|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 - 15:55 schreef lijdensweg het volgende:[..] Is nog geen garantie met Boy de Jong, maar ik heb er wel meer vertrouwen erin als hij mee zou spelen. En ook hij krijgt bij mij zijn tijd, net zoals Erwin... Alleen bij Mulder had ik er al geen vertrouwen in dat het beter zou gaan. Ik heb het een paar jaar aan gekeken maar helaas . . . . . . Vertel eens iets nieuws.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Waarom, ik moest toch vooral kinderachtig blijven . . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee je moet vooral je smoel eens houden elke keer jezelf weer kinderlijk negatief uit te laten over Mulder.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 - 15:55 schreef lijdensweg het volgende:[..] Is nog geen garantie met Boy de Jong, maar ik heb er wel meer vertrouwen erin als hij mee zou spelen. En ook hij krijgt bij mij zijn tijd, net zoals Erwin... Alleen bij Mulder had ik er al geen vertrouwen in dat het beter zou gaan. Ik heb het een paar jaar aan gekeken maar helaas . . . . . . Oh. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En weer een 100% kans gemist.. Ongelooflijke LUL
Als je die pingels niet meerekent is het helemaal triest. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 15:24 schreef MMM het volgende:En weer een 100% kans gemist.. Ongelooflijke LUL Als je die pingels niet meerekent is het helemaal triest. mee eens...we staan regelmatig eigenlijk met 10 man. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Immers is de beste man van het veld hoor tot nu toe...gek genoeg.. Clasie daar gaat de opbouw er aan... Pelle laten inzakken op het middenveld zoals ik gisteren al schreef... Een aparte wedstrijd vraagt om een aparte aanpak.. Er zijn geen verrassingen terwijl er best mogelijkheden waren .. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Lexie is typisch een net niet speler. Leuk voor een subtopper niet goed genoeg voor de top. Van dat soort type spelers hebben we er wel meer. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
[opendeur]Been there, done that[/opendeur] |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
optiefen...das de derde al mis..... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ongloofelijke beperkte speler . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Koeman was een beetje beperkt vandaag.. hij eindigt met de opstelling zoals hij had moeten beginnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 16:08 schreef Leon FR1908 het volgende:Koeman was een beetje beperkt vandaag.. hij eindigt met de opstelling zoals hij had moeten beginnen. dat ben ik met je eens. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Immers komt gewoon in iedere topwedstrijd tekort.
Hadden we Bakkal nog maar.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sodemieter op met deze nietsnut. Als hij ook al penalty's gaat missen, voegt hij HELEMAAL NIETS toe. Waardeloze speler die voetballend niets kan, ongelooflijk dat deze man is binnen gehaald.
Ik ben al zo ver dat ik liever Vormer naast Clasie zie en Tony op 10. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 16:17 schreef MMM het volgende:Sodemieter op met deze nietsnut. Als hij ook al penalty's gaat missen, voegt hij HELEMAAL NIETS toe. Waardeloze speler die voetballend niets kan, ongelooflijk dat deze man is binnen gehaald. Ik ben al zo ver dat ik liever Vormer naast Clasie zie en Tony op 10. Helemaal mee eens. Alleen maar kansen missen, kan alleen belangrijk zijn door het nemen van pingels en mist ze dan vaak ook nog achterloos.. MISKOOP en niet zo'n kleine ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: herstel..in vrijwel elke wedstrijd.waardeloze houthakker. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wordt idd wel eens tijd voor Vormer. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 16:20 schreef Wim2 het volgende:[..] Helemaal mee eens. Alleen maar kansen missen, kan alleen belangrijk zijn door het nemen van pingels en mist ze dan vaak ook nog achterloos.. MISKOOP en niet zo'n kleine ook. Vaak? Dit was de 2e die 'ie miste. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: 3de van de 9.....
en inderdaad achterloos....twee keer dubbel gemist..ook de rebound. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ook in de beker tegen Heerenveen miste hij. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Als je die meetelt, moet ik je gelijk geven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Reactie van de Vrij zegt ook veel. 'Als je zo een penalty inschiet en dan ook nog zo de rebound schiet...' |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
liefst weg voor de 31e....
anders achteraan op de bank..
aanfluiting voor dit Feyenoord. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tony op 10 zou een hoop schelen. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Tony gewoon op 10 en Vormer naast Clasie.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 16:28 schreef van geil het volgende:liefst weg voor de 31e.... anders achteraan op de bank.. aanfluiting voor dit Feyenoord. mijn geduld is echt op. snap dat t veel geld kost,maar moet echt weg of op de bank. |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Eind van t seizoen weer terug naar den haag aub |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
We hebben verloren door verdedigings fouten en een trainer die Pellé op een eiland heeft gezet.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 16:51 schreef Leon FR1908 het volgende:We hebben verloren door verdedigings fouten en een trainer die Pellé op een eiland heeft gezet.. was zeker waar.. maar spelers moeten zelf ook n wedstrijd lezen.dat ontbrak bij de meeste. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 16:52 schreef van geil het volgende:[..] was zeker waar.. maar spelers moeten zelf ook n wedstrijd lezen.dat ontbrak bij de meeste. Niemand heeft karakter getoond op Boëtius na.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Is toch gehuurd?
