BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lex Immers topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - maandag 23 september 2013 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 15:48 schreef Leon FR1908 het volgende:
Zit ik een keertje niet in de Kuip,sterker nog heb helemaal niks kunnen zien!!
Word Lexie gisteren met de puntenverdeling in het klassement speler van het jaar topic
gewoon tot man van de wedstrijd gekozen door de forumbewoners? lol
en zijn directe tegenstander staat in het elftal van de week bij soccernews en waarschijnlijk ook bij VI..
dus schiet mij maar lek
joboo35
 joboo35 - dinsdag 24 september 2013 - 16:51   quote  deeplink  
ja lexie indd linie terug en bakkal aanvallende linie
joboo35
 joboo35 - dinsdag 24 september 2013 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 17:14 schreef VVout het volgende:

[..]

Dan geen doelpunt en veel werk, is maar wat je beter vindt.
hoeveel doelpunten heeft vilhena gescoord dit seizoen? en hoeveel immers?

volgens mij allebij 1

dus aan de doelpunten zal het niet liggen zal hopelijk met bakkal meer worden.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 27 september 2013 - 17:16   quote  deeplink  
Immers: "Feyenoord wint op kwaliteit van ADO"

01062938_0.jpg

Lex Immers treft komend weekend zijn oude club ADO Den Haag. Bevriende fans van de Hagenaars steunen de Feyenoorder dan even negentig minuten niet. "Twee dagen in het jaar haten ze me. En schelden ze me verrot. Maar dat is na de wedstrijd weer voorbij", vertelt de middenvelder aan Omroep West.

"Je weet dat ADO er niet goed voorstaat. Ze hebben vier punten. Negen van de tien keer winnen ze niet in De Kuip. Ik vind het moeilijk om ADO dan nog verder naar beneden te duwen. Maar ik speel voor Feyenoord, dat is nu mijn werk. Dat doe ik zondag weer voor honderd procent, net als vorig jaar", laat Immers weten.

De Feyenoord rekent op veel strijd in de ontmoeting van zondag. "ADO Den Haag zal er volle bak op willen vliegen. Ik verwacht een open wedstrijd, die Feyenoord gaat winnen op kwaliteit."
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 september 2013 - 22:11   quote  deeplink  
Goed gedaan vandaag Lex, je had er wel 1 mogen scoren..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 september 2013 - 22:11   quote  deeplink  
Lage klassering gaat Immers aan het hart: "Dit is heel vervelend"

lex-immers(feyenoord)(7).jpg

Feyenoord-middenvelder Lex Immers vindt het erg jammer dat het dit seizoen niet loopt bij ADO Den Haag. Door de 4-2 nederlaag in Rotterdam staan de Hagenaars op dit moment op de voorlaatste plaats op de ranglijst van de Eredivisie met vier punten uit zeven duels. Een doorn in het oog voor de voormalig speler van de club uit de Residentie.

"Ik heb het liefste dat Feyenoord kampioen wordt en ADO Den Haag als tweede eindigt, maar dat is op dit moment niet het geval. ADO bungelt onderaan samen met NEC. Maar ik hoop wel dat ADO snel punten gaat pakken, want dit vind ik ook vervelend", zegt Immers in gesprek met Omroep West. Wel heeft de ploeg uit Den Haag nog een wedstrijd tegen Vitesse tegoed. Dat duel wordt komende woensdag gespeeld.

