BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lex Immers topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 16 december 2012 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 20:56 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nooit verwacht inderdaad..en hoe mooi is de gedachte dat we volgend seizoen de groep redelijk bij elkaar kunnen houden, laten we hopen dat van Geel de stunt gaat flikken en Pelle kan behouden voor Feyenoord..
Als Feyenoord kampioen wordt blijft Pelle. Die is zeker bereid te blijven om Champions League te spelen en daarvoor een beetje salaris in te leveren.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 20:58 schreef Wim2 het volgende:
Nam de strafschop beheerst en speelde vandaag neit heel slecht
Ga met je stijve spelen man..d:-)))
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 december 2012 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 20:56 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nooit verwacht inderdaad..en hoe mooi is de gedachte dat we volgend seizoen de groep redelijk bij elkaar kunnen houden, laten we hopen dat van Geel de stunt gaat flikken en Pelle kan behouden voor Feyenoord..
Ja dat is inderdaad erg belangerijk,behoud van Pellè..
Als hij blijft zou wel een hele grote prestatie zijn van van Geel!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 20:58 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Als Feyenoord kampioen wordt blijft Pelle. Die is zeker bereid te blijven om Champions League te spelen en daarvoor een beetje salaris in te leveren.
Koe man kampioen, Koeman kampioen
Wim2
 Wim2 - zondag 16 december 2012 - 21:00   quote  deeplink  
Koeman koeman we worden Kampioen!!!!
Koeman Koeman we worden Kampioen!!!!

GEEN WOORDEN MAAR DADEN! WE WORDEN KAMPIOEN!
Wim2
 Wim2 - zondag 16 december 2012 - 21:01   quote  deeplink  
WE zijn op titelkoers!
van geil
 van geil - zondag 16 december 2012 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 20:59 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ga met je stijve spelen man..d:-)))
daar is zn grot te klein voor,,daarom zit hij hier.
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 16 december 2012 - 21:04   quote  deeplink  
We liggen zeer zeker op titelkoers. En ik geloof dat we het kunnen. We zijn verder en stabieler dan andere teams (alleen gelijkwaardig aan 020) maar wij hebben een veel beter programma :)

Dit jaar wordt ons jaar. Dus in April boek ik een retourtje Bangkok - Amsterdam, en daarna direct naar de stad waar WEL het kampioenschap wordt gevierd :D
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 21:01 schreef van geil het volgende:

[..]

daar is zn grot te klein voor,,daarom zit hij hier.
Steekt ie zijn zwans toch in de grot..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 21:04 schreef BertusBadeend het volgende:
We liggen zeer zeker op titelkoers. En ik geloof dat we het kunnen. We zijn verder en stabieler dan andere teams (alleen gelijkwaardig aan 020) maar wij hebben een veel beter programma :)

Dit jaar wordt ons jaar. Dus in April boek ik een retourtje Bangkok - Amsterdam, en daarna direct naar de stad waar WEL het kampioenschap wordt gevierd :D
Je kan ook op Rotterdam airport landen Bart..
Wim2
 Wim2 - zondag 16 december 2012 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 21:31 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je kan ook op Rotterdam airport landen Bart..
Hahahhaha
van geil
 van geil - zondag 16 december 2012 - 21:55   quote  deeplink  
na de winterstop gaat hij op twee benen spelen.
tomson
 tomson - zondag 16 december 2012 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 december 2012 - 11:47 schreef Jeay het volgende:
nu weet ik dus wie dit jochie vroeger was. zijn lok zit nu de andere kant op en hij heeft de manier geleerd niet zijn middel vinger op te steken.. maar verder geen haar verandert

[ afbeelding ]
Hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 21:55 schreef van geil het volgende:
na de winterstop gaat hij op twee benen spelen.
Zou je denken, zou die niet enkel van poot verwisselen..
van geil
 van geil - zondag 16 december 2012 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 22:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zou je denken, zou die niet enkel van poot verwisselen..
:)
MMM
 MMM - zondag 16 december 2012 - 22:53   quote  deeplink  
Voegde weer niet veel toe..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 december 2012 - 16:50   quote  deeplink  
691e0079f6253915d8c5c33bcfe475d0.png

lex_immers2.jpg

ADO Den Haag voelde zich na de 3-2 nederlaag bij Feyenoord genaaid door nota bene hun eigen Lex Immers. Ik snapte er niets van dat hij op de grond viel.