Volgend seizoen gewoon weer naar den Haag sturen. Vilhena op 10 naast Vormer dan maar. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Rebound leek wel een laconieke frustratie schot Leek niet eens op een serieus schot om er toch nog wat van te maken |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Duidelijk een fan. geen supporter. mening geven over selectie maar niet eens weten wie wel en niet bij de selectie zitten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Immers heeft papa en Mama op de borst getatoeeerd. dat zegt veel over zijn mentale weerbaarheid. dan zeg ik het nog netjes.ADO nivo. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Immers neemt voorlopig geen strafschoppen meer
Feyenoord moet op zoek naar een nieuwe penaltynemer. Lex Immers neemt voorlopig geen strafschoppen meer, zo liet hij na afloop van de verloren klassieker tegen Ajax (3-0) weten. In de ArenA miste Immers halverwege de tweede helft vanaf elf meter.
Het was al de derde keer dit seizoen dat Immers een penalty onbenut liet, na zijn misser tegen Roda JC en in de penaltyserie van het bekerduel tegen SC Heerenveen. "Als je twee keer op rij mist, is een ander aan de beurt", zei Immers in de ArenA tegen de verzamelde pers, verwijzend naar zijn misser in Friesland vlak voor de winterstop.
Op de vraag of Immers nu helemaal geen strafschoppen meer gaat nemen, haalt de middenvelder zijn schouders op. "Voorlopig ga ik ze in ieder geval niet meer opeisen."
Mede door de misser van Immers verloor Feyenoord kansloos met 3-0 van Ajax. Lekker op de bank. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: eens, de enigste voldoende...Die immers heeft 2 doelpunten om zeep geholpen...Gelukkig deed Fernandez in ieder geval wat we allemaal verwacht hadden :) |
|
|
|
|
robeliens
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 16:57 schreef Wim2 het volgende:Is toch gehuurd? Volgend seizoen gewoon weer naar den Haag sturen. Vilhena op 10 naast Vormer dan maar. Hij is idd gehuurd ik zeg terug met die oeievaar |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
tja ik vind Immers geen slechte speler voor deze selectie.En tja hij is geen internationale top,en tja wie hebben we op die positie die er net zoveel niet/of wel maakt,een beetje realisme moet er wel zijn.na een flater roepen weg met hem of wat een lul.Scoort hij tegen twente dan is het weer de held.Dus zo lang er geen bewezen betere is steun die gozer.ik doe dat wel (trouwens heel mijn clib) |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 18:15 schreef piet de paler het volgende:tja ik vind Immers geen slechte speler voor deze selectie.En tja hij is geen internationale top,en tja wie hebben we op die positie die er net zoveel niet/of wel maakt,een beetje realisme moet er wel zijn.na een flater roepen weg met hem of wat een lul.Scoort hij tegen twente dan is het weer de held.Dus zo lang er geen bewezen betere is steun die gozer.ik doe dat wel (trouwens heel mijn clib) We hebben wel een betere nummer 10 met ook nog eens potentie om tot absolute top te gaan behoren, maar die speelt nu als mid mid: vilhena |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 18:15 schreef piet de paler het volgende:tja ik vind Immers geen slechte speler voor deze selectie.En tja hij is geen internationale top,en tja wie hebben we op die positie die er net zoveel niet/of wel maakt,een beetje realisme moet er wel zijn.na een flater roepen weg met hem of wat een lul.Scoort hij tegen twente dan is het weer de held.Dus zo lang er geen bewezen betere is steun die gozer.ik doe dat wel (trouwens heel mijn clib) Voegt voetballend helemaal NIETS toe. Elke bal springt van z'n voet, passes komen niet aan en dat harde werken valt ook wel mee want hij liep er vanmiddag weer bij als een oud wijf.
Tony en zelfs Achahbar zijn voorbeelden van spelers die het beter zouden kunnen doen dan Immers. Wat een geldverspilling. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Immers kun je er goed bij hebben tegen Roda,Nec,hoerenveen etc. In topwedstrijden komt hij te kort.Niet geschikt voor Feyenoord. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2012 - 18:23 schreef MMM het volgende:Genoeg van gezien. Voegt niks toe, komt te kort. Mist alles wat een nummer 10 nodig heeft. Miskoop nummer 1 van van Geel, jammer en pijnlijk. . |
|
|
|
|
robeliens
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 18:28 schreef ar het volgende:Immers kun je er goed bij hebben tegen Roda,Nec,hoerenveen etc. In topwedstrijden komt hij te kort.Niet geschikt voor Feyenoord. Dat zei ik in het begin van het seizoen al |
|
|
|
|
robeliens
|
|
|
quote: Hij is nog van ado dus terug met oeievaar |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zijn er intussen weer een aantal die na een nederlaag het gelijk gaan halen omdat "ze het al eerder gezegd hebben?" |
|
|
|
|
robeliens
|
|
|
Nee hoor tis niets en zal het ok nie worden |
|
|
|