|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: 9 ton + Kevin Jansen inderdaad. Vind het een raar verhaal, waarom zou je zo'n ingewikkelde constructie doen? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Nou dat ligt aan de constructie. Hoe ziet die eruit? Blijkbaar konden ze nog niet een transfersom van die orde van grootte ophoesten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 03 september 2012 - 18:23 schreef Alexmem het volgende:Nou dat ligt aan de constructie. Hoe ziet die eruit? Blijkbaar konden ze nog niet een transfersom van die orde van grootte ophoesten. Maar dan kan je ook een transfersom in termijn betalen, wat niet ongebruikelijk is. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Klopt. Geen bankgaranrie wellicht? Geen idee hoor, ik opper maar at. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Wat zal t allemaal immers heeft voor de eerste training van t seizoen al gezegd na Feyenoord weer terug naar Ado te willen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Moet wel een constructie voor te bedenken zijn ;-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 03 september 2012 - 14:05 schreef Alexmem het volgende:Ik las vandaag in het AD dat Feyenoord Immers 'met een ingenieuze constructie' voor drie seizoenen huurt van ADO. Weet iemand hoe dat precies zit? Das klinklare onzin, hij is gekocht.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lex Immers bij Fancoach eindgesprek
Lex Immers heeft dinsdag in de gastenkleedkamer van De Kuip het eindgesprek gevoerd met vijf deelnemers van het alternatief traject van Feyenoord, in het kader van het Feyenoord Fancoachproject. De vijf jongeren hadden allemaal vanwege diverse vergrijpen een stadionverbod. Door het volgen van het alternatieve traject kregen de jongeren de mogelijkheid om een deel van hun straf om te zetten in een voorwaardelijk stadionverbod. Alle vijf hebben het alternatieve traject na het eindgesprek met succes doorlopen, waardoor ze vanaf aanstaande zaterdag bij de wedstrijd tegen PEC Zwolle weer welkom zijn in De Kuip.
Tijdens het eindgesprek vertelden de deelnemers van het alternatief traject onder meer over de redenen waarom ze een stadionverbod hebben gekregen en hoe zij hier vervolgens mee om zijn gegaan. Immers op zijn beurt vroeg de deelnemers naar de beweegredenen voor hun gedrag en vertelde over de gevolgen die hun vergrijpen kunnen hebben voor de club.
Het Feyenoord Fancoachproject is in september 2005 gestart als een sociaal preventief supportersproject, met als doel het toenemende geweld onder jonge Feyenoord-supporters te voorkomen dan wel te verminderen. Feyenoord richt zich met het Fancoachproject op jongeren in de leeftijd van 13 tot en met 23 jaar die affiniteit met Feyenoord hebben en woonachtig zijn in Rotterdam en omgeving. Voornaamste doelstellingen van het project zijn het vergroten van clubbinding en maatschappelijk verantwoordingsbesef bij jongeren en het bewerkstelligen van een afname van wangedrag en gebruik van geweld bij jongere Feyenoord-supporters. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
ar
|
|
|
ongeschikt voor Feyenoord. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
Ondanks de kansen die hij mistte,speelde hij voorheen niet onredelijk. Maar wat speelde hij tegen PEC slecht! Zelfs over 5 meter iemand in de voeten aanspelen lukt(e) hem niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2012 - 16:09 schreef Snees het volgende:Ondanks de kansen die hij mistte,speelde hij voorheen niet onredelijk. Maar wat speelde hij tegen PEC slecht! Zelfs over 5 meter iemand in de voeten aanspelen lukt(e) hem niet. nee..Immers kan mij niet bekoren,hij voegt totaal niets toe als nummer tien,laat staan voor feyenoord.Hij werkt hard ja, maar dat doet iedereen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Het gaat van kwaad naar erger met Immers |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Vond wel grappig dat immers op een gegeven moment die bal onder ze voet laat schieten en de commentator dan zegt ja dat is net de techniek die immers mist Hahaha zelfs die commentaar gevende pino's beginnen t snappen nu Koeman nog |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: op basis waarvan denk je? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vormer altijd een goede voetballer gevonden.
Immers is nog ver van zijn ADO vorm van 2010-2011.
