|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2013 - 19:44 schreef Wim2 het volgende:Lex gewoon terugsturen naar den Haag. Voegt echt niets toe en loopt erbij als een uitgeknepen puist. Ervaringsdeskundige? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2013 - 19:44 schreef Wim2 het volgende:Lex gewoon terugsturen naar den Haag. Voegt echt niets toe en loopt erbij als een uitgeknepen puist. Ben blij dat Lex er is, prima voetballer.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, krijgt ook steeds lovendere kritieken , op t scoren na. Is geen klassieke 10, maar wel een goede middenvelder. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Immers kan enigszins mee op karakter en loop vermogen Is misschien niet trefzeker maar verdedigers moeten toch met m meelopen en hij staat aanvallend wel vaak op de juiste positie En daarom past immers wel goed bij dit team (Me eerste niet negatief bedoelde post over lex) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lex Immers begint eigen voetbalschool
Lex Immers is zijn eigen voetbalschool gestart. Bij amateurclub vv Wilhelmus uit Voorburg beginnen vanaf 22 maart de trainingen voor talentvolle spelers van 8 tot 16 jaar.
De trainingen worden verzorgd door professionele trainers. Ook Immers en andere Feyenoord-spelers zullen af en toe een training leiden, meldt Wilhelmus op zijn website. Bron:AD |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 maart 2013 - 11:13 schreef Stylzz het volgende:Ja, krijgt ook steeds lovendere kritieken , op t scoren na. Is geen klassieke 10, maar wel een goede middenvelder. Eerst was het niet veel, maar scoorde hij wel. Nu is het andersom. Prettig, zelfs als hij niet scoort voegt hij wel wat toe aan het team. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers: Opluchting was groot in de kleedkamer
Waar Feyenoord in de eerste helft van de wedstrijd tegen Roda JC geen moment in problemen kwam, voerde de thuisploeg na rust de druk op. Met name in het laatste kwartier kwam Feyenoord met de rug tegen de muur te staan. In die fase waren we in het veld aan het aftellen en elkaar aan het oppeppen om de voorsprong vast te houden, vertelde Lex Immers kort na het laatste fluitsignaal. Uiteindelijk kunnen we heel blij zijn met deze overwinning. De opluchting was groot na afloop in de kleedkamer bij ons.
In de rust hadden de Feyenoorders nog tegen elkaar gezegd dat de ploeg in de tweede helft op zoek zou gaan naar een tweede doelpunt, maar daar kwam in de praktijk te weinig van terecht. We kregen nog wel een paar kansen, maar hadden daarbij ook geen geluk, zei Immers. Natuurlijk liepen we aan het eind te ver terug, maar ik denk dat zoiets bij elke club kan gebeuren in zon fase. Dan speelt ook de spanning een rol.
Immers zag dat Feyenoord in die laatste fase Erwin Mulder dankbaar mocht zijn voor twee belangrijke reddingen die hij verrichte. Jordy Clasie haalde ook nog een bal van de lijn die via mijn lichaam ging, zei Immers, die zelf het laatste kwartier als verdedigende middenvelder speelde, met het oog op de hoge voorzetten die Roda JC veelvuldig gaf.
De middenvelder besefte dat Feyenoord goede zaken had gedaan met de overwinning op Roda JC, zeker gezien de nederlaag die PSV eerder tijdens het weekend leed tegen sc Heerenveen. Als je aan het eind van de rit met de schaal omhoog wilt staan, moet je wedstrijden als deze winnen, besloot Immers. Wat dat betreft weten we ook wat ons de komende weken te doen staat. We mogen geen punten meer laten liggen. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lex Immers in gesprek met Sinclair Bischop
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
cato
|
|
|
immers echt top vandaag!! nu over 2 weken er eens 2 in schieten |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lex heeft het te pakken gekregen. Basisspeler op zeker. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t van Marwijkeffect noem ik t maar. die "stille"kracht levert in mijn ogen veel problemen op voor de twee middenvelders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Uiteraard, komt door Lex dat Vilhena en Clasie zonder druk de bal in de voeten bij tegenstanders passen. :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
misschien ben ik wel te kritisch ja. heb er n nachtje over geslapen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Moet een goede nacht zijn geweest. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik ben altijd kritisch geweest op immers, maar ik vind echt dat hij zich goed ontwikkeld dit seizoen, gister was 1 van zijn beste wedstrijden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Iedereen bij Feyenoord is blij met wat Lex laat zien'
Lex Immers begint steeds beter zijn draai te vinden bij Feyenoord. Hoewel de aanvallende middenvelder in december vorig jaar zijn laatste doelpunt maakte, is hij onomstreden in het elftal van trainer Ronald Koeman. Lex krijgt niet altijd de waardering die hij verdient, zegt Koeman. Hij sneeuwt weleens onder bij de blikvangers, jongens die opvallen. Maar intern is er veel waardering voor Lex. Hij werkt keihard, is altijd bezig en stelt zichzelf helemaal in dienst van het team.'
