|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 14:34 schreef van geil het volgende:[..] twee redenen waarom dit niet klopt. ze zijn te dicht bij de goal om breed te gaan.dus Anass loopt zoals hij geleerd heeft,naar de goal,zodat hij n directe kans krijgt. en ten tweede,Anass is links en kan dus kan niet naar buiten,dan is de snelheid weg. Immers moet dat lezen.dat kan die niet,was de kluts kwijt,zag je met t lopen en aan de pass. te veel prikkels voor hem. ze kwamen met 3 vanaf t middenveld... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ja ,,maar anass liep achter hem,,moest nog aansluiten.nog n reden om de kortste weg te nemen. t moment dat de pass moest komen was net buiten de 16. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vond t knullig en ideeloos van alle 3 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ok.no problem... ik zeg ook maar wat:) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij had gewoon die pass in de loop moeten meegeven want annas liep goed mee,maar ja als dat niet eens lukt....pfff |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das Lex zijn probleem he.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: geloof me.. hij heeft er meer:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Duidelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 februari 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Da's toch een 100% score, goed bezig dus.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Over hoeveel procent kansen? Ik zou ook graag twee van die balletjes willen zien over balverlies ,slechte aannamens en verkeerde passes |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Met zijn pingels zou Pelle topscoordert zijn geweest |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 11:55 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Over hoeveel procent kansen? Ik zou ook graag twee van die balletjes willen zien over balverlies ,slechte aannamens en verkeerde passes Bekijk het nou een keer van de vrolijke kant man :-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahaha dat doe ik ook nu ik Ryan Koolwijk weer ziet schitteren bij NEC... |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Goh,je bent al gauw een held blijkbaar...... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Want?
Net of we verder zouden zijn met deze nietsnut..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 februari 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: lucky ...voor deze wedstrijd! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Totaal niet gemist. 2 geweldige goals van Tony. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gelukkig maar want voor de rest was t ruk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Keurige overwinning in een redelijk potje.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We kunnen hem wel gebruiken tegen AZ. AZ is in de lucht en duels niet sterk.
Denk dat hij 'gewoon' zal spelen. Vormer heeft ook niet echt een visitekaartje afgeleverd. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Lexie gaat op tribune jacht.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee hoor die staat er zondag weer.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
maar niet vast op 10 mag ik hopen |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Vilhena op de plek van Lexi en Goossens op de plek van Vilhena, is dat wat? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
de positieve kant we kunnen op de 10 positie meerdere kanten uit |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goossens brengt verdedigend niet veel. Die zet je of op 10 of aan de buitenkant. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Ok dan Goossens op 10 en Vilhena op zijn huidige plek,denk dat we dan wat meer voetbal hebben want met Immers heb je gelijk ook veel meet balverlies dus onrust. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 20:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:We kunnen hem wel gebruiken tegen AZ. AZ is in de lucht en duels niet sterk. Denk dat hij 'gewoon' zal spelen. Vormer heeft ook niet echt een visitekaartje afgeleverd. Streppel: "Helaas voor ons was Immers geschorst" reageren
Wed nu 60 euro gratis op Feyenoord en win harde euro's! Brandon Meetz 03 Februari 2013 om 19:59 Bron: NOS Jurgen Streppel liet na afloop van de wedstrijd tegen Feyenoord lovende woorden vallen over Tonny Vilhena. De trainer van Willem II zag zondag hoe de jonge middenvelder van Feyenoord, die de geschorste Lex Immers verving als aanvallende middenvelder, een groot aandeel had in de 1-3 overwinning.
"Helaas voor ons was Lex Immers geschorst. Dat bedoel ik positief, want die Vilhena speelde een dijk van een wedstrijd. Het is smullen om deze jongen te zien spelen, een groot talent", zo vertelde Streppel tegenover de NOS. De coach vond dat zijn elftal uitermate zwak uit de startblokken kwam.
