|
|
henkie1969
|
|
|
Ik vind het minachting voor de supporters waar hij nu voor speelt. Hij is NU Feyenoorder en hoort hij gewoon te juichen. Pure onzin. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 december 2012 - 11:22 schreef henkie1969 het volgende:Ik vind het minachting voor de supporters waar hij nu voor speelt. Hij is NU Feyenoorder en hoort hij gewoon te juichen. Pure onzin. Dat heet respect voor de club waar ie van houd..ik vind het wel wat hebben.. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
dan had hij daar lekker moeten blijven spelen. hij heeft zeker zijn waarde voor Feyenoord (en ik was de een van die mensen die dachten dat hij gigantisch zou falen) maar hij speelt nu voor Feyenoord en niet voor Ado. Gewoon juichen, alsof de Ado supporters het waarderen als hij 5 keer tegen Ado scoort en niet juicht .... pure onzin, dan moet je maar niet meespelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 december 2012 - 11:40 schreef henkie1969 het volgende:dan had hij daar lekker moeten blijven spelen. hij heeft zeker zijn waarde voor Feyenoord (en ik was de een van die mensen die dachten dat hij gigantisch zou falen) maar hij speelt nu voor Feyenoord en niet voor Ado. Gewoon juichen, alsof de Ado supporters het waarderen als hij 5 keer tegen Ado scoort en niet juicht .... pure onzin, dan moet je maar niet meespelen. Een goede voetballer wilt op een gegeven moment een stapje hoger hè om net maximale uit zijn carriere te halen.. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 december 2012 - 11:48 schreef RenatoBos het volgende:[..] Een goede voetballer wilt op een gegeven moment een stapje hoger hè om net maximale uit zijn carriere te halen.. prima, hij "gebruikt" Feyenoord om hogerop te komen, zijn goed recht, maar laat hem dan ook gewoon juichen.
Je zou bijna gaan hopen dat hij niet speelt. Bij mij bekruipt nu het gevoel dat hij zich ook niet voor 100% inzet tegen Ado, want het is zijn grote liefde.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 december 2012 door henkie1969 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ingetogen juichen noemen ze dat, ik vind het wel een mooi iets.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ach Dirk Kuijt houd heel veel van Feyenoord!!! Maar waar is hij? Laat Lexie nou maar 2 x scoren,hij is tenminste eerlijk die ooievaar.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Kan me voorstellen dat jij zo reageert, anders zou er geen enkele speler juichen van jouw bij elkaar geshopte cluppie ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 december 2012 - 23:07 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Kan me voorstellen dat jij zo reageert, anders zou er geen enkele speler juichen van jouw bij elkaar geshopte cluppie ;-) hahahahaha |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 december 2012 - 23:07 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Kan me voorstellen dat jij zo reageert, anders zou er geen enkele speler juichen van jouw bij elkaar geshopte cluppie ;-) als hij zoveel liefde voor ADO heeft mot hij lekker daar blijven.. Kneuzen zijn het tegenwoordig.. wel ergens meer geld willen mr wel zogenaamd roepen hoeveel liefde ze hebben en dan niet juichen.. en jij ben ook n kneus trouwens |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 december 2012 - 23:13 schreef infamous psv het volgende:[..] als hij zoveel liefde voor ADO heeft mot hij lekker daar blijven.. Kneuzen zijn het tegenwoordig.. wel ergens meer geld willen mr wel zogenaamd roepen hoeveel liefde ze hebben en dan niet juichen.. en jij ben ook n kneus trouwens Volgens mij heb ik een gevoelig snaartje geraakt... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 december 2012 - 23:13 schreef infamous psv het volgende:[..] als hij zoveel liefde voor ADO heeft mot hij lekker daar blijven.. Kneuzen zijn het tegenwoordig.. wel ergens meer geld willen mr wel zogenaamd roepen hoeveel liefde ze hebben en dan niet juichen.. en jij ben ook n kneus trouwens Er moet gepresteerd worden voor het geld en dat doet hij!Zelfs beter dan bij Ado...Tevens vind hij Feyenoord een hele mooie club en de snavels sowieso niet... Tuurlijk had het mooier geweest als.....Maar Verhoek bv was wel al gek van Feyenoord maar presteerd als een Wijnaldumpie die altijd Feyenoorder blijft. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: zal bij jou eens n gevoelig snaartje raken |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 december 2012 - 23:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Er moet gepresteerd worden voor het geld en dat doet hij!Zelfs beter dan bij Ado...Tevens vind hij Feyenoord een hele mooie club en de snavels sowieso niet... Tuurlijk had het mooier geweest als.....Maar Verhoek bv was wel al gek van Feyenoord maar presteerd als een Wijnaldumpie die altijd Feyenoorder blijft. wat lul jij nou allemaal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 december 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Ga je weer een afscheidstopic voor jezelf maken dan? ;-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: doet me wel goed dat het jou ontroert |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Heb jij ook een keer een leuke avond ;-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: jij knipoogt meer dan DE Toppers bij elkaar |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Het verrast me niet dat jij naar die nichten kijkt... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: je kent me helemaal niet dus wat is er te verrassen |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Kan je nagaan hoe voorspelbaar jij bent... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: of dat jij slap ouwehoert |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 december 2012 - 23:07 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Kan me voorstellen dat jij zo reageert, anders zou er geen enkele speler juichen van jouw bij elkaar geshopte cluppie ;-) d:-)))))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ga lekker naar de schaatsbaan op de Markt in Eindhoven joh, daar vind je meer gezelligheid dan hier met je chagrijnige kop te reageren ;) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Dacht even na een weekje weer gezellig te forummen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Inderdaad ja, heb je een tijdje niet gezien, hoe ist met je pa dan..? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Gaat erg slecht met schoonpa...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 december 2012 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers: 'Ik hoef niet elke wedstrijd te scoren'
Lex Immers speelt zondag met Feyenoord voor het eerst tegen zijn oude ploeg ADO Den Haag. De veelscorende middenvelder kijkt uit naar het treffen tegen de nummer negen van de eredivisie. 'Vorig jaar won ik met ADO in De Kuip, maar dit jaar wil ik laten zien dat Feyenoord beter is.'
