|
|
echte nummer10
|
|
|
quote: tja we hebben momenteel k.tspelers op het middenveld vandaar de slechte resulaten |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee maar zinnige vervanging heb ik ook niet gezien,en dat wat je niet hebt kun je niet inzetten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mokotjo doet het anders prima... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Immers kan gewoon NIET voetballen. Deze man kan werkelijk niets met een bal. Een nummer 10 moet kunnen voetballen, daar hoort een speler met inzicht en techniek. Bijvoorbeeld het diep sturen van een spits of buitenspelers. Nooit krijgen de aanvallers eens een bal in de diepte gespeeld.
Kansloze speler, met alleen werken kom je er hier niet. Misschien in den Haag wel..
Probeer desnoods Armenteros maar eens op 10. Slechter dan dit kan niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Eerste goede optie denk ik |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vormer, Immers...Gevalletje jammer. Haalt Clasie weer het Feyenoord niveau? Duurt het wel verdomde lang. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
maar ja koeman zal hem zondaag gewoon weer opstellen net destijds Been die bruins na slecht spel bleef opstellen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:36 schreef echte nummer10 het volgende:maar ja koeman zal hem zondaag gewoon weer opstellen net destijds Been die bruins na slecht spel bleef opstellen. Inderdaad. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
tja we missen gewoon een redelijk/goed middenveld |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote: dan bijft ie weer kansen (ver)prutsen typerent voor iemand die een niveau niet aan kan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
VI Radio þ@VIradionl
'Nu wel helder dat Immers het niveau niet aan kan.' Een analyse van de vierde Feyenoord-nederlaag op rij om 12.40u met VI's @Mkrabby. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan niks met een bal. Kansloze speler. |
|
|
|
|
Wim I.
|
|
|
quote: Kan ook niks zonder bal. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:36 schreef echte nummer10 het volgende:maar ja koeman zal hem zondaag gewoon weer opstellen net destijds Been die bruins na slecht spel bleef opstellen. Hadden we Bruins///HELD! nog maar: echte nummer10! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nee dat is waar??? Wat genoot ik altijd van dez speler? Een kloon tussen Immers en Bruins zou een oplossing zijn inzet en techniek.......hoe gaat het eigenlijk met Luigi? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hup Lexie vlamme morgen!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vlammen op de bank hoop ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja maar ik moet ergens hoop uithalen... Van Geel heeft Mokotjo en Leerdam gesleten omdat ze niet goed genoeg waren voor ons... Maar als ik dat schrijft is het niet waar dus omdat de rest hier gelijk heeft zal Immers toch wel een keer gaan vlammen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 13:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja maar ik moet ergens hoop uithalen... Van Geel heeft Mokotjo en Leerdam gesleten omdat ze niet goed genoeg waren voor ons... Maar als ik dat schrijft is het niet waar dus omdat de rest hier gelijk heeft zal Immers toch wel een keer gaan vlammen? Mokotjo heeft de kwaliteiten maar nooit echt een kans gehad, Leerdam vind ik niks maat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 13:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja maar ik moet ergens hoop uithalen... Van Geel heeft Mokotjo en Leerdam gesleten omdat ze niet goed genoeg waren voor ons... Maar als ik dat schrijft is het niet waar dus omdat de rest hier gelijk heeft zal Immers toch wel een keer gaan vlammen? We hebben allemaal gelijk in ons ongelijk. Al zou het clubs sieren als ze vertellen waaróm een speler kan vertrekken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: 35 wedstrijden. Dan heb je wel een kans gehad. Zeker onder Mario heeft hij nog aardig wat gespeeld, op het middenveld. Het kwam er bij ons om wat voor reden dan ook niet uit. Jammer voor ons en Mokotjo, maar niet alle huwelijken zijn goede huwelijken en dan hoeft er niet eens iemand schuldig te zijn.
