|
|
JanM
|
|
|
quote: En jij mag van mij echt aan een touw gaan bungelen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 00:11 schreef JanM het volgende:Het lijkt wel of iedereen vergeet dat hij wel dat schitterende passje aan Pellè gaf bij de 1-0. Maar hij had er natuurlijk wel minimaal eentje in moeten koppen, dat dan weer wel ... Tuurlijk, dat deed ie heel goed, maar als 10 mag je wel vaker beslissend zijn.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Een waardeloos stuk stront is het. Ik kan me bijzonder storen aan al die mensen die beginnen over mooie pases en "hij komt maar wel mooi in die positie". Een tien is er ook om assists te geven en regelmatig te scoren!? Hou op hoor. Je kunt niet zeggen dat hij de kans en het vertrouwen niet heeft gehad. En natuurlijk moet je je eigen spelers steunen maar hij rendeert gewoon niet op deze positie, niet goed genoeg. Klaar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat ben je te vaak aan het doen, ja. |
|
|
|
|
feyenoord2012
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 00:33 schreef MrChriz het volgende:Een waardeloos stuk stront is het. Ik kan me bijzonder storen aan al die mensen die beginnen over mooie pases en "hij komt maar wel mooi in die positie". Een tien is er ook om assists te geven en regelmatig te scoren!? Hou op hoor. Je kunt niet zeggen dat hij de kans en het vertrouwen niet heeft gehad. En natuurlijk moet je je eigen spelers steunen maar hij rendeert gewoon niet op deze positie, niet goed genoeg. Klaar. whaaa,,,volkomen mee eens een dieptriest voorkomen
vorig jaar 3 kansen tegen kiev ( komt goed ) pingels,,,, drama ergerde me dood dan al die kansen,,, och och och hahha dan vanavond, jonge jonge jonge was niet best,,, 3x immers en pelle,,, prima goal maar waarom geen twee ( keeper lag al in de hoek voor het raken van de bal )
clasie, was perfect goed gespeeld mulder, helaas maar prima gekeept
ohja armenteros, hij kan echt waar voetballen maar die hakjes en die sierlijke pases bewaar dat als we 9 punten+ aan kop staan ( 9 punten voorsprong hebben ) mag ie doen wat ie wil maar zulke pases op pelle als tegen nac was wel fijn hahhah |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Echt a.u.b zeg wanneer pleurt die koetje nou es op hij verneukt heel de elftal heeft absuluut geen inzicht op kwaliteiten van de spelersgroep, ik denk dat iederéén hem wel zat is maar deze keer durft niemand wat van te zeggen omdat hij door koeman suporters wordt gesteund. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Je mag immers niet de schuld geven op z,n falen Feyenoord is gewoon een grote drempel voor hem helaas maar waar, Clasie is ook veel te vroeg geplaats in de hoofdselectie kan ook niet de niveau aan bij een sterke tegenstanders bovendien veel te jong en klein. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
En als je dan een flapdrol op 10 hebt staan die ook niks kan creëren dan kan je daar ook moeilijk iets van eisen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Beroepsverkrachter..?
Leg dat eens uit.., ach laat ook maar.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Is denk ik een bekentenis van Wim2: "ik ben een beroepsverkrachter". |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat hij het beroep van nummer 10 verkracht |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Marcob
|
|
|
Waarom niet Vilhena op '10'en de Ooievaar buiten de lijnen? Wat is die gozert slecht zeg man man. Hij heeft inmiddels 200 kansen om zeep geholpen het laatste jaar.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
maar hij werkt zo hard...
hahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:De treurige cijfers van Lex Immers bij @Feyenoord: 2 goals in ruim 30 (!) uur voetballen sinds medio december 2012 Triest. En dat voor een nummer 10. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
We weten toch dat er geen geld is, immers wel of niet, zonder geld wordt het komende jaren echt niet beter!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
laagvliegendestrondbaviaan lasagnelul labbekak labellopotjes pijper lafaard lafbek lamagezicht lambak lambal lamlul lampekap lampenhoer lamstraal lamzak lampelul landloper langharige beftekkel langstaart lantaarnpaalhoer lantarenslet lapzwans latexnicht lauwbikker lauwwaterdrinker lavabosmoel lawaaipapegaai leeg broekje leipo lekkerbek lelijk lelijkerd lepellikker leprakind leprasnikkel lesbie lesbische konijnenkut lesbische vingerplant leuningbijter lift lichtekooi lichtgevend eendagsvliegje lijkenlikker lijkenneuker lijkenprikker lijkenwipper lijpe lijpo lijpedildo lijpe-dodo likbaard likhond likkende-baardaap likvis linksdraaiende biogardehufter lintwormlikker liplama locomotrutfant loempialul loempiavouwer loerak logaritme lompe lompeezel lompelul longlijer longpleur lookalike lord of the strings lorejas lorrekut loser losgeslaagde aap losgeslaagde idioot loslopende soa Loslopende vaginale infectie luihoofd luilak luipaard luis luizenbol luizenlul luizigaard lul lulblubber luldebehanger lulhannes lulhoofd lulijzer luljanus lullebadje lullelikker lulleloper lullenbijter lullenknabbelaar lullenkotser lullenvreter lullepijp lulvinger lullewatten lulzuiger lullo lulskie lummeltol luster |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: die functie is al bekleed...Lex is de naam |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hey geile WELCOME BACK! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Welkom terug, rustig aan hè je weet wel, je bloeddruk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ben te fanatiek..ik weet t.....