In oktober 2011 zorgde ADO voor een stunt door Feyenoord in de eigen Kuip met 3-0 te verslaan. Dit jaar zal het niet zover komen denkt Immers. 'Ik wil aan mijn vrienden die voor ADO zijn laten zien dat Feyenoord beter is. Van die maten krijgt de middenvelder veel berichtjes waarin staat dat de ploeg uit Den Haag opnieuw zal stunten. Immers is daar niet van onder de indruk: 'Ik wil het laatste lachen.'
Met negen doelpunten in dienst van Feyenoord had Immers dit seizoen al vaak reden tot lachen. 'Het hadden er best meer kunnen zijn, maar ik vind negen treffers toch heel behoorlijk. Bovendien hoef ik niet elke wedstrijd te scoren, daar ben ik niet voor gehaald', aldus Immers over zijn productie dit seizoen.
De middenvelder kwam de laatste duels wat minder in het spelbeeld van de Rotterdammers voor. 'Maar mijn spel is niet slechter. Op zulke momenten zal ik gewoon wat harder moeten werken, maar dat is wel aan mij besteed.'
bron:FR12
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 december 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
nu weet ik dus wie dit jochie vroeger was. zijn lok zit nu de andere kant op en hij heeft de manier geleerd niet zijn middel vinger op te steken.. maar verder geen haar verandert
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 december 2012 door Jeay -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Als Lex scoort moet hij voor de ado aanhang zijn shirt uit doen en z'n gloednieuwe Feyenoord Tatoeage laten zien! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 december 2012 - 17:53 schreef Wim2 het volgende:Als Lex scoort moet hij voor de ado aanhang zijn shirt uit doen en z'n gloednieuwe Feyenoord Tatoeage laten zien! Mafkees.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 december 2012 - 17:53 schreef Wim2 het volgende:Als Lex scoort moet hij voor de ado aanhang zijn shirt uit doen en z'n gloednieuwe Feyenoord Tatoeage laten zien! z'n broek bedoel je.....
of moet tie geschorst worden? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De reactie van middenvelder Lex Immers na de eredivisiewedstrijd van Feyenoord tegen ADO Den Haag (3-2).
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Slecht begonnen, maar zich daarna goed hersteld :) Doelpuntje meegepikt en laten zien dat ie ballen heb, door gewoon de penalty te nemen en hem binnen te schieten. En een huppeltje te maken wat op juichen moest lijken haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij liet opzichtig zijn mannetje lopen 1 minuut na de 1-0 waardoor Omar 1 tegen 2 kwam te staan...Telkens een waardeloze inzet tot de laatst 20 minuten.. Gelukkig benutte hij die penalty anders had hij een 3 gekregen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Veel onnodig balverlies en slechte passen..
Kreeg soms het idee dat er ook slecht gecoached werd in het veld.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 20:48 schreef RenatoBos het volgende:Veel onnodig balverlies en slechte passen.. Kreeg soms het idee dat er ook slecht gecoached werd in het veld.. Ja dat laatste is zeker waar Renato |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Ik merkte dat vooral bij de verdediging. Coaching is een zwakte van Mulder. Daarnaast een Verhoek die hun rechtsback continu rugdekking gaf, dan loopt t vast |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Toch, hoe vaak ik het niet gezien heb dat een Feyenoorder de bal kwijt raakte omdat ie vanachter werd aangevallen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 20:52 schreef BertusBadeend het volgende:[..] Ik merkte dat vooral bij de verdediging. Coaching is een zwakte van Mulder. Daarnaast een Verhoek die hun rechtsback continu rugdekking gaf, dan loopt t vast Ik vond Mulder juist wel goed coachen..
Vertelde zijn verdedigers breed te gaan wanneer nodig was, de Vrij wilde een keer de bal weg koppen maar deed dat niet omdat Mulder los riep, en bij Corners en vrije trrappen zette Erwin de spelers steeds weer neer..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 december 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja jongens er valt nog zat te verbeteren..maar toch wat mij betreft gaat het nog boven verwachting! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 20:52 schreef BertusBadeend het volgende:[..] Ik merkte dat vooral bij de verdediging. Coaching is een zwakte van Mulder. Daarnaast een Verhoek die hun rechtsback continu rugdekking gaf, dan loopt t vast gelukkig zien meer mensen het.. vandaag meer kansen weggegeven als in 4 wedstrijden bij elkaar hiervoor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 20:54 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja jongens er valt nog zat te verbeteren..maar toch wat mij betreft gaat het nog boven verwachting! Nooit verwacht inderdaad..en hoe mooi is de gedachte dat we volgend seizoen de groep redelijk bij elkaar kunnen houden, laten we hopen dat van Geel de stunt gaat flikken en Pelle kan behouden voor Feyenoord.. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Probleem vind ik ook dat Mulder te vaak kiest om de bal in te leveren bij de centrale verdedigers, of naar voren te knallen. Bij Lamprou zag je dat wij veel beter de opbouw via de backs kunnen laten lopen. Hoe vaak stonden BMI en ElAppie vrij maar rolt ie hem naar De Vrij of Mathijsen. Zij spelen vervolgens terug, Mulder knalt naar voren en: weg bal |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Nam de strafschop beheerst en speelde vandaag neit heel slecht |
|
|
|