|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
katar
|
|
|
lexie ,lekker ding knal ze er maar in ,liefst een stuk of vier , dan drinken we een extra bier
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 oktober 2012 door katar -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 01 oktober 2012 - 23:23 schreef katar het volgende:lexie ,lekker ding knal ze er maar in ,liefst een stuk of vier , dan drinken we een extra bier ook leuk :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe..die tweede dan maar..d:-))))) |
|
|
|
|
katar
|
|
|
immers, ooievaar jij bent onze steunpilaar |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Dan is t wel erg sneu gesteld met Feyenoord als zoiets je steunpilaar is |
|
|
|
|
katar
|
|
|
let maar op , de teller blijft doorlopen,bovendien is hij geen spits maar aanvallende middenvelder
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 oktober 2012 door katar -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 oktober 2012 - 18:45 schreef katar het volgende:let maar op , de teller blijft doorlopen,bovendien is hij geen spits maar aanvallende middenvelder Op welk deuntje..?? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 oktober 2012 - 18:45 schreef katar het volgende:let maar op , de teller blijft doorlopen,bovendien is hij geen spits maar aanvallende middenvelder hij speelt wel degelijk als hangende spits. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik zit niet op openbare terechtstellingen te wachten. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote: Diepgaande middenvelder. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Tutututudu Lexxiiee immmers |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: neen,,,,,staat hij veel te diep voor..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geen vooronderzoek, Feyenoord niet bestraft voor Lexie-lied'
In het Algemeen Dagblad laat een woordvoerder van de KNVB weten dat de aanklager heeft besloten geen vooronderzoek te starten naar het door Feyenoord fans zingen van Lexie gaat op jodenjacht.
Daarvoor moeten de spreekkoren kwetsend zijn en een aanhoudend karakter hebben. Er is volgens de aanklager onvoldoende sprake van een continuerend en aanhoudend karakter.
Hij beschouwt de uitlatingen wel als uitermate ongewenst en wijst Feyenoord er op maatregelen te nemen opdat ze niet meer worden herhaald en ook om te voorkomen dat dit grote vormen aan gaat nemen. In dat kader is het goed te zien dat Feyenoord er publiekelijk afstand van neemt. Bron:FRFanatic |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
de KNVB stasie cq gestapo roept weer eens wat. eerst Israëlische vlaggen en foute symbolen weghalen bij 020. Anders (lijkt) is het net of zij geholpen worden en dat doen de scheidsrechters al. Als je een vinger wijst naar ons wijzen er 2 naar 020. Laten we daar eens mee beginnen,en dan pakken we onze supporters ????zelf wel aan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:'Feyenoord heeft Immers nog niet gekocht'
In tegenstelling tot wat vaak wordt geschreven, is Lex Immers afgelopen zomer niet door Feyenoord gekocht. De aanvallende middenvelder is nog eigendom van ADO Den Haag en speelt op huurbasis in De Kuip.
Dat schrijft Sander van Hal, Feyenoord-watcher van NUsport, zaterdag op de website van het tijdschrift. Immers wordt voor dit seizoen officieel gehuurd van ADO, alvorens hij definitief wordt overgenomen.
De constructie zou te maken kunnen hebben met de financiële situatie van Feyenoord. Overigens meldden de Rotterdammers afgelopen zomer al wel dat Immers de komende vier seizoenen aan de club is verbonden.
Martin van Geel heeft sinds zijn komst in 2011 niet meer dan 300.000 euro aan transfersommen uitgegeven. Dat bedrag ging volledig op aan Harmeet Singh, de 21-jarige middenvelder die overkwam van Vålerengen IF. Voor Immers wordt in de zomer naar verluidt 800.000 euro overgemaakt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lexie gaat op jodenjacht, Lexie gaat op jodenjacht, LEXIE GAAT OP JODENJACHT.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers: "Voel me op dit moment echt thuis bij Feyenoord"
Lex Immers kende een moeizaam begin bij Feyenoord, maar inmiddels lijkt de middenvelder de smaak te pakken te hebben. Tegenover Voetbal International geeft de voormalig speler van ADO Den Haag aan dat hij zich inmiddels thuisvoelt in Rotterdam.
"Ik ging van ADO Den Haag naar Feyenoord. Dat is gewoon een grote stap. Waarom denkt iedereen dan dat ik er gelijk moet staan? Natuurlijk wil je dat zelf heel graag, maar je hebt te maken met een andere situatie, met een in alle opzichten hoger niveau", opent Immers tegenover het weekblad.
