|
|
Bosifyable
|
|
|
KNVB telt voortaan de 100% kansen ook mee. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Was je me 1 seconde voor... Van Jann he? :D
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2013 door tomson -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Geloof je hier nog steeds in? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Speelt de afgelopen paar wedstrijden redelijk tot goed. Vind ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: speelt beter ja. en hij is er nu eenmaal,dus ik zou m gebruiken als verdedigende middenvelder die wel af n toe mee kan.is de druk weg voor hem,en komt hij denk ik beter uit de verf. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon ruilen met vilhena |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik geloof net zo min in Immers als verdedigende middenvelder als in De Vrij op die positie ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: volgens mij hft hij nooit anders gedaan behoudens n paar wedstrijdjes spits. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: De Vrij als stofzuiger en de passes. Ik zie het wel. BMI en Mathijsen erachter. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Op termijn zeker, maar 10 is een rol waarbij de nodige verantwoordelijkheid bij komt kijken. Vilhena acht ik nog niet stabiel genoeg. Persoonlijk zou ik er dan eerder voor kiezen ze meer naast elkaar laten spelen. 3 mans middenveld met de punt naar achter. Variant die Van Geil geloof ik ook al eerder opperde. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bedoel ik ook, Vilhena meer naar voren, Immers iets naar acheren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik ben voor. Ik vond Immers sowieso bij momenten te diep spelen. Dan speel je maar met 2 middenvelders. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
emile schelvis kiest voor dezelfde variant.maar dan zonder immers zie headliner |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
zeker aan het eind zag em met verhoek ff agressief worden tegen willems en onze nsber wijnaldum haha |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Volgens mij kreeg Verhoek een tik van Willems, toen ging de knop om bij Lex, daarvoor was hij vrij rustig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nu moet je t laten zien Lex! alle vertrouwen gehad van de trainer. ik verwacht nu 8 doelpunten van je.nu moet t gebeuren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deed goed mee tegen PSV. Geen kans gemist ook :)
Volgens mij hebben onze spelers na afgelopen zondag nog meer gif in hun donder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 - 16:29 schreef Stylzz het volgende:Deed goed mee tegen PSV. Geen kans gemist ook :) Volgens mij hebben onze spelers na afgelopen zondag nog meer gif in hun donder. hij miste er een. maar speelt beter mee al n paar weken. nec was voor hem de wedstrijd van zijn goals dus laat t nu maar gebeuren:) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Heb tegen PSV voor t eerst niet zitten ergeren aan immers |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
moet wel n keer gaan scoren. Vilhena heeft er 4.en komt veel minder in positie. lex 4 of 5 dat kan niet... moet beter. en dan KAMPIOENEN! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Speelde weer waardeloos.
Doet wel z'n best, maar kan het niveau gewoon niet aan. Vilhena op 10 zou zo veel beter zijn. Dan heb je hem samen met Boetius die iedere wedstrijd voor je kan beslissen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wim, Immers speelde naar behoren. Breide de 2-0 voor en was belangrijk bij geen balbezit. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik vond m de matigste vandaag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Goed nieuws voor MulderT ! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dat was mn nr 2 qua matigheid.:) |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
quote: Immers werkt inderdaad hard maar heeft veel te veel balverlies waardoor hij zelf maar ook andere spelers druk zijn om zijn fouten te herstellen, dus voor zijn positie moet de technische staf al gaan kijken voor een vervanger zal dit seizoen niet meer lukken maar voor het volgend seizoen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 17:38 schreef willem v G het volgende:[..] Immers werkt inderdaad hard maar heeft veel te veel balverlies waardoor hij zelf maar ook andere spelers druk zijn om zijn fouten te herstellen, dus voor zijn positie moet de technische staf al gaan kijken voor een vervanger zal dit seizoen niet meer lukken maar voor het volgend seizoen. Zullen ze wel doen. Nivo'tje hoger is voor Lex niet haalbaar meer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers tweede spits, Achahbar en Cissé stellen teleur
Graziano Pellè staat op scherp met nog negen speelronden op het programma. Bij een eventuele automatische schorsing bij een vijfde gele kaart hoeven Anass Achahbar en Sekou Cissé in ieder geval niet op een basisplaats te rekenen. Ronald Koeman doet al langer geen beroep op beide spelers en de coach zal niet van gedachten veranderen wanneer topschutter Pellè één wedstrijd afwezig is. Lex Immers - die zelf ook al op scherp staat - zal als spits worden geposteerd bij een schorsing van de Italiaanse aanvalsleider, meldt De Telegraaf.