Hup Mokotjo, hup wij. Shit happens. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 13:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja maar ik moet ergens hoop uithalen... Van Geel heeft Mokotjo en Leerdam gesleten omdat ze niet goed genoeg waren voor ons... Maar als ik dat schrijft is het niet waar dus omdat de rest hier gelijk heeft zal Immers toch wel een keer gaan vlammen? Kom op Leon! Iedereen vind van zichzelf dat ie gelijk heeft. Jij, ik, de rest van het forum. Hoeven we toch niet dramatisch over te doen? ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat is natuurlijk ONWAARSCHIJNLIJK! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 13:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Kom op Leon! Iedereen vind van zichzelf dat ie gelijk heeft. Jij, ik, de rest van het forum. Hoeven we toch niet dramatisch over te doen? ;) Ach T ik wil geen gelijk halen eigenlijk maar ik begrijp de versmalling van de selectie niet,juist omdat dat de laatste 2 seizoenen het struikelpunt was volgens de heren.Ik denk dan beter iets dan niets.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik begrijp je stelling over Leerdam ook al was ik het er nooit mee eens.. Ik vind dat hij beter afjaagd dan Immers en Clasie beter maakt in wedstrijden dan Immers doe.. Leerdam is beter voor de balans..geloof me ..echt is ff geen slap gelul van me.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 13:46 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ach T ik wil geen gelijk halen eigenlijk maar ik begrijp de versmalling van de selectie niet,juist omdat dat de laatste 2 seizoenen het struikelpunt was volgens de heren.Ik denk dan beter iets dan niets.. Dat is wel zo, maar bedenk ook dat die spelers nauwelijks in actie zijn gekomen. We hebben een behoorlijk brede selectie. We missen alleen op sommige plekken wat kwaliteit.
Keepers:Mulder, Lamprou, Graafland Verdediging: Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Indi, Kongolo, Nelom, Van Beek, Woudenberg, Van Deelen Middenveld: Clasie, Vormer, Immers, Singh, Goossens, Vilhena, Steenvoorden, Sleegers Aanval: Boëtius, Pellè, Verhoek, Armenteros, Te Vrede, Cissé, Schaken, Manu |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 13:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat is wel zo, maar bedenk ook dat die spelers nauwelijks in actie zijn gekomen. We hebben een behoorlijk brede selectie. We missen alleen op sommige plekken wat kwaliteit. Keepers:Mulder, Lamprou, Graafland Verdediging: Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Indi, Kongolo, Nelom, Van Beek, Woudenberg, Van Deelen Middenveld: Clasie, Vormer, Immers, Singh, Goossens, Vilhena, Steenvoorden, Sleegers Aanval: Boëtius, Pellè, Verhoek, Armenteros, Te Vrede, Cissé, Schaken, Manu Ja het is zo,er moet doorgeselecteerd worden ook al pakt het soms wat vreemd uit.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gisteren zei die Schelvis bij vi dat Immers definitief heeft afgedaan, dus tekort komt. Reuze benieuwd wat Koeman zelf nou met dit onzekere team gaat doen.
Schuiven met spelers en jeugd meer kansen geven? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja ik weet niet hoe lexie in de groep ligt... Kan me wel voorstellen dat als je als jeugdspelers met elkaar opgroeit ,en er een paar moeten vertrekken voor een Immers die geen pepernoot raakt.. En misschien nog eens irritant is?Dat het dan gaat steken.. Ik denk dat Schelvis een puntje heeft... En dan Verhoek er nog bij pffffff |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 14:10 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja ik weet niet hoe lexie in de groep ligt... Kan me wel voorstellen dat als je als jeugdspelers met elkaar opgroeit ,en er een paar moeten vertrekken voor een Immers die geen pepernoot raakt.. En misschien nog eens irritant is?Dat het dan gaat steken.. Ik denk dat Schelvis een puntje heeft... En dan Verhoek er nog bij pffffff Schelvis (of Derksen) wist te vertellen dat Immers en Mathijsen niet zo goed in de groep liggen. O.a. vanwege salaris. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, die verhalen over Mathijsen herhalen ze telkens opnieuw. Behalve dan als hij goed speelt, dan zeggen ze der opeens niets over.