Tattoo
Het was geen verrassing dat de meegereisde fans van ADO Den Haag het liedje aanhieven. Lexie laat je tattoo zien, zongen ze toen de nummer tien van Feyenoord nog maar net aan de warming-up was begonnen. Een verwijzing naar de met inkt in zijn rug gekerfde ooievaar met daarboven de letters FC Den Haag. Vlak voor rust waren ze echter een stuk minder vriendelijk voor de Hagenaar die in de vorige vijf seizoenen uitgroeide tot dé publiekslieveling van ADO.
Immers schoot de door Graziano Pellè versierde strafschop binnen, waarmee hij Feyenoord op een 2-1 voorsprong zette. In aanloop naar de confrontatie met zijn vorige werkgever had hij nog geroepen absoluut niet te gaan juichen, maar later kwam hij daarop terug omdat Ronald Koeman het onzin vindt als spelers ingetogen een doelpunt vieren tegen een club waar ze toevallig eerder voor hebben gespeeld.

Woede
Dus maakte Immers na de benutte penalty, zijn tiende treffer van het seizoen, een sprongetje in de lucht en balde hij zijn vuist. Toen het gejuich van de Feyenoordsupporters was gaan liggen, klonk het vanuit het uitvak: Laat je club maar in de steek en Hij komt Den Haag niet in. In de tweede helft haalde Immers ook de woede van de ADO-spelers op zijn hals. Na een luchtduel met Tom Beugelsdijk ging hij op de grond liggen en kreeg zijn belager de rode kaart van scheidsrechter Ruud Bossen.
Daar begreep ik helemaal niets van, aldus Beugelsdijk. Ik stond net niet goed waardoor ik mijn arm in de lucht had. Maar als ik Lex al raakte, was het met de onderkant van mijn bovenarm. Er zat absoluut geen opzet bij. Zoiets kan geen pijn doen, dus dan hoef je ook niet op de grond te gaan liggen. Dat vind ik erg jammer van hem. Andersom had ik dat zeker niet gedaan, ik was niet zomaar gaan liggen.

Onverstandig
Toch was het vooral onverstandig van Beugelsdijk zelf. Het stond op dat moment 2-2 en Feyenoord had een man minder, omdat Bruno Martins Indi het veld was uitgestuurd. Ik dacht juist bij mezelf dat we ons koppie erbij moesten houden en deze wedstrijd moesten gaan winnen. Maar op dat moment kwam die hoge bal en ging ik het duel aan met Lex.
Met tien tegen tien rook Feyenoord weer zijn kans en trok het uiteindelijk aan het langste eind, dankzij een inzet van Stefan de Vrij die via het hoofd van Tjarron Chery in het eigen doel verdween. Dat zorgde voor nog meer frustratie bij ADO, vooral ten opzichte van Pellè die de openingstreffer voor zijn rekening had genomen en de door Immers benutte pingel had versierd. Hij ging continu heel gemakkelijk naar de grond, klaagde Vito Wormgoor. Na een stuk of drie keer hebben we tegen de scheids gezegd dat hij erop moest letten, maar toen gaf hij juist een penalty.

Duw
Bossen zei achteraf dat hij er na de opmerking van de ADO-spelers inderdaad beter op was gaan letten. Tja, als ze dat willen En toen zag ik dat Pellè een duw kreeg en moest ik wel voor een strafschop fluiten.
De bezoekers probeerden Pellè op hun beurt uit de wedstrijd te halen door af en toe een hand door het haar van de ijdele Italiaan te halen. En als de topscorer van Feyenoord ergens niet tegen kan, is het een bad hair day. Wormgoor gniffelend: Ik hoopte dat hij naar binnen zou gaan om een nieuwe pot gel in zijn haar te smeren, maar helaas.
Toch lachten Pellè én Immers het laatst. Feyenoord staat mede dankzij hun belangrijke rol, zowel qua scoren als het ontregelen en irriteren van de tegenstander, nog maar drie punten achter op koploper PSV.
Wim2
 Wim2 - maandag 17 december 2012 - 17:40   quote  deeplink  
Vieze Haagse Joden moeten nou niet zeiken!!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 december 2012 - 17:58   quote  deeplink  
Jankerds zijn het..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 17 december 2012 - 17:59   quote  deeplink  
En Lexie maar zeggen dat het zulke goeie gasten zijn .....
Wim2
 Wim2 - maandag 17 december 2012 - 18:03   quote  deeplink  
Lexie neemt het nog op voor dat Haagse Tuig en dan krijgt hij alle stront over zich heen dat ook nog!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 december 2012 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2012 - 17:59 schreef lijdensweg het volgende:
En Lexie maar zeggen dat het zulke goeie gasten zijn .....
Hij zei gisteren op de radio nog dat hij goed is met de Hagenezen en dat de mensen in het uitvak waarschijnlijk vanavond bij hem thuis op de bank zitten..
van geil
 van geil - maandag 17 december 2012 - 20:04   quote  deeplink  
groot bankstel,,,die Lex.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 december 2012 - 21:41   quote  deeplink  
Voelt wel mee toch, ik miste het tweede vak..
tomson
 tomson - maandag 17 december 2012 - 22:08   quote  deeplink  
Eindelijk wat uitpubliek dat ook z'n bek opentrok. Beter dan Roda of stillem twee in ieder geval. Lexie komt den Haag niet uit beloofden ze :)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 december 2012 - 07:20   quote  deeplink  
LEXIEEE