Ruben Schaken is ook nog een optie voor de punt van de aanval, maar dan betreft het vooral voor wedstrijden waarin de buitenspeler op voldoende ruimte kan rekenen. Schaken fungeerde vorig seizoen ook al diverse malen als spits toen publiekslieveling John Guidetti getroffen werd door de mysterieze zenuwblessure. Bron:Fr12 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2013 - 11:54 schreef RenatoBos het volgende:Immers tweede spits, Achahbar en Cissé stellen teleur[ afbeelding ] Graziano Pellè staat op scherp met nog negen speelronden op het programma. Bij een eventuele automatische schorsing bij een vijfde gele kaart hoeven Anass Achahbar en Sekou Cissé in ieder geval niet op een basisplaats te rekenen. Ronald Koeman doet al langer geen beroep op beide spelers en de coach zal niet van gedachten veranderen wanneer topschutter Pellè één wedstrijd afwezig is. Lex Immers - die zelf ook al op scherp staat - zal als spits worden geposteerd bij een schorsing van de Italiaanse aanvalsleider, meldt De Telegraaf.Ruben Schaken is ook nog een optie voor de punt van de aanval, maar dan betreft het vooral voor wedstrijden waarin de buitenspeler op voldoende ruimte kan rekenen. Schaken fungeerde vorig seizoen ook al diverse malen als spits toen publiekslieveling John Guidetti getroffen werd door de mysterieze zenuwblessure. Bron:Fr12 Moet Pellè tegen Heerenveen na een doelpunt zijn shirt maar uittrekken dan? Immers mag/moet dan tegen Heerenveen maar eens laten zien dat hij als spits WEL scoort! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ja Immers is ook echt doelgericht pffff, misschien wel om een balletje vast te houden. Maar als Immers 2e keus is zeg dit enorm veel over de rest |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Sexy lexie voorin kan niet wachten tot pelle een gele kaart krijg Al blijft t dom als een spits geel pak |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
hoeveel kansen mag deze prutser nog missen,laat koeman hem maar een straf van 1000 euri,s per gemiste kans opleggen gaat die ze er misschien wel in schieten,wat heb ik mij er gisteren weer aan zitten ergeren had er zekers 3 moeten maken die poelepotaat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Gruwelijk dom van je Koeman!! Anas erin voor pelle, niks anders!! Die verdient ook zen kans mocht het zover komen! Zorg eerst ma da Immers scoort! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, Anas schiet ze wel er allemaal in. Zeekoe ook...
Koeman zal een reden hebben om Immers voorrang te geven voor die spitsplek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Anass heeft nog geen knappe pot gespeeld. Zal blijkbaar ook op de training en bij de beloften niet het vuur uit zijn muiltjes lopen.
tsja. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
immers heeft niks in de spits te zoeken. als hij hard moet schieten zoals bij een penalty schiet hij zacht,gister schiet hij veel te hard van 16 meter. met je binnenkantje schiet je hem zo binnen zou tomasson zeggen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2013 - 16:16 schreef Rotterdam22 het volgende:immers heeft niks in de spits te zoeken. als hij hard moet schieten zoals bij een penalty schiet hij zacht,gister schiet hij veel te hard van 16 meter. met je binnenkantje schiet je hem zo binnen zou tomasson zeggen. Immers is ook geen echte killer, nee. Maar zijn Anass, Sissie, Te Vrede, Fernandez dat dan wel? Daarnaast heeft Lexemans ook vaak genoeg domme pech. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Wanneer je immers in de spits eindigt verander je de hele speelwijze van het elftal. Immers kan voorin geen bal vasthouden.. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Gewoon Te Vrede proberen. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Of Achabar.. Die kan tenminste nog een bal vast houden.
Tevreden is ene waardeloze spits die bij exc nog niet eens in de basis stond.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Immers moet slagen,anders gezichtsverlies.dat is voor mij al sinds oktober duidelijk |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Lex gewoon terugsturen naar den Haag.
Voegt echt niets toe en loopt erbij als een uitgeknepen puist. |
|
|