"We begonnen heel matig aan de wedstrijd. De 1-0 achterstand was compleet verdiend denk ik. In het laatste kwartier van de eerste helft kwamen beter in de wedstrijd. Er was meer strijd en we kwamen via een strafschop op 1-1. In de rust hadden we wel het gevoel dat we het Feyenoord moeilijk konden maken. Maar we begonnen heel matig aan de tweede helft. Toen was het al snel over en
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/185162/Streppel:_Helaas_voor_ons_was_Immers_geschorst#ixzz2JruB4oQ4 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je hoeft het er niet mee eens te zijn Leon. ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker niet want zonder Vormer had Vilhena in deze wedstrijd niet zo vrij kunnen spelen.. Heeft een hoop rommel opgeruimd.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 21:32 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zeker niet want zonder Vormer had Vilhena in deze wedstrijd niet zo vrij kunnen spelen.. Heeft een hoop rommel opgeruimd.. Ik vond Vormer niet geweldig om eerlijk te zijn. Niet slecht hoor, maar dat je een aantal ballen kan onderscheppen tegen Willem II, dat vind ik toch wel een absoluut minimum. Naar voren toe vond ik hem te weinig brengen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 21:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik vond Vormer niet geweldig om eerlijk te zijn. Niet slecht hoor, maar dat je een aantal ballen kan onderscheppen tegen Willem II, dat vind ik toch wel een absoluut minimum. Naar voren toe vond ik hem te weinig brengen. En dan denk ik dat hij meer verdient dan Leerdam maar hij is beter met de bal waar Leerdam iets beter afjaagt T.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 21:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] En dan denk ik dat hij meer verdient dan Leerdam maar hij is beter met de bal waar Leerdam iets beter afjaagt T.. Voorlopig kom ik tot dezelfde conclusie. Op die positie zie ik hem niet meer brengen dan Kelvin. Op zijn eigen positie (die van Clasie dus) is hij wel beter denk ik.
Maar ja, Clasie is in mijn optiek de eerste speler je opschrijft bij het maken van de opstelling. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 21:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Voorlopig kom ik tot dezelfde conclusie. Op die positie zie ik hem niet meer brengen dan Kelvin. Op zijn eigen positie (die van Clasie dus) is hij wel beter denk ik. Maar ja, Clasie is in mijn optiek de eerste speler je opschrijft bij het maken van de opstelling. Eens T ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik dacht bij de aankoop van Immers een leider, een bikkelaar te gaan zien. Dat had Feyenoord nodig. Leider is hij zeer zeker niet, bikkelaar een beetje. Zijn technisch tekort gaat meer en meer storen.
Laat Vormer dan maar eens staan en Vilhena op 10. Al zie ik liever de Vrij een linie opschuiven, t.k.v. Vormer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 13:37 schreef FR-Henk het volgende:Ik dacht bij de aankoop van Immers een leider, een bikkelaar te gaan zien. Dat had Feyenoord nodig. Leider is hij zeer zeker niet, bikkelaar een beetje. Zijn technisch tekort gaat meer en meer storen. Laat Vormer dan maar eens staan en Vilhena op 10. Eens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers heeft nog krediet bij Koeman
De kans lijkt klein dat Feyenoord-trainer Ronald Koeman zondag in de thuiswedstijd tegen AZ Lex Immers slachtoffert voor Tonny Vilhena, hoewel de achttienjarige middenvelder afgelopen zondag prima speelde als nummer 10 en twee keer scoorde. Koeman was lovend over Vilhena en vooral diens samenwerking met Pelle, maar hij vergeet ook de statistieken van Immers niet.
Lex heeft er tien gemaakt, en daarmee zijn waarde bewezen. Bovendien verricht hij veel arbeid en legt hij agressiviteit in zijn spel. Hem nu passeren doe je niet zomaar. Dan had ik dat eerder moeten doen. Lex heeft nog genoeg krediet. Met Vilhena kun je verschillende kanten uit. Dat hij op 10 kon spelen, wisten we, maar hij heeft het nu ook laten zien. Bron:VI |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik word doodziek van die onzin..
de statistieken van....man gaat helemaal nergens over. een zin klopt...dan had ik dat eerder moeten doen. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Waardeloos...
Die ooievaar alsjeblief op de bank.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lex heeft er 10 gemaakt waarvan zoveel penalty's. En hij had er wel 20 kunnen maken met al die gemiste kansen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 februari 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|