Voor de Feyenoord-speler was het duel met ADO een speciale wedstrijd. De middenvelder stond enkele seizoenen onder contract bij de ploeg van trainer Maurice Steijn en draagt de club nog altijd een warm hart toe. "Natuurlijk is het bijzonder, ik ben een jongen van de stad Den Haag en van die club. Wedstrijden tegen ADO blijven altijd bijzonder."
Bron:Soccernews
tomson
 tomson - zondag 29 september 2013 - 22:29   quote  deeplink  
De Haagse fans applaudisseerden na de wedstrijd ook nog voor m. Klasse...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 september 2013 - 22:30   quote  deeplink  
Kon die lui ook wel pruimen..
van geil
 van geil - zondag 29 september 2013 - 22:32   quote  deeplink  
???
deden wij toch ook voor cabral zuiverloon en van haaren....
:)
MMM
 MMM - zondag 29 september 2013 - 22:50   quote  deeplink  
Speelde goed, alleen jammer van die kans..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 29 september 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 22:50 schreef MMM het volgende:
Was ook niet heel makkelijk. En die keeper deed het ook goed door lang te blijven staan.
van geil
 van geil - zondag 29 september 2013 - 22:52   quote  deeplink  
een keer kappen,goal.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 29 september 2013 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 22:52 schreef van geil het volgende:
een keer kappen,goal.
Moet je betere techniek en rust voor de goal voor hebben.
van geil
 van geil - zondag 29 september 2013 - 22:54   quote  deeplink  
daarom,,ongeschikt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 29 september 2013 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 22:54 schreef van geil het volgende:
daarom,,ongeschikt.
Als iedereen zijn niveau haalt, dan staat Lex ernaast. Dus aan Clasie, Vilhena en Bakkal om hun niveau te halen....
van geil
 van geil - zondag 29 september 2013 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 23:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Als iedereen zijn niveau haalt, dan staat Lex ernaast. Dus aan Clasie, Vilhena en Bakkal om hun niveau te halen....
dat is voor de eerste twee moeilijker met lex erbij...
maar ok...eens
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 29 september 2013 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 23:05 schreef van geil het volgende:

[..]

dat is voor de eerste twee moeilijker met lex erbij...
maar ok...eens
mwa, blijf ik vergezocht vinden. Combineren etcetera wordt inderdaad lastiger als je een technisch beperkte speler hebt rondlopen, maar dan nog. Bovendien, als Lex een hoger niveau haalt dan Vilhena, dan is er 0 excuus voor hem.
van geil
 van geil - zondag 29 september 2013 - 23:11   quote  deeplink  
het spel komt immers beter uit...
maar dat is geen voetbal.
met twee mensen driehoekjes maken is nogal lastig.
t positiespel van lex is echt ongelooflijk slecht.
maar goed dat vind ik.
en Vilhena is incidenteel.ik vind t bij immers structureel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 september 2013 door van geil --
craven
 craven - zondag 29 september 2013 - 23:18   quote  deeplink  
1 ooievaar maakt nog geen babyboom
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 september 2013 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 22:32 schreef van geil het volgende:
???
deden wij toch ook voor cabral zuiverloon en van haaren....
:)
Nee man ik bedoel die den haag supporters..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 september 2013 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 23:18 schreef craven het volgende:
1 ooievaar maakt nog geen babyboom
Woh..
MMM
 MMM - maandag 30 september 2013 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 22:50 schreef MMM het volgende:
Assist bij de 1-0 was wel fraai trouwens.
VVout
 VVout - maandag 30 september 2013 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2013 - 10:13 schreef MMM het volgende:

[..]