'Zulke spelers heeft elk elftal nodig en soms verdienen ze ook een keer de credits.' Immers maakte tot nu toe tien competitie goals voor Feyenoord, maar dat hadden er meer kunnen zijn. Ook dat is volgens Koeman geen probleem. Want die doelpunten komen ook wel weer, weet hij. Het gaat erom dat Lex door zijn manier van spelen altijd wel in scoringspositie komt, al is dat, mede door het goede spel van onze buitenspelers, de laatste tijd iets minder en vult hij zijn rol anders in. Iedereen bij Feyenoord is blij met wat Lex laat zien. Bron:VI |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Voor die tattoo van zijn vrouw toen weer ex nu weer vrouw |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers voor onderzoek naar het ziekenuis
Lex Immers gaat voor onderzoek naar het ziekenhuis. De Feyenoorder raakte zaterdagavond geblesseerd na een duel met sc Heerenveen-speler Joey van den Berg. Hij verliet per brancard het veld. Immers laat in gesprek met Omroep West weten dat de ernst van de blessure nog niet bekend is. "Maandag wordt een verder onderzoek ingesteld. Dan gaan ze kijken of een bandje in mijn enkel is beschadigd."
De middenvelder annex centrumspits van de Rotterdammers heeft te kampen met een dikke en paarse enkel. "Ik kwam in duel met Van den Berg en landde op mijn linkerenkel. Mijn volle gewicht kwam er op te staan en mijn enkel klapte helemaal dubbel." Vooralsnog is het niet bekend of Immers de volgende competitiewedstrijd tegen VVV-Venlo zal halen. Bron:Feyenoordnet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Enkelblessure Immers valt mee: verrekking
Lex Immers heeft een enkelblessure overgehouden aan de afgelopen uitwedstrijd tegen sc Heerenveen. De middenvelder viel na een half uur spelen geblesseerd uit. Onderzoek in het ziekenhuis heeft uitgewezen het gaat om een verrekking van de enkelbanden. De medische staf van Feyenoord gaat Immers intensief behandelen om hem zo snel mogelijk weer op het veld te krijgen. Immers werd zaterdag in Heerenveen vervangen door Wesley Verhoek.
Feyenoord verloor het duel in het Abe Lenstra Stadion met 2-0. Bron:Feyenoord.nl |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik ben geen groot liefhebber van Immers. maar ben blij dat de blessure meevalt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers denkt Vitesse te kunnen halen
Ronald Koeman kan over twee weken waarschijnlijk weer beschikken over aanvallende middenvelder Lex Immers. De Hagenaar raakte in het verloren duel tegen SC Heerenveen geblesseerd aan zijn enkel. Er werd gevreesd voor een flinke blessure, maar de schade viel uiteindelijk mee. Immers denkt in de loop van volgende week weer op het veld te kunnen trainen. De wedstrijd tegen RKC Waalwijk komt vermoedelijk nog te vroeg, maar in de topper tegen Vitesse moet hij weer inzetbaar zijn. Bron:FR12 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Voetballend niet zo begaafd als zijn collegamiddenvelders, maar 1 ding weet je zeker met Lex. Hij zal altijd zijn duels blijven winnen en druk kunnen blijven zetten op de juiste momenten. Hadden we goed kunnen gebruiken vandaag. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Eens. Met Lexie was VVV nooit zo aan aanvallen toegekomen. Al was hij er als een blind paard ingevlogen, onderscheppen kun je aan hem overlaten. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Bevestiging dat hij geen miskoop is, zoals sommigen tot vervelends toe meldden.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
oneens.maar boeien.
lekker drie punten:) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Ga jij maar pilsen :-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Immers! Immers! Immers!