van geil
 van geil - donderdag 20 december 2012 - 12:27   quote  deeplink  
heb eindelijk de immers gezien die ik wil zien..60 minuten dat wel maat t was er.
mooi!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 20 december 2012 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2012 - 12:27 schreef van geil het volgende:
heb eindelijk de immers gezien die ik wil zien..60 minuten dat wel maat t was er.
mooi!
Eindelijk was de passing zuiver. Mooi om te zien. Hij was bijvoorbeeld degene die Cissé vrij voor de keeper zette, vlak na rust.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 januari 2013 - 13:21   quote  deeplink  
Immers: 'Tegen Club Brugge pas echt een test'

600x400-ll-1300945.jpg

Lex Immers is van mening dat er niet al teveel waarde gehecht moet worden aan het gelijkspel van Feyenoord tegen AGOVV Apeldoorn. De Rotterdammers speelden twee helften in een andere formatie en kwamen niet verder dan 0-0.

"We gaan nu een week op trainingskamp en dan gaan we ons daar voorbereiden. Ik denk dat het tegen Club Brugge pas echt een test is", aldus Immers, die toch wel teleurgesteld was na het 0-0 gelijkspel. "Teleurstellend tegen AGOVV geen doelpunten. De tweede helft hebben we genoeg kansen gehad en helaas gaat er niets in. Hopen dat we vanaf volgende week wel weer scherp zijn."

"Ik denk dat het voor 99,9% wel goed zit bij ons", aldus Immers, die zin heeft in het trainingskamp met Feyenoord. "Het is toch een beetje teambuilding en voorbereiden op de tweede seizoenshelft.
Verder is Lex Immers is blij dat Feyenoord er in is geslaagd om Graziano Pellè langer aan zich te binden. De middenvelder hoopt dat de Italiaanse aanvaller zijn sterke prestaties een vervolg kan geven. Daarnaast liet hij weten dat hij uitkijkt naar het zware programma in de Eredivisie.

Pellè blijft ook de komende jaren bij Feyenoord spelen. "Hij doet het fantastisch en we hopen dat hij de lijn doortrekt. Ik denk dat het voor heel Feyenoord lekker is, dat er nu duidelijkheid is. Er is nu eindelijk een spits die voor langere tijd aan Feyenoord verbonden is en niet zoals Guidetti voor een jaar. Het verlossende woord is er."

Voor Feyenoord staan er na de winterstop een aantal pittige wedstrijden op het programma. De Rotterdammers moeten eerst afreizen naar Amsterdom voor het duel met Ajaks, terwijl die week daarna FC Twente op bezoek komt. Immers kijkt vol vertrouwen uit naar de duels.

"Dan kunnen we gelijk zien waar we staan en hoe ver we zijn als team. Ik denk dat we een stuk verder zijn dan dat we aan het begin van het seizoen waren. Als je naar de Europese wedstrijden gaat kijken, dan denk ik dat we nu heel ander resultaat hadden gehaald", aldus Immers.
Bron:FR12

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 januari 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 januari 2013 - 23:12   quote  deeplink  
Lex Immers over het duel met AGOVV

van geil
 van geil - zaterdag 12 januari 2013 - 16:30   quote  deeplink  
hamstringblessure.
MMM
 MMM - zaterdag 12 januari 2013 - 16:32   quote  deeplink  
Volgens Eredivisie Live heeft Lex Immers een (lichte) hamstringblessure opgelopen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 januari 2013 - 12:58   quote  deeplink  
Immers: Gevoel dat er nog meer in zit

20130113_marb_immers_vk_scaled_7.jpg

Lex Immers bereidde zich afgelopen week met Feyenoord in Marbella voor op de tweede competitiehelft. Voor de middenvelder, die afgelopen zomer de overstap maakte van ADO Den Haag, was het trainingskamp ook een moment om terug te blikken op zijn eerste half jaar in Rotterdamse dienst. Na een korte aanpassingsperiode vond Immers zijn draai in De Kuip, wat onder meer leidde tot tien competitietreffers. Ik wil nog belangrijker worden voor Feyenoord.

