan ook niet juichen voor hem..?? |
|
|
|