|
|
RenatoBos
|
|
|
In de weken dat Lex Immers door een enkelblessure moest toekijken benadrukte Ronald Koeman dat zijn nummer tien belangrijk voor hem was, terwijl de buitenwereld daar vraagtekens bij zette.
"Ik zeg nooit zoveel over of ik belangrijk ben. Andere mensen zeggen dat Feyenoord het best wel moeilijk heeft zonder mij, ik reageer daar nooit zo op verteld Immers tegen Nusport. Dat zien ze vanzelf wel."
"Het maakt me niet zoveel uit als mensen aan mij twijfelen. Ik heb mijn aandeel. Ik maak veel meters op het veld, ook verdedigend. Dat komt bij ons heel goed uit op het moment. Van mijn teamgenoten en de trainer krijg ik heel veel waardering. Daar gaat het om en dat zit goed." Bron: nusport |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lex Immers was vorige week in de Kuip 'on fire'. De Hagenees in Rotterdamse dienst bewees tegen Vitesse zijn waarde voor Feyenoord.
Zondag staat er opnieuw een duel in de Kuip op het programma, ditmaal tegen Heracles Almelo. Zal Lex Immers weer belangrijk zijn?
|
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
Van Geel stelt in en interview vandaag dat Lex immers aan de verwachtingen heeft voldaan. Daar ben ik het van harte mee eens. Na een moeilijk start heeft Lex zich prima hersteld. Zoals hij nu speelt vind ik hem beter dan Bakal in het vorig sezoen, terwijl hij volgens mij ook nog eens minder salaris krijgt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 april 2013 door eko-sporter -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Natuurlijk was ik blij met zijn goal vorige week. Het was een toevalstreffer. Maar gezien zijn kansen had hij er gerust twee meer mogen maken.
Ik vind dit gewoon absoluut geen speler voor Feyenoord. Natuurlijk werkt hij hard maar dat zou toch niet genoeg moeten zijn om de nummer 10 van Feyenoord te kunnen zijn? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 28 april 2013 - 14:47 schreef Wim2 het volgende:Natuurlijk was ik blij met zijn goal vorige week. Het was een toevalstreffer. Maar gezien zijn kansen had hij er gerust twee meer mogen maken. Ik vind dit gewoon absoluut geen speler voor Feyenoord. Natuurlijk werkt hij hard maar dat zou toch niet genoeg moeten zijn om de nummer 10 van Feyenoord te kunnen zijn? In het huidige team juist wel. Immers is belangrijk. En dat bleek vandaag ook weer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers kijkt uit naar terugkeer in Den Haag
Lex Immers keert aankomende zondag in de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag terug in het stadion waar hij de afgelopen vijf seizoenen zijn thuiswedstrijden speelde. De middenvelder, die dit seizoen al twaalf keer scoorde voor Feyenoord, kijkt uit naar het treffen met zijn voormalig ploeggenoten.
Deze wedstrijd stond al een tijdje omcirkeld in mijn agenda, vertelt hij in gesprek met Feyenoord TV. Het is bijzonder om terug te keren in het stadion waar ik ben opgegroeid. ADO zal in hun laatste thuiswedstrijden het publiek wat moois willen bieden, maar bij ons is het vertrouwen groot na de laatste twee overwinningen. We zullen in de resterende duels als één team voor het hoogst haalbare gaan. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Bijzonder om voor het eerst terug te keren'
Voor Lex Immers is ADO Den Haag - Feyenoord een memorabel duel. De middenvelder keert zondagmiddag namelijk voor het eerst terug in het Kyocera stadion, waar hij vele wedstrijden in het groen-gele shirt van ADO heeft gespeeld.
Immers kijkt al de hele week uit naar het duel in Den Haag. 'Er zijn twee wedstrijden die ik heb omcirkeld in mijn agenda, ADO-thuis en ADO-uit', aldus de middenvelder. 'Het is voor mij bijzonder om terug te keren. Ik leg nog regelmatig een kaartje met de jongens van ADO.'
'ADO is een lastige horde richting de tweede plek', vindt Immers. 'Zeker wanneer het publiek er achter gaat staan kan het spoken in het stadion. Ik verwacht een goede sfeer en een ADO dat zich niet zal ingraven. Het wordt een leuke wedstrijd.'
Nu de reguliere competitie bijna op zijn einde loopt, kijkt Immers kort even terug op zijn seizoen. 'Het is een mooi jaar geweest, maar ik had er wel meer uit kunnen halen. Wel denk ik dat er nog rek zit in mijn prestaties.' Bron:Rijnmond |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zijn laatste uitspraken zie ik maar als haagse humor... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lex Immers is aardig tevreden over de manier waarop zijn eerste seizoen bij Feyenoord verlopen is. Toch is de middenvelder van de Rotterdammers van mening dat hij dit seizoen wellicht vaker had moeten scoren.
