|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
RT @Catenaccio: Lex Immers vandaag: 21 keer balverlies. Dat is vaker dan ieder ander bij #feyher, op Pasveer na, maar die gaf 33 lange ballen (Immers 2). |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
valt mee toch,Koeman was tevreden over hem |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 17:36 schreef Bosifyable het volgende:RT @Catenaccio: Lex Immers vandaag: 21 keer balverlies. Dat is vaker dan ieder ander bij #feyher, op Pasveer na, maar die gaf 33 lange ballen (Immers 2). Dat was een vergissing, immers had er toch meer. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Yup, Pasveer 20x balverlies. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2012 - 01:55 schreef van geil het volgende:zei vorig jaar al..... is n uiterst beperkte voetballer... leuk voor op de bank als stand inn voor tonny .. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jezelf quoten is ook dubbelposten, geile. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hij heeft wel een punt. Immers is (ook) een loser, gaat geen wedstrijd voor je winnen, helaas ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 20:27 schreef sevillana het volgende:[..] hij heeft wel een punt. Immers is (ook) een loser, gaat geen wedstrijd voor je winnen, helaas ... Ach Immers...
Punt is eerder dat een stel andere spelers verzaken. Al geruime tijd. En een beter nivo dan Lex kunnen halen. Dat vind ik ernstiger.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 17:36 schreef Bosifyable het volgende:RT @Catenaccio: Lex Immers vandaag: 21 keer balverlies. Dat is vaker dan ieder ander bij #feyher, op Pasveer na, maar die gaf 33 lange ballen (Immers 2). 'Maar hij werkt zo hard'
Pfffffff... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
54% van zijn passes kwamen aan...pffff |
|
|
|
|
klara
|
|
|
immers heeft 1 voordeel ,hij heeft het meeste bal verlies louter en alleen om dat hij op clasie na het meeste bal bezit heeft en dat voor een huursom van 450.000 euro terwijl meneer Pelle al wedstrijden niet zichtbaar is en DAT voor 1.350.000 euro |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
HAHAHAHAHAHA! Wat een geinige post! Vaker terugkomen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 08:58 schreef klara het volgende:immers heeft 1 voordeel ,hij heeft het meeste bal verlies louter en alleen om dat hij op clasie na het meeste bal bezit heeft en dat voor een huursom van 450.000 euro terwijl meneer Pelle al wedstrijden niet zichtbaar is en DAT voor 1.350.000 euro to much icecream leads to BRAINFREEZE.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, kan je deze wel gebruiken.
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
die zouden meer mensen op moeten zetten...:) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik kom niet meer bij... de lex immers voetbalschool....op facebook...
jaja |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Informatie Voetbalschool
Lex Immers is voor alles te boeken, dus ook voor losse trainingen aan kinderen of volwassenen. Of wil je iets laten openen door Lex Immers ook dat is mogelijk. Je kan het zo gek niet verzinnen en hij is te boeken. Voor informatie neem dan even contact op met de voetbalschool via de mail of telefoon.
De page, met meer info`s
Die gozerT zal zijn tijd in Feyenoord moeten steken, of het allemaal zo lekker gaat gvd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stelletje Immers-haters! Lexie, de Zlatan van Feyenoord! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die scoort in één wedstrijd net zo veel als Immers in een seizoen -.- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Owww...Dat wist ik weer nie... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: weet je waar je niet moet zijn als je kind op voetbal moet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ga lekker naar terug naar dat kut ADO als je zo graag bij je club wilt zijn. Supporter of niet, je speelt nu voor Feyenoord.
Zat in het uitvak van ADO, bij MVV. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 - 23:09 schreef MMM het volgende:Ga lekker naar terug naar dat kut ADO als je zo graag bij je club wilt zijn. Supporter of niet, je speelt nu voor Feyenoord. Zat in het uitvak van ADO, bij MVV. slecht karma:want ook daar ging het mis. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vandaag weer in het uitvak? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 13:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:De ooievaart kwààààààmm landen op zììììììjjjjnn nieuwe nessìììeeee, das Lexìììeee, he is the fucking bessììììeeee!! +1 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
eerlijk zeggen.. wie ging Lex spontaan opzoeken na de 0-1....
??? volgens mij niemand |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Complotten aan het zoeken geile ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Immers-fixatie dan, van Geil? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: nee,nee,,echt niet.. kijk de beelden maar ns terug.. ik zat te juichen op de bank,maar zag t niet op t veld. fixatie heb ik meer voor Mulder.maar die gaf ik n 7..eerlijk is eerlijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik zag Pelle blij zijn... Op de tribune. Was mooi beeld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: klopt zag ik ook... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Yes, die gast liet tenminste zien dat ie blij is voor z'n club. Dat zijn de echte. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: helemaal eens..teamspirit voor alles. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
BMI ging naar immers. Immers zelf juichte nauwelijks |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Normaal gesproken loop je als je scoort naar diegene die je de assist gaf, hij liep zelfs weg van Boëtius.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Jeetje.
Clasie gaf in een interview aan dat iedereen in de spelersgroep tevreden is met hem. Trek je conclusies. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Daar is van Geil het vast niet mee eens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dacht ik al. Al zouden die spelers helemaal niets over elkaar moeten zeggen. Hooguit vertellen wat beter buij zichzelf moet. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
De verborgen boodschap is natuurlijk dat ze elke keer weer lootjes trekken om wie het nu wéér voor Lex moet opnemen. Zo blijft het eerlijk, want ja, niet iedereen heeft er zin in. Eigenlijk heeft iedereen een beetje een hekel aan Lex, maar van Koeman mag er niets negatiefs gezegd worden, dus kwam hij met deze oplossing.
Staat overigens ook gewoon in alle artikelen hoor, maar je begrijpt de tekst gewoon niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Everse respecteert volksjongen Immers: 'Maar hij komt tekort'
In het Algemeen Dagblad van woensdagochtend is er aandacht voor de eeuwig lijkende discussie rond Lex Immers. De aanvallende middenvelder wordt geroemd om zijn werklust, maar zijn gebrekkige technische vaardigheden zijn ook een ergernis voor velen. Ronald Koeman klaagt in ieder geval nooit over zijn nummer 10. De ochtendkrant laat diverse prominenten aan het woord:
Jan Everse 'Laat ik voorop stellen dat ook ik wel een zwak heb voor Immers. Lex is een doodnormale jongen en hij beweegt houterig. En toch speelt hij voor het grote Feyenoord. Daar heb ik wel respect voor. Maar wil je als club verder komen, en danbedoel ik echt meedoen om de titel, dan moet er op de positie van Immers meer kwaliteit rondlopen. Immers ie een prima speler voor ADO en Roda, maar als hij snel moet handelen komt hij tekort.'
Wim Rijsbergen 'Immers mist veel kansen, maar hij komt toch vaak in de juist positie om te scoren. En ik zie bij Ajaks, FC Twente en PSV ook geen geweldige nummer 10 rondlopen. Een gebrek aan inzet kun je hem nooit verwijten. In dat licht bezien valt het nog wel mee met Immers.' Bron:AD |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo is het meneer Everse.. |
|
|
|