Assist bij de 1-0 was wel fraai trouwens.
Tegen Fietstas gaat ie er weer een paar maken, het dipje van Feyenoord is voorbij het gaat nu alleen nog maar beter.
van geil
 van geil - dinsdag 01 oktober 2013 - 15:16   quote  deeplink  
velen denken dat ik iets tegen Immers heb.
integendeel.
heb alleen totaal geen begrip met de taak zoals Koeman hem laat spelen.
als je dan toch n Immers hebt bij Feyenoord,dan moet dat mijns inziens als mandekker.die als hij z'n man in de zak heeft wat extra's mag proberen mits zijn man meegaat.
Nu speelt hij in n rol waar hij in de verste verte het voetballend vermogen niet voor heeft,en nog belangrijker op zijn huidige positie,hij mist.voetbalslimheid.
stoort op verkeerde momenten,staat positioneel verkeerd zonder bal ,kan het spel niet verdelen/controleren.basiselementen van n nr 10.
Maar eigenlijk moet Feyenoord weer zo groot zijn om met drie voetballers op het middenveld te spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 oktober 2013 door van geil --
JanM
 JanM - dinsdag 01 oktober 2013 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 oktober 2013 - 15:16 schreef van geil het volgende:
velen denken dat ik iets tegen Immers heb.
integendeel.
heb alleen totaal geen begrip met de taak zoals Koeman hem laat spelen.
als je dan toch n Immers hebt bij Feyenoord,dan moet dat mijns inziens als mandekker.die als hij z'n man in de zak heeft wat extra's mag proberen mits zijn man meegaat.
Nu speelt hij in n rol waar hij in de verste verte het voetballend vermogen niet voor heeft,en nog belangrijker op zijn huidige positie,hij mist.voetbalslimheid.
stoort op verkeerde momenten,staat positioneel verkeerd zonder bal ,kan het spel niet verdelen/controleren.basiselementen van n nr 10.
Maar eigenlijk moet Feyenoord weer zo groot zijn om met drie voetballers op het middenveld te spelen.
Ben het wel met je eens hoor geile! Ik ben vooral benieuwd of het veel beter wordt met Bakkal i.p.v. Immers en verwacht dat we dat de komende weken wel kunnen beoordelen / gaan zien. In Immers als verdedigende middenvelder geloof ik persoonlijk minder, maar het valt ook niet uit te sluiten dat Koeman uiteindelijk voor Clasie Bakkal Immers kiest en dat Vilhena buiten de boot gaat vallen, zeker in zijn huidige vormcrisis!
VVout
 VVout - dinsdag 01 oktober 2013 - 16:11   quote  deeplink  
Tot nu toe net als roulette, soms als je mazzel hebt valt het balletje goed. Hij zal best een belangrijke speler zijn in verdedigend opzicht alleen zou het mooi zijn dat zijn rendement voor het doel steeg. Ik hoop natuurlijk ook van harte dat dit verbeterd want dan heb je een goeie speler aan hem.
kuipje
 kuipje - woensdag 23 oktober 2013 - 10:50   quote  deeplink  
Feyenoord blijkt Immers nog altijd te huren van ADO Den Haag

Hoewel Lex Immers bezig is aan zijn tweede seizoen bij Feyenoord, wordt de geboren Hagenaar op papier nog altijd gehuurd van ADO Den Haag. Zijn voormalige makelaars plaatsen dan ook hun vraagtekens bij de ingewikkelde betalingsconstructie die Feyenoord destijds afsprak met ADO Den Haag.

Immers maakte vorig seizoen de overstap van ADO naar Feyenoord en leek aanvankelijk een vierjarig contract te tekenen in De Kuip. Uit onderzoek is echter gebleken dat de aanvallende middenvelder nog altijd wordt gehuurd van ADO. Zo meldt Voetbal International.

Dat Immers als huurling inmiddels al 42 competitiewedstrijden achter zijn naam heeft staan voor Feyenoord, is voor de arbitragecommissie van de KNVB reden om kritische vragen te stellen: "Waarom is hij niet gewoon getransfereerd naar Feyenoord?" De KNVB zal mogelijk verder onderzoek doen naar de gecompliceerde situatie rondom Immers.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/214963/Feyenoord_blijkt_Immers_nog_altijd_te_huren_van_ADO#ixzz2iX7bgVo1
MMM
 MMM - woensdag 23 oktober 2013 - 10:53   quote  deeplink  
Apart.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 oktober 2013 - 11:17   quote  deeplink  
Misschien, maar in principe gewoon voor lange tijd gehuurd, is niet tegen de regels.
Maar dat betekent dat we er ook vanaf kunnen :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 oktober 2013 door Stylzz --
VVout
 VVout - woensdag 23 oktober 2013 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 11:17 schreef Stylzz het volgende:
Misschien, maar in principe gewoon voor lange tijd gehuurd, is niet tegen de regels.
Maar dat betekend dat we er ook vanaf kunnen :)
Een lichtpuntje :)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 23 oktober 2013 - 12:02   quote  deeplink  
Gaat toch niemand wat aan? Misschien heeft Feyenoord hem wel voor vier jaar gehuurd? Maar het is wel apart... En ik dacht hetzelfde Stylzz... dat betekent dat we er ook vanaf kunnen als we willen... Leuk hoor, weeeeer een rel in de dop...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 23 oktober 2013 - 18:08   quote  deeplink  
Vreemde geheimzinnigheid dan omtrent zijn overgang naar Feyenoord.
moa
 moa - woensdag 23 oktober 2013 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 10:50 schreef kuipje het volgende:
Feyenoord blijkt Immers nog altijd te huren van ADO Den Haag