"Ik heb nog nooit zoveel gescoord in de Eredivisie", vertelde Immers, die dit seizoen twaalf keer scoorde in de Eredivisie. "Wat dat betreft ben ik tevreden. Ik sluit mijn ogen echter niet voor het feit dat ik meer had kunnen en misschien wel had moeten scoren, maar vergeet niet dat ik moest wennen."
Immers was aan het begin van het seizoen namelijk nog niet gerust op een goed verloop van zijn carrière bij de Rotterdammers. "Toen ik net bij Feyenoord kwam, was ik bang fouten te maken. Later ga je vanzelf durven en als ik me dadelijk nog beter voel, kan het allee maar mooier worden. Volgend jaar hoop ik richting de twintig doelpunten te gaan."
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/196153/Immers:_Ik_had_meer_kunnen_en_misschien_wel_moeten_scoren#ixzz2SgwVkxbn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 08 mei 2013 - 11:25 schreef Stylzz het volgende:Lex Immers is aardig tevreden over de manier waarop zijn eerste seizoen bij Feyenoord verlopen is. Toch is de middenvelder van de Rotterdammers van mening dat hij dit seizoen wellicht vaker had moeten scoren. "Ik heb nog nooit zoveel gescoord in de Eredivisie", vertelde Immers, die dit seizoen twaalf keer scoorde in de Eredivisie. "Wat dat betreft ben ik tevreden. Ik sluit mijn ogen echter niet voor het feit dat ik meer had kunnen en misschien wel had moeten scoren, maar vergeet niet dat ik moest wennen." Immers was aan het begin van het seizoen namelijk nog niet gerust op een goed verloop van zijn carrière bij de Rotterdammers. "Toen ik net bij Feyenoord kwam, was ik bang fouten te maken. Later ga je vanzelf durven en als ik me dadelijk nog beter voel, kan het allee maar mooier worden. Volgend jaar hoop ik richting de twintig doelpunten te gaan." Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/196153/Immers:_Ik_had_meer_kunnen_en_misschien_wel_moeten_scoren#ixzz2SgwVkxbn aangezien hij geen pingels meer neemt. praat je over n effectiviteitverbetering van 300 procent. haagse humor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach zijn redenering is valide. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 08 mei 2013 - 12:27 schreef van geil het volgende:[..] aangezien hij geen pingels meer neemt. praat je over n effectiviteitverbetering van 300 procent. haagse humor. 'Richting' zegt ie he.. 13 goals is tov 12 goals ook richting de 20.. :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 08 mei 2013 - 15:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] 'Richting' zegt ie he.. 13 goals is tov 12 goals ook richting de 20.. :) ok.maar hij mag er 20 maken hoor.van mij wel.
ik denk echter dat hij zal moeten vrezen voor zn plek als Goossens en boetius fit zijn . en evt versterkingen. maar dat zien we in augustus wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar je kan m er prima bij hebben die Immers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Anders laat je m gewoon een liedje zingen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
:). hij staat niet op mijn vertreklijst. en die is best groot.:) maar ook niet bij de vaste waardes.maar die lijst is ook zeer klein. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 08 mei 2013 - 15:25 schreef van geil het volgende:[..] ok.maar hij mag er 20 maken hoor.van mij wel. ik denk echter dat hij zal moeten vrezen voor zn plek als Goossens en boetius fit zijn . en evt versterkingen. maar dat zien we in augustus wel. Wellicht. Goossens heeft in ieder geval natuurlijk ook nog alles te bewijzen. En het is afwachten of hij een serieuze optie voor 10 wordt of dat Koeman hem vooral als buitenspeler ziet. En Boëtius moet ook nog constanter worden. We zullen het wel zien. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Naar mijn idee moet de nadruk gelegd worden op moeten ipv kunnen scoren. Maar ja, het is niet anders, we hebben het over z'n 1e seizoen in de Kuip, wellicht gaat hij het volgend seizoen meer scoren? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 08 mei 2013 - 15:25 schreef van geil het volgende:[..] ok.maar hij mag er 20 maken hoor.van mij wel. ik denk echter dat hij zal moeten vrezen voor zn plek als Goossens en boetius fit zijn . en evt versterkingen. maar dat zien we in augustus wel. Immers is de enige speler met een beetje ballen. Keihard werken, prima mentaliteit. Volgend seizoen nóg beter en zelfverzekerder. Kan ie die jonkies ook eens opzwepen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij werd aan het begin van het seizoen behoorlijk bekritiseerd van verschillende kanten, maar naarmate de competitie vorderde groeide de waardering voor de in de zomer van 2012 aangetrokken Lex Immers.