Immers is naar eigen zeggen een stuk verder in zijn ontwikkeling dan op het moment dat hij binnen kwam bij Feyenoord. Nooit eerder maakte ik zoveel doelpunten in een seizoen, en we zijn pas halverwege, weet Immers. Maar ook in fysiek en conditioneel opzicht ben ik sterker geworden, waardoor ik nog beter van box to box kan spelen. Natuurlijk kan ik nog veel stappen maken, bijvoorbeeld door nog meer te scoren. Ik wil nog belangrijker worden voor Feyenoord.

De middenvelder geeft toe dat hij na zijn overstap tijd nodig had om zich aan te passen. Ik kwam voor het eerst bij een topclub terecht, blikt Immers terug op de eerste weken in De Kuip. Hier is de trainingsintensiteit hoger en wordt er meer van je gevraagd. Immers had naar eigen zeggen tijd nodig om zich naar Feyenoord-niveau te ontwikkelen. Dat ging vrij snel, maar ik had tijdens de eerste trainingen wel moeite met het niveau. Daarnaast was ik het niet gewend om negen van de tien wedstrijden op de helft van de tegenstander te spelen. Dat was even omschakelen en dat kost tijd. Nu heb ik dat alles veel beter onder de knie. Ik heb altijd vertrouwen in mezelf gehouden.

De komst van Graziano Pellè bleek een gouden greep voor Feyenoord, en ook Immers profiteerde van de aanwezigheid van de Italiaan. Ik kan het heel goed vinden met hem, vertelt de middenvelder. Zijn manier van spelen is voor mij ideaal om nog vaker in scoringspositie te komen. Het tweetal ontwikkelde zich tot een ijzersterk duo en had met 24 doelpunten een groot aandeel in de topklassering van Feyenoord halverwege het seizoen. De gedeelde derde plaats geeft een heel goed gevoel, bevestigt Immers. Maar ik heb het gevoel dat er nog veel meer in zit. Feyenoord wordt echt weer een topclub, en daar hoort het pakken van een prijs bij. Daar gaan we in de tweede competitiehelft verder naar toewerken.

Immers voelt zich thuis bij Feyenoord, zo merkte hij ook tijdens het trainingskamp in Marbella. Tijdens het afgelopen half jaar heb ik de groep beter leren kennen en op een trainingskamp wordt die band alleen maar versterkt. Mooi voorbeeld is Bruno Martins Indi. Met hem had ik in het begin weinig contact, maar nu voeren we hele gesprekken. Ik begin de jongens echt als maatjes te zien. We zijn echt een team en gaan steeds meer voor elkaar door het vuur.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
van geil
 van geil - zondag 13 januari 2013 - 12:59   quote  deeplink  
moet ook beter!veel beter....
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 januari 2013 - 13:02   quote  deeplink  
Jezus alles moet beter bij jouw, strevert..
van geil
 van geil - zondag 13 januari 2013 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 13:02 schreef RenatoBos het volgende:
Jezus alles moet beter bij jouw, strevert..
de weg naar succes........
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 januari 2013 - 15:28   quote  deeplink  
Immers onzeker voor duel met Ajaks

lex-immers(feyenoord)(4).jpg

Het is nog maar de vraag of Lex Immers zondag in het duel met Ajaks in actie kan komen. De middenvelder van Feyenoord, die tijdens de 1-2 verloren wedstrijd tegen Club Brugge voortijdig werd gewisseld, heeft namelijk last van zijn hamstring.
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 januari 2013 - 06:20   quote  deeplink  
Immers lijkt klaar voor Ajaks

600x400-ll-1333397.jpg

Lex Immers lijkt in staat om zondag tegen Ajax gewoon in de basiself van Feyenoord te kunnen starten. De Hagenaar werd gisteren medisch onderzocht, nadat hij zaterdag in Marbella tegen Club Brugge met een hamstringblessure was uitgevallen. Immers bleek geen forse schade aan de spier te hebben opgelopen. Het lijkt erop dat het met Lex de goede kant op zal gaan. Zegt clubarts Casper van Eijck.
Bron:AD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 januari 2013 door RenatoBos --
Wim2
 Wim2 - dinsdag 15 januari 2013 - 08:49   quote  deeplink  
Correctie: Ajaks..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 januari 2013 - 17:43   quote  deeplink  
Aangepast..
van geil
 van geil - dinsdag 15 januari 2013 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 januari 2013 - 13:21 schreef RenatoBos het volgende:
Immers: 'Tegen Club Brugge pas echt een test'

[ afbeelding ]

Lex Immers is van mening dat er niet al teveel waarde gehecht moet worden aan het gelijkspel van Feyenoord tegen AGOVV Apeldoorn. De Rotterdammers speelden twee helften in een andere formatie en kwamen niet verder dan 0-0.