Hoewel Lex Immers bezig is aan zijn tweede seizoen bij Feyenoord, wordt de geboren Hagenaar op papier nog altijd gehuurd van ADO Den Haag. Zijn voormalige makelaars plaatsen dan ook hun vraagtekens bij de ingewikkelde betalingsconstructie die Feyenoord destijds afsprak met ADO Den Haag.

Immers maakte vorig seizoen de overstap van ADO naar Feyenoord en leek aanvankelijk een vierjarig contract te tekenen in De Kuip. Uit onderzoek is echter gebleken dat de aanvallende middenvelder nog altijd wordt gehuurd van ADO. Zo meldt Voetbal International.

Dat Immers als huurling inmiddels al 42 competitiewedstrijden achter zijn naam heeft staan voor Feyenoord, is voor de arbitragecommissie van de KNVB reden om kritische vragen te stellen: "Waarom is hij niet gewoon getransfereerd naar Feyenoord?" De KNVB zal mogelijk verder onderzoek doen naar de gecompliceerde situatie rondom Immers.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/214963/Feyenoord_blijkt_Immers_nog_altijd_te_huren_van_ADO#ixzz2iX7bgVo1
Soccernews, de website die kort geleden nog aankondigde dat een Engelse ploeg maar liefst 500.000 euro wilde neertellen voor Pelle.

Deze onzin site kopieert en plakt alles wat voor handen komt, elk berichtje levert nu eenmaal wat bezoekers op. Ik geloof helemaal niks van dit onzin bericht.
moa
 moa - woensdag 23 oktober 2013 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Er zal hooguit sprake zijn van een gespreide betaling, volgens mij is langer dan 1 seizoen huren sowieso niet toegestaan. (Wel 2 x 1 seizoen, maar dan hadden we wel wat gehoord in de transferperiode.)

Begin langzaam aan wat flauw te worden van deze onzin berichten elke keer, elke maand zijn er wel een paar van die volstrekt uit de lucht gegrepen nieuwtjes. Altijd zonder bron, en elke keer knippen en plakken de fansites het weer over.

Doet me denken aan het-legioen.nl :)
van geil
 van geil - woensdag 23 oktober 2013 - 19:42   quote  deeplink  
eigenlijk n ZWARTwerker dus.
van geil
 van geil - donderdag 24 oktober 2013 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
hij is eigenlijk niet gehuurd.
maar geleased.
a 450.000 euro per seizoen excl salaris.
per 1 juli 2014 is Lex pas Feyenoorder.
eigenlijk is hier mogelijk sprake van fraude,omdat de makelaars van Lex waarmee hij net als elke andere prof een contract heeft,diverse vergoedingen mislopen.(in dit geval per jaar)
transfercommissie en verbeteringsvergoeding.
deze constructie is ontworpen door Feyenoord,daar zei zelf geen budget hadden.
dus a je komt er juist niet onderuit,zelfs moeilijker.
b Immers passeren geeft wrijving
C onduidelijk is nog of eea wel mag in deze vorm
d en het is nog de vraag of Feyenoord alsnog de makelaars moet schadeloosstellen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 oktober 2013 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 oktober 2013 - 17:44   quote  deeplink  
Las dat ADO dat moest doen, Feyenoord huurt, dus is ADO nog steeds werkgever
van geil
 van geil - donderdag 24 oktober 2013 - 18:18   quote  deeplink  
of beide..of geen..
is inderdaad de vraag.omdat t geen huren is.
eea ligt nu bij de abitragecommissie.
evenals de vraag of het boekhoudkundig mag.
heeft te maken met t feit dat normaliter afgeschreven moet worden op Immers.
nu gebeurt dat niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 oktober 2013 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 oktober 2013 - 18:24   quote  deeplink  
Als t goed is vertegenwoordigd hij bij Feyenoord geen waarde en is het een kostenpost. ADO zou moeten afschrijven.
van geil
 van geil - donderdag 24 oktober 2013 - 18:40   quote  deeplink  
t probleem zit hem er in.dat hij niet gehuurd is.
hij wordt door deze overeenkomst van Feyenoord per 1-7-2014.
terwijl dan ook nog eens t bedrag al voldaan is in andere boekjaren.
kijk als wij n auto kopen in termijnen schrijft hij ook vanaf dag een af.
en bij Ado had hij al afgeschreven moeten zijn.

