|
|
van geil
|
|
|
hij krijgt de meeste speelminuten omdat hij t zo goed doet...
zo beter......
wat n klets. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hij krijgt de meeste speelminuten omdat hij simpelweg wat toevoegt aan dit elftal. Het gaat (nog) niet altijd even goed, maar ik ben nog altijd gecharmeerd van 'm. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je snapt 't wel... Immers staat er niet om z'n voetbaltechnisch vernuft. Immers staat er omdat ie keihard werkt, de beuk erin gooit, en steeds weer in de 16 meter verschijnt. En 8 goals is niet verkeerd.
In jouw visie hoop ik voor je dat Feyenoord nooit meer spelers koopt. Hahahahaha! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 02 december 2012 - 12:05 schreef FR-Henk het volgende:[..] Je snapt 't wel... Immers staat er niet om z'n voetbaltechnisch vernuft. Immers staat er omdat ie keihard werkt, de beuk erin gooit, en steeds weer in de 16 meter verschijnt. En 8 goals is niet verkeerd. In jouw visie hoop ik voor je dat Feyenoord nooit meer spelers koopt. Hahahahaha! Juist, Immers hebben we helaas ook nodig vanwege zijn inzet, onverbiddelijkheid, doorzettingsvermogen ............. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ieder zijn mening...
maar in mijn ogen zijn we dat stadium wel voorbij...
t moet aanhaken of afvallen zijn..en iedereen werkt hard,deden fernandez en leerdam ook. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 02 december 2012 - 12:11 schreef van geil het volgende:ieder zijn mening... maar in mijn ogen zijn we dat stadium wel voorbij... t moet aanhaken of afvallen zijn..en iedereen werkt hard,deden fernandez en leerdam ook. Fernandez kostte Feyenoord meer punten vanwege zijn gedrag en Leerdam , tsja las je niet wil verlengen dan hou het op en gaan we voor een speler die wel langer vast ligt. Immers zijn technische bagage is zeker minder maar zijn inzet des te meer .......... |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op zondag 02 december 2012 - 12:11 schreef van geil het volgende:ieder zijn mening... maar in mijn ogen zijn we dat stadium wel voorbij... t moet aanhaken of afvallen zijn..en iedereen werkt hard,deden fernandez en leerdam ook. Ja maar Fernandez en Leerdam zetten nooit zoveel druk dat de tegenstander steeds de bal verspeelde. Leerdam en Fernandez hebben geen 8 doelpunten in 15 wedstrijden. Leerdam en Fernandez wisten nooit de rest van het team zo op te peppen dat die ook de beuk erin gooiden. Geen enkele nummer 10 trekt zoveel gaten waardoor Pelle altijd aanspeelbaar is.
Immers is nu al heel belangrijk voor dit elftal en staat terecht in de basis. Hij zorgt voor directe en indirecte dreiging, veroorzaakt balverlies bij de tegenstanders, stelt Pelle vaker in staat de bal te krijgen, pept het team op met 200% inzet en vechtlust. Enige minpuntje: hij faalt vaak voor de goal en zou net iets minder balverlies mogen lijden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 02 december 2012 - 11:58 schreef BertusBadeend het volgende:[..] Normaal hecht ik weinig waarde aan meningen die in twee woorden uitgeschreven worden, tenzij de twee woorden Angelos Charisteas zijn, maar deze keer sluit ik me bij je aan hm. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 02 december 2012 - 12:29 schreef BertusBadeend het volgende:[..] Ja maar Fernandez en Leerdam zetten nooit zoveel druk dat de tegenstander steeds de bal verspeelde. Leerdam en Fernandez hebben geen 8 doelpunten in 15 wedstrijden. Leerdam en Fernandez wisten nooit de rest van het team zo op te peppen dat die ook de beuk erin gooiden. Geen enkele nummer 10 trekt zoveel gaten waardoor Pelle altijd aanspeelbaar is. Immers is nu al heel belangrijk voor dit elftal en staat terecht in de basis. Hij zorgt voor directe en indirecte dreiging, veroorzaakt balverlies bij de tegenstanders, stelt Pelle vaker in staat de bal te krijgen, pept het team op met 200% inzet en vechtlust. Enige minpuntje: hij faalt vaak voor de goal en zou net iets minder balverlies mogen lijden. als dit waar was...prima.. maar het is niet zo...alleen de laatste zin klopt
staat in alle klassementen zeer laag...bij ons op het forum..en voetballer van het jaar.. doet gewoon tekort,,en moet veel beter...doen die paar velddoelpuntjes niets aan af. nou stop ik ermee voor even,anders gaat Lex nog denken dat ik iets tegen hem heb,t tegendeel is waar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 december 2012 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 december 2012 - 23:18 schreef BertusBadeend het volgende:Hij is niet in zijn beste vorm maar hij is heel belangrijk voor het team op het moment. Hij camoufleert zijn vorm door zich voor 200% in te zetten en ook vandaag weer heeft hij heel veel ballen direct en indirect veroverd. Ik vind hem nu al goed, laat staan als ie in zijn oude vorm terugkomt. Dan is ie de beste nummer 10 van de eredivisie. Ti's gewoon gênant om hem bezig te zien, ook vandaag weer heeft hij heel veel ballen direct en indirect verloren..!!! |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