Komt door vorig seizoen. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Het probleem is dat er veel te veel harde werkers op het middenveld zitten, je moet een goed voetballende ploeg hebben. Ten eerste moet Vormer plaats maken voor leerdam, die heeft ten minste nog enige vorm van diepgang, en voor de rest die stijve ooievaar van een Immers eruit voor Vilhena die voetballend nog iets toevoegt.
Die heeft laten zien ook onder druk goed te kunnen presteren toen hij debuteerde tegen twente. Voor de rest zou ik Singh op de linksbach zetten omdat Nelom echt waardeloos is geworden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 september 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2012 - 20:44 schreef Stylzz het volgende:[..] Vormer altijd een goede voetballer gevonden. Immers is nog ver van zijn ADO vorm van 2010-2011. Komt door vorig seizoen. Yep, en wat waren we blij dat ze kwamen! Oordeel over 3 maanden nog eens, opportunisme is the easy way. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2012 - 20:51 schreef FR-Henk het volgende:[..] Yep, en wat waren we blij dat ze kwamen! Oordeel over 3 maanden nog eens, opportunisme is the easy way. ik was er niet blij mee Henk..lees maar terug...
Vormer was n zeer nuttige 4 4 2 voetballer,,,die als vrije man speelde... daardoor kon hij de tweede bal vaak kon veroveren .van hieruit opportunistisch wat doen...
bij Feyenoord worden andere dingen gevraagd...geen afbraak maar opbouwvoetbal.. n heel andere dicipline... kan wel nuttig zijn europees/of in topwedstrijden als je de zwaar onderliggende partij bent bij 4 4 2. of n nuttige wissel voor clasie...
immers is ook opgegroeit met afbraakvoetbal en van daaruit onorthodox omschakelen...
je ziet ook dat beide n zeer beperkte techniek hebben...
zeker als ze beide spelen geeft dat voetbalproblemen..
ook omdat we al n paar van die types hebben....nelom , leerdam ,fernandez,en denk nog wel n paar..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 september 2012 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vormer is technisch heel vaardig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2012 - 20:51 schreef FR-Henk het volgende:[..] Yep, en wat waren we blij dat ze kwamen! Oordeel over 3 maanden nog eens, opportunisme is the easy way. Dat zeg jij..Ik heb altijd twijfels gehad bij Immers,volgens mij kan hij niet beter. ADO en Feyenoord is wel ff een verschil! Als hij zo doorgaat zit ie over een maand op de bank. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vormer is idd technisch maar ook tactisch heel vaardig, van Geil. Immers is een prima stormram, kan forceren. Ander type dan Bakkal.
Feitelijk is alleen Nelom matig nivo. Fernandez heeft z'n beste tijd gehad bij Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien eens de kans geven op elkaar ingespeeld te raken. Nogal wat wisselingen geweest. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik heb hem niet een maal de bal ineens zien doorspelen....
aannemen en doorspelen kan iedereen in de eredivisie...
het gaat om ineens tikken,,,el, bakkal en clasie waren daar heer en meester in afgelopen seizoen..
maar goed,,,is mijn mening. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vormer is technisch maar blijkt nu toch echt niet de veters van El Ahmadi op dit moment te mogen strikken, en Immers niet die van Bakkal..
Fernandez is een prima 4-4-2 spits,zelfs 1 van de beteren in deze competitie. Alleen spelen we zelde 4-4-2 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2012 - 21:13 schreef van geil het volgende:[..] ik heb hem niet een maal de bal ineens zien doorspelen.... aannemen en doorspelen kan iedereen in de eredivisie... het gaat om ineens tikken,,,el, bakkal en clasie waren daar heer en meester in afgelopen seizoen.. maar goed,,,is mijn mening. al vaker gezegd maar we hebben vorig jaar ook héél veel matige wedstrijden gespeeld. Tegen kleine verdedigende clubs vooral die de boel klein hielden.