van geil
 van geil - donderdag 24 oktober 2013 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 oktober 2013 - 17:44 schreef Stylzz het volgende:
Las dat ADO dat moest doen, Feyenoord huurt, dus is ADO nog steeds werkgever
op diverse Feyenoordsites staat inderdaad dat de KNVB dit inderdaad naar ADO geschoven heeft,zou merkwaardig zijn daar de uitspraak in November zou zijn.
of ze waren er snel uit?
de overige punten zijn nog niet benoemd..?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 25 oktober 2013 - 09:27   quote  deeplink  
25 oktAdo moet oud managers Lex Immers geld betalen
Feyenoord nieuws

Het bedrijf Fair Deal Sportsmanagement (FDS) heeft een zaak bij de KNVB tegen ADO Den Haag gewonnen. ADO is daarom door het College van Arbiters van de voetbalbond veroordeeld tot het betalen van een commissie van vijf procent over het salaris dat Immers krijgt van voetbalclub Feyenoord. De KNVB stelt FDS in het gelijk dat Immers nog steeds in dienst is bij ADO, waardoor het management recht blijft houden op een vergoeding zoals contractueel is vastgelegd.

Woensdag bleek dat Immers niet is gekocht door Feyenoord, maar door ADO is uitgeleend tot 30 juni 2014. Immers speelt sinds vorig jaar zomer voor de Rotterdammers en zou destijds een contract hebben getekend voor vier jaar. Die transfer blijkt dus niet te bestaan. Immers speelde al 42 wedstrijden voor de Rotterdammers.

http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/9751/ado-moet-oud-managers-lex-immers-geld-betalen.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 oktober 2013 door Stylzz --
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 25 oktober 2013 - 10:09   quote  deeplink  
Opgelooooooost!
van geil
 van geil - vrijdag 25 oktober 2013 - 11:22   quote  deeplink  
neen,,dit punt alleen.
de constructie is in onderzoek bij de KNVB.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 25 oktober 2013 - 13:51   quote  deeplink  
Ìmmers traint net als hij speelt :)

wp66a553c1_05_06.jpg
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 25 oktober 2013 - 13:52   quote  deeplink  
Hakballetje op Pelle, zie je zo ;-)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 25 oktober 2013 - 13:53   quote  deeplink  
Haha!
Wat een geweldig atletisch vermogen! Zoals hij die bocht omgaat! Die armen! En wat staat Pelle daar te houtenklazen?
Immers, dé Zlatan van Feyenoord!
VVout
 VVout - vrijdag 25 oktober 2013 - 14:11   quote  deeplink  
Ben best wel tevreden over Immers :)
van geil
 van geil - vrijdag 25 oktober 2013 - 15:29   quote  deeplink  
is gewoon de tijd voor uit.
Pelle snapt zijn schijnbewegingen (nog?)niet.
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 25 oktober 2013 - 16:53   quote  deeplink  
Waar is de bal?
wp66a553c1_05_06b.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 oktober 2013 door Gerard_FR --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lex Immers topic

0.0398890