Aldus de voetbalkennerts. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De andere middenvelders missen de kracht en t loopvermogen. Vilhena naast Immers en Clasie als controleur. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als er gebikkeld moet worden dan zijn Clasie en Vilhena te licht. Een type als Immers benadert datgene waar we er meer van moeten hebben: mouwen opstropen en gaan. Zonder dat type spelers kunnen technisch vaardige voetballers nooit uit de verf komen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers: 'Ik hoop dat Clasie blijf'
Jordy Clasie wil voorlopig niet over de belangstelling van Fiorentina praten. De middenvelder, die vrijdagavond in het thuisduel met VVV-Venlo (1-0) geschorst was, richt zich op de resterende wedstrijden van Feyenoord in de competitie, maar noemt de interesse uit de Serie A hoe dan ook 'prachtig'.
"Ik heb met Feyenoord gesproken en we hebben afgesproken dat we alles gaan richten op de laatste belangrijke wedstrijden", vertelde Clasie aan Eredivisie Live. "Na de competitie gaan we verder praten." Het contract van Clasie loopt medio 2015 af. De beleidsbepalers van Feyenoord willen de verbintenis graag openbreken.
"Ik hoop dat hij blijft", reageerde de geblesseerde Lex Immers. "Ik weet sowieso dat ik blijf en ik wil volgend seizoen weer voor het kampioenschap vechten. Dan heb je dit soort spelers echt nodig. Maar van de andere kant zeg ik 'ga je gang jongen, het is je van harte gegund'." Bron:Voetbalzone |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers: Doelpunt zorgde voor geweldige ontlading
De tweede helft van het duel met Vitesse was vijf minuten onderweg, toen Lex Immers van dichtbij kiezelhard en doeltreffend uithaalde en De Kuip in extase bracht. Het doelpunt van de middenvelder bleek de beslissing in de belangrijke wedstrijd voor Feyenoord, dat door de 2-0 zege de Arnhemmers passeert op de ranglijst en volop in de race is voor de tweede plaats. Ik stapte vandaag het veld op met de gedachte dat het lekker zou zijn om weer eens te scoren, reageerde Immers na afloop. Dat het lukte zorgde voor een geweldige ontlading.
Bij de middenvelder zelf kwam er op dat moment naar eigen zeggen vooral veel blijdschap los, wat mede te maken had met het feit dat zijn laatste doelpunt van half december vorig jaar dateerde. Het is niet zo dat de datum van mijn laatste doelpunt continu door mijn hoofd spookt, maar een tijdje geleden was het wel, zei Immers. Deze goal gaf in elk geval een lekker gevoel, zeker omdat het duel daarmee beslist was.
Met zijn onverzettelijkheid stond Immers zondag symbool voor het sterke spel van Feyenoord, dat vanaf de eerste minuut uitstraalde te willen winnen. We waren echt een team vandaag, knikte de middenvelder. Als een blok stonden we achter elkaar, wat resulteerde in een lekkere wedstrijd. Met het oog op de komende weken hebben we vandaag een flinke dosis zelfvertrouwen getankt. Van de drie laatste wedstrijden spelen we er nog twee thuis, dus de tweede plaats is zeker mogelijk. In mijn ogen zou dat een wereldprestatie zijn, zeker als je bedenkt met hoeveel nieuwe spelers we aan dit seizoen begonnen.
Even verderop richtte ook Ruben Schaken het vizier op de laatste drie speelrondes van de competitie. Volgens de rechteraanvaller moet Feyenoord daarin vooral naar zichzelf kijken. Wij moeten onze plicht vervullen en uit de laatste duels het maximale resultaat halen, sprak Schaken zelfverzekerd. Vandaag hebben we in ieder geval het goede gevoel teruggekregen na enkele mindere weken. Die lijn moeten we de komende weken doortrekken.
In aanloop naar de topper tegen Vitesse had Feyenoord als één team een streep gezet onder de laatste weken, vertelde Schaken. We hebben elkaar de waarheid gezegd en elkaar gemotiveerd om vandaag een stapje extra te zetten. De laatste weken speelden we te snel de lange bal, terwijl we vanmiddag weer hebben laten zien waar we voetballend toe in staat zijn. Dit was één van onze sterkste wedstrijden van het seizoen. Vooral daardoor geeft deze overwinning een heerlijk gevoel. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Hoewel het er af en toe niet uit ziet laat Immers inmiddels toch wel zien erg belangrijk te zijn voor Feyenoord. He's here, he's there, he's f..... everywhere.