De middenvelder geeft toe dat hij had verwacht dat de stap minder groot was. "Ja, dat moet ik eerlijk toegeven: die stap is veel groter dan waarmee ik rekening had gehouden. Er wordt zó veel meer van je gevraagd, het verwachtingspatroon is hoog en niveau al helemaal", gaat hij verder. "Feyenoord is op dit moment echt een club waar ik me thuis voel, alleen heeft het even geduurd voordat ik zover was", besluit Immers. Bron:Soccernews |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Kan niet wachten tot 2016 dat je weer weg ben |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ben benieuwd of je het dan nog zult zeggen.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ja, Hij is 26 ofzo hij kan dit niveau amper bijpoten laat staan dat die ons naar een hoger niveau kan helpen. Zolang hij in de basis staat elke week zullen we geen elftal hebben die kampioenswaardig is En ik neem aan dat jij ook inzie dat voor een kampioenschap we echt nog niveaus omhoog moeten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hij roept nu dat hij er klaar voor is. laat maar zien dan,en snel. anders even naar plan b |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 november 2012 - 09:34 schreef RedDevil1990 het volgende:Ja, Hij is 26 ofzo hij kan dit niveau amper bijpoten laat staan dat die ons naar een hoger niveau kan helpen. Zolang hij in de basis staat elke week zullen we geen elftal hebben die kampioenswaardig is En ik neem aan dat jij ook inzie dat voor een kampioenschap we echt nog niveaus omhoog moeten Ik heef hem nog tot de winterstop om zich te bewijzen, verwacht ook zeker geen kampioen te worden door een Immers maar dat doet Feyenoord ook niet denk ik.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lex Immers fit voor duel met FC Twente
Lex Immers kan zondag gewoon meespelen met Feyenoord in de competitiewedstrijd tegen FC Twente. De Hagenaar raakte donderdag geblesseerd in het bekerduel met Xerxes/Dzb, maar de blessure valt mee. De aanvallende middenvelder kreeg donderdag in blessuretijd een tik op zijn enkel van Perry van Eijken van XerxesDzb. Vrijdag had Immers tijdens de uitlooptraining geen last meer.
Stefan de Vrij ontbrak bij de training. De aanvoerder bleef uit voorzorg binnen, maar kan gewoon spelen in de Grolsch Veste. Trainer Ronald Koeman mist tegen de koploper alleen de geblesseerde Sekou Cisse en Erwin Mulder.
Koeman wilde op de persconferentie nog niet zeggen of Kelvin Leerdam bij de wedstrijd selectie zit. De middenvelder kreeg eerder deze week te horen dat Koeman voorlopig de voorkeur geeft aan andere spelers aangezien hij zijn aflopende contract niet wilde verlengen.
Bron : Rijnmond.nl |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Graag meedenken!
Ik heb het idee dat Immers meer tot zijn recht zou kunnen komen naast Clasie, puur als bal afpakker. Daarna de bal weer inleveren bij Clasie of Vilhena (op 10). Ik vind Immers voetballend (momenteel, veranderd hoop ik) te kort komen voor Feyenoord |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 17:49 schreef MMM het volgende:Graag meedenken! Ik heb het idee dat Immers meer tot zijn recht zou kunnen komen naast Clasie, puur als bal afpakker. Daarna de bal weer inleveren bij Clasie of Vilhena (op 10). Ik vind Immers voetballend (momenteel, veranderd hoop ik) te kort komen voor Feyenoord Kan ik het mee eens zijn. Immers heeft een enorme energie en voetbalmentaliteit. Zinvoller om dat als stofzuiger/balveroveraar te gebruiken. Heeft die pain in the ass-mentaliteit die je daarvoor nodig hebt. Voorin heeft ie te weinig effect. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 17:49 schreef MMM het volgende:Graag meedenken! Ik heb het idee dat Immers meer tot zijn recht zou kunnen komen naast Clasie, puur als bal afpakker. Daarna de bal weer inleveren bij Clasie of Vilhena (op 10). Ik vind Immers voetballend (momenteel, veranderd hoop ik) te kort komen voor Feyenoord clasie hoort op 10...veruit de beste capaciteiten ervoor. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Dramatische voetballer. Slechtste nummer 10 sinds tijden! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij heeft andere kwaliteiten, veel werklust, kopsterk, loopvermogen. Maar kijk maar eens welke nummer 10s we hadden de laatste jaren... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 18:51 schreef Stylzz het volgende:Hij heeft andere kwaliteiten, veel werklust, kopsterk, loopvermogen. Maar kijk maar eens welke nummer 10s we hadden de laatste jaren... hij kan echt niet tippen aan wijnaldum en bakkal...en die waren al niet bijzonder.
kan nuttig zijn ,maar niet zo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mwah Wijnaldum geen 10. Bakkal was verder ja. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zie hem meer als gewone middenvelder die af en toe inschuift.. hij staat er nu veel te vaak(bedoel diep)en heeft geen eindpass en passeerbeweging. clasie daarintegen is n prima optie op 10 |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Immers was vandaag geen reclame voor Feyenoord hij moet nog afwachten wat de waarnemer er van vond |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 19:20 schreef bode het volgende:Immers was vandaag geen reclame voor Feyenoord hij moet nog afwachten wat de waarnemer er van vond Voor welk moment? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Het moment tegen Chadli of niet soms, had ik niet verwacht van hem |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hij raakte hem niet Bode. Het beeld vertekende, Chadli zakte door zijn enkel heen, geen overtreding van Lex. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zo snel mogelijk terug naar de haagse hopjes ...... Immers maakt Feyenoord niet beter! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tja deed ie maar eens iets |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 20:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hij raakte hem niet Bode. Het beeld vertekende, Chadli zakte door zijn enkel heen, geen overtreding van Lex. SORRY ik heb de beelden zelf terug gezien, en het verhaal via een Tukker Fan die had het van Chadli gehoord dat hij zich had verstapd dus ik haal mijn woorden direkt terug |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 07 november 2012 - 18:38 schreef bode het volgende:[..] SORRY ik heb de beelden zelf terug gezien, en het verhaal via een Tukker Fan die had het van Chadli gehoord dat hij zich had verstapd dus ik haal mijn woorden direkt terug Is goed man! ;) |
|
|
|