"We gaan nu een week op trainingskamp en dan gaan we ons daar voorbereiden. Ik denk dat het tegen Club Brugge pas echt een test is", aldus Immers, die toch wel teleurgesteld was na het 0-0 gelijkspel. "Teleurstellend tegen AGOVV geen doelpunten. De tweede helft hebben we genoeg kansen gehad en helaas gaat er niets in. Hopen dat we vanaf volgende week wel weer scherp zijn."

"Ik denk dat het voor 99,9% wel goed zit bij ons", aldus Immers, die zin heeft in het trainingskamp met Feyenoord. "Het is toch een beetje teambuilding en voorbereiden op de tweede seizoenshelft.
Verder is Lex Immers is blij dat Feyenoord er in is geslaagd om Graziano Pellè langer aan zich te binden. De middenvelder hoopt dat de Italiaanse aanvaller zijn sterke prestaties een vervolg kan geven. Daarnaast liet hij weten dat hij uitkijkt naar het zware programma in de Eredivisie.

Pellè blijft ook de komende jaren bij Feyenoord spelen. "Hij doet het fantastisch en we hopen dat hij de lijn doortrekt. Ik denk dat het voor heel Feyenoord lekker is, dat er nu duidelijkheid is. Er is nu eindelijk een spits die voor langere tijd aan Feyenoord verbonden is en niet zoals Guidetti voor een jaar. Het verlossende woord is er."

Voor Feyenoord staan er na de winterstop een aantal pittige wedstrijden op het programma. De Rotterdammers moeten eerst afreizen naar Amsterdam voor het duel met Ajax, terwijl die week daarna FC Twente op bezoek komt. Immers kijkt vol vertrouwen uit naar de duels.

"Dan kunnen we gelijk zien waar we staan en hoe ver we zijn als team. Ik denk dat we een stuk verder zijn dan dat we aan het begin van het seizoen waren. Als je naar de Europese wedstrijden gaat kijken, dan denk ik dat we nu heel ander resultaat hadden gehaald", aldus Immers.
Bron:FR12
ja,,ja,,,,:(
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 januari 2013 - 17:58   quote  deeplink  
Jawel d:-)
van geil
 van geil - woensdag 16 januari 2013 - 16:35   quote  deeplink  
lijkt niet fit.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 januari 2013 - 06:26   quote  deeplink  
Lex Immer over Ajaks-Feyenoord

lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 19 januari 2013 - 13:10   quote  deeplink  
Zonder Immers en Schaken? Dan met de volgende elf:

................??????

Janmaat--de Vrij--Mathijsen--Bruno Martins Indi

Clasie---Trindade de Vilhena---Goossens

Sleegers----Pellé----Boëtius
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 19 januari 2013 - 13:17   quote  deeplink  
En Boy op goal! Dan speelt iedereen met vertrouwen, en winnen we met 0-12! ZOMGWTFBBQHOLYCRAP!!!1!1!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 januari 2013 door Bosifyable --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 19 januari 2013 - 14:24   quote  deeplink  
Volgens mij speelt Immers tóch...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 januari 2013 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 januari 2013 - 13:17 schreef Bosifyable het volgende:
En Boy op goal! Dan speelt iedereen met vertrouwen, en winnen we met 0-12! ZOMGWTFBBQHOLYCRAP!!!1!1!
Rustig Bosi..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 19 januari 2013 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 januari 2013 - 13:17 schreef Bosifyable het volgende:
Is nog geen garantie met Boy de Jong, maar ik heb er wel meer vertrouwen erin als hij mee zou spelen. En ook hij krijgt bij mij zijn tijd, net zoals Erwin... Alleen bij Mulder had ik er al geen vertrouwen in dat het beter zou gaan. Ik heb het een paar jaar aan gekeken maar helaas . . . . . .
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 19 januari 2013 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 januari 2013 - 14:24 schreef FR-Henk het volgende:
Volgens mij speelt Immers tóch...
Oke . . . met de risico dat ie er een aantal weken eruit ligt ? ? ? Dat vraag ik me af omdat ie vandaag niet de gehele training heeft afgewerkt nat zomin als Schaken ! ! !

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lex Immers topic

0.0320570