Lex is van grote waarde als Feyenoord in balbezit is. Als Feyenoord niet in balbezit is, is het positiespel van Lex slecht en zijn bijdrage aan het teamspel minimaal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lex op bezoek
Vlak voor de wedstrijd tegen 020 maakte Tom uit Zoetermeer een ernstige misstap en miste hierdoor de klassieker. Tom is vaste bezoeker van Feyenoord en is seizoenkaart houder van vak Q Toen Lex van dit pech geval hoorde twijfelde hij geen moment en bracht een bezoek aan deze 200% FeyenoordFan. Beterschap Tom.. Bron:FR12 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
klopt..zag je ook bij de documantaire over hem... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het geluk moet hem gaan toelachen.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Als Immers er niet in staat dan mis ik hem niet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: bode = Vincent Bijlo? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Zeg dan Stevie Wonder ofzo.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Is die ook voor Feyenoord? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Yep, heb hem wel eens in De Kuip gezien denk ik, maar die negerts lijken ook allemaal op elkaar hè ;-)) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 02 december 2012 - 22:17 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Yep, heb hem wel eens in De Kuip gezien denk ik, maar die negerts lijken ook allemaal op elkaar hè ;-)) Ja man, behalve de witten, want die zien geel. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Maar Lexie zou eens wat meer zelfvertrouwen moeten krijgen. Dan zou hij denk ik nog niet de ideale nr 10 zijn want dat wordt Vilhena. Ik zie hem dan meer als een type Bosvelt, met wat meer goaltjes. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee man die wilde een concert geven onlangs om geld in tezamelen voor het Israëlische leger, terwijl ie ambassadeur van de vrede is.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Pent
|
|
|
Immers,
Goed voor storend werk en daar houdt het er ook mee op. Pele moet vanaf nu de strafschoppen nemen en niet Immers. Die heeft het Feyenoord niveau nog lang niet gehaald behalve voor het rotzooien en storen op het middenveld. No Killer babe...
Pent |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 02 december 2012 - 23:48 schreef Pent het volgende:Immers, Goed voor storend werk en daar houdt het er ook mee op. Pele moet vanaf nu de strafschoppen nemen en niet Immers. Die heeft het Feyenoord niveau nog lang niet gehaald behalve voor het rotzooien en storen op het middenveld. No Killer babe... Pent immers heeft 1x een penal gemist zoals iedereen wel is een penal mist en nu moet gelijk pelle ze nemen Iedereen hier weet dat ik tegen immers ben maar ik zie geen nut om te wisselen van penalty nemer
Op deze manier scoort lex tenminste nog dus draait ie op statistieken een goed seizoen lekker laten gaan zo Hebben we straks misschien de slechtste nr 10 maar wel met de meeste goals |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ik jaloers haha Ik ga binnenkort weer terug naar Apple |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb uk er meer horen zeggen ja d:-)) Maar Samsung is ook niet verkeerd.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: 1 x stuiteren en heel je scherm is gebarsten Samsung is echt een schijttoestel Vond iOs toch t fijnste |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 03 december 2012 - 17:43 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] 1 x stuiteren en heel je scherm is gebarsten Samsung is echt een schijttoestel Vond iOs toch t fijnste Okay, herken het niet.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ik heb t dan ook over de S3 he Ik ken niemand bij wie t scherm niet kapot is |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Heb 2 jaar de S1, ziet er nog prima uit op wat krasjes na. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Dat kan goed S1 en 2 Zijn gemaakt van goed materiaal (zelfde als Apple) Maar S3 is van goedkoper spul |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 03 december 2012 - 20:22 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Dat kan goed S1 en 2 Zijn gemaakt van goed materiaal (zelfde als Apple) Maar S3 is van goedkoper spul Is dat zo? Das zonde dan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: moet jij niet n topic maken ipv dat mobiele gezwets?
:) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: pfff, eindelijk is een avondje vrij. Wou ik graag zou houden! ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: haha... vooruit dan maar ...
maar ik zit te popelen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lex Immers treedt zondag voor het eerst in zijn profcarrière aan tegen de club van zijn hart, ADO Den Haag. De nummer tien van Feyenoord kijkt ernaar uit. Ik ook.
Immers moet komend weekeinde de Haagse eer aan Feyenoord-kant zien hoog te houden.
Dat mag opvallend worden genoemd, want de selectie van de Rotterdammers telt dit seizoen niet minder dan vijf spelers met wortels in de Hofstad.