Maar goed, dat Immers niet goed ligt (als dat echt zo is natuurlijk), verbaast me wel een beetje. Komt niet alle een moeilijke jongen over in de omgang. En zal toch ook geen heel hoog salaris krijgen. Zou er dan wrevel zijn omdat hij mag blijven staan, terwijl hij toch tekort lijkt te schieten als 10? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Immers kun je zien als een Dacia alleen wij denken nog dat we een ferari hebben gekocht.. Gebruik hem als een Dacia maar vergelijk hem niet met een ferari |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 14:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, die verhalen over Mathijsen herhalen ze telkens opnieuw. Behalve dan als hij goed speelt, dan zeggen ze der opeens niets over. Maar goed, dat Immers niet goed ligt (als dat echt zo is natuurlijk), verbaast me wel een beetje. Komt niet alle een moeilijke jongen over in de omgang. En zal toch ook geen heel hoog salaris krijgen. Zou er dan wrevel zijn omdat hij mag blijven staan, terwijl hij toch tekort lijkt te schieten als 10? Moest -toen ze dat vertelden- plots denken aan een 'kabel'...Wij, jeugd van Feyenoord, versus de meerverdieners van buiten. Maar idd...Als vi het juist heeft... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 14:48 schreef FR-Henk het volgende:[..] Moest -toen ze dat vertelden- plots denken aan een 'kabel'...Wij, jeugd van Feyenoord, versus de meerverdieners van buiten. Maar idd...Als vi het juist heeft... Zou Immers dan meer verdienen dan bv Clasie en Indi? Dan kan ik me irritaties wel wat voorstellen als je international bent.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 14:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zou Immers dan meer verdienen dan bv Clasie en Indi? Dan kan ik me irritaties wel wat voorstellen als je international bent.. Geen idee. Maar per definitie trekken jonge gassies vanuit de club eerder tezamen op. En dat versterkt weer als een 'buitenstaander' niet functioneert. En er is altijd wel een mattie die een lager salaris heeft, of geen kans krijgt.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 14:52 schreef FR-Henk het volgende:[..] Geen idee. Maar per definitie trekken jonge gassies vanuit de club eerder tezamen op. En dat versterkt weer als een 'buitenstaander' niet functioneert. En er is altijd wel een mattie die een lager salaris heeft, of geen kans krijgt.... ja okee, dat soort gevoelens heb je altijd, maar dan hoeft het nog geen echt issue te zijn.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 14:48 schreef piet de paler het volgende:Immers kun je zien als een Dacia alleen wij denken nog dat we een ferari hebben gekocht.. Gebruik hem als een Dacia maar vergelijk hem niet met een ferari Klopt piet alleen ik zou voor een Dacia niet hetzelfde betalen als een ferrari |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Inderdaad en tegen nac krijgt hij weer ruimte |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als Feyenoord een echte nummer 10 had moeten halen waren ze wel een paar €uries meer kwijt geweest, of zie je dat anders.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 augustus 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die heb je al in huis met Tony. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 - 14:52 schreef FR-Henk het volgende:[..] Geen idee. Maar per definitie trekken jonge gassies vanuit de club eerder tezamen op. En dat versterkt weer als een 'buitenstaander' niet functioneert. En er is altijd wel een mattie die een lager salaris heeft, of geen kans krijgt.... Weer eens tijd voor een goed groepsgesprek dus. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Gut.. Gut..
Wat was tie weer slecht vandaag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja maar zijn zogenaamde opvolgers was nog bedroevender |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Saai.. Je weet maar 3 dingen: - Alleen met een nieuw stadion komen we echt vooruit - Immers is nix, nul, nada. - Feyenoord gaat degraderen met dit voetbal.
Voor de rest is het met jouzelf ook behelpen. Je hebt geen inhoud, geen zienswijze. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Gewoon armenteros op 10 |
|
|
|