maar ik weet ook dat er meer potentie in de groep zit als er uit komt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 17:00 schreef van geil het volgende:ben te fanatiek..ik weet t..... maar ik weet ook dat er meer potentie in de groep zit als er uit komt. Ik heb het ook weer met pijn in mijn donder aan moeten zien, maar ben er nog. Zoals ik al ergens gelezen heb, Feyenoord is er gewoon nog niet klaar voor. Ik baal er stevig van, heb er pijn van in mijn buik maar helaas valt het niet te ontkennen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 17:00 schreef van geil het volgende:ben te fanatiek..ik weet t..... maar ik weet ook dat er meer potentie in de groep zit als er uit komt. Waarom was je weg dan? |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
dat kost je punten. nl. meer doelpunten is vaak ook meer punten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 17:00 schreef van geil het volgende:ben te fanatiek..ik weet t..... maar ik weet ook dat er meer potentie in de groep zit als er uit komt. Dus toch Ronald.. Begrijp dat hij eindverantwoordelijke is maar waarom kan JP het er dan niet uitkrijgen, of is het daar te hiërarchisch voor in de staf.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 15:11 schreef VVout het volgende:laagvliegendestrondbaviaan lasagnelul labbekak labellopotjes pijper lafaard lafbek lamagezicht lambak lambal lamlul lampekap lampenhoer lamstraal lamzak lampelul landloper langharige beftekkel langstaart lantaarnpaalhoer lantarenslet lapzwans latexnicht lauwbikker lauwwaterdrinker lavabosmoel lawaaipapegaai leeg broekje leipo lekkerbek lelijk lelijkerd lepellikker leprakind leprasnikkel lesbie lesbische konijnenkut lesbische vingerplant leuningbijter lift lichtekooi lichtgevend eendagsvliegje lijkenlikker lijkenneuker lijkenprikker lijkenwipper lijpe lijpo lijpedildo lijpe-dodo likbaard likhond likkende-baardaap likvis linksdraaiende biogardehufter lintwormlikker liplama locomotrutfant loempialul loempiavouwer loerak logaritme lompe lompeezel lompelul longlijer longpleur lookalike lord of the strings lorejas lorrekut loser losgeslaagde aap losgeslaagde idioot loslopende soa Loslopende vaginale infectie luihoofd luilak luipaard luis luizenbol luizenlul luizigaard lul lulblubber luldebehanger lulhannes lulhoofd lulijzer luljanus lullebadje lullelikker lulleloper lullenbijter lullenknabbelaar lullenkotser lullenvreter lullepijp lulvinger lullewatten lulzuiger lullo lulskie lummeltol luster WTF is een lullemtol..? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Alsof je wel weet wat laagvliegendestrondbaviaan (met een D), labbekak, en lampenhoer is ??? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: om met mn sjagerijn t forum niet te verpesten,en mezelf niet te pesten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zeker wel..
laagvliegendestrondbaviaan = Lijdensweg
Labbekak = Wim2
lampenhoer = Daar zijn alle PSVers mee getrouwd..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 augustus 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 18:48 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zeker wel.. laagvliegendestrondbaviaan = Lijdensweg Labbekak = Wim2 lampenhoer = Daar zijn alle PSVers mee getrouwd.. Ohhhhhhhhhh OK! Kleine correctie dan wat betreft mijn grote vriend:
L = laagvliegendestronTbaviaan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 00:11 schreef JanM het volgende:Het lijkt wel of iedereen vergeet dat hij wel dat schitterende passje aan Pellè gaf bij de 1-0. Maar hij had er natuurlijk wel minimaal eentje in moeten koppen, dat dan weer wel ... wordt ie redelijk goed voor beloond volgens mij |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: het nu echt het vermoeden van niet, maar wilde het nog even benadrukken, kan geen kwaad, toch? ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wim Hermans geboren op 16 november 1995: als ik geweten had dat we hier met een kleuter te maken hadden had ik m minder hard aangepakt ;-P |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 23:57 schreef JanM het volgende:Wim Hermans geboren op 16 november 1995: als ik geweten had dat we hier met een kleuter te maken hadden had ik m minder hard aangepakt ;-P Mss is Wim wat op 10? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Impuls
|
|
|
quote: Lex Wimmers zeker... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wie is die impuls nou weer?
Melduh!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De mysterieuze verschijnt ieder jaar 1 keer.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ja die inderdaad :D |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Stuk, Goossens op 10 waarschijnlijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben bernieuwd of het echt héeeeeeeeeeeeeeel veel beter gaat zonder Lex.ik kijk al uit naar de commentaren op het forum.ik denk zelf dast er wat excuses gaan komen vanuit het forum aan Lex dat hij zo slecht nog niet is.......wedden om een biertje in ons virtueele cafe? |
|
|
|