We moeten alleen echt eens van die yell af. Lexie verdient beter! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lex Immers in gesprek met Dennis van Eersel
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekkere goal en een schitterende hakbal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 21 april 2013 - 21:49 schreef Peter V. het volgende:Hoewel het er af en toe niet uit ziet laat Immers inmiddels toch wel zien erg belangrijk te zijn voor Feyenoord. He's here, he's there, he's f..... everywhere. We moeten alleen echt eens van die yell af. Lexie verdient beter! Eens en eens. |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
quote:Op zondag 21 april 2013 - 21:49 schreef Peter V. het volgende:Hoewel het er af en toe niet uit ziet laat Immers inmiddels toch wel zien erg belangrijk te zijn voor Feyenoord. He's here, he's there, he's f..... everywhere. We moeten alleen echt eens van die yell af. Lexie verdient beter! Eens. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
die immers snoert mij de mond! hij werd echt gemist bij zijn afwezigheid! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lex heeft de power die Feyenoord nodig heeft. In dit team vind ik hem onomstreden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Petje af voor Lex
Kom bij Ronald Koeman niet aan met goedkope aanmerkingen op het spel van Lex Immers. De trainer van Feyenoord heeft een zwak voor de 26-jarige Hagenaar. De oud-international is gecharmeerd van de dynamiek van zijn aanvallende middenvelder, van zijn onbaatzuchtige inzet en van zijn gevoel voor positie in het vijandelijke strafschopgebied, met name ook als handlanger van topscorer Graziano Pellè.
Maar om één punt van kritiek kon Koeman in 2013 moeilijk heen. Immers heeft te veel kansen nodig om tot scoren te komen. Zondag brak hij in de topper tegen Vitesse (2-0) na ruim 4 maanden dan toch eindelijk de ban. Met zijn 11e competitietreffer besliste hij het duel en verloste hij zichzelf van de aanzwellende kritiek binnen en buiten het legioen.
Ja, de ontlading was best wel groot bij mij, erkende Immers, die schreeuwend een tv-camera opzocht om zijn vreugde met een nog groter publiek te delen. Ik hoorde de laatste tijd steeds vaker verhalen langsvliegen dat ik na de winterstop nog niet had gescoord. Daar ben ik nu mooi vanaf.
Na zijn treffer in de 50e minuut maakte hij een bevrijde indruk. Immers die niet als een zeer groot technicus bekend staat, verraste onder meer nog met een fraaie hakbal en een balletje achter het standbeen langs. Hij moest er tijdens de wedstrijd al zelf om lachen. Ik kan best aardig voetballen, maar het moet er natuurlijk wel uitkomen.
Immers werd zondag in De Kuip zelfs tot man van de wedstrijd gekozen. En dat na een eerste helft waarin de andere Immers nog duidelijk te zien was. Gehaast schietend, rommelig combinerend en struikelend over zijn eigen uitschuifbare benen. De eerste fluitconcerten waren dan ook al weer hoorbaar onder het thuispubliek, dat de voormalige cultheld van ADO Den Haag nog niet onvoorwaardelijk in de armen heeft gesloten. Bij Koeman kan hij echter een potje breken.
Lex maakte weer heel veel meters in deze wedstrijd, blikte de oud-international voldaan terug op het duel met Vitesse. Als geen ander speelde hij in dienst van het team. Lex toonde grote discipline en sloot telkens goed aan bij Pellè. Met het tweede doelpunt beloonde hij zichzelf. Eerst zette hij in ons eigen strafschopgebied de aanval in gang waarna hij aan de andere kant in de rebound van het schot van Ruben Schaken toesloeg. Dat zijn heel wat meters die hij op dat moment moest overbruggen. Petje af voor Lex. BRON: Algemeen Dagblad
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 april 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Het zijn de joden die fluiten.
In de eerste helft 3 kansen gehad, schoot ze goed op doel, maar tot 2x toe zat er een speler van Vitesse tussen die de bal naast het doel tikte. Kan hij natuurlijk niets aan doen. |
|
|
|