We speelden top tegen clubs die wilden voetballen. Zondag ultieme testcase |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
Vrees dat Immers de T.Janssen van ons gaat worden. Niet juichen na die penalty vond ik echt niet kunnen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2012 - 21:16 schreef Leon FR1908 het volgende:Vormer is technisch maar blijkt nu toch echt niet de veters van El Ahmadi op dit moment te mogen strikken, en Immers niet die van Bakkal.. Fernandez is een prima 4-4-2 spits,zelfs 1 van de beteren in deze competitie. Alleen spelen we zelde 4-4-2 Op dit moment heb je gelijk. Maar als voetballer zijn ze normaal gesproken niet minder. Mij te vroeg om Immers en Vormer al af te gaan branden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2012 - 21:18 schreef jackyvw het volgende:Vrees dat Immers de T.Janssen van ons gaat worden. Niet juichen na die penalty vond ik echt niet kunnen tis niet te hopen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2012 - 21:20 schreef FR-Henk het volgende:[..] Op dit moment heb je gelijk. Maar als voetballer zijn ze normaal gesproken niet minder. Mij te vroeg om Immers en Vormer al af te gaan branden. Nee ze zijn zeker niet minder maar wel in dit systeem.. Nogmaals teveel van hetzelfde op het middenveld maar het verdient zeker nog tijd want we hebben ze nog 4 jaar.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2012 - 21:17 schreef Stylzz het volgende:[..] al vaker gezegd maar we hebben vorig jaar ook héél veel matige wedstrijden gespeeld. Tegen kleine verdedigende clubs vooral die de boel klein hielden. We speelden top tegen clubs die wilden voetballen. Zondag ultieme testcase gedeeltelijk wel mee eens,,maar vond ons middenveld eigenlijk alle wedstrijden overheersend.. ik zie daar niets meer van terug,,,maar wat mij betreft spelen immers en vormer allebei n dikke 9.. het is ook niet persoonlijk bedoelt,,verwoord alleen wat ik tot nu toe zag.. ik zou nu wel ns twee voetballende middenvelders willen zien,,,dat is voor de balans mijns inziens beter. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2012 - 21:22 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee ze zijn zeker niet minder maar wel in dit systeem.. Nogmaals teveel van hetzelfde op het middenveld maar het verdient zeker nog tijd want we hebben ze nog 4 jaar.. In die 4 jaar zal het systeem ook wel aantal keren veranderen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2012 - 21:24 schreef van geil het volgende:[..] gedeeltelijk wel mee eens,,maar vond ons middenveld eigenlijk alle wedstrijden overheersend.. ik zie daar niets meer van terug,,,maar wat mij betreft spelen immers en vormer allebei n dikke 9.. het is ook niet persoonlijk bedoelt,,verwoord alleen wat ik tot nu toe zag.. ik zou nu wel ns twee voetballende middenvelders willen zien,,,dat is voor de balans mijns inziens beter. eens.! 100% Laat Tonny maar lekker ballen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Te vroeg kan je een talent ook stuk maken.
Als je een bloem uit de kas te vroeg snijdt komt hij ook niet tot bloei... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kans komt wel, als idd blijkt dat Immers cs. niet los komt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2012 - 21:29 schreef Stylzz het volgende:[..] Te vroeg kan je een talent ook stuk maken. Als je een bloem uit de kas te vroeg snijdt komt hij ook niet tot bloei... Daarom mag hij starten tegen PSV en tot 020 thuis alleen wat invalbeurtjes geven.. Ik weet niet in hoeverre deze aankopen van Koeman zijn maar hij gaat ingrijpen anders gaat hij zijn naam ter grabbel gooien. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Hij heeft tegen pec weer aangetoond een waardeloze speler te zijn.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Met zulke vrienden, heb je geen vijanden nodig. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Rustig aan.
Hier knap je hopelijk weer wat van op.
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
haha,,,,,,,das nie misselijk.....
n melkfabriek |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Breasty-building. Don't like it. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
vormer is snel, heeft techniek en inzicht. de combi tussen hem en immers is niet goed genoeg en ongelukkig, ik heb liever singh, clasie, vormer of vilhena, clasie, vormer.
hopelijk krijgt verhoek immers weer opzijn niveau? |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
Vormer Snel,technisch en inzicht?...wie weet op de ps3. en een middenveld met vormer,singh en clasie werkt niet. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
voor dit niveau heeft vormer dit wel sneetje ;) maar dat is mijn mening. |
|
|
|