Daryl Janmaat is zondag door een rode kaart echter geschorst, Wesley Verhoek wordt waarschijnlijk weer gepasseerd door Jean-Paul Boëtius, Guyon Fernandez mag uitkijken naar een andere club en Anass Achahbar doet volgens trainer Ronald Koeman te weinig met zijn talent.
Ooievaar
Dus is de kans groot dat alle Haagse tegenstand voor ADO Den Haag zondag van Immers komt. Het wordt een speciale dag voor de Feyenoord-speler, die 'FC Den Haag' en een ooievaar op zijn rug getatoeëerd heeft staan. Nog regelmatig gaat hij om met 'kameraadjes' van de club die hij vroeger in het Zuiderpark samen met zijn vader toejuichte op Midden-Noord.
Van de week zei Immers tegen me dat ADO altijd zijn grote voetballiefde zal blijven. In de voorbereiding op dit seizoen had hij me dat ook al verteld, maar ik dacht: misschien is hij van gedachten veranderd en heeft hij de afgelopen maanden in Feyenoord een nieuwe, grotere liefde gevonden.
Wat óók mogelijk was, was dat hij uit angst voor kritische reacties van 'Het Legioen' in aanloop naar de wedstrijd tegen ADO geen zin had om te stellen dat hij fan is van de Haagse club.
ADO-hart
Maar nee, niets van dat alles. Immers bleek nog steeds achter zijn woorden van afgelopen zomer te staan. "Ik vind Feyenoord een heel mooie club om voor te spelen en ik heb het er steeds meer naar mijn zin, maar het is niet mogelijk dat het mijn club wordt", zei hij. "Daarvoor heb ik te veel een ADO-hart."
Je zou kunnen denken dat hij moeilijk anders kon beweren. Bijna alle interviews die hij in het verleden heeft gegeven, zouden hem in dat geval verraden, en anders zijn tatoeages wel. Maar dan nog. Immers had zich ook op de vlakte kunnen houden, of kunnen zeggen dat een deel van zijn groengele hart inmiddels roodzwartwit is geworden.
In plaats van daarvan zei hij, open en bloot: "ADO is en blijft mijn cluppie."
Embleem kussen
Heerlijk eerlijk, vind ik dat. Hoe vaak hoor je net-getransfereerde profvoetballers niet zeggen dat ze hun club al na een half jaartje in hun hart hebben gesloten? Hoe vaak zie je ze niet het embleem op hun shirt kussen, alsof ze al hun hele carrière voor hun nieuwe club spelen, enkel en alleen om de fans te pleasen?
Van Immers hoef je zulke dingen gelukkig niet te verwachten. Hij wordt liever populair in De Kuip door op elke bal te jagen die in zijn buurt komt, door bijna elke strafschop te benutten die Feyenoord krijgt en door steeds vaker scoringskansen te benutten als de bal rolt.
Mede door zijn negen doelpunten in zijn eerste zestien competitieduels voor de Rotterdammers bij ADO kwam hij nooit verder dan acht goals in een heel seizoen is het shirt met zijn naam achterop inmiddels een van de meest verkochte in de Feyenoord Fanshops.
Nemen we de merchandising als graadmeter, dan zijn alleen Jordy Clasie en Graziano Pellè populairder in Rotterdam-Zuid.
Kritische fans
Langs het trainingsveld van Feyenoord en op internetfora zijn er echter ook nog altijd zat kritische supporters te vinden die stellen dat Immers geen techniek heeft, te veel ballen verspeelt en te veel scoringskansen laat liggen. Het maakt koketteren met zijn liefde voor ADO in aanloop naar de thuiswedstrijd tegen de Hagenaars voor hem tot een risicovolle daad.
De gevolgen van zijn openhartigheid laten zich immers raden, mocht hij zondag onverhoopt een kans voor open doel laten liggen. Dan krijgt hij ongetwijfeld te maken met cynische commentaren van mensen die stellen dat het één ongetwijfeld te maken heeft met het ander. Dat hij zonder gevoelens voor ADO wél had gescoord. Dat hij er met zijn kop niet helemaal bij was. Dat hij misschien zelfs wel expres heeft gemist.
Om nog maar te zwijgen van wat ze zullen roepen als hij de bal zondag per ongeluk in eigen doel schiet.
Shirt uittrekken
Alsjeblieft, laat Immers dat bespaard blijven. Geef hem liever een beloning voor al zijn eerlijkheid. Laat hem er zondag drie maken voor Feyenoord. Laat hem zijn goals, zoals aangekondigd, ingetogen vieren. En laat hem vervolgens na het laatste fluitsignaal voor het oog van de camera's zijn shirt uittrekken en achterwaarts naar het uitvak vol ADO-fans lopen, onderwijl met zijn duimen wijzend naar die alleszeggende tattoos op zijn rug.
Zonder clubliefde geen voetbal.
Bron:FRFanatic |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Goed stuk. Mocht hij er 2 of 3 scoren, mag 'ie van mij ook best ff naar de ADO fans lopen. Als hij er weer 6 mist, meteen de catacomben in :') |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|