Hand in Hand sprak de 26-jarige aanvallende middenvelder de dag na het afsluitende competitieduel met NAC Breda en vroeg hem om een terugblik op de jaargang 2012/2013.
Zo, de laatste competitiewedstrijd zit erop. Gefeliciteerd met het behalen van de derde plaats. Wat is jouw gevoel als je terugkijkt op het seizoen? "Ik vind dat het een geslaagd seizoen was. We mogen niet klagen. We hebben aan de doelstelling voldaan, dat was Europees voetbal. En doordat we derde zijn geworden, hoeven we gelukkig ook een voorronde minder voor de Europa League te spelen. Ik denk dat Feyenoord tevreden mag zijn."
Stelt het je niet teleur dat jullie geen kampioen zijn geworden? Feyenoord heeft behoorlijk lang meegespeeld om de titel. "Tja, natuurlijk was ik graag kampioen geworden. We hebben een paar keer knullig verloren en hebben daardoor een hogere klassering laten liggen. Maar ook de andere topploegen hadden daar last van en aan het einde van het seizoen sta je echt wel waar je hoort te staan. En in ons geval is dat de derde plaats. Het is alleen jammer dat we op doelsaldo de tweede plaats zijn misgelopen."
Lees het gehele interview met Immers in Hand in Hand nummer 10, de laatste van dit seizoen. Verder in het magazine een interview met algemeen directeur Eric Gudde over het nieuwe stadion, een verslag van de kampioenswedstrijd van de A1 en op bezoek bij een Feyenoord Café in Krimpen a/d IJssel. Hand in Hand nummer 10 valt zaterdag bij de leden op de mat. Het magazine is tevens los verkrijgbaar in de winkel, waaronder de Feyenoord Fanshops. Een lijst met verkooppunten vind u hier.
Word lid van de FSV. Normaal gesproken kost het hoofdlidmaatschap € 30,00, maar als u nu hoofdlid wordt betaald u tot 1 juli 2013 slechts € 20,00 en ontvangt u de Hand in Hand ook bij u thuis. Daarnaast ontvangt u ook nog eens een leuk welkomstgeschenk. Klik hier om lid te worden. De €20,00 actie geldt voor één seizoen, 2013-2014. Hierna betaald u €30,00 voor het hoofdlidmaatschap. Bron:FRFanatic |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van harte gefeliciteerd Lex met je 27ste verjaardag.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Boca
|
|
|
Jammmer dat hij zoveel goals heeft gemist dit jaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat maakt die dit jaar nog wel goed.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
in de wandelgangen heeft cardiff city interesse in lexie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Okay, ik hoorde juist dat Hoogflut een geslachtsziekte heeft.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: nee,,,,
niet heeft..is |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee de wandelgangen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: zei de huisarts dat? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
M.a.w. de clubartst ging zo uit zijn dak, dat je het tot in de gang kon horen.
- Gadverdamme wat is dat voor een zooi aan je piemel Hoogie het is beter dat je met Lexie mee naar Cardiff gaat.- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Van mij mag die weg,andere halen voor die positie of Tony of Goosens op die plek! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Immers is in principe niet te koop'
Hoewel Cardiff City zich nog niet officieel heeft gemeld voor Lex Immers, laat Feyenoords technisch directeur Martin van Geel weten dat de middenvelder niet te koop is. De naar de Premier League gepromoveerde club volgt Immers al een tijdje nadrukkelijk en zou overwegen hem naar het Cardiff City Stadium te halen. Dat zal niet makkelijk gaan, voorspelt Van Geel. 'Immers is in principe niet te koop. Hij is cruciaal in onze manier van spelen. Hetzelfde geldt voor Pelle. Deze spelers willen we houden en anders wordt er zwaar onderhandeld.' Bron:VI |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tonny op termijn zeker, Goossens heb ik nog wel twijfels over.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2013 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wat heeft Goossens dan tot nu toe klaargemaakt? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bij een goed bod Immers lekker laten gaan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahaha! En wie is die vent naast hem? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2013 - 12:10 schreef RenatoBos het volgende:'Immers is in principe niet te koop'[ afbeelding ] Hoewel Cardiff City zich nog niet officieel heeft gemeld voor Lex Immers, laat Feyenoords technisch directeur Martin van Geel weten dat de middenvelder niet te koop is. De naar de Premier League gepromoveerde club volgt Immers al een tijdje nadrukkelijk en zou overwegen hem naar het Cardiff City Stadium te halen. Dat zal niet makkelijk gaan, voorspelt Van Geel. 'Immers is in principe niet te koop. Hij is cruciaal in onze manier van spelen. Hetzelfde geldt voor Pelle. Deze spelers willen we houden en anders wordt er zwaar onderhandeld.' Bron:VI Bij een goed bod sowieso gaan praten. |
|
|
|